Glas champagne

Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
peterjohn V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Eten ZEER GOED..............was druk, Maar Gezellig DRUK............zeer goede waiters!
G-O-E-D-Z-O-O, GOEDZO, GOEDZO ........GOEDZOZO!

super GA ZO DOOR!!!!!!!!
PJ:)
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Trendy restaurant. Fijne loungemuziek. Zowel beneden als boven prachtig en sfeervol ingericht. Veel zwarte brigade op sneakers, voornamelijk jong. Wat arrogantie bij sommige en dat is altijd jammer. Een glimlach op elk gezicht maakt je avond...ook neem ik aan bij hen! Belangrijk! Het voor, hoofd en nagerecht werd met zorg en uitleg gebracht. Zonder dat het te lang duurde of te snel werd gebracht. Smakelijk gegeten. Prijs/kwaliteit in verhouding.
Kurt S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Wij hadden een tafel gereserveerd en werden geplaatst op een overdekt terras. Daar bleken mensen tot onze grote verbazing gewoon te mogen roken! Toen wij daar wat van zeiden tegen het personeel werd er zeer laconiek gereageerd. Een aantal tafels liep daarop weg. Eten was heerlijk, alleen voor de fruits de mer kregen we het afvalbakje en gereedschap pas 20 minuten later, geen bord en tafeltje was veel te klein. Binnen in het restaurant stond de muziek keihard. Wij waren best fans van Catch maar ons zien ze niet meer!
Reinie V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Zeer goed en gezellig
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Zelfs op een dinsdagavond was het behoorlijk druk, maar toch was de bediening vlot. Het voor- en hoofdgerecht van de dag waren beide erg smakelijk. Vooraf veel goede dingen gehoord, en zeker niet teleurgesteld. Een topper!
THOMAS K.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Zeer goed eten, vriendelijk team, goed advies. Wel veel lawaaimakers op terras waar andere gasten ook zichtbaar last van hadden. Daar werd niks mee gedaan.
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
De split in de jurk van de ontvangsdame zou beter gepast hebben in een anderssoortig bedrijf dan een restaurant.. De gerechten en de wijnen zijn van uitstekende kwaliteit. Ruime portionering. De bediening is over het algemeen weinig spontaan en wat ongeinteresseerd en niet echt goed georganiseerd. Jammer, anders was dit een sterwaardige bedrijf.
michael D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Ik kom hier met plezier! Vlotte bediening, goede kwaliteit en een prima wijnkaart. Prijs kwaliteit is wat je ervan mag verwachten, kortom uitstekend!!
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Geweldig gegeten op een leuke plek in Scheveningen. Alles met evenveel zorg en smaak bereid. Super genoten. Van harte aanbevolen. Komen we zeker terug!
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Prima ontvangst en heerlijk gegeten. De prijzen zijn wat aan de hoge kant.
Clayton G.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Rebecca was great!
I. P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Vanwege een gelegenheid zijn wij op een maandagavond bij visrestaurant Catch gaan dineren. Wij komen hier reeds sinds een aantal jaar. Tot dan toe altijd naar tevredenheid.

Edoch gisteravond werd anders getoond; de kwaliteit van geserveerde visgerechten was niet goed. Bloederig, rauw op de graat en rubberachtig qua structuur. Bij aangeven van dit feit vertelde de bediening dat de vissen zo vers waren - ik was verbaasd over deze repliek. In ons gezelschap verkeerde een persoon welke zeer bekend is in de keuken en wist ons te vertellen dat de vissen simpelweg te kort waren gebakken. Tevens bleek logistiek het aantal bijgerechten niet goed te zijn afgestemd op het daadwerkelijke gezelschap, waardoor er een persoon geen bijgerecht kreeg.

Zeer spijtig te constateren dat het onvoldoende was.
De drie elementen eerder genoemd zijn voor mij reden om niet meer terug te keren, prive noch zakelijk.
Hopelijk krijgt de gastvrouw/heer deze zaken recht en daarmee kwaliteit op het eerdere niveau.
Barbara K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Over het algemeen tevreden. Uitserverend personeel was echter te vlot, deel gerecht kwam op de grond en werd niet opgemerkt door het personeel. Twee uit ons gezelschap hadden sliptong, een van de porties was erg vet. De griet was heerlijk evenals de grote garnalen. Nagerechten, wijn en cappuccino smaakten overheerlijk. Koen zeker nog eens terug.
Ermano O.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Eet hier elke week maar vond het voor het eerste keer tegenvallen! Qua sushi verder was alles goed!
fernando S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
vrijdag avond gegeten ik vond niet zo bezonder zalm was goed maar heb betere gegeten laat ik hierbij beidining had wat druk