Castello di Roma

Lang

Jouw recensie over het restaurant Castello di Roma

Rania S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Mijn favo restaurant in Monnickendam. Dol op de grote garnalen met knoflook en witte wijn! Chef Ramy komt altijd lekker buurten bij de tafeltjes om te checken of zijn gasten aan het genieten zijn en zijn vrouw Sarah is een hele lieve knappe gastvrouw!
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
In dit mooie restaurant hebben we erg lekker gegeten. We hadden garnalen vooraf, die waren erg lekker, en de pizza's zijn met een dunne krokante bodem ook een aanrader. De tiramisu is een ware traktatie.

De bediening was echter niet zo bedreven in het verzorgen van een goede ervaring. Door een enorme afhaalbestelling duurde het erg lang tot ons avondeten kwam, terwijl het restaurant helemaal niet vol zat. Dat is op zich geen probleem, mits het gecommuniceerd wordt, wat in eerste instantie niet gebeurde. Gelukkig heeft de eigenaresse hier wel veel gevoel voor, ze heeft het uitstekend afgehandeld, en we zullen dus ook zeker terugkomen.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Verrassend goed Italiaans restaurant in het historische centrum van Monnickendam. Sfeervolle ambiance en vriendelijk personeel. Als vegetariër kun je hier ook prima eten. Zowel het voorgerechtje met spinazie als de vegetarische tagliatelle is erg goed. Dat geldt ook voor de vegetarische pizza. De witte huiswijn slobbert lekker weg, een prima tafelwijn. En bij het afrekenen blijkt alles heel betaalbaar te zijn. Aanrader dus.
Steffie M.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Het eten is hier prima. Laatst met de kinderen hier gegeten maar helaas heb ik nu 2x de ervaring gehad dat we ontzettend lang moesten wachten op ons eten. Na 45 minuten kregen we een mandje met brood! Het personeel was wel vriendelijk. Die andere keer was ik met een vriendin en zat ik heerlijk te kletsen en had geen haast maar ook toen duurde het heel lang voor we eten kregen. Dit is voor mij toch een reden om niet snel terug te komen.
millieenmollie .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Pizza 4 kazen en sallade In combinatie met een heerlijke rode wijn. make my day. Dina Hassan thnx. Natuurlijk mag Je de tiramisu ook Niet missen.
Joeky T.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
De entrecote was formidabel maar ook de gemengde salade. Verse groente. Heerlijk. Maarde herkenning was zo ontzettend fijn, super. Ondervind en ervaar het zelf.
Afke F.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Geweldig, wij komen uit Noord Nederland en dit is 'ons' restsurant. Het was een aantal maanden geleden sinds ons laatste bezoek maar ze herkenden ons, wil restaurant en bediening meenemen naar huis. Toppers!
ellenkroon .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
We hebben gisteren met een gezelschap van 9 personen gegeten bij Castello di Roma. Het eten was weer heerlijk en de bediening erg vriendelijk. Volgende keer weer! Ook voor vegetariërs een aanrader naast een paginalange vegakaart zijn diverse pasta's ook vegetarisch, erg lekker!
wendy_mae P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
Wat een gezellig echt Italiaans restaurant is dit. We werden warm ontvangen door de bediening. Er hangt een goede sfeer, het was wel heel druk. We hadden bruschetta en olijven als aperitief, daarna pikant gebakken garnalen, je kan proeven dat alles vers is. Als Hoofdgerecht kalfsvlees met champignons in pestosaus, super lekker. Voor de prijs hoef je het ook niet te laten. Wat een topavond!
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Hadden heel veel jaren geleden hier gegeten en daar geen fascinerende herinnering aan. Nu een verrassing door de kwaliteit van het eten. Misschien is een 9 te hoog, maar een 8 is te laag voor de kwaliteit in verhouding tot de rekening. Heerlijke inktvisringen, een duivelse pizza met echt pikante salami, prima pappardelle en heerlijk vitello tonato, waar wat ons betreft iets minder saus over had gemogen. En inclusief wijn en koffie en thee waren we nog geen 60 euro kwijt. Aanrader.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Hier op zaterdag 21 juni 2014 met 2 personen gegeten. de bedoeling was een eenvoudige doch voedzame maaltijd. Als voorgerecht hadden we Bruschetta en een Salade Mista. Beide ruim voldoende en bijna een gehele maaltijd. Erg smaakvol en met heerlijke verse kruiden.
