Catootje aan de Markt

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Catootje aan de Markt

Paul V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Goed en lekker eten op een leuke manier gepresenteerd, voor een niet te hoge prijs. Serveerster was op enig moment wat te druk met haar vriendje.
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij waren met 4 met de AH actie. In een kleine ruimte was het gezellig en de gerechten in het sharing dinner vonden wij heel verrassend en lekker, zowel met de schalen voorgerechten alsook de hoofdgerechten. Het laatste bestond uit diverse tajines met lam, kip, zoete aardappel en fijne groente. Aanbeveling! Prijs voor 3-gangen diner is met 27,50 euro keurig geprijsd.
Bregje S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Met de AH bon hier gegeten en hoe!
Wat een fantastische smaken en bereid met verse producten.
Complimenten en als het even kan komen we zeker terug!
patricia T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We hadden van de AH actie gereserveerd. Echt prima gegeten. De voorgerechtjes waren heel gevarieerd en de Tahines smaakten alle drie heel verschillend.
Roxanne Z.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk eten, goede bediening en fijne sfeer. Een van mijn lievelingsrestaurants in Leiden. Sharing Dining is een aanrader! Van alles proeven.
Liesbeth L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Het eten was lekker en afwisselend. Vooral de tajine met peulvruchten vond ik erg lekker! Je krijgt veel variatie in 3 gangen.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Fantastisch. Heerlijk vegetarisch 3-gangenmenu. Ligt op een mooie locatie in Leiden. De kaasmarkt is sfeervol met mooie gebouwen en platanen op het plein. In het restaurant hangt een fijne sfeer en de bediening is heel vriendelijk.
M W.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Een woord top!
Alleen een beetje gehorig als je Achterin gaat zitten en dat komt waarschijnlijk door de betegelde wanden.
Anita T.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Catootje aan de markt is een gezellig huiskamer restaurant met open keuken waar de eigenaren met hart en ziel hun restaurant - catering bedrijfje runnen. Zij maken alles zelf en vers en ook met eigen originele ideeën, bijvoorbeeld deze week thema Duitsland. De prijzen liggen zeker niet te hoog en iedereen uit de buurt komt er ook regelmatig eten. Wil je er in het weekend eten reserveer tijdig want het kan zomaar vol zijn en zeker als je een plek wilt voor vier of meer personen. Een goede wijn kun je ook altijd bestellen vraag het aan de eigenaar. De sfeer is ontspannen en gemoedelijk. Er zijn ook wisselde exposities in de zijkamer bij de groepstafel en af en toe ook live muziek bijvoorbeeld op zaterdag 7 oktober 2017. Kijk op facebook https://www.facebook.com/catootjeaandemarkt/?fref=ts voor recente informatie
Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Met vier personen kwamen we rond half zes in het restaurant aan. De bediening was nogal aarzelend. Ik kreeg steeds het gevoel dat men hier voor het eerst stond. Ietwat ongemakkelijk. Hoewel we vrijwel,de eersten waren bleek een van de gerechten van de dag (de eend) al uitverkocht te zijn, op 1 na. Vreemd voor half zes. Het andere gerecht van de dag bleek door een misverstand van de nieuwe kok niet goed te gaan. Daarvoor kwam de eigenaresse persoonlijk excuus maken en het gerecht is niet berekend. Dat was een nette oplossing, maar het was wel jammer. Het voor- en het nagerecht was erg lekker, als het hoofdgerecht niet was foutgegaan, dan had het restaurant voor het eten een dikke 8 gehad!
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Super lekker gegeten, allervriendelijkste bediening. We kregen ongevraagd gratis een fles heerlijk koud kraanwater en mandje brood met olie tijdens het wachten op het hoofdgerecht. We waren later dan afgesproken en toen ik daarover belde reageerde men ook aardig en klantgericht. Kortom een aanrader, niets is teveel gevraagd en het eten heerlijk!
De tafel van Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Super lekker gegeten en mooi opgediend. Hele vriendelijke bediening, we kregen ongevraagd een gratis fles koud kraanwater en een maandje brood tijdens het wachten op de gerechten met heerlijke olie. De huiswijn mochten we proeven en toen die niet beviel kregen we met dezelfde vriedelijkheid een andere wijn.
Paul W.
Erg lekker, vriendelijke bediening. Gezellige, ongedwongen setting
JHindriksen .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Super restaurant, we hebben zeer genoten van het sublieme eten van een bevlogen kok. In tegenstelling tot andere restaurants was er geen enkel verschil tussen klanten met of zonder een AH actie kaart. Het restaurant verdient lange rijen bij de voordeur en wij zullen met genoegen in deze rij staan.
Bij de hartelijke verwelkoming werd meteen een karaf kraanwater op tafel gezet. Het dessert was zelfs een grand dessert. Fantastisch.
Marike S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Wat een pareltje in Leiden! Werkelijk heerlijk gegeten, alles zit vol smaak, bijzondere smaakcombinaties en wat een feest om zoveel gerechtjes te eten. Ik was de bang dat alle verschillende tajines toch wat hetzelfde zouden smaken qua kruiden, maar niets was minder waar: elke tajine had zijn eigen smaak. Bijzondere wijnen en veel wijnen op glas, wat ook echt een pluspunt is. Hele vriendelijke en open bediening, en gezellige inrichting. Kortom: complimenten aan de chef(s), de serveerster en de eigenaar/sommelier. Enige tip die ik zou geven: de deur naar buiten stond de hele avond open (terwijl het 13 graden was), waardoor ik het de hele avond koud heb gehad. Voor de bediening (die in beweging is) snap ik dat het meevalt, maar als je stil zit werd het toch wel flink fris...
Jeanne K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Vriendelijk verwelkomd. Bij binnenkomst oogt de inrichting kil en doet denken aan een oud slagersbedrijf. Tips gegeven om wanden aan te passen om zo een mediterraanste sfeer te creëren zodat menu's en inrichting samensmelten.
De tajines zijn heerlijk, redelijk pittig gekruid. Dessert is een feestje.
pourquoipas R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Blijft leuk Catootje. In keukensfeer genieten van zuidelijke smaken. Lekkere wijn en gewoon genieten van pure gerechten!!
Tessa S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Wij kozen voor uitsluitend vegetarische tajines en het was ontzettend lekker, net als voorgerecht en toetje. Erg vriendelijk personeel. Wachttijd voor het voorgerecht was redelijk lang, maar de andere gerechten kwamen snel op tafel. Ik kom zeker terug!
Ella D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
heerlijk gegeten! een lekkere combinatie van smaken en gerechten, mooi opgediend in een prettige omgeving
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Milenka .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wij kwamen met een AH bon en kenden dit restaurant helemaal niet. We waren aangenaam verrast! Heerlijk eten, zeer vriendelijke bediening, fijne sfeer, kortom: top! Wij komen zeker nog eens terug.