Castra

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Eetteveel .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Sfeervol maar wel iets ouderwets interieur. Eten is kwalitatief perfect ook biedt de kaart voldoende keus. Soms is het erg rustig. Dit is erg jammer gezien de goede kwaliteit
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
wat een geluk ....in Kesteren is dus wel een echt restaurant . vriendelijke bediening, snelle bediening als je aangeeft dat je nogal haast hebt en smaakvol gegeten. we hadden simpele gerechten als hamburger en spare-ribs.... dat is weliswaar eenvoudigl, maar het kan dus ook bijzonder smaakvol zijn en ruim voldoende. een prima tent !
Bert_K_te_R .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Restaurant met fijne sfeer, goede bediening en verrukkelijk voedsel. Hulde aan de kok. We aten een proeverij vooraf, daarna lamskoteletjes en tot slot crème brûlée. Zeer smakelijk en gezellig opgediend door de gastvrouw. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader!