Over het restaurant Catch by Simonis

Restaurant Catch by Simonis, gevestigd in een karakteristieke pand, bevindt zich direct aan het water, op de mooiste plek in de Tweede Binnenhaven en biedt een fantastisch uitzicht over de jachthaven van Scheveningen.

Bij Catch geniet je op culinaire wijze van verschillende vis-, schaal- en schelpdiergerechten. Diverse traktaties uit de zee. Catch is een restaurant met een grote passie voor het vak en een liefde voor de zee. En dat proef je!

Waar ooit alleen vis uit de Noordzee aan land kwam, wordt door Catch nu een grote diversiteit dagverse vis uit de hele wereld geboden. Ook liefhebbers van vlees zijn hier aan het goede adres! Catch biedt namelijk een waaier aan heerlijke, malse vleesgerechten bereidt op een Amerikaanse grill.

Met de uitgebreide wijnkaart maak je je diner compleet. De beste wijn-spijscombinaties zorgen voor de ultieme smaakbeleving. Op de wijnkaart staan 150 wijnsoorten en 30 champagnes uit alle prominente wijnstreken van de wereld!

Ook genieten van smaakvolle gerechten met een prachtig uitzicht over de jachthaven van Scheveningen? Reserveer dan snel bij restaurant Catch by Simonis en ontdek wat voor moois de zee je allemaal te bieden heeft!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Catch by Simonis

- High Tea 12:00 - 17:00

Jouw recensie over het restaurant Catch by Simonis

Sander A.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Voor wie van vis houdt ... altijd fantastische gerechten, unieke locatie.
K.w. M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Heerlijk gegeten, prachtig restaurant. Echter de ontvangst was niet oke. De dame in kwestie keen ons niet eens aan bij binnenkomst, toen win vertrokken gold het zelfde.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Eten en bediening was goed. Was wel erg druk en tafels vrij dicht bij elkaar waardoor het heel rumoerig was! Kon elkaar soms nauwelijks verstaan.
Zwanette M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Echt een aanrader , gezellige sfeer heerlijk eten .
René P.
Een top zaak!
Alles klopt binnen de organisatie van Catch By Simonis.
Bij binnenkomst word je al ontvangen zoals het hoort en je voelt je direct gast.
De sfeer, de bediening en het eten overtreft alle verwachtingen.
Een zaak waar je regelmatig live muziek hebt van hoog niveau, zoals ook al het andere.
We hebben deze zaak al zeer regelmatig bezocht en dat hopen we ook nog heel vaak te doen.
Dit is nou duidelijk een zaak die heel hoog zo niet bovenaan op ons favorietenlijstje staat.
Vooral zo doorgaan wij zien geen verbeter punten!
René en Ineke Polak
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Wij komen graag bij Catch door de fijne ervaringen die wij et hebben gehad. Echter was het eten de service afgelopen zaterdag slecht. We begonnen met twee rollen sushi die erg lekker waren. Als hoofdgerecht hadden wij een steak tartaar en de eend in pannenkoekjes. De eend was vrij droog, maar niet vies. Daarentegen hebben we meer dan de helft van onze steak tartaar laten staan omdat deze taai was. Toen de ober ons vroeg of het had gesmaakt hebben wij hem verteld dat de steak tartaar niet goed was. Hij ging dit aan de chef laten zien en vertelde ons dat dit kwam omdat het gerecht te grof gesneden was. Verder werd er hier weinig aan gedaan. Echter hadden wij geen zin hier verder nog moeilijk over te doen. Toen wij na afloop onze rekening kregen stond de fles Gruner Veltliner die wij voor 26,95 besteld hadden (ook op de online kaart hier bij Iens) voor 32,95 op de rekening en was de wijn per glas ook een euro duurder. Wij zagen dit pas later. Ook stond de steak tartaar nog op de rekening. Al met al dus helaas geen goede ervaring.
Frits E.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Geweldige gerechten in een prachtige omgeving.
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het eten is echt geweldig. Super lekker gegeten. Wat een feest om mee te mogen maken. Van harte aanbevolen!
Geoffrey V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Wij zaten helemaal boven. Mooie ambiance maar in het gangetje krap, toilet niet echt schoon. Betreft donderdag 4 jan 2018.
Gastheer en vrouw. Beide in 1e instantie bekwaam maar gedurende de avond steeds meer ongeïnteresseerd en op bep. pnt. zelfs zaken die niet kunnen.
Feiten:
Onderling smoezen en blikken uitwisselen als er gasten weg gingen. In mijn optiek omdat de fooi of persoon tegenviel. Geen attentie op het feit dat er nog volop gasten aanwezig waren op dat moment.
Tijdens het eten werden de koelkasten als voorbereiding op de volgende dag bijgevuld. Veel lawaai tot gevolg. (5 min.). Geen aandacht voor de gasten. Eten redelijk tot goed, kaasplankje ronduit slecht. (15 euro?). koelkast koud, hierdoor zonder smaak. Opmerking maar hierop geen prof. reactie maar verdediging.
Het ergste: Gemaakte vriendelijkheid, niet oprecht. Kan echt niet voor gastheer/vrouw in deze prijsklasse.
Kortom teleurstellend voor 143 euro voor 2 personen. Toch flinke fooi. ik wilde me niet laten kennen.
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Geweldig restaurant. Hele goede sfeer, het eten was zo heerlijk, goede prijs zeker voor wat je krijgt, super ingericht, muziek heerlijk en personeel vriendelijk en professioneel. Een aanrader!
Joel N.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Super goed eten, alleen we kwamen om half 9 dus de ober leek ongeinteresseerd en gehaast. Ook hadden we ons aperatief gekregen pas nadat het voorgerecht werd uitgeserveerd.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Tafeltjes wel erg kort op elkaar, je zit bijna bij de buren op schoot en in de keuken hadden ze blijkbaar haast. Voorgerecht werd afgehaald en direct het hoofdgerecht neergezet. Wat mij persoonlijk betreft mag dat wat meer tijd tussen zitten
Carmen R.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Het eten was top! Alleen de service was echt kak! Ze vergaten ons steeds. En ook fles water besteld en die is nooit aangekomen. Ik kwam om mij verjaardag te vieren. Maar dat doe ik niet meer. Vondt het heel jammer dat die kleine dingen me bui erg snel hebben verpest. Jammer catch
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Decadente vreetschuur. Oesters, kreeft, kaviaar, king krab, etc icm cocktails, gin tonics en lange lijst champagnes en wijnen.

