Casablanca Variété

Zeedijk 24 1012 Amsterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.95€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Vers gemaakte dagsoep
      Italiaanse penne schotel met verse zeevruchten
      pasta Bolognaise
  • Hoofdgerechten
    • Ierse biefstuk van graan gevoerde runderen 2 ons stevig en sappig in de jus
      Mooi stuk kabeljauw uit de oven geserveerd met Provençaalse kruiden in licht romige kaassaus
      De Chef's vegetarische schotel
  • Nagerecht
    • Crème Brûlée
      Roomijs met vruchtencoulis en een flinke toef slagroom
      Aangekleed kopje koffie

Over het restaurant Casablanca Variété

Komt dat zien!

Hier heerst een echte kroegsfeer. En niet zomaar een kroegsfeer! Dit is het enige circuscafé in Europa waar circusartiesten van over de hele wereld elkaar ontmoeten. Eenmaal binnen is de toon meteen gezet en word je overweldigd door muren vol posters en circusaffiches. En ze kunnen hier ook nog eens wáánzinnig lekker koken. In comfortabele roodpluche stoelen geniet je van prachtige gerechten die bereid worden met de beste producten. Klaar voor een bijzonder avondje uit?

Meer informatie over restaurant Casablanca Variété

9,3
9,1
Elma B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
De tweede keer dat ik hier kom en ook deze keer was de ontvangst goed en waren de gerechten lekker tot erg lekker. Niet al te grote porties, maar genoeg (mooi, dan komt er minder in de kiebelton terecht :-)). De entourage is gezellig ouderwets en het variété-programma in het "bonbontheatertje" was heel leuk. Voor herhaling vatbaar!
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gisteravond hier gegeten. Speciaal AH-actiemenu. Beperkt, maar smaakte goed. Vooraf soep en pasta met zeevruchten, daar na 2x kabeljauw met toebehoren uit de oven, smaakte echt lekker. Toe hadden we creme brulee. Daarbij nog een fles huiswijn. Alles bij elkaar lekker! Na afloop het theater bewonderd, er was helaas geen voorstelling. Uitgebreid met de eigenares zitten praten hoe het eraan toe gaat en hoe dit zo ontstaan is. Erg leuk en interessant. We gaan met vrienden zeker een keer terug om hier opnieuw te eten en dan ook een voorstelling mee te maken!
Noor V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heel vriendelijk en heerlijk gegeten in een sfeervol restaurantje! Erg gelachen met Mario Magic in een leuk theatertje!!
Tanya D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk gegeten. De kaart is simpel maar gewoon lekker en zo hoort het. Leuke entourage, maar de voorstelling maakt het echt bijzonder. Super leuke avond gehad. Bedankt!
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Gezellig gegeten met de AH bon. Eten was wat fantasieloos, maar niet slecht. Ambiance heel leuk en men is erg gastvrij. De voorstelling van Mario Magic was erg leuk.
G.C.M. B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Hartelijke ontvangst door de gastvrouwen. Verrassend interieur, ongedwongen sfeer. Goede prijs/kwaliteit. Aanrader op de Zeedijk! Komen zeker nog eens terug.
Ana B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heel gezellig restaurant, bediening was perfect. Lekker eten :) Bovendien heeft het een heel leuke inrichting en authentieke sfeer!
Annemiek C.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Gezellig restaurant met zeer aardig personeel en lekker eten. Wij aten met de ah restaurantactie en het was gewoon goed verzorgd. Wij komen zeker terug! Annemiek
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Erg leuke inrichting met zeer vriendelijke bediening. Lekker gegeten met z'n drieën. Genoten van het variété theater! Bedankt.
John V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
verrassende locatie, hartelijke ontvangst, uitstekende bediening, eten zonder meer goed. zou je niet verwachten aan de Zeedijk. Een aanrader!
Melissa D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Personeel erg opdringerig. Zaten net 2 tellen en wij hadden nog niet op de kaart gekeken of er werd al gevraagd wat wij wilden eten. 5 min nadat je je voorgerecht op hebt wordt het hoofdgerecht al geserveerd. Toen wij aangaven toch nog even te willen wachten met het toetje duurde dit vervolgens weer een uur en werd met alle klanten tegelijkertijd geserveerd. Eten is genoeg maar wat flauw
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Je kijkt je ogen uit, gezellige bediening en prima gegeten! Wij komen terug!
Elma B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Al heel lang wilde ik eens een kijkje nemen bij Casablanca. Het stelde niet teleur. Samen met een vriend maakte ik gebruik van de AH-restaurant-actie. Er was een actiemenu voor €29,95 met voldoende keuze (3 x voorgerecht, 4 x hoofdgerecht en 2 x nagerecht). De bediening was snel en heel vriendelijk en attent. De gerechten waren lekker en kwamen snel.
Daarna naar boven naar het variété-theatertje, een "bonbondoos"-theater, waar een goochelaar (Magic Mario) zijn show gaf en dat erg leuk deed. We hebben veel gelachen en er was een leuke ontspannen sfeer.
Kortom, we hebben smakelijk gegeten en smakelijk gelachen. Een hele leuke avond. Zeker voor herhaling vatbaar!
E. Bekker
Frank O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Lekker gegeten in een bijzonder restaurant (qua entourage en uitstraling). Enige nadeel(tje) vond ik dat er toch enigszins onderscheidt werd gemaakt tussen 'gewone' klanten en klanten van de AH-actie
Roland Maes .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Leuk restaurant, verrassend met een extra door een voorstelling of goochelaar aan tafel.
Een beetje krappe zitplaatsen, maar daardoor wel weer een leuk contact gekregen met mede eters.
William K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een erg prettig restaurant met een super sfeervolle inrichting en zeer hoffelijk en goed bedienend personeel. Echt een restaurant zoals het hoort te zijn, chapeau !
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Na een overheerlijk voorgerecht en hoofdmaaltijd naar de show geweest, bijzonder leuk en veel gelachen, een toetje na, het was een zeer geslaagde avond, kom er zeker terug
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten, aardig personeel, leuke entourage en enige show. Voor herhaling vatbaar. Mokums Blond was op zijn best de dames Conny en Tonny
Connie P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het was weer super zo als altijd .
Heel gezellig personeel super lief en de show ja geweldig leuk we hebben weer genoten .
En dat er geen onderscheid gemaakt wordt als je met de Albert Heijn acties betaald ..een dikke 10
Voor alles ik stuur er iedereen naar toe voor een lekker avondje uit !!!
JEM K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Via AH actie kom je nog eens ergens. Na binnenkomst netjes bediend op een gezellig plaatsje. Het AH keuzemenu was gemiddeld. De tomatensoep was lekker, maar de penne zonder smaak. Biefstuk met jus prima en varkenshaasje met champignons was top. Tussen hoofdgerecht en dessert naar boven naar de show en dat was heel leuk, lekker (verplicht) meezingen. Desert was beide crème brulé en ondanks het duralex bakje toch smaakvol. Eten was type eetcafe maar de totaalervaring was super.