Catootje aan de Markt

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Jochem V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Peerzoet .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Smaakvolle gerechten op natuurlijke basis. Zachte, geen uitgesproken smaken., maar ook niet verrassend. Aan te raden voor een eenvoudig avondje uit.
RiaAnne .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
De ontvangst bij Catootje was allerhartelijkst.Het eten was erg, erg lekker.Mijn vriendin en ik hebben een Sharing Diner genoten. Heerlijke,verschillende voorafjes. Als hoofdgerecht 3 tajine: lam, kip en vegetarisch (peulvruchten)
en als toetje verschillende zoete lekkernijen.Helemaal goed.
De hartelijke ontvangst, de vriendelijke bediening en het heerlijke eten lag als een warme deken om ons.
Jet Z.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten met onze AH bon. Gezellig knus restaurant.
De bediening is erg aardig. De verschillende hapjes smaakten goed.
Rosa S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Catootje aan de markt is een hele leuke plek voor een ontspannen dineetje. Met de ah actie kregen we allerlei verschillende hapjes en tajines. Lekker eten.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heel lekker en gezellig gegeten bij Catootje aan de markt. Veertien jaar geleden kookte Wolf al voor ons bij Catootje, dat toen nog in Voorschoten was gevestigd. Nu hebben Wilma en hij een heel leuk restaurant in Leiden: modern en toch knus. Heerlijke Mediterrane keuken, leuk gepresenteerd, goede portionering, feestelijk en een mooie prijs-kwaliteit verhouding. De diverse vullingen van de tajines waren heerlijk!
Rick M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Leuke locatie, waar je het niet direct verwacht (buiten een horacegebied). Inrichting origineel, prettige bediening, kindvriendelijk en erg lekkere gerechten. Kortom: een plek om terug te komen.
Bertvan E.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
prettige sfeer, lieve dames die de boel runnen, en het eten met zorg bereid
Loukie H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We gebruikten een simpele lunch, een sandwich met huisgerookte zalm. Dat bleken twee stevige mooie grove volkorenboterhammen, met heerlijke zalm, een mooie mayo saus en wat groente. Beschaafde hoeveelheden.
De witte huiswijn die erg lekker was, werd royaal ingeschonken. Prima lunch, heel bevredigend. Ook leuk dat er echte kunst hangt van goede kwaliteit. Eens in de drie maanden een nieuwe kunstenaar.
Desiree G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
We waren hier met het AH menu dat zeer uitgebreid was. Heerlijke gekruide Tajine gerechten en ook een verrassend dessert. Het was erg druk en dan zijn er tafeltjes die wat minder prettig zitten, zoals naast de voordeur of wc. Inrichting is redelijk hard dus akoestiek is slecht. Bediening is vriendelijk maar soms wat rommelig. Dat is de hele sfeer, heel gezellig maar wel wat chaotisch. Dat wordt echter ruimschoots goedgemaakt door het goede eten , de uitgebreide laag geprijsde wijnkaart en de vriendelijkheid van het personeel.
Jos M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
We hebben vanavond uitstekend vegetarisch gegeten bij catootje. We hadden een verkeerde afspraak gemaakt om met de AH bonnen te komen eten, maar dit werd heel goed opgepakt en we konden alsnog een tafel krijgen. Vriendelijke bediening, compliment hoor voor n avond heerlijk eten. Als hardcore vegetariër is het dikwijls maar afzien bij het bezoek van eetgelegenheden. Maar dit was n hele goede uitzondering. Dank daarvoor.
Bettine W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Komen zeker terug. Lekker en gezonde comfortfood en niet duur. Bediening had wel iets sneller gemogen en meer mogen vragen of we nog iets te drinken wilde. Eten werd op tafel neergezet en daarna liepen ze meteen weg.
Mirjam G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
De bediening was vriendelijk en vlot. Het eten vond ik lekker en de prijs kwaliteit verhouding zeer goed. Ze dachten zeer goed mee met het glutenvrije eten wat ik nodig heb vanwege intolerantie. Ze kwamen met alternatieve ingredienten in elke gang. Super!
Hella B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Heerlijk gegeten, enorm aardige en gastvrije bediening. De inrichting is wat eenvoudig, dat mag wel iets minder hel verlicht en dus wat sfeervoller.
Nienke S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Erg welkome ontvangst en duidelijk dat dit restaurantje met passie wordt gerund! Het eten was heel erg lekker, vooral de kiptajine. Tip: het is een erg rumoerige ruimte, wat aan de ene kant ook zijn charme heeft, maar een klein muziekje op de achtergrond zou het nóg gezelliger maken.
Nanda R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Een gezellig avondje met vriendinnen gehad bij Catootje. Heerlijk gegeten in een huiselijke sfeer. Ik kom graag nog een keer terug!
Helma M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Heerlijk gegeten.
Pourquoipas .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Bij Catootje lijkt het alsof je in de keuken zit. Via de Ah restaurantactie hier terecht gekomen en een heerlijk sharing diner ( mezze, tajines, toetjes assorti) voorgeschoteld gekregen. Flesje wijn erbij, Karafje water zelfs gratis, Leuke bediening en de avond was compleet. Moeder en dochter hebben genoten.
Antoinette S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heerlijke originele mediterrane gerechten gegeten op een sharing dinner manier. Maar.....de ruimte is heel erg gehorig. Er moet beslist iets gedaan worden aan de akoustiek.
RenskeV .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Via de AH restaurantactie een sharing diner gedaan, ik zou ook zonder deze actie daar gaan eten. Proeverij van voor, hoofd en nagerechten, het was divers en het was echt ruim voldoende voor 2 personen. De bediening was aardig en gastvrij en wat ik ook een pluspunt vind is dat je standaard een karafje met kraanwater erbij krijgt. Het is een klein knus restaurant, en als je buiten wilt eten zit je aan tafeltjes op de stoep. Aangezien het restaurantje aan een rustig straatje ligt, is dat verder prima.