Glas champagne

Meer informatie over restaurant Catch by Simonis

- High Tea 12:00 - 17:00

Naziha E.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
We hebben de verjaardag van mijn vriend hier gevierd en we hebben hier heerlijk gegeten. De locatie was goed en de bediening ook en vriendelijk
Alles was top en we komen zeker een keer weer terug!!!!!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Het is een feestje om te eten bij Catch. Het is een sfeervol restaurant. De ontvangst is prettig en de bediening aan tafel vlot. Alles wordt heel snel opgediend. Er wordt vriendelijk gevraagd of alles naar wens is. Nou, dat was het: het bestelde is heerlijk! Alleen vind ik het geluidsniveau te hoog. Dat zou wel wat meer naar de achtergrond mogen.
Marjolein J.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, jammer dat de verlichting het niet deed waardoor het te donker was om goed de tong te fileren/eten en bij het nagerecht hadden we plots wel licht jammer dat hier laat actie op is ondernomen.
Eliseakk D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We vonden het minder leuk om boven te zitten. We konden gelukkig wel snel een andere tafel krijgen omdat we aanvankelijk onder de airco zaten. Volgende keer wil ik alleen nog maar beneden zitten
Jordy S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Tong geen aanrader king crab zeker proberen
Lex K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Af en toe heb je zo'n etentje, want waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Ik heb genoeg super goede bezoekjes aan Catch gebracht om deze ervaring aan te kunnen. Maar een pluim verdienen ze! Even iemand roepen en mensen in staat stellen om zich te herstellen. En daarna nog een, ongevraagd een prachtig drankje bij het kaasplateau. Top brigade van Catch!
lolita V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Top restaurant, top bediening top eten
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Prima gelegenheid. Heerlijk gegeten. Puike bediening.
Muziek is wat te nadrukkelijk aanwezig; is geen achtergrond muziek meer.
Marcella V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Goed restaurant, met goede porties en de keus is reuze (en dan vooral als je van vis houdt). Vriendelijke ober die van het (heerlijke) sushi voorgerecht iets moois maakte voor 3 personen. Als je het goed doet (voor, hoofd, na en een flesje wijn) zit je snel aan de 80 eu pp.
rodanthi T.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Hier echt heerlijk genoten samen met mijn vriend.. wij hadden fruit de mer voor 1 Persoon ( onwijs veel... konden niet geloven dat 1 Persoon dit ooit op zou krijgen...) ook hadden we er nog een broodplankje bij met heerlijk zalmtapenade a la catch en een Caesar salade met gebakken gambas. Nou we kwamen om in het eten.... maar wat was het heeeeeerlijk!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Prima eten, maar de bediening liet toch wat steken vallen. Voorgaande jaren was dat een stuk beter geregeld.
Nina S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Catch-cocktail was heerlijk!
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Wij waren hier deze week, voor het eerst, voor een broodje. Dat was meteen de laatste keer. Weinig attent bij binnenkomst. We vroegen de menukaart bij de ingang. Daarna geen aandacht meer, twee serveersters aan twee telefoons en een die daar ook nog bij staat.
Nou ja, toch maar aan tafel. Keihard brood, matige vulling. En dan de serveerster die ten minste 4 keer vraagt of het smaakte, smaakt en had gesmaakt. Zo moet het dus niet. Allemaal zwaar opgemaakt (geplamuurd) dat hoeft niet. Het gaat om de wijze van bedienen en vooral ook de kwaliteit.
Volgende keer maar ergens anders dus.
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Simonis is een begrip en het was lang geleden dat ik in Scheveningen had gegeten. Ik kende dit restaurant Catch nog niet. Ik laat me graag verrassen, dus gingen we hier een hapje eten.
We waren vrij vroeg en kwamen wat vreemd binnen. We stonden in de hal en het duurde eve n voor er iemand ons verwelkomde. We werden in de serre geplaatst waar terrasheaters hun werk grondig deden.
We hadden geen zin in een uitgebreid voorgerecht, maar de gastvrouw suggereerde garnalenbitterballen. Ze waren heerlijk en werden geserveerd met een al even verrukkelijk sausje!
Het hoofdgerecht was griet. Dat werd in een behoorlijke portie geserveerd. Het smaakte prima, alleen de hoeveelheid mag wel wat minder en dan zou de prijs ook iets kunnen zakken.
Tot slot bestelden we nog een dessert. We kregen dat opgediend op mooie opgemaakte borden. De smaak was voortreffelijk. De chocola die we bij de thee geserveerd kregen, smolt onder de heaters. We hadden het zelf ook behoorlijk warm gekregen.
De bediening was attent, maar wat een personeel zagen wij voorbij komen. We telden minstens tien obers/gastvrouwen.
In ieder geval is dit een erg leuk eetadresje, zeker als je van vis houdt!
NuofNooit W.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Onverwacht besloten hier te gaan lunchen, verrassend interieur en prettige omgeving. Genoeg ruimte tussen de tafels voor privacy. Gerechten waren erg goed ( lunchtong) tot redelijk (tonijn). Heerlijke bijpassende wijnen. We moesten redelijk lang wachten op onze gerechten in verhouding tot andere tafels. Wil nog wel eens terugkomen voor de fruits de mer
Fabian M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Zowel vis, vlees als vegetarisch smaakte allemaal uitstekend.
In combinatie met de sfeer en service een hele leuke avond gehad. Zou hier zeker nog een keer terug komen!
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het was erg gezellig om met vrienden hier te lunchen. Een mooie menu- en wijnkaart beiden met veel keus.Wij hebben alle vier genoten van de prima gerechten. Ook de door ons gekozen wijnen waren heerlijk. De bediening was goed maar een beetje aan de trage kant. Over de inrichting en de sfeer niets anders dan lof. Aangenaam en comfortabel. Wij komen hier af en toe en dat blijven wij doen.
Rik W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Afgelopen zondag zijn we voor het eerst bij Catch geweest. We hoorden zeer positieve reacties van vrienden. We hadden er veel zin in omdat we een verjaardag vierden. Bij aankomst was het ontvangst bij de ingang en aan tafel erg vriendelijk. De zaak ziet er geweldig sfeervol uit. Als hoofdgerecht koos ik de "catch of the day": een Noorse skrei. De skrei was op de huid gebakken en de opmaak was goed. De smaak was echter ronduit slecht (smaak als puree). Na dit direct aangegeven te hebben nam de ober mijn bord mee naar de keuken. Hij kwam echter terug met het bord met de mededeling dat de chef aangaf dat er niets mis mee was. Ik moest het gewoon opeten. Wel bood hij ons een gratis kopje koffie aan. Ik heb mijn skrei niet meer opgegeten. Hij werd later ook niet van de rekening gehaald. Ondanks alle goede verhalen van mijn vrienden, is onze enthousiasme behoorlijk gedaald. Ik zal het restaurant helaas niet snel aanbevelen.
Teo M.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Ja mooi restaurant maar over eten vind ik niet zo lekker zeebaars was beetje flauw van smaak. Maar ja iedereen heeft andere smaak. Dus ik kom niet snel terug
ron F.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Lekker gegeten, plezierige bediening maar jammer van de luide indringende muziek. Wij zaten boven, misschien dat het beneden beter is. We aten sliptongen, dame blanche wijn, cola en koffie voor 77 eur. Goede prijs en allemaal lekker.