Catootje aan de Markt

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
RBH B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Lekker eten en zeer gezellige bediening.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Erg lekker sharing dinner menu. Goeie prijs-kwaliteitsverhouding. Voorgerecht was wat sober maar niettemin met lekkere spreads (w.o. aubergine, humus en tomaat) en soep. Hoofdgerecht waren 4 verrukkelijke tajines, zeer goed op smaak. Leuke variatie in toetjes. Aanrader!
riaenedwin .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Er was geen muziek (aan). De geluiden kwamen dus van de mensen zelf! Eindelijk een rustige omgeving.
Heerlijk gegeten: Marrokaans, kleine gerechten en samen delen: alle gerechten hadden hun eigen smaak! Fantastisch gewoon. Alleen hadden we dit niet zo gelezen op de site, dat het Marokkaans eten was....
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Het eten was lekker en de service uitstekend. We wilden op tijd naar de Schouwburg en daar werd rekening mee gehouden. Fijn.
Mirthe V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
We hebben een hele fijne avond gehad. We werden leuk bediend en het eten was echt heel goed. Interessante smaakcombinaties. 1 tajine was wel al een beetje koud. Het was erg leuk dat je bij het menu de gerechten kon delen.
Noortje W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten. Een aanrader, zeker ook voor vegetariërs! Je moet alleen geen haast hebben.
corrie68 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
we werden heel prettig, op persoonlijke wijze geholpen. ze kunnen flexibel inspelen op onverwachte vragen (wij wilden graag eerder aan tafel i.v.m. wegroepen door zoon). eten was heerlijk. parkeren dichtbij op de kaasmarkt.
kortom, daar willen we vaker heen!
Jennifer T.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Ontzettend gezellig en knus restaurantje! Het eten was bijzonder lekker, vooral de tajine met lam! De bediening was erg vriendelijk! We komen graag weer terug!
Francoise O.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Het mediterraans eten was echt heerlijk! Wij namen het sharing dinner. Vooraf allerlei lekkere hapjes: artisjok, makreel, humus, gehaktballetjes met yoghurt munt saus. Vervolgens 3 tajines: lam vis en zoete aardappel. Tot slot allerlei heerlijke zoetigheden. Mmm!!
sanne V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We hebben genoten van onze avond bij Catootje aan de markt. Hartelijk ontvangst door een zeer vriendelijke jongedame. Tafeltjes en interieur zijn basic maar sfeer is dik in orde. Het shared dinner was een heerlijke ervaring. Verrassende gerechten vol smaak. De lams- en de vegetarische tajine waren verrukkelijk. En het bord met een scala aan toetjes helemaal. We komen zeker terug!
jeannetteanker .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk eten, mooie combinatie van smaken en persoonlijke en attente bediening! Ook de huiswijn paste prima bij de gerechten. We komen zeker terug.
Debby R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Erg enthousiast over dit restaurant.
Met de AH actie voor 2 personen een driegangen menu gereserveerd bij dit restaurant.
Het voor- en nagerecht bestond uit verschillende lekkere hapjes. Bij het hoofdmenu konden 3 gerechten worden gekozen, die je samen deelt. De gerechten vonden wij goed en lekker van smaak.
Verder is er een leuke sfeer in het restaurant en zeer vriendelijke bediening. Ook prijs kwaliteit vonden wij erg goed. Een aanrader!
Lobke C.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Heb hier geluncht en was echt zo lekker. Verrassende smaken en van zeer goede kwaliteit. Vind het fijn dat je eens wat anders luncht dan de standaard broodjes die we inmiddels wel kennen. Vond de aankleding medium. Bediening is vriendelijk en oké.
ratking H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Heerlijk ongedwongen sfeer, lekkere gerechten van het sharing diner maken nieuwsgierig naar de rest van de kaart. Een aanrader, wel reserveren.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening 'alles' kan! Salade met vijgen en geitenkaas als voorgerecht was heerlijk en mijn zalm en de tajine van mojn vriendin super! De zalm was vers en de granaatappelsaus echt weer eens iets anders! We komen zeker terug
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Leuk restaurant, hele fijne bediening. Eten miste wel die echte meditariane bite.
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Dit is echt een 'hidden gem': niet alle dagen open, niet in de loop, maar enorm lekker eten in een uiterst prettige atmosfeer. Naast de vaste, mediterrane gerechten zijn er altijd verrukkelijke specialiteiten buiten de kaart. Gisteren bijvoorbeeld zalm met heerlijke zuurkool. Speciale vermelding verdienen de taarten en toetjes: wisselend, soms heel experimenteel en altijd de moeite meer dan waard.
Niet het sjiekste maar wel een van de beste en prettigste restaurants in Leiden.
Joost G.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Erg lekker eten, vriendelijke bediening, huiselijke sfeer (ondanks de witte tegeltjes aan de wand is het niet steriel). Een foutje met één van de gerechten werd snel hersteld en er werd een kopje smartekoffie/-thee aangeboden. Het tajine-proeverijtje was erg goed, en we konden ook één van de andere gerechten in plaats van een tajine in het proeverijtje opnemen. Af en toe een beetje lang wachten (de bediening blijft vaak achter de bar, zou wellicht iets vaker "een rondje kunnen maken"), maar nooit vervelend lang. Prettige artisanale uitstraling met professionele kwaliteit eten voor een prima prijs. Aanrader!
Halma S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijke originele gerechten!
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Lekker, gezellig, vriendelijk en betrokken.