Casablanca Variété

Zeedijk 24 1012 Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Casablanca Variété

Komt dat zien!

Hier heerst een echte kroegsfeer. En niet zomaar een kroegsfeer! