Glas champagne

Meer informatie over restaurant Catch by Simonis

- High Tea 12:00 - 17:00

Anja W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Wij zaten nu boven en daar is het toch wel erg lawaaierig. Jammer. Verder heerlijk gegeten, misschien ook 1/2 porties serveren??
KimsTaste .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heerijk gegeten afgelopen maandag. Dan is het 't rustigst. Met mijn vrouw genoten van de lekkere king crab. Wat een topper! Bediening ook vriendelijk en snel. Kom zeker terug.
Tommy M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Aly A.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heel gezellig en lekker geluncht.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Grote maaltijden voor een mooie prijs. Jammer van die ene haar in het voorgerecht
E. V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zoals altijd weer heerlijk gegeten!
F V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Voortreffelijke lunch gehad met top bediening
Happyhapper .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Voorgerechten Japanese Catch en Catch combination erg lekker en vers, alhoewel niet culinair verrassend. Hoofdgerechten rode poon met gewokte groene aspergeschoten verrukkelijk, gegrilde tonijn op spaghetti aglio e olio heerlijk sappig, wel behoorlijk dominante aglio in de spaghetti. Plek in serre aan de haven minder aantrekkelijk qua ambiance.
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten in dit bruisende restaurant. Goede sfeer, vlotte bediening en mooi interieur. Oesters en coquilles vooraf erg smaakvol. Gamba's en tonijn als hoofd, perfect bereid en niet papperig of droog zoals je in nl vaak gamba's resp. tonijn krijgt gereserveerd. Ook de noodles en groenten bij de gerechten waren heel goed op smaak. Aanrader!
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten, verse producten, goede service, fijne muziek en goede ambiance!
Eetusmakelijk .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We hebben heel lekker en sfeervol gegeten bij Catch by Simonis.
De ontvangst was allerliefst. De bediening aan tafel door Valerie heel persoonlijk. Zij nam alle tijd om ons duidelijk bij te praten over het eten en drinken. We voelden ons echt gewaardeerde gasten. Ze kwam zelfs persoonlijk afscheid nemen, toen haar werktijd er op zat en wij nog nog aan tafel zaten. En dan het eten, allemaal even vers en lekker. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Jacques D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
het was in een woord super
Marina H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Tafel gereserveerd, maar uiteindelijk nog ruim drie kwartier aan de bar moeten wachten...

Eten was heerlijk en mooi opgemaakt.

Onze serveerster had weinig kennis van zaken, wist niet hoe de wijn uitgesproken moest worden en had geen idee waar hij in Frankrijk precies vandaan kwam. Kwam ook een keer al herkauwend op een pepermuntje aan tafel..

Ander personeel dat voor de eerste keer aan tafel kwam begroette ons met 'hallo' ipv 'goedenavond'. Wij, allevier werkende in de horeca, zijn een andere begroeting gewend...

Op het eten en de ambiance was niks aan te merken maar voor het geld wat je neerlegt voor een avondje Catch, verwacht je wel betere en professionelere service...
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Veel over gehoord. Recent pas recensies gelezen. Ok personeel, vriendelijk maar soms wat gehaast. Wat overigens niet nodig leek want er lopen er heel veel. De Frank Sinatra muziek stond wat hard maar was ok. Je moet er van houden maar gaf wel leuke sfeer. Eten was top! Eerst heerlijke oesters, begeleid door mooie en redelijk geprijsde huiswijn (montgravet). Daarna de Griet. Ook heerlijk. Afgetopt met dubbele espresso (die wel enkel leek) met cognac. Ook heerlijk. Prima avond gehad met lekker eten in een prima ambiance. Zeker een aanrader.
Barber U.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Heel gezellig sfeertje en ontzettend lekker gegeten. We hadden vooraf de pittige tonijn sushi rolls en oesters. Heerlijke smaken gecombineerd in de sushi rolls en goede verse oesters. Als hoofdgerecht koos ik de kreeft van de grill. Heerlijk! En een mooie botersaus erbij. Goede kwaliteit en een redelijke prijs. We komen zeker nog eens.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Wij waren 2 weken geleden in dit restaurant voor een etentje met zijn tweeën. Op basis van onze ervaring die avond komen we niet terug. Het eten was redelijk, maar niet geweldig. Het personeel wist ons niet veel te vertellen van de vis op de kaart; een minpuntje als je in een visrestaurant werkt. Ook werden we bediend door wel 5 verschillende dames. 1 a 2 vinden wij beter. Tot slot viel het ons tegen dat we de 6 stukjes brood met boter en 2 smeersels die we vooraf kregen, op de rekening terug zagen voor 5 euro. Voor de hoge prijzen die ze rekenen moet je dit klanten echt gratis aanbieden. Beetje onsympathiek, naar onze mening.
B. K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Broodje haring niet vers schoongemaakt maar van een stapel. Haring niet mooi rood van binnen. Smaakt niet bijzonder, ik eet geregeld betere haring. Calamari te vet. Mosselen alleen gekookt in boter en zout water. Te vet en te weinig smaak. Bouillabaisse lekker en met goed brood. Gevuld met veel vis maar leken me weinig verschillende soorten.

Na 25 minuten wachten gaan vragen waar mijn eten bleef. Ze waren het vergeten.
Beau B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
samen met mijn vriend op een rustig tijdstip geluncht. de bediening vroeg pas na ruim een kwartier of we iets wilden drinken. we kregen geen menu kaart. nadat we erom gevraagd hadden moesten we 10 minuten wachten. vervolgens zelf maar iemand geroepen om te bestellen. heerlijk gegeten (tonijn tataar). wel bijna een kwartier bezig geweest met proberen nog een wijntje te bestellen.
toen werd gevraagd of we een dessert wilden, toen wij vroegen of we de kaart mochten wlerden we vergeten. hierdoor uiteindelijk ma
ar niks besteld en de rekening gevraagd.. onwijs jammer we hebben ons echt heel erg verbaast.

zeker omdat er drie serveersters een paar meter verderop staan te kletsen
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Was de eerste keer dat wij van jullie culinaire gastvrijheid gebruik maakten.
Dat is ons heel goed bevallen. Opvallend het geduld waarmee wij door de bediening werden tegemoet getreden.
het muziek geluid zou enigszins milder kunnen.
Kortom wij hadden het naar ons zin.
Dank voor de gastvrijheid. Groet Cees van de Meer mede namens de drie anderen.