Voor een avond Frans/Nederlandse keuken, met een focus op heerlijke verse visgerechten, loop je in de Scheveningse haven naar Catch by Simonis. Niet alleen voor klassieke visgerechten als bouillabaisse en de waanzinnige fruits de mers, maar ook voor de bisque die wordt geserveerd inclusief een halve kreeft!
Naast een selectie van zeven soorten oesters zijn er ook verschillende sushi gerechten om uit te kiezen. En wat dacht je van de signature dish van het restaurant, de tong? Maar liefst 2x 250g prachtig bereidde vis belandt er op je bord voor een zeer mooie prijs. Hou je niet van vis, dan zijn er natuurlijk ook vlees en vegetarische opties.

Tekst: Susan Aretz – Smulpaapje.nl

INSIDER tip

Tip: Vraag zeker ook naar de Californian roll met king crab en gefrituurde tempura, die met enige regelmaat terug op de kaart verschijnt.

Foto's van gerechten

Over het restaurant Catch by Simonis

Restaurant Catch by Simonis, gevestigd in een karakteristieke pand, bevindt zich direct aan het water, op de mooiste plek in de Tweede Binnenhaven en biedt een fantastisch uitzicht over de jachthaven van Scheveningen.

Bij Catch geniet je op culinaire wijze van verschillende vis-, schaal- en schelpdiergerechten. Diverse traktaties uit de zee. Catch is een restaurant met een grote passie voor het vak en een liefde voor de zee. En dat proef je!

Waar ooit alleen vis uit de Noordzee aan land kwam, wordt door Catch nu een grote diversiteit dagverse vis uit de hele wereld geboden. Ook liefhebbers van vlees zijn hier aan het goede adres! Catch biedt namelijk een waaier aan heerlijke, malse vleesgerechten bereidt op een Amerikaanse grill.

Met de uitgebreide wijnkaart maak je je diner compleet. De beste wijn-spijscombinaties zorgen voor de ultieme smaakbeleving. Op de wijnkaart staan 150 wijnsoorten en 30 champagnes uit alle prominente wijnstreken van de wereld!

Ook genieten van smaakvolle gerechten met een prachtig uitzicht over de jachthaven van Scheveningen? Reserveer dan snel bij restaurant Catch by Simonis en ontdek wat voor moois de zee je allemaal te bieden heeft!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Catch by Simonis

