Catering Floor's

31-204894488

Meer informatie over restaurant Catering Floor's

Rakesh A.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Ikzelf kom 1x per week bij Floor voor een verse Surinaamse maaltijd. Ben erg tevreden en onder de indruk van de smaakvolle en grote variatie aan gerechten. Normaal gesproken haal je roti bij een Hindoestaan, saoto soep bij een Javaan en pom bij de Creool. Ik heb een groot deel van de menukaart en incidentele daghappen geprobeerd en vastgesteld dat Floor met al deze culturele wijsheden spot. Je wordt hier niet teleurgesteld. Ik kiest meestal de rijst met pom, of bruine bonen met rijst, saoto, bami, of roti. Vandaag bestond de daghap uit rijst met zalmballetjes en groenten. Dit was echt geweldig!
Precious_smd .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Vandaag voor het eerst hier besteld een rijst pom met kip en een tjauwmin moksi! Eten was niet vies!, maar viel ontzettend tegen ik verwacht van een echte surinamer een goed gevulde pom, stevige kouseband (en niet doorgekookt) dan krijg je er als groente een courgette prutje bij en wortel sliertjes uit pot! Ik stond echt versteld! Jammer dat ik er geen foto bij kan plaatsen!! Als ik eten bestel bij een surinamer omdat ik zelf geen zin heb om te koken verwacht ik lekkere groente bij mn eten zoals stevige kouseband,kool of amsoi dan de tjauwmin was was ik blij dat ik die niet besteld heb te treurig geen fa chong niks te bekennen ook dit was wel te eten maar niet wat je er van verwacht!! Extra vlees en groente hoef je hier ook niet te bestellen kreeg lettelijk 3 stukjes vlees bij mn pom en had liever extra kouseband gehad!! Ben jij een echte surinaamse eet tent gewend dan moet je hier niet bestellen!! Boven staande reacties zijn ongetwijfeld van nederlandse mensen!! Erg jammer mevr floor!!!
Lara V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Deze tent is ongetwijfelt de beste surinamer die je kan vinden in de wijde omtrek! Er werken beleefde, toegewijde mensen die schoon te werk gaan en het eten is echt waar voor je geld. Heerlijke pom en roti. Er zitten om de hoek nog twee surinamers om de hoek, maar die zijn beslist niet de moeite waard.
Evelyn V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
Mevrouw Floor en haar eten: in één woord geweldig! Mevrouw Floor zelf is de liefste, een echte schat en doet me denken aan mijn Surinaamse oma toen die nog roti maakte voor de hele buurt bij haar. Nu doet mevrouw Floor dat voor de Wilhelmina buurt. Wat fijn! Als ik de straat langsfiets, bij de hoek Rhijnvis Feith ruikt het soms al zoooo lekker: zin in roti!! Maar ook al het andere met nasi, witte rijst, wat dan ook, is lekker. Mevrouw Floor bestiert de tent, met familie, oa dochter Hanna (ook al zo'n goedlachse schat) en heeft ondanks de drukte, want ze doen ook catering, altijd tijd voor een aai over de bol van ieder kind dat binnenwandelt (en een koekje) en een praatje. Pareltje
Etna .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2012
Heel goed eten. Al een paar keer hier besteld en het is eten lekker vers. Ik ben doorverwezen door mijn vriendin die zei dat je daar de lekkerste roti kan halen. En daar was ik het helemaal mee eens!!