Catootje aan de Markt

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lobke C.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Heb hier geluncht en was echt zo lekker. Verrassende smaken en van zeer goede kwaliteit. Vind het fijn dat je eens wat anders luncht dan de standaard broodjes die we inmiddels wel kennen. Vond de aankleding medium. Bediening is vriendelijk en oké.
ratking H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Heerlijk ongedwongen sfeer, lekkere gerechten van het sharing diner maken nieuwsgierig naar de rest van de kaart. Een aanrader, wel reserveren.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening 'alles' kan! Salade met vijgen en geitenkaas als voorgerecht was heerlijk en mijn zalm en de tajine van mojn vriendin super! De zalm was vers en de granaatappelsaus echt weer eens iets anders! We komen zeker terug
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Leuk restaurant, hele fijne bediening. Eten miste wel die echte meditariane bite.
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Dit is echt een 'hidden gem': niet alle dagen open, niet in de loop, maar enorm lekker eten in een uiterst prettige atmosfeer. Naast de vaste, mediterrane gerechten zijn er altijd verrukkelijke specialiteiten buiten de kaart. Gisteren bijvoorbeeld zalm met heerlijke zuurkool. Speciale vermelding verdienen de taarten en toetjes: wisselend, soms heel experimenteel en altijd de moeite meer dan waard.
Niet het sjiekste maar wel een van de beste en prettigste restaurants in Leiden.
Joost G.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Erg lekker eten, vriendelijke bediening, huiselijke sfeer (ondanks de witte tegeltjes aan de wand is het niet steriel). Een foutje met één van de gerechten werd snel hersteld en er werd een kopje smartekoffie/-thee aangeboden. Het tajine-proeverijtje was erg goed, en we konden ook één van de andere gerechten in plaats van een tajine in het proeverijtje opnemen. Af en toe een beetje lang wachten (de bediening blijft vaak achter de bar, zou wellicht iets vaker "een rondje kunnen maken"), maar nooit vervelend lang. Prettige artisanale uitstraling met professionele kwaliteit eten voor een prima prijs. Aanrader!
Halma S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijke originele gerechten!
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Lekker, gezellig, vriendelijk en betrokken.
Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Ontzettend aardige en geestige bediening. Lekker eten en ontspannen sfeer. Als tussenstation tussen Amsterdam en Den Haag (onze beider woonplaatsen) een hele grote aanrader!
Anne Marie L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijke lunch, fijne sfeer en sympathieke service
Fleur N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Intieme sfeer, goede bediening. Niet te opdringerig en perfecte timing. Heerlijk gegeten en fantastische wijnkeus. Aan zulke restaurants heeft Leiden gebrek! We moesten helaas eerder weg dan gepland, maar kregen zelfs ons nagerecht nog mee naar huis. Wat een service!
Benjamin C.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Over het eten heb ik geen klachten.Prijs/kwaliteit is redelijk. Inrichting is wat sober.Bediening was prima.Alhoewel eigenaresse wat minder klantvriendelijk overkwam dan de dame in de bediening.
Ramses X.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
In sommige recensies lees ik over een gezellig huiskamergevoel, ik snap niet waar dit vandaan komt en deel deze menig absoluut niet. Ik vond het kil met tegels aan de muren, felle verlichting, kleine houten tafels en houten schoolstoelen. Nee voor de sfeer hoef je hier zeker niet heen. Ik wist qua eten vooraf niet goed wat ik kon verwachten. Mijn tafelgenoot en ik kozen voor sharing dinner, de specialiteit van het restaurant. Vooraf kregen we een bord met diverse hapjes, glaasje pompoensoep, brood, hummus, en wat crostini's belegd. Als hoofdgerecht kregen we couscous (lekker zoet) met keuzes tussen 3 van de 4 tajines, wij gingen voor de kip (was een bout pp), peultjes en vis. Zelf vond ik vooral de vis het lekkerste. Als dessert een soort proeverij van verschillende dingen, yoghurt met fruit, groene thee ijs, en andere zoetigheden. Persoonlijk vond ik het dessert het lekkerste van de avond. Bediening was niet attent, we zaten lang met lege glazen en er zat geen tempo in. Jammer, voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Nieuwe stamrestaurant!
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijke ongedwongen sfeer. Creativiteit is terug te zien in de inrichting (lampen!) Maar vooral en zeker ook in de keuken. Trefwoorden: Vers, eerlijk, gezond, smaakvol, feestelijk, meditterraans. We hadden 3 vegetariers in ons midden en die hebben "onwaarschijnlijk lekker gegeten". De verhouding prijs/kwaliteit is subliem. Wij komen snel terug bij Wilma en haar team. En we gaan afhalen!
duckie202 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Hier gegeten met de AH-spaaractie. We zouden eigenlijk met een grotere groep komen, maar op het laatste moment meldde de helft zich ziek. Niet zo leuk voor het restaurant en dat liet de gastvrouw blijken, maar daar konden wij ook niks aan doen... We zaten in een apart zaaltje aan de voorkant, lekker intiem. Het menu bestond uit kleine gerechten (shared dining), maar we moesten lang wachten tussen de gangen. De vegetarische tajine vonden we allemaal het lekkerste gerecht van de avond.
Willemijn B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten! We hadden sharing diner en het was afwisselend en meer dan genoeg. Relaxte huiselijke sfeer. Super vriendelijke bediening.
We komen zeker terug!
sandra T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heb hier gegeten met de AH actie. Echt heerlijk gegeten. Ontzettende aardige bediening. De tijd tussen de gerechten was precies goed.
mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Wat een leuk restaurantje en wat hebben we hier lekker gegeten met de actie van Appie.
Heb je nog spaarkaarten liggen reserveer dan gauw.
Femke M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Dit mediterrane restaurant doet je beseffen dat er meer landen met een fantastische keuken aan de middellandse zee liggen. Geen standaard gerechten dus bij Catootje, heerlijk gegeten.