Casanova

Meer informatie over restaurant Casanova

7,1
Hester A.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Een avond van tevoren gereserveerd, toen we binnen kwamen was er helemaal geen reservering voor ons gemaakt. Toch naar een tafeltje verwezen, al snel moesten we ons bestelling doorgeven, zonder dat we de menukaart adden gekregen. In het voorgerecht troffen we een stuk plastic aan. De bediening was heel onvriendelijk en niet servicegericht. En het eten was ook niet lekker. Overal heel veel kaas op!!
Andreetjuh .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Bediening niet echt geweldig.... warme witte wijn.... lauw bier... alles eigenlijk zwaar gedateerd...wijnglazen uit jaar nul. En zoutvaatjes met een houdbaarheidsdatum van 2014. Beetje smoezelig. Pizza niet vies...maar ook niet echt geweldig. Ik ga nooit meer. Maar ze zouden er een mooi goedlopend restaurant van kunnen maken.
Stan M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Het was alweer ruim 29 jaar geleden dat ik hier gegeten heb. De omgeving is nu totaal anders dan toen ik er de vorige eeuw kwam. Zwembad-gebouw nu helemaal weg en daarvoor in de plaats huizen. Dit maakt het parkeren iets moeilijker. Binnen ziet alles er nog redelijk het zelfde uit. Leo, de eigenaar, zat zelf lekker te eten in een hoek en was nog steeds even vriendelijk. Het eten was lekker en goed. Alleen het ijs viel erg tegen, dat was jammer. Maar toch nog steeds een hele leuke tent waar je leuk zit en goed kan eten. Prijs/kwaliteit prima in balans!
Iovj ..
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Grote porties, niemand kreeg het op. De pizza's en de cannelloni waren erg lekker. De bediening was vriendelijk, maar het duurde wel lang voor we het hoofdgerecht kregen. Er is binnen veel te zien, maar de tafels staan dicht op elkaar en het is er druk.
Santana D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Wij komen al vaker bij casanova. Een gezellig knus restaurantje. De pizza smaken altijd lekker. Je kunt er lekker eten voor een leuke prijs
Fabrizia U.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
De pizza had een knapperige bodem en was rijkelijk belegd. Prima pizza en het toetje daar had ik wel ruimte voor. Volgende keer een pizza delen en een salade erbij bestellen, al wordt dat qua smaak een probleem. Zou zo fijn zijn als je een halve pizza zou kunnen bestellen met een salade, dat zou voor mij de oplossing zijn, ik vind een pizza altijd teveel van hetzelfde.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Heerlijke pizza's (met meestal wat toegevoegde knoflook). Ik heb er de laatste 2 keren de Calzone en de pizza con carne gegeten (aanrader voor vleesliefhebbers).
Personeel lief en vriendelijk.
Knusse inrichting, eventueel op terras buiten eten bij goed weer.
Een aanrader, ik kom er al 15 jaar!
Scholletje P.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Wij zijn hier vaker geweest. Vriendelijk wees een dame een paar tafeltjes waaruit wij mochten kiezen. Omdat de tafeltjes nogal dicht op elkaar staan hebben wij een tafeltje in een hoek in de serre gekozen. Persoonlijk vind ik het restaurant erg vol en druk ingericht. Met mooi weer kan je ook heerlijk buiten zitten in de tuin. Personeel is vriendelijk en het eten is lekker, maar niet veel bijzonders. Vooraf de geflambeerde mosselen en slakken en als hoofdgerecht allebei de Casanova pizza. Pizza was wel lekker vers. Tiramisu viel tegen. De ingrediënten waren niet goed gemengd, waardoor de bovenste laag weinig smaak had en de alcohol alleen onderin het glas te vinden was. Na het eten bleven wij nog lang natafelen, vonden zij geen probleem, super!
Anneloes .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
De pizza en de canneloni zijn erg lekker, evenals de tiramisu. Als je een kleinere pizza wil kan je de desbetreffende pizza als "bambino" bestellen, mocht dat je ding zijn. De inrichting is wel erg vol wat het soms iets te knus maakt als je met meer mensen gaat eten. De timing van het eten is als je er niet af gaat halen vaak niet zo handig. Of het komt snel of het laat te lang op zich wachten. Toch blijft het voor mij een fijne plek om te eten met de eigenaar die vaak even groet bij de deur en de sfeerverlichting.
Emmii217 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Vanavond hebben ik en mijn partner gegeten bij dit restaurant, en wat een aanfluiting was dit. Bij binnenkomst stonden wij maar te wachten, niemand die ons begroette. Toen mijn partner vroeg of er een tafel voor 2 mogelijk was werden wij met een handgebaar naar een tafel in de hoek gewezen. Meteen werd er een menukaart op tafel gekwakt en gevraagd of we iets wilde drinken. Toen eenmaal het drinken op tafel stond duurde het even voordat de bestelling werd opgenomen. Ondertussen hoorden wij het personeel duidelijk praten over van allerlei onderwerpen en werd er ook hier en daar wat gesnauwd naar elkaar.
Het voorgerecht, een heel simpel mandje brood, werd ook naast ons op tafel gegooid en terwijl ik nog op mijn laatste stukje brood zat te kauwen kwam de pizza er al aan. Onze pizza kwam eraan en toen pas viel het de serveerster op dat onze tafel niet ingedekt was, snel werd er een.placemat en mes van de andere tafel weggetrokken en de vork werd nagebracht. Op een extra drankje hoef je niet te wachten, eenmaal kwam de serveester terug om de vragen of de drankjes nog in orde waren, zij gaf zichzelf hierop al antwoord ("ik zie het al ja he") en kaapte mijn glas weg, waarop mijn partner haar aansprak omdat ik mijn mond nog vol had.
Toen wij wilde afrekenen duurde dat ook flink, mijn partner moest naar voren komen voor de pin, ik trok even rustig mijn jas aan en deed mijn best om mijn achterbuurvrouw niet te verpletteren tussen de tafel en mijn stoel want het is super krap, en dat terwijl ik een vrij kleine dame ben. In die tijd stond mijn partner nog steeds te wachten want de hoofdserveerster had het veelste druk met lol maken op haar telefoon, toen haar collega haar zij dat we nu echt wel wilde afrekenen liep ze naar ons toe en toen toch weer terug om toch nog even wat op haar mobiel aan haar collega te laten zien. Al met al nog nooit zulke slechte service gehad.