- High Tea 12:00 - 17:00

Jouw recensie over het restaurant Catch by Simonis

Marco V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Jammer dat er niets met mijn speciale verzoek is gedaan. Verder top
mtjkoutstaal .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Op 16 juni 2018 gedineerd met 4 volwassen personen.Wij kregen toevallig dezelfde tafel als vorige keer.Catch is
een goed restaurant,reden waarom wij voor de 3e keer hebben gereserveerd.Deze keer waren wij niet zo
tevreden.De bestelde oesters(Fines de Normandie) waren klein tot zeer klein.Prijs voor de 6 kleine oestertjes E 16,00 Daarna werd o.a. bouillabaise besteld, heeft niets te maken met de echte bouillabaise-het was een
simpel borde met rode(tomaten?) soep met 2 verdwaalde garnaaltjes er inPrijs: E: 14,00.
De bestelde griet en tonijn waren goed. De geserveerde patat was oud-kleine stukjes en niet vers.Voor de te stevige prijzen mag men wel iets beters verwachten bij
een "gerenommeerd" restaurant. Wij -zelf en nog een zestal vrienden wilden nog op een nog te bespreken
dag komen dineren. Maar dit gaat niet door.Wij willen hen e.e.a. niet äan doen". De mannelijke bediening was correct. Wat ook ons opvalt(zo ook bij: Alberts=bezoek 27-5-2018) dat inderdaad mensen die een laag cijfer geven dit
motiveren, maar de TIENEN EN NEGENS worden afgedaan met een enkel zinnetje, vreemd, vonden wij ook.
Ineke I.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Jammer dat je moet betalen voor parkeren ,best wel prijzig
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Wat een toprestaurant! Waanzinnig goed en vers eten, leuke bediening en een fijne omgeving. Vooraf de oesters, erna de Tong en dessert kaasplateau. Heerlijk allemaal. Ga zo door...
Tim K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Na hier eerder met veel plezier te hebben gegeten, waren we dit keer aan een tafeltje op de derde verdieping beland. Ik zou iedereen willen afraden om hier te reserveren, het is een relatief kleine en zeer rumoerige plek en voelt meer als een 'zaaltje achteraf'. Slechts 1 toilet, langzamere service aangezien alles van beneden moet komen en problemen met betalen via de pin brachten ons dit keer helaas niet de mooie en goede service en ervaring die we van de Simonis restaurants gewend zijn.
Albert S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Catch is gewoon een goed restaurant, maar dat mag ook wel gezien de (te) stevige prijzen. Sommige kleine tafeltjes staan zo dicht bij elkaar en bieden daardoor nul tot geen privacy.
Wat mij opvalt bij de laatste recensies is dat de mensen die een laag cijfer geven dit motiveren, maar de tienen en negens worden afgedaan met een enkel zinnetje, vreemd.
Eshna A.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
We hadden van tevoren op internet gekeken wat ze hadden. Wat we wilden eten stond niet op de menukaart in het restaurant.
Kaart was niet helemaal duidelijk, bediening was bot en reageerde met ‘je krijgt gewoon wat er staat’.
We vroegen of mijn vriendin ipv risotto ook friet mocht. Dat kon...
Vervolgens wordt het eten gebracht en maar 1 friet.
We vroegen waar de andere friet was, waarop de serveerster zei dat ze maar 1 friet per twee personen doen omdat het toch niet op gaat.
Hierop reageerden wij met pardon? Dat bepaal ik toch zelf wel, of ik het op krijg of niet
Eshna A.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Gister voor mijn vrijgezellenfeestje hier wezen eten. Ik heb wat last van m’n keel en het was koud waar we zaten, we vroegen om een tafeltje in het midden.
Ze vertelde dat dit tafeltje voor 6 personen was (wij waren met 4). Nog geen 5 minuten later worden er 4 mensen aan datzelfde tafeltje gezet.
Sonja I.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Eerste keer en helaas viel het tegen. Bediening is jong en niet hartelijk, doen gewoon hun ding en meer niet. Dat is jammer. Voorgerecht was lekker (Japanse catch), maar we kregen niet een doekje of bakje water om onze handen schoon te maken na het pellen van de gamba’s. Verwacht je niet bij een visrestaurant. De tong was prima, maar er zat alleen een klein beetje komkommersalade bij en dikke patatten. Een salade of groente erbij werd erg gemist. De tafeltjes staan erg dicht bij elkaar waardoor de ober elke keer tegen me aan stond te leunen om iets op tafel te zetten. Kortom, net aan een voldoende maar meer niet.
Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
We hebben lekker gegeten, maar de muziek stond zo hard, dat we niet met elkaar konden praten. We hebben dit aangegeven en toen werd het ietsjes zachter gezet. Na twee minuten waten we terug bij af. Volgens de ober staat de muziek altijd zo hard en is er niets aan te doen. Voor mij de eerste en tevens allerlaatste keer dat ik daar heb gegeten.
Maurice D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Kindermenu kipfilet bestaat uit alles behalve kip, echt zo slecht, teruggegeven.
Ervoor in de plaats witvis, totaal smakeloos, witte drap, teruggegeven.
Hierna is niets meer gekomen, men nam aan dat het niet meer nodig was.
Ik zelf sashimi, tonijn uitgedroogd, garnering totaal onaantrekkelijk uitgedroogd.
Het was druk, maar zulke slechte kwaliteit in kindermenu en het ontbreken aan zorg en aandacht vanuit de keuken, jammer kok Bob.
Dat verdiend het bedienend personeel niet. Gr Maurice
g.degraan D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
een prettige ambiance en gewoon lekker gegeten
Zoë D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Heerlijk genoten bij Catch. Het eten was fantastisch. Al het het personeel wat vriendelijker mogen zijn. Al met al een top avond gehad.
Pvdhoff .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
De oranje soesjes die wij op 28 april voorafgaand aan het hoofdgerecht kregen, waren overduidelijk van de dag ervoor! Een vreemde combinatie ook als je nog moet starten met het diner, lijkt mij. Wij moesten veels te lang op de frietjes wachten en waren bijna klaar met het hoofdgerecht. De bediening leek zich niet zo druk hierover te maken. Helaas waren de broodjes bij de steaktartaar oud. De tong was goed. Maar een smakelijke diner in een relaxte ambiane was het helaas niet voor ons.
Alex G.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Gewoon goed! Top Locatie! Prijs-Kwaliteit goed
Henk Z.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
mijn vrouw had tong van de kaart besteld 2 van 250 gram per stuk ,zo te zien hadden ze de maat van 2 sliptongen.
Ik had kabeljauw met asperges,de asperges waren te rauw en de huid van de kabeljauw was slap.
Zijn we niet gewend van Simonis misschien waren we nog te vroeg het was 12.30.
strozand@casema.nl
Robert F.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Uiterst prima! Iedereen was tevreden. Gelukkig blijft de kwaliteit nog steeds in orde aldaar.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Het eten smaakt prima, de enscenering viel helaas wat tegen. Het ziet er op het eerste oog allemaal prachtig uit, maar dan blijkt het bordje wat al op tafel staat vies en wordt de drank in de verkeerde glazen ingeschonken. Helemaal niet erg, maar wel een tegenvaller als het restaurant er in de eerste indruk zo chique uitziet.
Nuray Y.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Wel aan de dure kant. Service aan tafel kon beter