Over het restaurant Caspar

Heerlijke huiskamersfeer

Bij CASPAR eet je wat de pot schaft en dat heeft zo zijn charme. Zodra je hier een stap over de drempel hebt gezet ervaar je een unieke huiskamersfeer, waarin je je meteen thuis voelt. Vele Arnhemmers hebben hun weg al gevonden naar dit gezellige stekje waar je kunt genieten van voortreffelijke gerechten en een goed glas wijn!

Meer informatie over restaurant Caspar

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Zondag, maandag, dinsdag: 09u00 - 00u00
Woensdag, donderdag: 09u00 - 01u00
Vrijdag, zaterdag: 09u00 - 02u00

Dagelijks:

Kan beter
Lang

Jouw recensie over het restaurant Caspar

Frank M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Caspar is een heel gezellig eetcafé. Goeie sfeer en interieur. De bediening is echter vooral met zichzelf bezig achter de bar. Drankjes worden bij herhaling niet uitgeserveerd terwijl ze wel aan tafel zijn opgenomen. Glazen worden wisselend maar overwegend krap ingeschonken. Het eten is matig. Waarom fabrieksfrieten en mayo gebruiken? Eigen verse friet met huisgemaakte mayo geeft zoveel meer kwaliteit. Porties zijn klein en de prijzen zijn fors. Was echter allemaal geen probleem geweest als de bediening adequaat was geweest.
Kris B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Het is een mooie plek, met goede bieren. Je hoeft hier niet heen te gaan voor het diner, saaie kaart met erg gemiddeld/matig eetcafe-eten voor restaurant-prijzen.

Toen wij hier heen gingen moesten we erg lang wachten en kregen uiteindelijk dus een teleurstellend hoofdgerecht. Toen we vertrokken, hadden we geld plus fooi op tafel gelegd en werden we nageroepen, op een erg onvriendelijke toon, door de bediening of we soms wegliepen zonder te betalen. Erg nare ervaring.
Lizzy P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Hier afgesproken met een vriendin om na anderhalf jaar weer gezellig bij te kletsen en een hapje te eten. Dat is meer dan geweldig gelukt. Wat een heerlijke plek, Caspar! We zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam behandeld door de lieve mensen in de bediening, we hebben echt heerlijk gegeten en eigenlijk gewoon in 1 woord? Fantastisch!
Jean-Carlo A.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Gisteren voor het eerst bij Caspar gegeten na onze trouwdag. Service was echt goed. De bediening was vriendelijk met veel kennis over de menu en de wijnen.

Het eten was ook echt lekker en de sfeer geweldig
Marijke P.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Caspar is altijd een van mijn favoriete plekjes in Arnhem! De sfeer is er top, het interieur is modern en gezellig, buiten hebben ze in de zomer een geweldige plek! Ik omschrijf het altijd als een bar, maar het restaurant gedeelte mag er ook zeker wezen!

Voor de bar is het proberen van biertjes een aanrader, ze hebben voor ieder wat wilt met meer dan 10 bieren op tap en een grote selectie andere drankjes.

Het is eten wat de pot schaft, met enkel een vis, vlees of vegetarische optie en dat bevalt mij goed! Ik heb tot nu toe nog nooit iets gegeten wat niet een pracht gerecht was. Mocht je toch niets echt lekker vinden, kun je door een selectie borrelhapjes te eten ook nog een goede maaltijd voor een goede prijs creeeren.