Als hoofdgerecht een Pasta Vongole en een Pasta Salerno. Ook hier geldt: een ruime portie en erg lekker. Dat alles tegen een prijs, waar je echt niet van wakker kan liggen. Daarom was het waarschijnlijk ook erg druk.
De bediening is keurig netjes en voorkomend. De ambiance in het restaurant is niet echt van deze tijd, maar het is er wel netjes en schoon.
Dit is nu zo'n restaurant waar je erg snel heen gaat omdat het gewoon goed is en niet te duur. Klasse.
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2014
Vanavond heerlijk gegeten! Beiden gekozen voor een 3-gangen keuze menu bestaande uit een heerlijke salade, een overheerlijke pasta en een lekkere tiramisu.
Ter afsluiting een espresso.
Plezierige bediening en een gezellig decor, hoewel het op deze dinsdagavond in januari niet druk was.
Een aanrader!
Alfons S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
Er heerst een ontspannen sfeer in het restaurant. We hebben het keuzemenu gekozen, van zowel e.17,50 en e. 24,50. Hierin zat al voldoende keus. De garnalen en de ossenhaas waren heerlijk.
Je moet wel er de tijd voor nemen, want het duurt allemaal vrij lang.
remmerm .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Dit is echt een heerlijk restaurant. Bediening is goed, goede sfeer en heerlijk eten. Zowel de pizza's als het vlees. Heerlijke tiramisu ook. Zit in het oude dorp, erg leuke straatjes.
wendy_mae P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Wat een leuke avond hebben we gehad.
We hadden meidenavond, en gingen met zn zessen hier eten.
De sfeer zat er lekker in, wat een gezellige mensen hier, de kok en de bediening zijn heel gezellig.
We hadden allemaal een vooraf, ik had de salade Caprese, die zag er prachtig uit en was erg lekker, alles lekker vers
Als hoofdgerecht had ik de ossehaas met pepersaus, wederom heerlijk. Mijn vriendin had de tortelini, daar had ik even van geproefd, zalig
Als dessert een Scroppino, die was super
We hebben nog een tijdje gezeten en lekker geborreld.
Wat een heerlijke avond!
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Vrijdagavond voor het eerst kennisgemaakt met restaurant. Heerlijk gegeten, pizza, lasagne en Canneloni allemaal prima, helemaal gezien de lage prijs van de gerechten. Minpunt : De bediening , ze zijn jong en niet erg gefocused op de gasten. De bediening is meer bezig met hun uiterlijk.
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2013
Nu al weer een jaar houden ze de kwaliteit vast! De bediening is nu ook beter, laten we het houden op beginnersfouten toen.
monica V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2013
Wat een gezellig en mooi restaurant. Er staan heerlijke Italiaans gerechten op de kaart. Ook voor de vegetarier. De bediening is zeer vriendelijk en er hangt een gezellige sfeer. Voor de prijs hoef je het ook niet te laten, we hadden een drie gangenmenu voor 24,50, vooraf pikant gebakken garnalen, ossehaas met pepersaus en een Italiaans dessert met ijs en amaretto. Heerlijke avond gehad
kroonrestaurant .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2013
Zondag 21 april 2013 wezen eten bij Castella di Roma. Ik eet graag Italiaans aangezien ik vegetarisch ben en over het algemeen in deze keuken meer keuze heb. En het was inderdaad heerlijk ik had het vegetarische ovengerecht, echt een aanrader (ook voor niet vegetariers). Alles zag er netjes en verzorgt uit en de bediening was ook erg vriendelijk en behulpzaam. Ja wij komen hier zeker nog een keer terug.
Eveline63 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2013
Wat een heerlijke verassing dit! Alweer bijna een jaar in huidige staat werd ons verteld, maar wij zijn twee maanden geleden pas voor de eerste keer geweest. We gingen eigenlijk naar binnen voor een 'makkelijke' pizza, maar na het zien van de kaart hebben wij beide gekozen voor echte Italiaanse ossobuco. Inmiddels zijn wij sinds deze ene keer al 3 keer terug geweest voor de ossobuco! Mijn man heeft ook de grote garnalen met champignonsaus geprobeerd, deze vielen ook erg in de smaak! Gezellige sfeer en vriendelijke bediening.