Over het restaurant Catch by Simonis

Restaurant Catch by Simonis, gevestigd in een karakteristieke pand, bevindt zich direct aan het water, op de mooiste plek in de Tweede Binnenhaven en biedt een fantastisch uitzicht over de jachthaven van Scheveningen.

Bij Catch geniet je op culinaire wijze van verschillende vis-, schaal- en schelpdiergerechten. Diverse traktaties uit de zee. Catch is een restaurant met een grote passie voor het vak en een liefde voor de zee. En dat proef je!

Waar ooit alleen vis uit de Noordzee aan land kwam, wordt door Catch nu een grote diversiteit dagverse vis uit de hele wereld geboden. Ook liefhebbers van vlees zijn hier aan het goede adres! Catch biedt namelijk een waaier aan heerlijke, malse vleesgerechten bereidt op een Amerikaanse grill.

Met de uitgebreide wijnkaart maak je je diner compleet. De beste wijn-spijscombinaties zorgen voor de ultieme smaakbeleving. Op de wijnkaart staan 150 wijnsoorten en 30 champagnes uit alle prominente wijnstreken van de wereld!

Ook genieten van smaakvolle gerechten met een prachtig uitzicht over de jachthaven van Scheveningen? Reserveer dan snel bij restaurant Catch by Simonis en ontdek wat voor moois de zee je allemaal te bieden heeft!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Catch by Simonis

- High Tea 12:00 - 17:00

Jouw recensie over het restaurant Catch by Simonis

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Top bediening. Heerlijke gerechten. Snel geleverd aan tafel. Goed advies over keuze van de de gin bij de oesters.
elly schipper .
sassie53 .
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Uitstekend restaurant met heerlijk eten!
wennen G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Op de begane grond was het vol en de muziek echt te hard. Gevraagd om een rustiger tafeltje en daar werd meteen op gereageerd met een tafeltje op de eerste etage. Dat was een stuk rustiger en wij waren tevreden.
Bediening en eten (oesters en tong) was uitstekend.
Joost F.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Heden avond met mijn zoon gegeten bij Catch by Simonis. Wat opviel is dat het restaurant vol zat en dat voor een maandag avond dat vond ik wel opmerkelijk. Het restaurant kenmerkt zich door de goede locatie aan de haven met voldoende parkeer faciliteit in de directe omgeving. Ook de uitstraling is modern met goed zit meubilair mooi glaswerk en servies en vriendelijke bediening. De menu keuze is gevarieerd en uitgebreid en de kwaliteit van het eten is goed maar niet verfijnd. De prijzen zijn aan de stevige kant. Min punten zijn dat de tafels wel erg dicht op elkaar staan en dat de achtergrond muziek hard en onbestemd is,dit doet afbreuk aan de restaurant beleving op dit prijs niveau.
o. F.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Goed ontvangst. Jas werd netjes aangenomen en we werden naar onze tafel begeleid. Deze staan zo dicht op elkaar dat langs een tafel heen schuiven om op de bank te komen erg vervelend is voor de buren en om tijdens het eten op te staan om naar de wc gegaan erg hinderlijk is. Het is ook erg donker in het restaurant. De kaart en het eten zijn goed maar staan niet geheel in verhouding met de prijs. Tijdens het eten is er weinig aandacht van het personeel en wat drinken bestellen kost dan tijd en moeite. Het serveren van het eten gaat ook tamelijk lomp want ook het personeel kan door de krappe ruimtes tussen de tafels niet goed erbij om een bord fatsoenlijk neer te zetten, Zodra de rekening is gevraagd verdwijnt ook de aandacht van het personeel en word er niet meer aangeboden om de jassen te halen ook al geef je het kaartje daarvoor af. Veel verwachtingen en omdat men zich erg belangrijk vind zodra ze daar gezien worden lijkt het alsof het allemaal erg hoogstaand is maar in werkelijkheid is het gewoon goed eten voor veel geld wat ze kunnen vragen wegens de naam en de gecreëerde sfeer.
John D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
De ontvangst was hartelijk en de tafel prima. Naast de heerlijke sushi waren de hoofdgerechten minimaal net zo lekker en mooi gepresenteerd. Deze zondag was er zoals wel valer live entertainment, wat het echt een uitgangsbeleving maakt op de zondag. Samen met mijn ouders en vriendin een topmiddag gehad. Heel klein puntje van kritiek was dat de voorgestelde Chenin-Blanc erg lekker was, maar ook aan de prijs en deze werd niet vooraf genoemd.
Menno V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Top Service, goede ambiance en zeer goede gerechten
Hatice B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Dagen ervoor gereserveerd, toch ontvangen aan de bar waar we 10 minuten hebben gewacht. Vervolgens kregen we een tafel, waar een schaal fruit de mer niet pastte samen met glazen en borden. De tafels ernaast waren ook erg close, waardoor je moeilijk langs kon lopen om even naar de wc te gaan. De tafel zelf was dus erg teleurstellend.

Het eten was verukkelijk. Er kan weinig misgaan met fruit de mer, tenzij visproducten oud was. Mijn partner had verse pasta met halve kreeft besteld, wat opzich redelijk te doen was. Kreeft was wel iets aan de rauwe kant.

Het duurde erg lang om een glaasje wijn extra te bestellen, bediening was iets te langzaam.

Sfeer binnen deed me herinneren aan de zakenrelatie sfeer binnen hitserie Mad Men. Het leek op een exclusieve locatie waar zakenmannen met hun buitenvrouwen kwamen. Dit hoeft niet persee slecht te betekenen, maar de sfeer was erg donker en zakelijk. Maar ook erg krap en donker in interieur.

Het wordt helaas geen tweede bezoek. Mocht je iets belangrijks te vieren hebben en je wilt je high class voelen, ben je hier zeker welkom.
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Heerlijke wijnen en gerechten!
Personeel was top!
Cisca F.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Was gezellig en heerlijk eten. Wel heel duur!!
Carly S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige bediening mooie omgeving en juiste prijs kwaliteit verhouding. Wij komen zeker terug!
GM S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Lekker eten, goede service.
EllMul M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Muziek staat veel te hard (hoorde de buren daar ook over klagen), erg rumoerig vooral ook omdat tafeltjes dicht bij elkaar staan. Eten was prima.
Leon R.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Genoeg parkeergelegenheid, heerlijk gegeten, prima wijntje, prettige bediening, "good value for money", alles bij elkaar: voortreffelijk.
Kadir K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Ik kom hier regelmatig, dit keer kreeg ik een ander tafel (lees: sta tafel) dan de bedoeling was. We hebben niets gezegd en geaccepteerd. Maar de hele avond waren heel veel tafels vrij. Dus ik snap niet dat men zoiets doet terwijl tafels vrij en beschikbaar zijn. Jammer voor zo'n tent.
Mevr. K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heb samen met mn dochter een heerlijke middag gehad met leuk entertainment en natuurlijk voortreffelijk eten. Was super, kan
niet andwrs zeggen!!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
De carpaccio was erg slecht. Geen parmezaanse kaas, teveel truffelmayonaise...
Tong was ok, onder de maat voor zo’n restaurant. Bediening zeer onprofessioneel vergat wie wat besteld had etc etc
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Wij hebben hier samen geluncht. De thee voor mijn vrouw werd lauw geserveerd in een kopje met bruine aanslag en een voetbad, met een chocolaatje tegen het warme kopje geplakt. De vegetarische salade die zij had besteld, bestond uit slechts een bodempje rucola, een paar bietjes, walnoten en twee reepjes gesmolten schimmelgeitenkaas. Mijn vrouw had daar niet genoeg aan. Zelf had ik een salade Caesar met zalm. De hoeveelheid was hier juist buitensporig veel. Na hierover vragen te hebben gesteld, werd namens de kok meegedeeld dat de twee reepjes geitenkaas zo machtig waren dat een groter portie ongewenst zou zijn. Wij keken de serveerster aan met een gezicht van 'geloof je die onzin werkelijk zelf ...?' Wij komen hier niet meer terug.