Het eten is oké, wij hadden beide pizza en geen van beide was nou echt lekker.

Het decor is teveel, teveel tafels, teveel tierelantijntjes en wat dus ook teveel stof maakt.
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Vandaag weer eens gegeten bij casanova.
Pizza waren weer super!
Fijne bediening en goede service bedankt.
Altijd een gezellige avond.
Tot snel.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Zeer vriendelijke bediening, afwijkingen van de bestelling volgens het menu was geen enkel punt. Bij de ingang verwelkomde de eigenaar de gasten. Het eten en drank werd snel na de bestelling geserveerd? Echt een aanrader! Dick Dompeling met zoon René.
André R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Ik kom hier al heel lang. Mijn eerste bezoek moet ergens in het begon van de jaren 90 geweest zijn. Bediening altijd goed geweest. Leo heeft er altijd een gezellig sfeertje. Er zijn jaren geweest dat ik hier bijna wekelijks at. Tegenwoordig woon ik in Naaldwijk en kom ik er niet zo vaak meer. Vandaag eens een gekke bui en met vrouw en inmiddels 2 kinderen gegeten. Leo wist nog wie ik was en ook Moniek ken ik al vanaf haar 17e. Helaas lees ik hier veel zure reacties maar die mening deel ik niet. Lekker gegeten zoals vroeger. Tent is wel een stuk kleiner geworden maar gelukkig is ie er nog. Leo ga lekker zo door. Inmiddels al 76 jaar oud en nog iedere dag sporten. Ik ben blij dat Cassanova er nog steeds is ondanks alle tegenwerking van de gemeente Rijswijk.
André
Bianca C .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2014
Mensen bestellen hier standaard pizza's want de pizza's hebben hier een goede naam. Ik raad eens aan de andere gerechten te proberen. Ik bestelde de gamba's met Siciliaanse saus. De gamba's bereiden zonder schil was ook geen probleem. Sommige restaurants geven die mogelijkheid niet (je moet er wel naar vragen) Verse saus, verse gamba's goede temperatuur en niet te taai of te rauw. Bijbehorende salade en groente was ook lekker. Het gerecht was smaakvol en niet te vet. De saus was op basis van tomaat aan een kant van het bord zodat je nog de keuze hebt je gamba's er in te dompelen of niet. Ik was er aardig door verrast omdat ik bij binnenkomst niet een goeie indruk kreeg vanwege de niet erg vriendelijke uitstraling van het personeel. De zaak zat vol met kinderen (pizza's ??) en je zit toch wel krap als je met 4 dineert.

