Caspar

Elly Lamakerplantsoen 2 6822 BZ Arnhem Nederland Kaart

Over restaurant Caspar

Heerlijke huiskamersfeer

Bij CASPAR eet je wat de pot schaft en dat heeft zo zijn charme. Zodra je hier een stap over de drempel hebt gezet ervaar je een unieke huiskamersfeer, waarin je je meteen thuis voelt. Vele Arnhemmers hebben hun weg al gevonden naar dit gezellige stekje waar je kunt genieten van voortreffelijke gerechten en een goed glas wijn!

Meer informatie over restaurant Caspar

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

Bob V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Afgelopen weekend bij Caspar geweest. Komen hier vaker om te lunchen of ontbijten. Er hangt een gezellige sfeer en je kan er goed zitten op de bankjes langs het raam. De koffie smaakt goed en de american pancakes zijn heerlijk. Daarbij hadden wij een broodje met kip die ook goed smaakte. Echt een aanrader om even lekker relaxed te zitten.
Iertjee .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Tijdens een weekendje Arnhem de tip gekregen hier heen te gaan. We kwamen om koffie te drinken, maar bleven vanwege de gezellige sfeer hangen voor een borrel! Goed assortiment bier en lekkere snacks. Een informele, gezellige tent waar je heerlijk kan zitten alsmede een attente en vriendelijke bediening. Kortom, een aanrader!
HansRover .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wat een leuke tent is dit! Nu een paar keer wezen eten en nog nooit viel het tegen! De huislijke sfeer en het alleraardigste personeel zorgen ervoor dat je je echt thuis voelt. De aankleding is gezellig huiselijk, de leuke muziek staat niet te hard en de wisselende bierkaart indrukwekkend. Tip als je honger hebt: de doradefilet of de ribeye. Een flink bord vol!
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Restaurant en cafe ineen, met een leuke sfeer en entourage. Enthousiaste en vriendelijke bediening. De kaart is niet erg uitgebreid, wel voor ieder wat wils en origineel. Uitgebreide "bierkaart". Aanrader!
Lisanne M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Wij komen hier elke vrijdagavond om drankjes te doen! Deze plek voelt voor ons een beetje als een tweede woonkamer. Ze hebben heerlijke speciaalbiertjes, lekkere wijnen en fijne borrelhapjes. Het personeel is erg aardig en dit is de perfecte plek om een studieweek af te sluiten en je weekend te beginnen. Je kunt hier ook erg lekker eten, met een menu dat elke week wisselt. Verder hebben ze heerlijke taarten! Op vrijdagavond is het altijd lekker druk en deze plek is dan ook zeker een aanrader als je van speciaalbiertjes drinken in een ontspannen omgeving houdt!
76Dennis .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Heerlijk op het terras gegeten. Vooraf tortilla chips. Als hoof eenmaal ham met puree van aardappel en bloemkool, leuke geste. En zalm met noodels gegeten. Zowel de ham als de vis waren van goede bereiding en smaak.
Bart .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Leuke tent waar ik regelmatig terug kom. Het is er niet al te groot (waardoor juist gezellig) en het ziet er allemaal netjes uit. Het personeel is vriendelijk en accuraat, er heerst mede daardoor een ontspannen sfeer. In de zomer is ook het bijbehorende terras aan te raden; perfect voor een lekkere lunch of een goed glas wijn!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Caspar is een heel fijne plek voor een kopje koffie, een biertje of een hapje eten. Het eten is lekker, verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar het is van goede kwaliteit. Je kunt hier zowel binnen als buiten ontspannen zitten. Ik ben hier meerdere keren geweest en steeds erg tevreden. De bediening is vriendelijk en over het algemeen een persoonlijke benadering, die mij erg aanspreekt. Je voelt je welkom als gast en ze proberen het je zo goed mogelijk naar de zin te maken, zoals het hoort! Ik kom hier zeker terug!
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Hoewel we als ondernemers thuis kunnen werken en op eigen kantoor in Arnhem, vinden we het soms ook prettig om op een zondagmiddag bij Caspar te zitten; de sfeer is relaxed (een uitzondering daargelaten als een moeder geen overwicht op haar peuter heeft, en die hele tent op de kop zet) en de service goed. Een andere recensent gaf aan dat de gerechten veel beter zijn dan de kaart doet vermoeden, en die mening deel ik volledig! Leuke tent, en dus zeker een aanrader!
Marijn79 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2015
In een hele fijne, ongedwongen en ontspannen sfeer/ omgeving lekkere koffie gedronken en heerlijke chocoladetaart gegeten.
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Leuke, gezellige tent. Hele vrolijke, aanstekelijke bediening. Je voelt je echt welkom. De wereld aan speciaalbiertjes. Mooie gins worden er ook geschonken, maar helaas geen goede tonic erbij. Het eten is in orde: we aten het vaste item op de kaart: diamanthaas met lavasjus, frites en salade. Flinke porties, prima bereid. Gewoon lekker. Het voorafje bestond uit viskoekjes. Niet verkeerd, maar ook niet heel speciaal. Prettig restaurant in een prettige buurt. Niet duur.
Charlotte G.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Al een aantal keer geweest bij Casper, het eten en de keus aan lekkere biertjes is top! Alleen waar ik me al die keren aan heb gestoord zijn de toiletten en de algemene hygiene in het restaurant. Hier mogen ze echt beter hun best op doen, dan zou het een heel prettige plek zijn om te happen en sappen!
Dank voor deze feedback; hier gaan we intern een puntje van maken en direct mee aan de slag!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Leuk tentje aan de rand van het Arnhemse modekwartier. Een fris en modern interieur dat toch ook sfeervol is. De bediening was vlot en erg attent en er zaten toch aardig wat gasten binnen. Er is keuze uit een aantal menuutjes (vlees, vis, vega) dat iedere week wisselt. Daarnaast is er nog een vaste kaart. Mijn tafelgenoot en ik kozen beide alleen een hoofdgerecht, een vegetarische curry. Het was een lekker gerecht, maar mijns inziens niet heel speciaal. Helaas hebben we geen van de andere gerechten geproefd. Ik ben van plan hier zeker nog eens terug te komen.
KokenZout .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Ik heb nu drie keer bij Caspar gegeten en ben steeds met een voldaan gevoel vertrokken. Het grappige is altijd dat de gerechten veel lekkerder zijn dan de de beschrijving van de gerechten op de menukaart doet vermoeden. De kok weet van ogenschijnlijk eenvoudige ingrediënten steeds iets verrassends lekkers te maken, ook van het vegetarische gerecht.
Zowel buiten als binnen is het erg gezellig. Aangezien we dichtbij wonen, denk ik dat dit wel eens ons stamrestaurant/café kan worden.
Hammie S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2014
Lekker gegeten, fijne sfeer. Bediening hoorde toevallig dat ik jarig was. De espresso met grappa aan het eind was van het huis. Kijk, daardoor ga ik dus met een heerlijk gevoel naar huis. Top!!
ElisabethR .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Heerlijk gegeten. Diamanthaas met Lavajus, erg mals. De salade erbij heeft zo'n hemelse dressing, die heb ik nooit eerder ergens geproefd. Ook de bijkomende frietjes zijn heerlijk, namelijk zelf gesneden, zeer vers en niet vet.

