Castillo Tapas & Steaks

Meer informatie over restaurant Castillo Tapas & Steaks

• : Parkeerplaats

Francisco S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Dit is een heel gezellige restaurant. Goed voor een serieus diner, of en ontspannen avondeten met vrienden. Zij hebben een grote variëteit aan heerlijk spanse voorgerechten zo je kunt allen voorgerechten eten.
Ervaren en toegewijde bediening.
Francisco S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Ervaren en toegewijde bediening.
DeMieke .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heerlijke tapas. Gezellige sfeer en ontzettend leuke, vriendelijke bediening. Oprechte gastvrijheid, in plaats van dat irritante geforceerde gedoe dat je tegenwoordig overal tegenkomt.
Gary L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Heerlijk gegeten gisteren met een groep vrienden.

Eten was heerlijk, zowel de tapas als de grill/vlees gerechten.

Bediening was attent en vriendelijk.

Ik ga zeker nog een keer terug!
Geer S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Na bezoek Pathé De Munt wilden we dichtbij en gemakkelijk iets eten. Gekozen voor laagdrempelig, tapas, steaks e.d. Geen bijzondere ervaring. Alles vrij gemiddeld, van eten via inrichting tot bediening. We hadden graag de paella marinera geproefd, maar daarvan duurde de bereiding te lang, waar we onvoldoende tijd voor hadden. We aten o.a. 2x ribeye en surf & turf. Gamba's waren prima, de ene ribeye ook, de andere minder rood dan gevraagd. Smaak was ok. Frites waren melig en te kort gebakken. Salade zo saai als het maar zijn kan. Dan is 25-30 euro voor een hoofdgerecht + garnituur best prijzig.
Maj89 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Tijdens een dagje Amsterdam na het lezen van goede recensies op Iens bij dit restaurant terecht gekomen. Het oogt al meteen gezellig binnen. Het duurde helaas een tijdje voordat we werden geholpen. Blijkbaar is het daar niet gebruikelijk gasten direct te vragen of ze iets te drinken willen. Wij vonden de tapaskeuze wat eenzijdig.
Echter wat we vervolgens we kregen smaakte allemaal erg goed!! Ik ben dan ook zeer te spreken over de prijs-kwaliteit verhouding.
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Toevallig terecht geraakt omdat we in de buurt wonen. Je verwacht het niet (beetje toeristische uitstraling) maar het is echt een top tent. De bediening is heel aardig en doen extra hun best om het gasten naar hun zin te maken. Geweldig BBQ vlees. De eigenaar is volgens mij Braziliaans, en daarom hebben ze altijd rijst en bonen 'on the side' voor de liefhebbers.
Rop D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Voor de 2e keer in korte tijd hier naar toe gegaan en wederom heerlijk gegeten. Tapas zijn een aanrader, ruime keuze en goede kwaliteit. Lekkere wijn erbij, super bediening in een leuke ambiance. Je verwacht het niet snel op die locatie, maar het is echt een aanrader.
PS: ook zeer betaalbaar, dat is mooi meegenomen toch?
Wilm6 .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurantje (familierestaurant sfeer). We kwamen er bij toeval terecht, maar kunnen er zo weer gaan eten. Eigenaar en bediening is heel aardig.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Super!
goede spareribs, goed gemarineerd, ruime porties.
prima bediening, ruime kaart met veel keuze
Ook de cocktails zijn aan te raden.

Wij keren zeker nog een keer terug
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Het is echt een TOP restaurant in het midden van Amsterdam. Vanaf het Rembrandtplein loop je er binnen een minuut heen. Super personeel en een hele aardige eigenaar. Eten is een belevenis; van steak tot tapas. Het enige wat oud is, is de kassa daar :)
ELvdB .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2014
Gastvrij ontvangen bij binnenkomst, ondanks dat er net een groep van rond de 20 man binnenkwam, wat voor wat schrik bij het personeel zorgde. Vervolgens snel en vriendelijk bediend en geserveerd. Prima gegeten voor een redelijke prijs.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Op een vrijdagavond met twee personen een resturant zoeken rondom Rembrandtplein is een beetje Russisch roulette. De Reguliersdwars is dan een veiligere keuze. Castillo heeft uitstekende steaks die je zo rood of doorbakken kan krijgen als je wilt. Dat gebeurt ook. Ze laten de steak verder ongemoeid, dus zout doe je er naar eigen smaak op. Zo hoort het ook. Bij gerechtjes zijn prima, al zijn de steaks fors. Voor een normale eter zijn de 300g steaks meer dan genoeg.
De wijnen van de kaart zijn erg prijzig. Gewone huiswijn in een karaf voldoet prima en past ook veel beter bij het prijssegment. Minpuntje is dat de prijzen op hun website beslist niet kloppen. Tel overal €5,- bij op en je bent er.
Voor een restaurant in het toeristengebied best een aanrader.