Alles tegen zeer redelijke prijzen en flinke porties. Sfeer is hip en de muziek is goed afgestemd om veel mensen in een kleine ruimte te laten eten zonder dat ze teveel last van elkaar hebben,

Zien en gezien worden. Eten en drinken van goede kwaliteit.

Persoonlijk vind ik het wat klasse missen, en personeel heeft geen idee van wat ze serveren voor zowel het eten als drinken. Ze geven zonder schromen toe dat ze het zelf nooit eten of drinken.de gastvrouw/manager maakt dit unbenul enigsinds goed.

Wij aten verschillende visspecialiteiten welke van goede kwaliteit waren, niet speciaal of hoog culinair maar gewoon goed bereid en flinke porties. Ook bestelde we de tournedos met ganzenlever, dit was een teleurstelling. Zowel de tournedos als de ganzelever waren kwalitatief ondermaats maar was misschien wel te verwachten voor de prijs waarvoor deze werd aangeboden.
Alexander R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Eten was top! Was super goed! Al met al een top avond
Mechtild A.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
26 december, ruim op tijd in het restaurant maar werden verwezen naar de bar. Vervolgens worden de mensen die later komen direct naar hun tafel geleidt. Pas na vragen worden ook wij naar de tafel gebracht.
Eten wordt gebracht, sliptong word gepresenteerd als schol! vervolgens wordt kreeft geserveerd terwijl zalm besteld is. Beide vissen zijn slecht gebakken en nog rauw, sliptong is zacht.
Kortom slechte kwaliteit die vriendelijk gepresenteerd word!
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Top restaurant .... heel leuk personeel en het eten is top!! Kortom een aanrader!! ????????????????
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Zeer goed testaurant
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Prima geregeld: ons verzoek om op tijd naar het theater te gaan werd kordaad ingewilligd. Chapeau!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Verse vis, maar die muziek ......

Wat opvalt is dat zowel het voor- als het hoofdgerecht snel op tafel staat. Misschien omdat er nog meerdere lege tafels waren?
De gebakken oesters en de coquilles smaken goed. De twee tongen (€ 25) als hoofdgerecht zijn goed gebakken. Het enige garnituur is een klein bakje met komkommersalade en (voldoende) frites.
De Gamba’s met veel tagliatelle en venkel smaakten goed. Veel tagliatelle is weer terug gegaan.
Uitgebreide wijnkeuze met voortreffelijke wijnen. Huiswijn voor € 4,95 per glas.
Minpunt is de irritante muziek. In de supermarkt hebben ze gezelligere muziek. En ook nog te hard. Iedereen gaat harder praten hierdoor.
Rekening € 129.