Catootje aan de Markt

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Catootje aan de Markt

Herman D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Getipt door familie hier gereserveerd en dat werd een voltreffer. We maakten gebruikt van het 3 gangen sharing dinner menu en dat werd buitengewoon genieten. Te beginnen met de 5 heerlijke voorgerechtjes en vervolgens van de 3 tongstrelende tajines (lam, kip en vis). De geserveerde huiswijnen (een witte sylvaner en een rode shiraz) vormden een prima combinatie. Het afsluitende dessert, een proeverij van verschillende zoete lekkernijen verdiende tevens een pluim.
Marissa S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Eten was echt heerlijk! Lekker vers, veel groente, goede smaken, en veel vegetarisch eten. Dieetwensen werden zonder probleem goed rekening mee gehouden.
Klein puntje van verbetering: Bediening had sneller gekund.
Yolande N.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Zelden buitenshuis zo lekker 'puur' gegeten. Verse producten. Witte en rode huiswijn waren goed. Heerlijk, eveneens vers gebak en ijs als dessert. Er stond één glas wijn te veel op de bon, dat werd meteen zonder morren gecorrigeerd. Heel vriendelijke en attente bediening, ondanks dat het behoorlijk druk was.
Edith E.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Catootje aan de Markt is een heerlijk klein tentje met pure gerechten en een aardige bediening
Oscar A.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Leuk restaurant met super vriendelijke bediening en heerlijk eten
denis J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wat hebben we hier lekker en gezellig gegeten!
Zeer vriendelijke en persoonlijke bediening: geen standaard "horeca riedel".
Hier komen we terug. Aanrader van de eerste orde!
Denis en Ida Janssen
Bo D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Super liever en behulpzame bediening!
Tanja K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Ongedwongen sfeer, vriendelijke bediening. Goed en verrassend eten (sharing dinner), zeker een aanrader.
eline W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Wat een lekkere vegetarische recepten en veel verschillende hapjes kunnen proeven. Leuk concept het sharing dinner.
MirJam F.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We waren onder de indruk van de persoonlijke benadering en warmte. Iedereen die er werkte, zagen we met véél plezier werken. De (jonge) serveerster had zelfs tijd om, ondanks stress en drukte, af en toe een paar dansbewegingen te maken in de keuken (bedoel ik positief). De bazin stond open voor suggesties en straalde een bescheidene warmte uit, erg prettig. Betrokken maar niet opdringerig. De kok kookte met hart en ziel. Er werd ook met goede ingrediënten gekookt.
De zaak heeft een woonkamersfeer - mensen die hun huis openen en met passie en expertise voor je koken. Men krijgt het gevoel dat dit niet alleen opgezet is om te verdienen, maar om zelf ook te genieten van 'het mensen verwennen'.
Minpuntjes: Tafeltjes zijn vrij dicht bij elkaar en er zouden iets lekkerdere stoelen mogen staan. Ook werd het vrij heet en benauwd binnen (opgelost door de deur op een kiertje te zetten).
We hebben gekozen om de iens-korting als fooi terug te geven omdat het het in het geheel meer dan waard vonden!
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Van buiten lijkt het wat kaal qua inrichting maar eenmaal binnen toch erg gezellig. Eten anders dan anders, met sharing dinner een varierend menu gegeten, erg lekker. Service erg plezierig.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten was erg goed en duidelijk met liefde bereid. We hadden wel het idee dat de keuken de drukte van een volle zaak net niet aankon, we moesten namelijk op zowel voor- als hoofdgerecht een uur wachten. Er werd erg goed rekening gehouden met voedselallergieën van enkele tafelgenoten.
sofia S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Bij Catootje gegeten met een vriendin. Het eten was goed! We hadden met de Albert Heijn restaurantactie hier gegeten en dat was een goed idee. De verschillende Tajines die we gekregen hadden waren allemaal erg verschillend, de een lekkerder dan de ander. Het personeel was heel vriendelijk, soms hadden ze wat weinig tijd voor ons. Vooral in het begin van de avond hebben we wat langer moeten wachten totdat we geholpen werden. Wel leggen ze netjes uit wat ze serveren. We zijn blij dat we hier een keer gegeten hebben, maar we zouden niet snel nog een keer hier gaan eten. Waarschijnlijk omdat we de gerechten niet allemaal even lekker vonden. Het restaurant zelf is heel knus en mooi opgemaakt. Erg gezellig ziet het eruit en zo hebben wij het ook ervaren!
jana_vandersande .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en waren zeker verrast door de heerlijke gerechtjes die wij voorgeschoteld kregen!
Wel stonden er op onze rekening 2 drankjes die wij niet gehad hadden, maar dat is verder goed opgelost.
Voor herhaling vatbaar.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Goed en lekker eten op een leuke manier gepresenteerd, voor een niet te hoge prijs. Serveerster was op enig moment wat te druk met haar vriendje.
eline W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Relatief veel vegetarische keuze en originele recepten. Ontspannen bediening en sfeer. Een aanrader. Ik kom nog eens terug.
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij waren met 4 met de AH actie. In een kleine ruimte was het gezellig en de gerechten in het sharing dinner vonden wij heel verrassend en lekker, zowel met de schalen voorgerechten alsook de hoofdgerechten. Het laatste bestond uit diverse tajines met lam, kip, zoete aardappel en fijne groente. Aanbeveling! Prijs voor 3-gangen diner is met 27,50 euro keurig geprijsd.
Bregje S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Soms zat er naar onze smaak iets te veel koriander in, maar verder was het top. Gevarieerde gerechtjes en de mensen van de bediening zijn de liefste mensen die ik ook in een restaurant heb gezien. Petje af!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Met de AH bon hier gegeten en hoe!
Wat een fantastische smaken en bereid met verse producten.
Complimenten en als het even kan komen we zeker terug!
patricia T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We hadden van de AH actie gereserveerd. Echt prima gegeten. De voorgerechtjes waren heel gevarieerd en de Tahines smaakten alle drie heel verschillend.