Glas champagne

Meer informatie over restaurant Catch by Simonis

- High Tea 12:00 - 17:00

Hélène V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Goed eten, vers, geen kleine porties, goede wijn, perfecte bediening. Het klopte. Ik kom hier zeker terug!
Locatie is ook prima zo aan de haven.
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Bediening neigde naar de arrogante kant.
Eten is lekker, maar ook niet uitmuntend...
Kleine porties. 3-gangen zijn een minimum om gegeten te hebben
Lisa O.
Chris G.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Druk restaurant waar wel het een en ander fout gaat. Zo kregen wij bouillabaise ipv de bestelde bisque. Even later kreeg het personeel op luide toon uitleg over de tafelnummering. Er was meer verkeerd gegaan in de aflevering van het bestelde. De kwaliteit van de vis is goed, maar de prijzen van de voorgerechten zijn stevig. Het draait hier om de vis, de bijgerechten zijn teleurstellend (de onvermijdelijke friet en een bakje komkommersalade bij de tong).
Nelly S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Buitengewoon goed!
Bettekind S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
7 augustus 2017 gegeten bij Catch; goede berichten over gehoord.
De eerste gang was prima - bouillabaisse op smaak, goed gevuld en op temperatuur; de kreeft salade van partnerlief viel wel wat tegen - een laffe en te zure smaak. Het hoofdgerecht echter- 2 gebakken tongen en grietfilet - met frites en iets onduidelijks van gekruid aardappel(meel) - waren ronduit slecht. Alsof alles door paneermeel was gehaald, vervolgens gefrituurd en onder de warmhoudlamp had liggen wachten op de trage en weinig betrokken bediening. De laffe (kleine) komkommersalade bij de tong en oosterse groenten bij de griet hielpen niet mee. Wat een teleurstelling! We kregen de koffie toe gratis ... jaja. Catch: een mislukte vangst!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Top, wederom heerlijk gegeten, de 270 km waard.....
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Echt een heel bijzonder goed, gaaf , trendy restaurant .zeer betaalbaar! Perfecte bediening! Een aanrader wanneer je heerlijk wilt eten in Scheveningen!
Jacqueline
Nelly S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wederom een fantastische ervaring: Voortreffelijk gegeten, goede service op een voortreffelijke locatie@Catch by Simonis! Uiteraard draagt het gezelschap er toe bij dat het wederom in z'n totaliteit een top avond was!????
Arjen D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
De lekkerste oesters en kreeft die je in Nederland krijgen. Echt een fantastisch visrestaurant. Echt een aanrader voor iedereen zowel zakelijk als privé.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Ik ben binnengekomen en werd netjes ontvangen en naar een plaats gewezen. Ik heb een viognier besteld maar was niet echt lekker. Daarbij een thom kha kai soep besteld. De soep zat weinig smaak aan. De citroengras was te overheersend waardoor de kokosmelk en de rode peper in het niet vielen. Vervolgens een sauvignon blanc besteld die erg lekker was.
Toen de bediende kwam vragen of het gesmaakt had, heb ik mijn klacht verteld. Die werd door de desbetreffende bediende bevestigd als bekend.
Uiteindelijk heb ik dik 46 euro afgerekend en is er niets met de klacht gedaan. Heel jammer. Ik zou hier niet snel weer naartoe gaan.
Herbert R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Op de site van IENS werd melding gedaan van gebakken Tarbot bleek het oude menu te zijn,Was nu gestoomd en kon na vraag ook niet veranderd worden.Heb me toen maar gestort op de sliptongen. Voor een kleine eter ruim voldoende.Mijn tafelgenote keek tegen een goed gevuld bord met risotto en een moot zalm aan. De muziek stond wat luid maar werd op ons verzoek zachter gezet en even later helemaal uitgezet.Waarschijnlijk hebben andere gasten hierover ook geklaagd.De ruimte tussen de tafeltjes zou wat groter mogen voor de privacy. Al met al een geslaagd etentje tegen een acceptabele prijs.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Mooi restaurant
Loes U.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Tja, wat zal ik eens zeggen? Mijn tafelgenoot genoot zichtbaar van de sushi, is bij Catch idd erg lekker.
De salade halve kreeft was miniscuul, een wel heel erg klein stukje kreeft bovenop een klein rond hoopje aangemaakte salade. De truffeldressing voegde totaal niks toe, helaas.
Nee York Cheesecake na, was heerlijk, hoewel de bastogne bodem kletsnat was.
Kwartier op de rekening gewacht. Damestoilet rommelig en niet schoon.
Moet eerlijk zeggen dat de kwaliteit terugloopt, was in t verleden een stuk beter ook beter georganiseerd.
Tijd voor iets nieuws dus.
Sandy K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijke sushi en cocktails, jammer genoeg ruim een uur op het hoofdgerecht moeten wachten vanwege een fout in de keuken.