Catootje aan de Markt

Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Sietske V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Catootje aan de markt. Zelden zo'n vriendelijke serveerster gehad, die echt aandacht had en contact maakte. We waren met de ah-actie, maar vanwege allergie werd er een gerecht vervangen. Veganistisch was ook geen enkel probleem. Gedeeld voorgerecht en gedeelde tajines waren super goed van smaak, wij komen zeker terug.
Malou V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Wij hebben gisteren in dit sympathieke restaurantje aan de Kaasmarkt (leuke plek) gegeten ter ere van mijn man's verjaardag. We namen het shared dinner. We kregen heerlijke mezze als voorgerecht. We moesten er alleen wel lang op wachten, dus een paar olijfjes of wat brood bij de borrel vooraf zou leuk geweest zijn. Dan het hoofdgerecht: 3 tajines naar keuze. Wij hadden lam, vis en peulvruchten. In een woord heerlijk! Er zat ook lekker flink wat groente bij, voor mij een groot pluspunt.
We zaten best al vol, maar de toetjes-proeverij ging schoon op. Jummie. Koffie toe en daarna zeer voldaan naar huis. De huiswijn (wit) was trouwens ook goed. We komen hier zeker terug!
Marcella N.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten, erg divers. Wordt naar voorkeuren gevraagd en hier wordt goed op gelet. Verder werden we goed bediend. Alleen de aankleding was op sommige punten in het restaurant wat minder, maar dat is smaak.
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Lekker, huiselijk, eten. De porties waren wat aan de kleine kant naar mijn smaak. De bediening was wat vergeetachtig en niet al te snel. Prima restaurant als je geen haast hebt.
Joost G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Fantastisch eten! Bediening is vriendelijk, maar kunnen wat attenter zijn. Het was druk (de zaak zat vol, het was vrijdagavond) en dat merkte je. We moesten lang wachten op de eerste gang, maar daarna was het prima. Broodjes kwamen pas bij de eerste gang, als dat wat eerder was geweest had het de wachttijd overbrugd. Bijbestellen van drankjes is lastig (je moet echt aandacht trekken). Bij het afrekenen heb ik deze feedback ook gegeven en deze werd in dank aanvaard. De tegeltjes aan de muur maken het restaurant een beetje een galmbak, dus als het vol is is een conversatie voeren lastig. Maar bovenal: top-eten! Zet hier iemand bij in de bediening die de tafeltjes in de gaten houdt en het wordt een toptent.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heel lekker gegeten in hele vriendelijke ongedwongen sfeer. Beetje lawaaierig maar zeker een aanrader. Vriendelijke bediening. Erg lekker
W.J.H. F.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten was zeer verrassend en lekker! Wij hadden het AH-menu. Het voorgerecht bestond uit een soepje, verschillende proeverijtjes en stokbrood. Het hoofdgerecht kon men kiezen uit drie verschillende tartina's die gevuld waren met lamsvlees, kippevlees en zoete aardappel. En het dessert was ook verschillende proeverijtjes Bijna allemaal even lekker. Het stukje chocoladetaart was erg droog.
Aletta V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Echt gekookte gezonde maaltijd tegen betaalbare prijs.
frieslander .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Grappige locatie, zeer vriendelijke medewerkers, verrassende gerechten en prima ingrediënten. Qua samenstelling heel goed passend in de huidige visie van gezond eten
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Gezellig, verrassend eten met (heel fijn) aandacht voor groente en fruit. Hier wordt met het hart gewerkt. Wel last van de akoestiek. Wij komen zeker terug.
Yoka O.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Leuk tentje waar genoeg mensen komen. Aankleding is minimaal, hoewel de zijkamer vol hangt met schilderijen die erg kleurrijk zijn en wat vreemd voor jonge kinderen. Sharing diner is erg leuk, van alles een beetje proeven, het was heerlijk en ruim voldoende! De mensen zijn erg vriendelijk. Zeker waard hier eens te gaan eten. Ga hier zeker nog eens heen.
mootje035 K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We waren aangenaam verrast door de gerechten die we kregen. Het was allemaal erg lekker en veel. We hadden het menu shared diner en dit is een leuk concept. Zo heb je van alles wat om te proeven.
Wii komen zeker een keer terug.
Carla W.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Ga hier zeker nog een keer eten.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heel lekker gegeten en heel vriendelijke mensen. Een 3 gangen menu genomen op basis van de AH restaurant actie en het was ruim voldoende, konden het restant mee naar huis nemen. Voor herhaling vatbaar.
Randy L.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Bij Catootje aan de Markt heb je het gevoel dat je in de keuken van de eigenaren van het restaurant aan het eten bent. De kaart is divers en de verschillende tajines zijn heerlijk en echt een aanrader. Ook de diverse desserts zijn van goede kwaliteit. Hier kom ik zeker nog een keer terug!
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Sommige gerechten konden beter gekruid worden. Het is leuk knus ingericht en heeft vriendelijk personeel. Het shared diner principe was een erg leuk idee.
Arco V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Verrassend, klein en gezellig. Goede kwaliteit producten.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Op vrijdagavond met AH Restaurantactie bij Catootje aan de Markt gegeten. Het Sharing dinner was een leuke beleving: vooraf brood met dipjes, hoofd 3 tajines en toe allemaal kleine desserts. Vooral de lamstajine vond ik erg lekker. Reserveren was volgens mij wel noodzakelijk: toen we binnenkwamen was het nog rustig, maar in de loop van de avond liep het vol. Er is voldoende parkeergelegenheid voor de deur maar ook vanuit het centrum met de voet is het goed te bereiken. Leuke huiskamer-inrichting met vriendelijke, rustige bediening. Deze week aan een collega aangeraden, die ook gelijk heeft gereserveerd. Aanrader dus.
Chantal E.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk gegeten. De smaken van de tajines waren gevarieerd en verrassend. Ik zou hier morgen gelijk weer gaan eten. De bediening was vriendelijk. Het kiezen van wijn was makkelijk (wit of rood) en het smaakte heerlijk bij het eten.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk buiten op de stoep gegeten. We hadden geen probleem met kiezen want met de AH actie kregen we als voor-, hoofd- en nagerecht van alles wat. Heel erg genoten en bijna te veel gegeten omdat het zó lekker was! De eigenaren geven erg sympathiek uitleg over wat je eet en advies over de wijnen die hij zelf in Duitsland haalt. Dank voor een heel fijne avond!