Cataluna Tapa & Grill

Weverssingel 2 3811 GJ Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Cataluna Tapa & Grill

De adem van Spanje

Cataluna is een tapas en grill restaurant, dat een authentiek Spaanse sfeer ademt. Dat komt door de dakpannen over de bar, sfeerlicht en zwarte kunst op de muur. Geniet van huisgemaakte sangria en kies uit verschillende kaarten waarin vlees, vis of vegetarisch onderscheiden wordt. De kers op de taart is het zonnige terras in Amersfoort.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Cataluna Tapa & Grill

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16.00 - 01.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Cataluna Tapa & Grill

Eveline D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Ik begrijp niet waar alle 10-en vandaan komen. Prijs-kwaliteit onder de maat. Te kleine porties, veel te vet en je krijgt niet wat je besteld. Echt geen aanrader, hoop dat we niet ziek worden.
Evert D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Leuke bediening en erg sfeervol restaurant. Niet zo n hippe strakke bedoening, maar gemoedelijk en vooral gezellig.
Paddy W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk gegeten en het was heel.gzellig. compliment aan de.bediening en.de.kok.
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Echt heel erg lekker gegeten! Leuke bediening . Wij komen zeker terug! Ook echt een super leuke zaak en erg leuk ingericht!
Ingie S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Goeie Spaanse tapas met leuke Spaans/Nederlandse bediening. Zeker de 'Tiras de carne' is den aanrader.
Arnie T.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Ik zeg ga er heen en ervaar de Spaanse cultuur! Genieten van eten, lekker tafelen, en een avondje uit! Kortom helemaal goed gehad
Evert D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Leuke Spaanse bediening en een erg gemoedelijke sfeer. Echte aanrader is de beef torro
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Zeer vriendelijke bediening van een dame en een Spaanstalige heer (!) en het eten is heerlijk voor een goede prijs. De inrichting kan nog iets warmer. De Coca-cola commercial vlakbij de toiletten doet wat ordinair aan in een verder prima sfeer. We hebben een leuke avond gehad. De aubergine met honing en de kaas/spinazie-kroketjes zijn een aanrader.
Dineke V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Heel vriendelijke bediening en de tapas was zalig !
suzanneverheijden .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Met een groep na 1.5 uur zitten pas iets anders dan brood. Alle gerechten eén voor eén met grote tussenposen. Eten niet lekker (behalve de aardappels). Bediening onverschillig en onzorgvuldig. Akoestiek slecht. Teleurgesteld.
Fam H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gezellige tent top bediening!
Goed eten
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Personeel was zeer klantvriendelijk, zij deden veel moeite het ons naar de zin te maken!
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Het tapas menu. Het eten droop in het vet. Eten van zeer lage kwaliteit. De groente was niet meer te identificeren ALS zijnde groente. Ik ging weg met een vet ongezond gevoel. De prijs en kwaliteit was totaal uit verhouding. Nog nooit zo slecht gegeten.
Al met al geen goede ervaring en wij komen er zeker niet terug.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Na een maand weer eten hier.
De grootste teleurstelling was het eten. Echt heel zacht en smaakloos. Ik eet hier niet meer.
Mitra B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Een restaurant dat onder gegaan is aan zijn eigen succes!! Gisteren avond wilde ik mijn verjaardag vieren bij cataluna met mijn vriend. De bediening was gehaast, calamares leek uit de magnetron te komen, brood met tomaten was veel te zout , kippenvleugels aangebrand etc etc. Na de eerste ronden hebben wij de rekening gevraagd Jammer ik wilde mijn familie echte Spaanse tapas laten ervaren...iets dat je niet bij cataluna kan ervaren,helaas. Echte Spaanse tapas kan namelijk heerlijk zijn!!
Annemarijn W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuke sfeer, maar de porties waren klein en niet alle van even goede kwaliteit (olijven waren bijvoorbeeld van het bijzonder goedkope soort).
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Dit restaurant is echt geen aanrader. Het eten was niet lekker, vet en weinig bijzonder. De bediening was ongeïnteresseerd.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prijs was echt te hoog voor het volume aan eten.
Allan R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Helaas viel ons bezoek erg tegen na alle positieve recensies! Gerechten kwamen niet tegelijk op tafel of kwamen helemaal niet. Diverse gerechten waren op terwijl niet eens alle tafels bezet waren. Serveerster vond het erg vervelend om dit telkens weer te moeten komen vertellen. Uiteindelijk kwam iemand uit de keuken het vertellen."Ik heb nog wel 4 zakken sla gekocht" kregen wij te horen. Naar wat wij begrepen was de Spaanse kok die avond niet aanwezig wat ook duidelijk te merken was aan de kwaliteit van de gerechten. We hebben ter compensatie wel 3 andere gerechtjes (niet zo lekker) gekregen en 1 dessert gratis. Maar dat maakte het voor ons niet goed. Helaas voor ons geen Cataluna meer!
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heerlijk Spaans gegeten, zeker een aanrader. Vooral de tortilla de patatas. Borden mooi opgemaakt. Leuk dat er een echte spaanse kok het eten kookt!!