Glas champagne

Meer informatie over restaurant Catch by Simonis

- High Tea 12:00 - 17:00

Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Teleurstellende service vanavond. Een langslopende ober liet een vies mes valken op mijn jurk; veel vieze vlekken geen excuses oid helaas. Hoofdgerechten kwamen niet tegelijkertijd aan. Geen avond zoals we gewend zijn.
Bas P.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Overall prima geluncht op deze zonnige dag en een zeer positieve indruk van Catch. Druk, gezellig, mooie plek en kwalitatief goed eten.
Puntjes van kritiek zijn er ook: ondanks verzoek om een plekje in de schaduw (en anders binnen) zaten we vol in de zon, en de wijn arriveerde toen we het voorgerecht al ophadden. Alle positieve punten maakten dit echter ruimschoots goed. De ervaring en het eten smaken naar meer, we komen graag een keer wat uitgebreider tafelen.
Fiona S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Gaat er steeds meer op achteruit wat er jammer is want het was onze favo zaak. Kwaliteit van is eten is minder en de porties stuk kleiner, hoofdgerechten worden niet tegelijk geserveerd en je zit wel erg dicht bij elkaar dat je haast niet voelt om vrij uit te kletsen. Jammer.
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
De kwaliteit & service is ronduit slecht tijdens te grote drukte. Zaterdag 10-6 viel het ontzettend tegen. Een snauwende gastvrouw die niet eens luisterd. Mensen die gewoon naar een 'vrije tafel lopen' zonder aankondiging. Het viel echt tegen. De kwaliteit en service staat totaal niet in verhouding tot het duurdere prijskaartje:
De 3x bestelde tong verschilde enorm van elkaar. Op 2 borden lagen ieder 1 verbrande en gortdroge tong. De garnituur kwam pas veel later toen we er drie keer om gevraagd hadden De dienstdoende manager stond stond te observeren maar was waarschijnlijk met ander zaken bezig dan de gasten. We komen toch zeker 8 a 10 x per jaar maar na dit zwaar tegenvallende keer zal het wel even duren voordat wij Catch weer zullen bezoeken.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Ik had gereserveerd voor 2 personen, daardoor werden we in een hoek van het restaurant geplaatst waarbij de tafeltjes ongeveer 20cm van elkaar stonden. Omdat er ook mensen naast ons kwamen zitten, was dit wel erg dichtbij. Hierdoor konden we niet vrij uit praten. Dit was wel jammer, het restaurant was niet vol geboekt, dus er was ruimte om de tafels iets verder uit elkaar te plaatsen.

ontvangst, bediening en service was uitstekend. Onze serveerder wist een goede wijn aan te bevelen bij het eten en hij had oog voor detail.