Al met al: check it out!
Iris O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Tijdens een weekendje Arnhem de tip gekregen hier heen te gaan. We kwamen om koffie te drinken, maar bleven vanwege de gezellige sfeer hangen voor een borrel! Goed assortiment bier en lekkere snacks. Een informele, gezellige tent waar je heerlijk kan zitten alsmede een attente en vriendelijke bediening. Kortom, een aanrader!
HansRover .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wat een leuke tent is dit! Nu een paar keer wezen eten en nog nooit viel het tegen! De huislijke sfeer en het alleraardigste personeel zorgen ervoor dat je je echt thuis voelt. De aankleding is gezellig huiselijk, de leuke muziek staat niet te hard en de wisselende bierkaart indrukwekkend. Tip als je honger hebt: de doradefilet of de ribeye. Een flink bord vol!
Lisanne M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Wij komen hier elke vrijdagavond om drankjes te doen! Deze plek voelt voor ons een beetje als een tweede woonkamer. Ze hebben heerlijke speciaalbiertjes, lekkere wijnen en fijne borrelhapjes. Het personeel is erg aardig en dit is de perfecte plek om een studieweek af te sluiten en je weekend te beginnen. Je kunt hier ook erg lekker eten, met een menu dat elke week wisselt. Verder hebben ze heerlijke taarten! Op vrijdagavond is het altijd lekker druk en deze plek is dan ook zeker een aanrader als je van speciaalbiertjes drinken in een ontspannen omgeving houdt!
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Heerlijk op het terras gegeten. Vooraf tortilla chips. Als hoof eenmaal ham met puree van aardappel en bloemkool, leuke geste. En zalm met noodels gegeten. Zowel de ham als de vis waren van goede bereiding en smaak.
Bart .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Leuke tent waar ik regelmatig terug kom. Het is er niet al te groot (waardoor juist gezellig) en het ziet er allemaal netjes uit. Het personeel is vriendelijk en accuraat, er heerst mede daardoor een ontspannen sfeer. In de zomer is ook het bijbehorende terras aan te raden; perfect voor een lekkere lunch of een goed glas wijn!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Caspar is een heel fijne plek voor een kopje koffie, een biertje of een hapje eten. Het eten is lekker, verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar het is van goede kwaliteit. Je kunt hier zowel binnen als buiten ontspannen zitten. Ik ben hier meerdere keren geweest en steeds erg tevreden. De bediening is vriendelijk en over het algemeen een persoonlijke benadering, die mij erg aanspreekt. Je voelt je welkom als gast en ze proberen het je zo goed mogelijk naar de zin te maken, zoals het hoort! Ik kom hier zeker terug!
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Hoewel we als ondernemers thuis kunnen werken en op eigen kantoor in Arnhem, vinden we het soms ook prettig om op een zondagmiddag bij Caspar te zitten; de sfeer is relaxed (een uitzondering daargelaten als een moeder geen overwicht op haar peuter heeft, en die hele tent op de kop zet) en de service goed. Een andere recensent gaf aan dat de gerechten veel beter zijn dan de kaart doet vermoeden, en die mening deel ik volledig! Leuke tent, en dus zeker een aanrader!
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Leuke, gezellige tent. Hele vrolijke, aanstekelijke bediening. Je voelt je echt welkom. De wereld aan speciaalbiertjes. Mooie gins worden er ook geschonken, maar helaas geen goede tonic erbij. Het eten is in orde: we aten het vaste item op de kaart: diamanthaas met lavasjus, frites en salade. Flinke porties, prima bereid. Gewoon lekker. Het voorafje bestond uit viskoekjes. Niet verkeerd, maar ook niet heel speciaal. Prettig restaurant in een prettige buurt. Niet duur.
Charlotte G.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Al een aantal keer geweest bij Casper, het eten en de keus aan lekkere biertjes is top! Alleen waar ik me al die keren aan heb gestoord zijn de toiletten en de algemene hygiene in het restaurant. Hier mogen ze echt beter hun best op doen, dan zou het een heel prettige plek zijn om te happen en sappen!
Dank voor deze feedback; hier gaan we intern een puntje van maken en direct mee aan de slag!
Linda Z.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Leuk tentje aan de rand van het Arnhemse modekwartier. Een fris en modern interieur dat toch ook sfeervol is. De bediening was vlot en erg attent en er zaten toch aardig wat gasten binnen. Er is keuze uit een aantal menuutjes (vlees, vis, vega) dat iedere week wisselt. Daarnaast is er nog een vaste kaart. Mijn tafelgenoot en ik kozen beide alleen een hoofdgerecht, een vegetarische curry. Het was een lekker gerecht, maar mijns inziens niet heel speciaal. Helaas hebben we geen van de andere gerechten geproefd. Ik ben van plan hier zeker nog eens terug te komen.
Hammie S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2014
Lekker gegeten, fijne sfeer. Bediening hoorde toevallig dat ik jarig was. De espresso met grappa aan het eind was van het huis. Kijk, daardoor ga ik dus met een heerlijk gevoel naar huis. Top!!
ElisabethR .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Heerlijk gegeten. Diamanthaas met Lavajus, erg mals. De salade erbij heeft zo'n hemelse dressing, die heb ik nooit eerder ergens geproefd. Ook de bijkomende frietjes zijn heerlijk, namelijk zelf gesneden, zeer vers en niet vet.

Overigens de 6e keer dat ik hier heb gegeten. Love it.
Cornelia R.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
al meerdere malen bij Caspar gegeten, een (h)eerlijke diamant haas, lekkere biertjes van de tap, mooie open wijnenen op de achtergrond lekkere blues en jazz. Ook serveren ze heerlijke salades.
En dit alles tegen een hele schappelijke prijs, een aanrader.
Kim T.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Fantastisch gegeten bij Caspar, waar je ook al prima kunt vertoeven voor koffie, ontbijt en lunch. Telkens weer correcte vriendelijke gepaste benadering door het team. Wijnen prima op temperatuur en met liefde bereide maaltijden. Pas nog de langzaam gegaarde parelhoen met gegrilde groenten en vanillepolenta gegeten. Verrukkelijk zacht en de polenta, ondanks dat ik het een spannend idee vond, maakte elke hap tot een feestje. Tafelgenoot genoot! van dagverse vis met een kruidenkorst en rosevalaardappeltjes.zo hoort een avondje uit te zijn. CASPAR bedankt we komen zeker vaker terug.
Gea V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Tijdens de wijn/spijswandeling Arnhem (12.00-17.00 uur langs 8 restaurants voor een gerechtje met bijpassende wijn) kwamen we 17.10 uur pas bij dit laatste stekje en het was geen enkel probleem! We kregen een glas gekoelde beaujolais; licht/fris en de smaak bleef lekker lang 'hangen'. Het gerechtje bestond uit kalfsmuis (zacht van smaak, maar lekker met de grove zoutkorrels), beetgare asperges en rode wijn-truffelsaus die vol van smaak was. Heerlijk. We bleven nog even 'hangen' op dit terras, waar wel met regelmaat treinen langs denderen, maar och, toch wel een lekker plekje waar je ongedwongen kunt vertoeven. En ook niet onbelangrijk: enthousiaste bediening! Het was een mooie afsluiting van een geslaagde culinaire wandeling!