Castellum

Meer informatie over restaurant Castellum

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Fijneter .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Na de film even een bittergarnituur en drankje genomen. Er loopt geen leidinggevende, ondanks dat het zaterdagavond was. Zonde want de erg jonge mensen die in de bediening liepen, hadden alleen aandacht voor elkaar. Helaas vergaten ze daardoor hun aandacht aan de gasten te geven, liepen wel langs maar keken naar de grond. Leek een speeltuin voor personeel. In de bitterballen zaten vieze harde stukken. Bij deze garnituur geen mosterd, alleen mayonaise en chilisaus. Geen aanrader.
Conny Z.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Voorafgaand aan het theater hebben wij gebruik gemaakt van het buffet. We moesten even zoeken naar personeel om te vragen waar de ruimte was voor het diner. Ik had mijn jas nog net niet helemaal over mijn stoel heen gehangen en de soep stond al op tafel. We waren trouwens ruim om tijd voor de voorstelling, dus haasten was niet nodig.
Er was bijna geen verlichting in de hoek waar het buffet stond gepresenteerd. Een tegenvaller. Het aanbod voldeed helemaal niet met de omschrijving op de site. Niet aantrekkelijk gepresenteerd en de smaak ontbrak ook. Rommelig. Ik had trek, dus heb eindelijk veel brood met kruidenboter als alternatief maar gegeten. Ik wilde niet met trek en te veel 'gerommel' naar de theatervoorstelling toe. Het buffet was niet goed toegankelijk. Dat maakte het ook niet prettig om in de rij te gaan staan, tussen de mensen die daar vlak naast al aan het eten waren. Erg jammer. Ik zal daar nooit meer gaan eten.
Mssmit .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Voorafgaand aan ons theaterbezoek hier gegeten en niet onder de indruk. Het menu is niet duur dus mag je niet al te veel verwachten maar het kan wel beter.
Vooraf bospaddenstoelensoep met een truffelcrostini. Soep was prima qua smaak en vulling maar die crostini... ik kon in de verste verte geen truffelsmaak herkennen. Hoofdgerecht gegrillde zalm. Dit bleek een moot te zijn (wel zo netjes om dat even te vermelden). Leuk voor op de BBQ maar als je als restaurant een beetje naam wilt maken serveer je een mooie filet. Enfin, moot was te lang gebakken, dus te droog, en lastig te ontgraten omdat de graat broos wordt. Waarom geen zalm filet? Is qua inkoop nauwelijks duurder en je serveert veel makkelijker een smakelijk gerecht. Is ook nog eens makkelijk voor te bereiden. Bediening prima, huiswijn, zowel wit als rood, ook prima.
Eva1975 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2013
Heerlijk gegeten op het zonnige terras. Prijs/kwaliteit is helemaal goed; Had een heerlijke sateh met Vlaamse frieten en salade voor €9,50. Bediening was erg vriendelijk.