Catootje aan de Markt

Kaasmarkt 10 2312 HZ Leiden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Catootje aan de Markt

9,1

Jouw recensie over het restaurant Catootje aan de Markt

Marinka D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het was echt heerlijk eten!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Bij Catootje gegeten met AH-actie. Wat fijn dat we gewoon a la carte mochten mee- eten. We hebben genoten van het eten (aanraders: de groente-tajine en de pastinaakcake) , de inrichting en de sfeer. Een aanwinst voor Leiden! We komen gauw terug.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heerlijke marokkaans getinte gerechten in een relaxte atmosfeer. Personeel erg vriendelijk en attent, ben alleen geen fan van de stoelen geworden.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Wij vonden het eten heel erg lekker, originele kaart, leuke vegetarische keus. Wel vonden wij het echt veel te lang duren voordat het hoofdgerecht werd geserveerd en de rekening wordt gebracht. En dan zitten de stoelen te hard en wordt het warm en benauwd door de open keuken.
Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
verschillende hoeveelheden wijn in glas geschonken, de 1 schonk weinig in , de ander normale hoeveelheid. misschien op elkaar afstemmen wat de norm is.
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Catootje aan de Markt is altijd een feest. Goede sfeer, lekker eten, goede bediening. Top dus.
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten bij Catootje. Alles was vers, home made en heerlijk. Borden waren mooi opgemaakt. Huiswijn was lekker. Gaan zeker nog terug.
Marith V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Lekker gegeten van de gevarieerde menukaart . Voor herhaling vatbaar!
Joukje V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. We hebben buiten gezeten en ik verwachtte we dan last zouden hebben van verkeer of parkeerplaats, maar bizar genoeg, door de geparkeerde auto's langszij, heb je daar helemaal geen last van. Een Frans gevoel - met je tafeltje op het trottoir eten.
Magdalena S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Maar het eten was lekker!!komen nog terug!!
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Fantastisch eten voor een klein prijsje
Vera W.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Lekker gegeten vlotte bediening. Mooie kleine kaart. Frans - Marokkaanse keuken. Tajines zijn lekker maar wij vonden de toetjes en voorafjes echt zalig! Crème brulee van specerijen met geanaatappelijs echt een aanrader! En ook de meze is heerlijk. Jammer dat er geen wijnkaart is, alleen matige huiswijn wel is het kraanwater gratis en onbeperkt!
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Weer heerlijk gegeten! Ook fijn dat er vegan opties zijn en dat gerechten aangepast kunnen worden naar vegan zonder het gevoel te hebben dat er iets weggelaten wordt.
Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Leuk om een keer uit te proberen. Voorgerecht bestaande uit verschillende mezze goed. Hoofdgerecht Tajine van lamsvlees heerlijk. Desserts lekker maar te veel gericht op taart dus niet zoveel verschil in keuze.
Richard F.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
De bediening is heel gastvrij en niets wordt opgedrongen. Vanuit de zaak kijk je zo de keuken in. Je ziet hoe de kok hard werkt en het ziet er superschoon uit. Het eten is allemaal erg lekker geweest met goede spullen en het nagerecht met de proeverij van taartjes is echt een topper. Water komt gewoon uit de kraan en staat niet op de rekening, heel sympathiek. De inrichting van de zaak is wat sober, maar sfeervol is het wel. En de eindrekening viel reuze mee. een echte aanrader dus.
Kirsten W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
heerlijk gegeten. de vegetarische tajine en de taartjes waren overheerlijk!
Melanie R.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Dit was ons eerste bezoek aan Catootje aan de Markt. Het restaurant ligt redelijk centraal maar niet echt in de loop en de locatie is qua uitzicht of ambiance ook niet heel aantrekkelijk. Maar na vaak goede recensies te hebben gelezen hebben we er eindelijk eens gereserveerd en daar hebben we geen spijt van gekregen. Binnen is het leuk ingericht en de ontvangst en bediening is heel vriendelijk. Het eten, en daar kom je toch voor, was ook heerlijk. Vooraf hadden we de mezze om te delen, een aanrader. Mijn tafelgenote had als hoofdgerecht de Marokkaanse kip en ik koos de lamstajine, ook heel smakelijk. Van de desserts (kaasplankje met biologische streekkazen en de specerijen creme brulee met granaatappelijs) werden we ook heel blij. We komen zeker een keer terug.
Hanna B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heerlijk eten en gezellige sfeer! Soms duurde het een beetje lang (veel tijd tussen de gerechten), maar dat was voor ons niet erg
Eveline M.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Heerlijk gegeten! Goede sfeer.
Mirjam A.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk gegeten bij Catootje aan de markt. Goed voorgerecht heilbot, hoofdgrecht malse kip. Fijne bediening en een relaxde sfeer!