CastellumCafé

Hoge Woerdplein 1 3454 PB Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant CastellumCafé

Lijn 4
  • Kom je met de auto?
    Voer voor navigatie het adres Groenedijk 1 in.
  • : Gratis parkeren

• MasterCard , Pin , Visa
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant CastellumCafé

Arnold M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Ziehier waar wanhoop een mens toe kan drijven. Ben ik in dit restaurant geweest? Jazeker! Ik eet hier zeker 5x per week. Vind ik het goed? Jazeker! Meer dan voortreffelijk.

Maar mijn primaire reden om deze recensie te schrijven is om IENS te bewegen de reserveringsmodule weg te halen. U kunt namelijk niet reserveren via deze site. U kunt reserveren via: castellum.cafe/reserveren. Maar daar verdient IENS niets aan, dus dat vinden ze niet leuk.
Arnold M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Ik ben in dit restaurant geweest en ik moet zeggen dat het fantastisch is. Heel mooie prijs kwaliteit verhouding en de lekkerste pizza die ik in tijden gegeten heb, Jammer dat IENS een reserveerlink plaatst bij dit restaurant, want direct reserveren via IENS is niet mogelijk.
Dewi V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Alles perfect. Service was goed, persoon heel erg vriendelijk. Eten was uitstekend. Een dikke 10 wat mij betreft. Echt een aanrader.
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Regelmatig komen wij in Castellum om een hapje te eten, meestal in de avond, soms voor de lunch. De inrichting is strak en ook warm, door het meubilair, de mooie groene natuurlijke wand en de verlichting . De kaart biedt lekkere en smaakvolle gerechten, daarnaast ook keuze uit zeer prima pizza's!
De bediening is jong, vriendelijk en open en de sfeer is goed. Een plek om regelmatig even aan te landen.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Ik heb hier met drie vriendinnen gegeten. Er was een theaterdiner gaande, waar ik niet van op de hoogte was gebracht toen ik telefonisch reserveerde (twee dagen eerder). Ik denk dat ze beter onze reservering hadden kunnen weigeren, we waren de enige tafel die niet voor het arrangement kwam en wij hadden geen boodschap aan de verplichte stilte, die dan toch langer duurt dan je wenst als je graag wilt bijkletsen. ook duurde het hierdoor erg lang voordat we ons voorgerecht kregen, wat gewoon een plank met kaas, worst en olijven was dus dat zou juist snel moeten kunnen... De ruimte was heel sfeervol doordat het donker was met veel kaarsjes (wel schrikken dan bij de wc met fel TL licht!). Het eten was lekker en goed op smaak. Ze hielden ook echt rekening met het feit dat ik aangegeven had koemelkvrij te moeten eten. Prettige service.
Vlegel V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Hier geluncht, kaart biedt genoeg variatie. De prijs-kwaliteitverhouding is echter niet helemaal ok; een 12-uurtje wat een 'aanbieding' moet zijn lijkt niet helemaal de meerwaarde te bieden. Eten was wel lekker. Bediening is prima en attent (2 man in de keuken en 2 in de bediening bij maar zes aanwezige gasten maakt wel dat je hoopt dat ze het wat drukker krijgen). Het is een grote ongezellige ruimte die nogal kaal aan doet, met enorm veel plaatsen en een groot terras, en te nadrukkelijk besef je dat dit eigenlijk een museumcafé is. Zo voelt het ook. Helaas was het ook niet schoon; haren en veel kruimels en drinkvlekken op de vloer is niet echt aantrekkelijk (en goed te zien op een witte vloer).
Rob_de_Bruin R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Pizza is lekker en de door ons gekozen voorgerechten ook. De bediening is niet georganiseerd (wel heel vriendelijk) en voor de complexiteit van de gerechten duurt het te lang voordat het allemaal op tafel staat.

Bij een voorstelling verdient het de aanbeveling om van tevoren te reserveren.
In .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Museum is leuk. Modern ingericht café. Helaas werden wij bij binnenkomst niet gegroet en moesten wij om een tafel vragen, maar die waren allemaal gereserveerd. Dus konden wij aan een bartafel plaatsnemen. Gevraagd hoe laat de tafels gereserveerd waren, maar dat wist niemand. Aan de hoge tafel aan één van de mensen in de bediening gevraagd of we een drankje konden bestellen. Lekker bier van de tap. Veel personeel, weinig te doen. Achter de bar en in de keuken druk bezig en de rest hangt rond. Zelfs één van de dames stond aan haar haar te draaien. Niet zo fris. Uiteindelijk eten besteld en bij het uitserveren bleek 1 van de 4 gerechten iets anders te zijn. De reactie was "oh, hebben ze dat niet gezegd". Het was runderbavette i.p.v. wild zwijn. Er werd gezegd "dat is net zo iets". Eten is verder ok, prijzen ook. Helaas komt het personeel niet heel vriendelijk over.
Annemieke .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Eten was smaakvol. Ik kwam om 17.45 uur binnen, werd niet opgemerkt. En t was niet druk. Drankje maar zelf aan de bar gehaald. Aan tafel zelf peper, zout en olijfolie gepakt. Bediening op zich wel vriendelijk. Ambiance is strak en daar moet je van houden.
Evan K.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Ontzettend modern opgezet cafe. Het heeft de uitstraling van een aula van de middelbare school. Wij hebben hier geluncht. Dat is net te doen. Dineren kan hier 's avonds echt niet gezellig zijn. De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. De courgette soep lekker. Broodje met courgette niet smakelijk, vlak en saai.
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Castellum Cafe is leuk met kinderen. Wij kwamen speciaals voor de pizza uit de prachtige betegelde oven. Je verwacht wat meer keuze voor de kinderen, alleen een Margherita is een beetje weinig. De bijzondere combinaties van de pizza's beloven meer dan dat ze in werkelijkheid smaken. Bij de pancetta-pizza hadden wij plakjes pancetta verwacht ipv blokjes. De herfstpizza viel ook tegen qua smaak. We moesten redelijk lang wachten op onze pizza doordat het vrij druk was en er een grote groep was die net voor ons aan de beurt was. Het was eerst een beetje chaotisch mbt bediening, maar later had men alle tijd voor ons. Bij een nagerecht wat niet het goede was werd meteen een nieuwe gemaakt. Aardig, maar in principe hadden we al een nagerecht op. Een keuzemogelijkheid in deze was beter geweest.
Chocolade01 V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Eten is lekker. We vinden de ruimte door de grote wat kil. Het was toen wij er waren ook rustig en binnen wat fris. Pizza voor kids was lekker. Wij vonden pompoenquiche met gekaramelliseerde witlof en salade heerlijk. Aardige bediening.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Middenin het herbouwde Romeinse castellum, naast het opgegraven Romeinse schip. Geen betere plek voor een Italiaans restaurant! De kaart is beperkt, maar buiten de kaart om is er veel extra aanbod. Een bord met die gerechten zou handig zijn, de opsomming was zo lang dat de helft weer vergeten werd.
Het restaurant is net open, maar de keukenbrigade is al goed in vorm: prima gegeten. De bediening is buitengewoon aardig, maar het serviceniveau behoeft verbetering, we pakten uiteindelijk zelf maar een menu en de tafel met lege glazen werden keer op keer voorbijgelopen. Als dat aangepakt wordt kan het cijfer verder omhoog.