Catootje aan de Markt

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Lekker, gezellig, vriendelijk en betrokken.
Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Ontzettend aardige en geestige bediening. Lekker eten en ontspannen sfeer. Als tussenstation tussen Amsterdam en Den Haag (onze beider woonplaatsen) een hele grote aanrader!
Anne Marie L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijke lunch, fijne sfeer en sympathieke service
Fleur N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Intieme sfeer, goede bediening. Niet te opdringerig en perfecte timing. Heerlijk gegeten en fantastische wijnkeus. Aan zulke restaurants heeft Leiden gebrek! We moesten helaas eerder weg dan gepland, maar kregen zelfs ons nagerecht nog mee naar huis. Wat een service!
Benjamin C.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Over het eten heb ik geen klachten.Prijs/kwaliteit is redelijk. Inrichting is wat sober.Bediening was prima.Alhoewel eigenaresse wat minder klantvriendelijk overkwam dan de dame in de bediening.
Ramses X.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
In sommige recensies lees ik over een gezellig huiskamergevoel, ik snap niet waar dit vandaan komt en deel deze menig absoluut niet. Ik vond het kil met tegels aan de muren, felle verlichting, kleine houten tafels en houten schoolstoelen. Nee voor de sfeer hoef je hier zeker niet heen. Ik wist qua eten vooraf niet goed wat ik kon verwachten. Mijn tafelgenoot en ik kozen voor sharing dinner, de specialiteit van het restaurant. Vooraf kregen we een bord met diverse hapjes, glaasje pompoensoep, brood, hummus, en wat crostini's belegd. Als hoofdgerecht kregen we couscous (lekker zoet) met keuzes tussen 3 van de 4 tajines, wij gingen voor de kip (was een bout pp), peultjes en vis. Zelf vond ik vooral de vis het lekkerste. Als dessert een soort proeverij van verschillende dingen, yoghurt met fruit, groene thee ijs, en andere zoetigheden. Persoonlijk vond ik het dessert het lekkerste van de avond. Bediening was niet attent, we zaten lang met lege glazen en er zat geen tempo in. Jammer, voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Nieuwe stamrestaurant!
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijke ongedwongen sfeer. Creativiteit is terug te zien in de inrichting (lampen!) Maar vooral en zeker ook in de keuken. Trefwoorden: Vers, eerlijk, gezond, smaakvol, feestelijk, meditterraans. We hadden 3 vegetariers in ons midden en die hebben "onwaarschijnlijk lekker gegeten". De verhouding prijs/kwaliteit is subliem. Wij komen snel terug bij Wilma en haar team. En we gaan afhalen!
duckie202 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Hier gegeten met de AH-spaaractie. We zouden eigenlijk met een grotere groep komen, maar op het laatste moment meldde de helft zich ziek. Niet zo leuk voor het restaurant en dat liet de gastvrouw blijken, maar daar konden wij ook niks aan doen... We zaten in een apart zaaltje aan de voorkant, lekker intiem. Het menu bestond uit kleine gerechten (shared dining), maar we moesten lang wachten tussen de gangen. De vegetarische tajine vonden we allemaal het lekkerste gerecht van de avond.
Willemijn B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten! We hadden sharing diner en het was afwisselend en meer dan genoeg. Relaxte huiselijke sfeer. Super vriendelijke bediening.
We komen zeker terug!
sandra T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heb hier gegeten met de AH actie. Echt heerlijk gegeten. Ontzettende aardige bediening. De tijd tussen de gerechten was precies goed.
mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Wat een leuk restaurantje en wat hebben we hier lekker gegeten met de actie van Appie.
Heb je nog spaarkaarten liggen reserveer dan gauw.
Femke M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Dit mediterrane restaurant doet je beseffen dat er meer landen met een fantastische keuken aan de middellandse zee liggen. Geen standaard gerechten dus bij Catootje, heerlijk gegeten.
ajeheus .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Met de AH-restaurantactie gegeten bij Catootje aan de Markt. Een driegangenmenu dat bestond uit mezzes, vegetarische tajine en diverse kleine nagerechtjes. Het voorgerecht, de mezzes, smaakte prima. Het was lekker gekruid. Dat gold helaas niet voor de vegetarische tajines. Deze waren helemaal niet gekruid en smaakten flauw. Het nagerecht was niet spannend. Het lekkerste was het kaneelijs en dat kwam bij de AH vandaan!
Jochem V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We zijn hier terecht gekomen via de restaurantactie van AH. De inrichting is eenvoudig en open en geeft een beetje het gevoel van een huiskamer. Het vriendelijke en attente personeel, die in eigen kleding rondliepen, droegen nog verder bij aan dit gevoel.
Vanwege de restaurantactie hadden we een 'sharing dinner', wat op verzoek geheeel vegetarisch was, maar desgewenst ook deels vegetarisch kon worden geserveerd. Naast een goede huiswijn werd uit eigen beweging kraanwater geserveerd, wat telkens werd bijgevuld. De gerechten waren eenvoudige maar zeer smaakvolle meditteraanse hapjes en tagines. Ook de proeverij van desserts was in mediterraanse stijl en erg lekker. De prijs/kwaliteit verhouding was goed, ook zonder actie zou het geen dure avond zijn geworden. We zullen dan ook zeker nog een keer terug komen!
peerzoet .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Smaakvolle gerechten op natuurlijke basis. Zachte, geen uitgesproken smaken., maar ook niet verrassend. Aan te raden voor een eenvoudig avondje uit.
RiaAnne .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
De ontvangst bij Catootje was allerhartelijkst.Het eten was erg, erg lekker.Mijn vriendin en ik hebben een Sharing Diner genoten. Heerlijke,verschillende voorafjes. Als hoofdgerecht 3 tajine: lam, kip en vegetarisch (peulvruchten)
en als toetje verschillende zoete lekkernijen.Helemaal goed.
De hartelijke ontvangst, de vriendelijke bediening en het heerlijke eten lag als een warme deken om ons.
Jet Z.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten met onze AH bon. Gezellig knus restaurant.
De bediening is erg aardig. De verschillende hapjes smaakten goed.
Rosa S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Catootje aan de markt is een hele leuke plek voor een ontspannen dineetje. Met de ah actie kregen we allerlei verschillende hapjes en tajines. Lekker eten.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heel lekker en gezellig gegeten bij Catootje aan de markt. Veertien jaar geleden kookte Wolf al voor ons bij Catootje, dat toen nog in Voorschoten was gevestigd. Nu hebben Wilma en hij een heel leuk restaurant in Leiden: modern en toch knus. Heerlijke Mediterrane keuken, leuk gepresenteerd, goede portionering, feestelijk en een mooie prijs-kwaliteit verhouding. De diverse vullingen van de tajines waren heerlijk!