Glas champagne

Meer informatie over restaurant Catch by Simonis

- High Tea 12:00 - 17:00

Rook N.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Erg lekker gegeten ,top ontvangst en bediening die goede adviezen gaven.
Selma G.I. G.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Uitstekend geluncht, prettige sfeer, misschien iets te veel geluid. Maar zonder meer aan te bevelen !
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vond het eten top . En de bediening was uitstekend
Arie Stephan W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
E B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wij hebben een lekker visje gegeten met een heerlijk wijntje.
Toen wij aan tafel gingen lagen erg tamelijk veel etensresten onder de tafel. Patatjes ed ook fijngetrapte etenswaren.
Ongetwijfeld heeft de ober dit ook gezien en wellicht gehoopt dat het niet opviel voor ons. Moet je echt niet willen want de interieur en alles eromheen zag er perfect en mooi uit.
John V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Met zn vieren heerlijk gegeten, helaas was de carpaccio wat minder vers maar alles wat erna geserveerd werd maakte dat weer helemaal goed. Service is top en t rumourige sfeertje is prima zolang je niet van stilte houd. De carpaccio werd van de rekening gehaald en we kregen een koffie van t huis. Ik kom hier regelmatig en ga iedere keer weer tevreden weg.
Anette V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wij komen vaak bij Simonis in de haven (heerlijke vis, wel altijd weer na een uurtje weg) maar waren nog niet eerder bij Catch geweest. Wat een leuke ontdekking. Hier ga je naartoe als je een avond uitgebreid uit eten wilt gaan. De bediening is zeer goed (we kregen uitstekend wijnadvies wat met een kaart van 180 wijnen heel fijn is
Kenny V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten, eten culinair en goede kwaliteit, vriendelijk en attente bediening. Vond het wel erg rumoerig maar dat is blijkbaar helemaal in tegenwoordig. Wilde niet meer weg zo lekker vonden wij het
R.P. K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
1. Bij binnenkomst straalde een plezierige en gezellige sfeer ons tegemoet. De aankleding is sfeervol. De illuminatie in de haven versterkte dit gevoel. De tafeltjes stonden erg dicht bij elkaar. Personeel en bezoekers konden er nauwelijks tussendoor zonder de spullen op tafel aan te raken. Indien het nodig gevonden wordt om muziek te laten horen, doe dit dan zachtjes met rustige achtergrond muziek en niet door indringende muziek hard en storend te draaien. Dit verhindert de rustige en plezierige sfeer en nodigt uit tot luider praten dan wenselijk is. Beide aspecten maken van een gezellig en sfeervol restaurant een rumoerige en rommelige vistent, waar een prive gesprek niet meer mogelijk is.
2. De bediening was prima. Vriendelijk, behulpzaam en plezierig. Bravo.
3. Water bij de maaltijd is niet beschikbaar anders dan in flessen. Prima, dat is een keuze. Maar reken dan een normale prijs en geen € 5,- voor een flesje water. Dat is niet leuk meer en niet uit te leggen. Wellicht is een naamswijziging van restaurant Catch in restaurant Rip Off een idee!
4. Het eten was zalig en prima van kwaliteit.
5. Punt 1 en 3 maken mijn enthousiasme om snel terug te komen minder groot. Jammer, Catch verdient beter!
Emy S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Het was allemaal UITSTEKEND.
Wat slecht was.. Dat de reservering niet genoteerd stond. Gelukkig hadden ze nog een tafel.
Ik ga niet meer iets reserveren via Seat me.
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Blijkbaar was de reservering niet bij het restaurant terecht gekomen, terwijl ik van Iens keurig een bevestiging en op de dag zelf nog een herinnering kreeg. Ondanks dat het restaurant vol zat hebben we een tafeltje in het Penthouse gedeelte gekregen, prachtig uitzicht en knusse zaal. Heerlijk gegeten!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Met de live muziek vandaag was de kerstsfeer goed gezet. Wederom toplunch en prima bediening. We hebben al weer gereserveerd????
Mindert M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Bediening was goed, correct en vlot. Kwaliteit gerechten prima, zitgelegenheid ook, veel privacy. Restaurant was echter erg druk , veel gelui. Voor rustig avondje dus minder geschikt.
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
M G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Nieuwe kaart dus we moesten naar catch. De bediening is ronduit slecht. Ik was gek op de kingkrab met spek. Na het te hebben aangegeven bij u personeel gaven ze mij aan dat hun dat van alle klanten te horen krijgen. Ik vroeg nog; meet dan 10 mensen? Ja was t antwoord.
Ik kreeg geen excuus etc. Tijd voor her opvoeding
Anja W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Wij zaten nu boven en daar is het toch wel erg lawaaierig. Jammer. Verder heerlijk gegeten, misschien ook 1/2 porties serveren??
KimsTaste .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heerijk gegeten afgelopen maandag. Dan is het 't rustigst. Met mijn vrouw genoten van de lekkere king crab. Wat een topper! Bediening ook vriendelijk en snel. Kom zeker terug.
Tommy M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
super ambiance en lekker eten. Miste alleen de persoonlijke touch bij het serveren vd gerechten. Een toelichting op wat er on ons bord lag ontbrak. Dit deed voor ons afbreuk aan het concept van "met stijl dineren".
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Prima restaurant met heerlijke vis. Uitstekende en vriendelijke bediening. Kortom een restaurant om waar we zeker een keer terug gaan!
Aly A.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heel gezellig en lekker geluncht.