Overigens deelden wij wat salades vooraf maar waren wij niet voorzien van extra borden hoewel wij wel hadden aangegeven te sharen (anti pasti idee)

Ik raad aan eens een Italiaans gerecht te nemen ipv een pizza. Wil je toch iets te knabbelen hebben waarom niet een pizza delen met de rest van de tafel? Van de service en gezellige warme uitstraling (bedienend personeel) moet je het niet hebben maar kan je daar doorheen kijken is het een aanrader Casanova te bezoeken.
Bas .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2014
Via de stemwijzer van de gemeente Rijswijk dit restaurant gevonden. Geen aanrader.

Alereerst werd wijn in goedkoop uitziende glazen geschonken die niet passen in een restaurant. De witte huiswijn was erg zuur. De rode chianti niet bijzonder en erg slap.

Wij hadden vantevoren gereserveerd. Maar wat schetst onze verbazing: of we tijdens de maaltijd van tafeltje wilden wisselen, om ruimte te maken...

Verder was de geur in het restaurant penetrant en kleren moesten daarna echt in de was.

Eten was echt wel prima, maar het eet gewoon niet lekker in dit restaurant. In totaal zijn wij van begin tot eind drie kwartier binnen geweest. Als take-away zal het eten wel prima zijn.

Als laatste punt: het restaurant heeft door het publiek wat er komt meer de sfeer van een stamkroeg als een restaurant. Je moet er van houden. Een aantal stamgasten zaten voor de ingang op hun barkruk. Dit gaf bij binnenkomst een erg vreemde indruk.

