Glas champagne

Linda M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Lowie J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Geweldig gedineerd met z’n viertjes. Vier verschillende voor- en hoofdgerechten. Alles mooi verzorgd, creatief en goed op smaak m.u.v. de komkommersalade bij de tong. Hier eerder al eens een opmerking over gemaakt. Komkommersalade krijgt pas smaak als je met zout het vele vocht verwijderd/uitknijpt en aanmaakt met een verse vinaigrette en niet makkelijk met troep uit een flesje. Net dat puntje op de i waar een chef net geen oog voor heeft omdat dat aan een leerling wordt overgelaten Kom graag binnenkort weer terug.
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prima lunch o.a.kreeft
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Eten was goed bereid. Degelijk, maar zeker geen hoogstandje. We werden in de serre weggestopt, terwijl we toch gereserveerd hadden.
Henny W.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Alles goed.
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Met mijn vriendin hier wezen eten. Beiden een hoofdgerecht genuttigd. Voor mij de zalm met kreeftenrisotto en rivierkreeftjes en voor haar de dagspecial, namelijk de inside out sushi. Beiden gerechten waren om de vingers bij af te likken. Werkelijk waar heerlijke gerechten. De keuken verdiend een dikke 10. Vooraf hadden we een lekker aperitief. Helaas liet de bediening te wensen over.
Nooit eerder hebben we zo snel gegeten. Alsof het personeel de trein moest halen. We hadden amper onze aperitief op of men kwam al om onze keuze op te nemen. Water op tafel en voordat we een slok konden nemen was het hoofdgerecht er al. Terwijl we nog zaten te kauwen werd ons al gevraagd of dat we een dessert wilde.
Het restaurant zat bomvol op de zaterdagavond en een menukaart om van te smullen. Mocht u hier gaan eten hou dan rekening met zeer snel naar binnen werken van uw voedsel ipv romantisch dineren.
Menno V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Alweer uitstekend!!
Esmee90 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Afgelopen maandag met de familie wezen eten. Het eten is top vooral de kreeft is heerlijk. Inrichting is modern en personeel erg vriendelijk. Aanrader!
Sven V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Om 20:30u gereserveerd voor een tafel van 5. Eenmaal (optijd) aangekomen werd ons verteld dat we even moesten wachten voor onze tafel maar dat we bij de bar alvast een drankje konden doen. Een kwartier later even gaan polsen bij de gastvrouw en die vertelde dat het zeker nog een kwartier zou duren en dan nog was het niet zeker. Als tweede optie kregen wij van de gastvrouw om even verderop te gaan eten bij Encore, en met het hopeloze vooruitzicht bij Catch hebben we dat maar gedaan. Bij Encore overigens heerlijk gegeten met erg goede service, maar de manier waarop Catch met reserveringen omgaat is zeer merkwaardig.
rodanthi T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
teleurstellend, geen privacy, geluidruchtig
ober haalde bord al uit toen we nodig aan het eten waren.
eten was goed,service niet
Inger D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We konden helaas maar kort blijven doordat we zelf veel te laat aankwamen en daarna nog naar een voorstelling moesten. Maar we werden ondanks dat geweldig lief ontvangen. De drie voorgerechten die we kozen werden heel mooi op een grote plank gerangschikt en we hebben daar heerlijk van gesmuld aan de bar. We komen zeker terug voor een hele maaltijd!
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Kon een uur van tevoren de reservering voor 3 personen omzetten naar 5 personen: heel fijn.
Het is er erg druk dus veel rumoer: kan je elkaar niet goed verstaan aan tafel: jammer.
Eten erg goed, vooral de New York Cheesecake! Heerlijk!
Bediening over het algemeen goed en vriendelijk op een enkele uitzondering na.
Josephine T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Bij binnenkomst liet een serveerster vlak voor ons de deur dichtvallen, dat vonden wij onattent. En de tafel was zelfs voor drie personen ( er was gedekt voor 4) erg krap.
Els B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het eten was verrukkelijk,mooie zaak,aanrader
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Al verschillende keren hier geweest zowel privé als zakelijk. Deze keer hadden we (2pers.) zakelijk wat belangrijke besprekingen, maar dit heb ik niet bij de reservering doorgegeven. Bij aankomst werden wij bij de ingang links tussen de andere tafels gezet. We zaten zo dicht op elkaar dat als je van tafel gaat, dit niet kan zonder de tafel van de andere gasten te raken. Ook konden we letterlijk alle gesprekken volgen, dus de gasten ook de gesprekken van ons. Vorige keren heb ik op andere plekken gezeten waar je prima zakelijke dingen kunt bespreken zonder andere tot last te zijn en je eigen privacy niet te verliezen. Nu hebben we niet kunnen spreken over het geen wat we wilde bespreken, een verloren avond voor ons, wat we erg jammer vonden.
Bij een volgende reservering zal ik van te voren doorgeven of het zakelijk is. Vanzelfsprekend was het eten en de bediening erg goed.
Aysegul Y.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Lekker eten!
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Leuke inrichting, goeie service, maar het eten was oké niks bijzonders
Ilke V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Prijs kwaliteit niet in verhouding
BOBERTSIDERIUS .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Prachtige kreeft gegeten met een mooie witte droge wijn. Het is een moderne zaak. Het was er druk. Voor een romantische avond moet je hier volgens mij niet naartoe. Maar gewoon met zijn vieren bijpraten gaat hier uitstekend!