Glas champagne

Meer informatie over restaurant Catch by Simonis

- High Tea 12:00 - 17:00

Frans D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Wij waren hier deze week, voor het eerst, voor een broodje. Dat was meteen de laatste keer. Weinig attent bij binnenkomst. We vroegen de menukaart bij de ingang. Daarna geen aandacht meer, twee serveersters aan twee telefoons en een die daar ook nog bij staat.
Nou ja, toch maar aan tafel. Keihard brood, matige vulling. En dan de serveerster die ten minste 4 keer vraagt of het smaakte, smaakt en had gesmaakt. Zo moet het dus niet. Allemaal zwaar opgemaakt (geplamuurd) dat hoeft niet. Het gaat om de wijze van bedienen en vooral ook de kwaliteit.
Volgende keer maar ergens anders dus.
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Simonis is een begrip en het was lang geleden dat ik in Scheveningen had gegeten. Ik kende dit restaurant Catch nog niet. Ik laat me graag verrassen, dus gingen we hier een hapje eten.
We waren vrij vroeg en kwamen wat vreemd binnen. We stonden in de hal en het duurde eve n voor er iemand ons verwelkomde. We werden in de serre geplaatst waar terrasheaters hun werk grondig deden.
We hadden geen zin in een uitgebreid voorgerecht, maar de gastvrouw suggereerde garnalenbitterballen. Ze waren heerlijk en werden geserveerd met een al even verrukkelijk sausje!
Het hoofdgerecht was griet. Dat werd in een behoorlijke portie geserveerd. Het smaakte prima, alleen de hoeveelheid mag wel wat minder en dan zou de prijs ook iets kunnen zakken.
Tot slot bestelden we nog een dessert. We kregen dat opgediend op mooie opgemaakte borden. De smaak was voortreffelijk. De chocola die we bij de thee geserveerd kregen, smolt onder de heaters. We hadden het zelf ook behoorlijk warm gekregen.
De bediening was attent, maar wat een personeel zagen wij voorbij komen. We telden minstens tien obers/gastvrouwen.
In ieder geval is dit een erg leuk eetadresje, zeker als je van vis houdt!
Fabian M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Zowel vis, vlees als vegetarisch smaakte allemaal uitstekend.
In combinatie met de sfeer en service een hele leuke avond gehad. Zou hier zeker nog een keer terug komen!
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het was erg gezellig om met vrienden hier te lunchen. Een mooie menu- en wijnkaart beiden met veel keus.Wij hebben alle vier genoten van de prima gerechten. Ook de door ons gekozen wijnen waren heerlijk. De bediening was goed maar een beetje aan de trage kant. Over de inrichting en de sfeer niets anders dan lof. Aangenaam en comfortabel. Wij komen hier af en toe en dat blijven wij doen.
Rik W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Afgelopen zondag zijn we voor het eerst bij Catch geweest. We hoorden zeer positieve reacties van vrienden. We hadden er veel zin in omdat we een verjaardag vierden. Bij aankomst was het ontvangst bij de ingang en aan tafel erg vriendelijk. De zaak ziet er geweldig sfeervol uit. Als hoofdgerecht koos ik de "catch of the day": een Noorse skrei. De skrei was op de huid gebakken en de opmaak was goed. De smaak was echter ronduit slecht (smaak als puree). Na dit direct aangegeven te hebben nam de ober mijn bord mee naar de keuken. Hij kwam echter terug met het bord met de mededeling dat de chef aangaf dat er niets mis mee was. Ik moest het gewoon opeten. Wel bood hij ons een gratis kopje koffie aan. Ik heb mijn skrei niet meer opgegeten. Hij werd later ook niet van de rekening gehaald. Ondanks alle goede verhalen van mijn vrienden, is onze enthousiasme behoorlijk gedaald. Ik zal het restaurant helaas niet snel aanbevelen.
Teo M.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Ja mooi restaurant maar over eten vind ik niet zo lekker zeebaars was beetje flauw van smaak. Maar ja iedereen heeft andere smaak. Dus ik kom niet snel terug
ron F.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Lekker gegeten, plezierige bediening maar jammer van de luide indringende muziek. Wij zaten boven, misschien dat het beneden beter is. We aten sliptongen, dame blanche wijn, cola en koffie voor 77 eur. Goede prijs en allemaal lekker.
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
We aten vorige week donderdagavond (2 febr) hier met zn vieren en kozen 1 voorgerecht met z'n vieren : Sushi Combinatie (goed) en ….voor de dagaanbieding:
Kabeljauw met draadjes vlees (overigens 3 kleine stukjes!).
Let wel Euro 25,95 per couvert!
Wij vonden alles heel slecht.
De zgn op de huidgebakken kabeljauw was gelegen in
een enorme hoeveelheid natte soort jus, met vloeibare bloemkool puree….en dan nog veel gesneden slierten uien er bovenop!….
Neen, allerminst een succes.
We gaven dit netjes en beleefd door aan degene die ons bediende maar kregen geen feedback…. bv uit de keuken, nooit van gehoord. laat staan een tegemoet koming?
Slecht!
corina M.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Bedankt Iens ... voor het niet plaatsen van onze reservering .. komen we aan blijkt dat er helemaal geen reservering is .. gelukkig was er nog plek anders hadden we mooi gestaan met onze gasten die speciaal uit Waalwijk waren gekomen .
marga K.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
eten en service was prima maar veel te harde muziek was geen gesprek mogelijk
HAMA123 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Gisteravond weer een geweldige avond gehad bij Catch. Verwend door mijn lieve vriendin Wilma hebben wij weer een Top avond gehad. Het eten subliem, bediening uitmuntend mede door onze kelner Willem, wijnen voortreffelijk. In 1 woord geweldig. Bedankt weer????
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Super druk. Veel lawaai. Tafeltjes super dicht op elkaar. Bediening doet het goed. Gerechten sommigen om je vingers bij af te linken anderen vallen wat tegen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Supereten, uitstekende bediening maar je kunt je gasten niet buiten in een, ondanks de terrasverwarmer, ijskoude en tochtige ruimte zetten. Het lijkt of het Catch te goed gaat. Proberen een slaatje te slaan uit de grote vraag. Geen respect voor je klanten! #teleurstellend
JasperDijsel .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Bij Simonis eten we altijd de gegrilde kreeft Deze wordt geserveerd met spinazie, garnalen en gesmolten boter. Maar het gaat om de kreeft. En die is hier om je vingers bij op te eten. Goed glas wijn erbij! Vlotte bediening.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Bediening en entourage is perfect. Eten kan iets meer kruiden gebruiken anders moet je met zout en peper gaan stoeien. Dan zou een plateau met zeewier e.d. een leukere aankleding zijn. Peper en zoutpotjes mogen dus anders.
bertsanders .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Mooie zaak van Simonis, op een schitterende plek met uitzicht op de jachthaven. Heerlijk verse kreeft gegeten. Een mooie, betaalbare kaart. De bediening was vriendelijk en correct.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening.
Rook N.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Erg lekker gegeten ,top ontvangst en bediening die goede adviezen gaven.
Selma G.I. G.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Uitstekend geluncht, prettige sfeer, misschien iets te veel geluid. Maar zonder meer aan te bevelen !
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017