Als het restaurant beter geventileerd zou worden, met betere serveersters en minder zitplaatsen zou dit een enorme verbetering zijn!
Amanda__ .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Wat een verschrikkelijke tent is dit. Het eten was lekker, maar de bediening was waardeloos.
Mijn moeder was jarig en nadat ik 3 keer gevraagd had om iets speciaals (sterretjes of wat dan ook) kwamen deze niet, ik werd genegeerd. De keren dat ik probeerde iets te bestellen werd ik weer genegeerd, ik heb zelf 3 keer moeten opstaan, ook voor de rekening.
Toen ik mijn pizza kreeg, kreeg ik een totaal andere, dit bleek mijn schuld te zijn want ik had nummer 7 gezegd volgens de bediende, dit leek er niet eens op. Geen excuus, geen sorry.
Een half glas wijn werd voor mijn moeders neus weggehaald, daarna heb ik om een nieuwe moeten vragen. Na wat gedoe en gediscussieer (waar ik sowieso al van sta te kijken, klant is koning lijkt me toch) werd er een nieuwe op tafel gesmeten. Het duurde 20 minuten en 2 keer vragen voor ik mijn cola kreeg en het toppunt van de avond komt nog. Toen ik om de rekening vroeg (en naar ze toe was gelopen omdat ze niet naar mij kwamen) stonden de 2 meiden van de bediening met elkaar te bek vechten, toen ik riep: "mag ik de rekening?" gingen ze nog even verder en een minuutje of 2 later was er aandacht voor mij. Mijn vraag of er iets van de rekening af mocht was schijnbaar heel raar en het lag allemaal aan mij. Ik had namelijk ook al zitten zeuren tegen de andere bediende en ik was niet goed. Toen ik de vraag stelde: "sorry, maar ik tegen een klant zeggen je bent niet goed is niet echt klantvriendelijk lijkt me?" kreeg ik een hele vreemde blik, dit bleek ze niet te snappen. Ook tegen andere gasten was de bediende lekker bezig en mijn tip om wat klantvriendelijker te worden vonden ze maar raar. Van de rekening werd niets afgehaald, dat lossen we de volgende keer wel op, toen ik zei nou sorry maar ik ga hier nooit meer heen, stond de vrouw maar raar te kijken. Lesje klantvriendelijkheid en gastvrijheid kan ik dus geen kwaad.
Voor mij was dit de eerste en laatste keer!
Ingmarg .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2014
Ondanks vriendelijk onthaal en uitnodigende kaart, zijn de gerechten niet echt bijzonder. Alles drijft in de olijfolie en de specialiteit van de kok, bestaat uit wat ui en een sardientje bij de zalmforel. Het mag van mij wat spannender. Bediening is vriendelijk. Eten stond verdomd snel voor onze neus (geen tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht).
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Kom er al meer als 30 jaar, maar wat is deze super tent hard achteruit gegaan.
Ik bestelde voor 3 man een garnalen cocktail kreeg een bord met wat sla rosse garnaaltje er op a 9,50 p.p. toen ik naar de keuken liep en er wat van zei, werd me gewoon verteld dat de Hollandse garnalen erg duur zijn en ik er dan om moest vragen.
We hebben een ander voorgerecht gekozen, maar de lol was er al af, bij een 4 kazen pizza is de gorgonzola ver te zoeken en eigenlijk is dat met alles zo, mag kennelijk niks meer kosten maar wel vangen, jammer dat ik deze tent zo heb zien afglijden.
Met de frisheid en de hygiëne is het ook naar een diepte punt gekomen kennelijk hebben ze er geen zin meer in.
Heb altijd met veel plezier bij casanova gegeten maar hij verliest een trouwe klant, jammer want qua smaak, was er voor ons geen betere!!
Mirjam C.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
Pizza's waren prima, lasagne wat klef. Service was belabberd: na ruim 1 uur wachten bleek bij navraag dat onze bestelling 'kwijt' was (serveerster was erg druk geweest met haar mobieltje en was onze hele bestelling vergeten door te geven en zelfs kwijtgeraakt). Opnieuw besteld (met voorrang) en tenslotte stond het eten toen inderdaad binnen een kwartier op tafel. Maar dan de afhandeling: geen excuus, geen sorry, geen 'smakelijk eten', geen aanbod van b.v. een gratis mandje stokbrood of kopje koffie vanwege het lange wachten. Duidelijk dat klantvriendelijkheid hier niet hoog in het vaandel staat. Voor mij dus de laatste keer dat ik hier was.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Ondanks de (gedwongen) verbouwing is Casanova nog altijd dat gezellige intieme ristorante. Leo en dochters (vooral de dochters) voeren een beleid waarbij lekker eten en gezelligheid als prioriteit worden gesteld. De pizza's (Al Capone en Napolitana (met toevoegingen waarbij niet moeilijk wordt gedaan) waren vol van smaak. De bodem is wel dunner geworden. Altijd even reserveren indien u naar de schouwburg moet want is het is nog altijd erg druk!