Overigens de 6e keer dat ik hier heb gegeten. Love it.
Cornelia R.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
al meerdere malen bij Caspar gegeten, een (h)eerlijke diamant haas, lekkere biertjes van de tap, mooie open wijnenen op de achtergrond lekkere blues en jazz. Ook serveren ze heerlijke salades.
En dit alles tegen een hele schappelijke prijs, een aanrader.
Kim T.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Fantastisch gegeten bij Caspar, waar je ook al prima kunt vertoeven voor koffie, ontbijt en lunch. Telkens weer correcte vriendelijke gepaste benadering door het team. Wijnen prima op temperatuur en met liefde bereide maaltijden. Pas nog de langzaam gegaarde parelhoen met gegrilde groenten en vanillepolenta gegeten. Verrukkelijk zacht en de polenta, ondanks dat ik het een spannend idee vond, maakte elke hap tot een feestje. Tafelgenoot genoot! van dagverse vis met een kruidenkorst en rosevalaardappeltjes.zo hoort een avondje uit te zijn. CASPAR bedankt we komen zeker vaker terug.
Gijsje30 V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Tijdens de wijn/spijswandeling Arnhem (12.00-17.00 uur langs 8 restaurants voor een gerechtje met bijpassende wijn) kwamen we 17.10 uur pas bij dit laatste stekje en het was geen enkel probleem! We kregen een glas gekoelde beaujolais; licht/fris en de smaak bleef lekker lang 'hangen'. Het gerechtje bestond uit kalfsmuis (zacht van smaak, maar lekker met de grove zoutkorrels), beetgare asperges en rode wijn-truffelsaus die vol van smaak was. Heerlijk. We bleven nog even 'hangen' op dit terras, waar wel met regelmaat treinen langs denderen, maar och, toch wel een lekker plekje waar je ongedwongen kunt vertoeven. En ook niet onbelangrijk: enthousiaste bediening! Het was een mooie afsluiting van een geslaagde culinaire wandeling!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2014
We vonden de combinaties van het eten verrassend, een perfect gebakken schelvis in saffraansaus en venkel met zeekraal, langzaam gegaarde casselerrib met piccalillysaus met groenekoolrolletjes en oesterzwammen. Als nagerecht hemelse modder (een fluweelzachte donkere chocolademousse) met geroosterde noten en zeezout. Het eten was met zorg bereid en smaakte lekker! De bediening was gastvrij en ongedwongen. Maar het meest verrassende was het telefoontje dat wij kregen toen wij bijna thuis waren; 'We zien tot onze schrik dat jullie te veel betaald hebben'. De volgende dag konden we het geld probleemloos afhalen! Top service!