Catootje aan de Markt

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijke ongedwongen sfeer. Creativiteit is terug te zien in de inrichting (lampen!) Maar vooral en zeker ook in de keuken. Trefwoorden: Vers, eerlijk, gezond, smaakvol, feestelijk, meditterraans. We hadden 3 vegetariers in ons midden en die hebben "onwaarschijnlijk lekker gegeten". De verhouding prijs/kwaliteit is subliem. Wij komen snel terug bij Wilma en haar team. En we gaan afhalen!
duckie202 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Hier gegeten met de AH-spaaractie. We zouden eigenlijk met een grotere groep komen, maar op het laatste moment meldde de helft zich ziek. Niet zo leuk voor het restaurant en dat liet de gastvrouw blijken, maar daar konden wij ook niks aan doen... We zaten in een apart zaaltje aan de voorkant, lekker intiem. Het menu bestond uit kleine gerechten (shared dining), maar we moesten lang wachten tussen de gangen. De vegetarische tajine vonden we allemaal het lekkerste gerecht van de avond.
Willemijn B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten! We hadden sharing diner en het was afwisselend en meer dan genoeg. Relaxte huiselijke sfeer. Super vriendelijke bediening.
We komen zeker terug!
sandra T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heb hier gegeten met de AH actie. Echt heerlijk gegeten. Ontzettende aardige bediening. De tijd tussen de gerechten was precies goed.
mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Wat een leuk restaurantje en wat hebben we hier lekker gegeten met de actie van Appie.
Heb je nog spaarkaarten liggen reserveer dan gauw.
Femke M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Dit mediterrane restaurant doet je beseffen dat er meer landen met een fantastische keuken aan de middellandse zee liggen. Geen standaard gerechten dus bij Catootje, heerlijk gegeten.
ajeheus .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Met de AH-restaurantactie gegeten bij Catootje aan de Markt. Een driegangenmenu dat bestond uit mezzes, vegetarische tajine en diverse kleine nagerechtjes. Het voorgerecht, de mezzes, smaakte prima. Het was lekker gekruid. Dat gold helaas niet voor de vegetarische tajines. Deze waren helemaal niet gekruid en smaakten flauw. Het nagerecht was niet spannend. Het lekkerste was het kaneelijs en dat kwam bij de AH vandaan!
Jochem V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We zijn hier terecht gekomen via de restaurantactie van AH. De inrichting is eenvoudig en open en geeft een beetje het gevoel van een huiskamer. Het vriendelijke en attente personeel, die in eigen kleding rondliepen, droegen nog verder bij aan dit gevoel.
Vanwege de restaurantactie hadden we een 'sharing dinner', wat op verzoek geheeel vegetarisch was, maar desgewenst ook deels vegetarisch kon worden geserveerd. Naast een goede huiswijn werd uit eigen beweging kraanwater geserveerd, wat telkens werd bijgevuld. De gerechten waren eenvoudige maar zeer smaakvolle meditteraanse hapjes en tagines. Ook de proeverij van desserts was in mediterraanse stijl en erg lekker. De prijs/kwaliteit verhouding was goed, ook zonder actie zou het geen dure avond zijn geworden. We zullen dan ook zeker nog een keer terug komen!
peerzoet .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Smaakvolle gerechten op natuurlijke basis. Zachte, geen uitgesproken smaken., maar ook niet verrassend. Aan te raden voor een eenvoudig avondje uit.
RiaAnne .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
De ontvangst bij Catootje was allerhartelijkst.Het eten was erg, erg lekker.Mijn vriendin en ik hebben een Sharing Diner genoten. Heerlijke,verschillende voorafjes. Als hoofdgerecht 3 tajine: lam, kip en vegetarisch (peulvruchten)
en als toetje verschillende zoete lekkernijen.Helemaal goed.
De hartelijke ontvangst, de vriendelijke bediening en het heerlijke eten lag als een warme deken om ons.
Jet Z.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten met onze AH bon. Gezellig knus restaurant.
De bediening is erg aardig. De verschillende hapjes smaakten goed.
Rosa S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Catootje aan de markt is een hele leuke plek voor een ontspannen dineetje. Met de ah actie kregen we allerlei verschillende hapjes en tajines. Lekker eten.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heel lekker en gezellig gegeten bij Catootje aan de markt. Veertien jaar geleden kookte Wolf al voor ons bij Catootje, dat toen nog in Voorschoten was gevestigd. Nu hebben Wilma en hij een heel leuk restaurant in Leiden: modern en toch knus. Heerlijke Mediterrane keuken, leuk gepresenteerd, goede portionering, feestelijk en een mooie prijs-kwaliteit verhouding. De diverse vullingen van de tajines waren heerlijk!
Rick M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Leuke locatie, waar je het niet direct verwacht (buiten een horacegebied). Inrichting origineel, prettige bediening, kindvriendelijk en erg lekkere gerechten. Kortom: een plek om terug te komen.
Bertvan E.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
prettige sfeer, lieve dames die de boel runnen, en het eten met zorg bereid
Loukie H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We gebruikten een simpele lunch, een sandwich met huisgerookte zalm. Dat bleken twee stevige mooie grove volkorenboterhammen, met heerlijke zalm, een mooie mayo saus en wat groente. Beschaafde hoeveelheden.
De witte huiswijn die erg lekker was, werd royaal ingeschonken. Prima lunch, heel bevredigend. Ook leuk dat er echte kunst hangt van goede kwaliteit. Eens in de drie maanden een nieuwe kunstenaar.
Desiree G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
We waren hier met het AH menu dat zeer uitgebreid was. Heerlijke gekruide Tajine gerechten en ook een verrassend dessert. Het was erg druk en dan zijn er tafeltjes die wat minder prettig zitten, zoals naast de voordeur of wc. Inrichting is redelijk hard dus akoestiek is slecht. Bediening is vriendelijk maar soms wat rommelig. Dat is de hele sfeer, heel gezellig maar wel wat chaotisch. Dat wordt echter ruimschoots goedgemaakt door het goede eten , de uitgebreide laag geprijsde wijnkaart en de vriendelijkheid van het personeel.
Jos M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
We hebben vanavond uitstekend vegetarisch gegeten bij catootje. We hadden een verkeerde afspraak gemaakt om met de AH bonnen te komen eten, maar dit werd heel goed opgepakt en we konden alsnog een tafel krijgen. Vriendelijke bediening, compliment hoor voor n avond heerlijk eten. Als hardcore vegetariër is het dikwijls maar afzien bij het bezoek van eetgelegenheden. Maar dit was n hele goede uitzondering. Dank daarvoor.
Vera D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Komen zeker terug. Lekker en gezonde comfortfood en niet duur. Bediening had wel iets sneller gemogen en meer mogen vragen of we nog iets te drinken wilde. Eten werd op tafel neergezet en daarna liepen ze meteen weg.
Mirjam G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
De bediening was vriendelijk en vlot. Het eten vond ik lekker en de prijs kwaliteit verhouding zeer goed. Ze dachten zeer goed mee met het glutenvrije eten wat ik nodig heb vanwege intolerantie. Ze kwamen met alternatieve ingredienten in elke gang. Super!