Voor een avond Frans/Nederlandse keuken, met een focus op heerlijke verse visgerechten, loop je in de Scheveningse haven naar Catch by Simonis. Niet alleen voor klassieke visgerechten als bouillabaisse en de waanzinnige fruits de mers, maar ook voor de bisque die wordt geserveerd inclusief een halve kreeft!
Naast een selectie van zeven soorten oesters zijn er ook verschillende sushi gerechten om uit te kiezen. En wat dacht je van de signature dish van het restaurant, de tong? Maar liefst 2x 250g prachtig bereidde vis belandt er op je bord voor een zeer mooie prijs. Hou je niet van vis, dan zijn er natuurlijk ook vlees en vegetarische opties.

Tekst: Susan Aretz – Smulpaapje.nl

INSIDER tip

Tip: Vraag zeker ook naar de Californian roll met king crab en gefrituurde tempura, die met enige regelmaat terug op de kaart verschijnt.

Foto's van gerechten

Over het restaurant Catch by Simonis

Restaurant Catch by Simonis, gevestigd in een karakteristieke pand, bevindt zich direct aan het water, op de mooiste plek in de Tweede Binnenhaven en biedt een fantastisch uitzicht over de jachthaven van Scheveningen.

Bij Catch geniet je op culinaire wijze van verschillende vis-, schaal- en schelpdiergerechten. Diverse traktaties uit de zee. Catch is een restaurant met een grote passie voor het vak en een liefde voor de zee. En dat proef je!

Waar ooit alleen vis uit de Noordzee aan land kwam, wordt door Catch nu een grote diversiteit dagverse vis uit de hele wereld geboden. Ook liefhebbers van vlees zijn hier aan het goede adres! Catch biedt namelijk een waaier aan heerlijke, malse vleesgerechten bereidt op een Amerikaanse grill.

Met de uitgebreide wijnkaart maak je je diner compleet. De beste wijn-spijscombinaties zorgen voor de ultieme smaakbeleving. Op de wijnkaart staan 150 wijnsoorten en 30 champagnes uit alle prominente wijnstreken van de wereld!

Ook genieten van smaakvolle gerechten met een prachtig uitzicht over de jachthaven van Scheveningen? Reserveer dan snel bij restaurant Catch by Simonis en ontdek wat voor moois de zee je allemaal te bieden heeft!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Catch by Simonis

- High Tea 12:00 - 17:00

Jouw recensie over het restaurant Catch by Simonis

Claudio M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Gezellig restaurant met goed eten en goede bediening.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Prima gelegenheid, zeer goed eten met vriendelijke bediening
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Het is geen restaurant voor de kleine portemonnee. Maar wel als je iets bijzonders wil eten in een heel mooi restaurant met een hele mooie inrichting. Door de vele ronde tafels met ronde banken, heb je in een druk restaurant toch het idee dat je heel privé zit. De gerechten zijn zonder uitzondering bijzonder lekker.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2019
Was allemaal niet zo geweldig
Mike H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Zeer geslaagde avond. Heerlijk gegeten en zalige wijntjes gedronken.
Farah J.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Hmm ja.. wat zal ik zeggen. Zojuist eerste kerstdag gegeten bij Catch en ik vond er niets aan. Op de 3e verdieping geplaatst en dit vond ik een raar en ongezellig stil hok. Porties waren veeeeel te groot, maar echt onsmakelijk groot. Eten was smakeloos deze keer en had duidelijk al een tijdje onder de warmtelamp gestaan (droog). Ik vond het armoedig voor wat je betaalt. Erg zonde, had hier gereserveerd omdat ik er júist altijd zo tevreden over was. Nu niet meer dus.
Goldie K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Top restaurant
Fanny G.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Superb eten. Voorgerecht Californische roll met tonijn en truffel/ soja, best sushi ever. Hoofd: coquilles met moesjes, pompoen en rozijnen, om te smullen!
Ricardo L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Muziek stond te hard. Vrij rumoerig.
Elena V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Paar weken terug hier wezen eten. Ontvangst was goed maar nadat we geplaatst waren werd er niet meer naar ons omgekeken. Het viel op dat dit bij veel mensen het geval was moest vaak geroepen worden. Vooraf had ik een carpaccio en als hoofdgerecht een tournedos medium rare besteld. Deze was helemaal doorbakken. Personeel laat ook drankjes vallen over de gasten. Normaal gesproken had ik dit niet erbij vermeld want dit kan gebeuren maar als er hete koffie valt over iemand en je vervolgens alleen maar naar jezelf kijkt en schoonmaakt en de gasten zo laat zitten gaat er toch iets mis... dessert ergens anders gegeten.
Arina M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Heerlijk vers! Mooie inrichting, vriendelijke en attente bediening. Top
Diny R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
2 persoons tafels klein, voor de rest ‘n erg gezellig restaurant en goeie bediening!
Alma V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Heerlijke gerechten en fantastische medewerkers!
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Catch altijd een plezier om te eten. Fijne heerlijke gerechten en wijnen alleen nog steeds de prijs ietswat uit balans. Ik kom snel weer langs om te genieten! Groet GD
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
de omgeving, de gerechten en het personeel waren TOP en hebben allen bijgedragen tot onze geslaagde en heel gezellige avond. Maar wij zelf waren natuurlijk ook heel gezellig :-), want zonder dat wordt het nooit wat ha ha
Heel erg bedankt allemaal!!!!
Als wij over een minpuntje moeten spreken dan is het dat wij de i-phone nodig hadden om de menukaart te lezen omdat de verlichting daar niet zo goed op ingericht was maar onder het eten en drinken was die verlichting juist heel gezellig en de menukaart lezen met de lamp van je mobiel heeft ook wel iets hilarisch ha ha
Pravind B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
De serre doet iets af aan de beleving, je zit minder comfortabel (of een bankje waar je bijna vanaf glijdt of een plastic stoel), de temperatuur wordt middels terrasverwarming bereikt (als je pech hebt smelt je net niet). Het 'echte' restaurant is veel stijlvoller en chic en in lijn met de prijzen van het menu. Hoe daar te reserveren is mij niet duidelijk. Op basis van een serre-diner vind ik de prijs/kwaliteit niet geweldig. Neemt niet weg dat ik erg goed/prima heb gegeten, maar voor 120€ (zonder drankjes) in een serre is het geen super-deal. Bediening was deze keer overigens uitstekend, hele aardige gastheer die alles tot in de puntjes regelde.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
In een woord: toptent! Hier wordt gastheerschap nog echt verstaan
P. F.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Met 2 gezinnen hier gegeten. De blonde meneer in de bediening was top! Niets was hem te veel. We wilden wat dingen anders, hij regelde het allemaal. Het eten was heerlijk! Prijzig maar zeker waard. Dus eten, sfeer en bediening was de rekening waard.
Bobby H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018