Prijs kwaliteit, erg goed.
vvanbronkhorst .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Prima kreeft gegeten. Gekookte kreeft, niet geroosterd. Geroosterde kreeft hadden we eerder gegeten. Die had teveel de smaak van het roosteren gekregen. Dat vinden wij althans. Bediening was prima. Enig minpuntje vonden wij de nog luide muziek. Parkeren was verder gemakkelijk.
lisette L.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijke zaak, ben er al meerdere keren geweest! Sommige dingen van de zaak zijn niet bijzonder maar het meeste is heel fijn! De sfeer vind ik te gek en het personeel ook leuk! De prijs kwaliteit is overigens top
Lilian M.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Eten was meer dan fantastische. Van het voorgerecht tot aan het dessert. We werden geholpen door Menno, alleen voor hem zouden we al terug komen. Bedankt voor de bijzondere avond.
Brigitte O.
In een woord TOP
T.F. D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Op het terras, in de zon! Weer fijn om terug te zijn bij Catch.
Pedro V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
De kwaliteit & service lijdt onder de te grote belangstelling (drukte).
2 j geleden in de winter geweest en toen zeer goed bevallen, maar gisteren viel het behoorlijk tegen. De kwaliteit en service staat niet meer in verhouding tot het duurdere prijskaartje:
- Als je vanaf het terras naar je tafel binnen gaat om te eten, dan neemt de bediening alleen de wijnkoeler mee. Zelf moet je naast je kleding en tassen ook nog je wijnglazen, waterfles en tapenade-brood bord meezeulen..... Om daarna, eenmaal binnen gekomen, tussen de bediening en wachtende door, te zoeken naar welke tafel ze gelopen is.
- Bij 4 pers. aan 1 tafel mag je toch verwachten dat alle borden gelijktijdig uitgeserveerd worden en niet eerst 3 en dat dan pas vele minuten later het 4e bord en het (magere) garnituur komt.
- Ook de 2x bestelde sliptong verschilde enorm van elkaar. Op 1 bord lagen slechts 3 hele kleine dunne exemplaren. Bij de tarbot overheerste aan de bovenzijde een te zoete honingachtige? smaak. De griet was prima.
- Binnen bij de ingang stonden steeds veel bezoekers te wachten (en te drinken). Dit gaf een onrustige en rommelige sfeer. Om naar het toilet te kunnen, moest je je hier doorheen "worstelen".
Zag wel dat de manager een paar keer stond te observeren. Hopelijk doet hij daar wat mee en komt kwaliteit & service bij Catch weer op de 1e plaats.
PS: Het dessert was heerlijk.
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Zeer vriendelijk, lekker eten, mooie inrichting, muziek mocht iets stiller. Verder was het top !
Ted V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Goed gegeten vriendelijke bediening alleen de glazen moeten beter gecontroleerd worden op hygiëne verder was het top!
Marie-Lou C.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Ook hier wordt de fijne Simoniskwaliteit geserveerd. Dit betreft niet enkel de schelp- en schaaldieren en de vis; de beef wordt ook zeer gewaardeerd. Als minpunt hebben wij (en onze buren) het gebrek aan ruimte tussen de tafels buiten ervaren. De bediening is vriendelijk en attent maar wat gehaast. En wij vinden "oortjes" niet heel charmant. Wij waren hier nu voor de tweede keer; je kunt hier uitstekend eten. Een volgende keer wordt het een lunch.
ernst W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Inrichting wel mooi maar tafels erg dicey op elkaar
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
mijn invalide man en ik zaten in de lift opgesloten na een paar min. ging hij weer naar de 1e etage en kon ik eruit mijn man kan niet lopen en de deur ging weer dicht beneden kon hij weer niet open en uiteindelijk moest hij waarschijnlijk de kelder! daar moest hij met 2 halve geamputeerde voeten de trap opstrompelen. gebroken! ook moest een mevrouw in een invalide wagen door vreemde naar boven getild worden, er was wel een chef ofzo bij , maar ik vind het schandalig dat er geen verontschuldiging gemaakt werd niemand keek naar ons of alles goed was. maar ja we hadden tenslotte betaald met andere woorden U KUNT WEL GAAN !!!!!!!!!
Louky D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het eten is goed maar ik vond er niet veel smaak aan zitten en duur. Gemiddeld hoofgerecht is tussen de 25 - 30 euro dat vond ik het niet waard.
Anton van Gent .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Bij Catch geweest voor een snel bezoek voordat we naar het nabijgelegen theater. gingen Het was op een doordeweekse dag goed gevuld. Aaangegeven bij aankomst dat we ongeveer een uurtje de tijd hadden. Was geen probleem. Voorgerecht (oesters) lieten ze direct uitvragen, goed meegedacht. Hoofdgerechten volgden spoedig daarna, alles goed getimed.

Personeel was vriendelijk, amikaal, maar niet "te". Uitleg van gerechten buiten de kaart tot in detail uitgelegd.
Gekozen voor griet in een soort bouillabaisse met daarbij gegrilde courgette, aubergine en trostomaatjes. Portie grootte was goed, ik schat bijan 2 ons griet. De pomees carrees waren wel heel klein en leken op de gefrituurde diepvries variant. Algeheel was zeer smakelijk. Mijn tafelgenoot had sliptongetjes met friet. Niets op aan te merken.

Alleen een opmerking over het decor. We zaten op 2e etage. Als je de lift uitstapt heb je het gevoel dat je via een personeelsingang binnenkomt. Daar staan namelijk de afruim bakken en vuile vaat. Beetje jammer als dit het eerste is wat je ziet. Daarnaast hadden we een tafeltje dichtbij de het barretje. Naast me stonden kratten met lege flesjes en dozen van het water. Doet allemaal wat rommelig aan en niet in lijn is met de rest van de uitstraling van het restaurant. Zou makkelijk op te lossen moeten zijn met een kastje.

Algeheel gewoon goed.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk gegeten. Aardige bediening en smaakvol ingericht.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten in een mooie zonnige serre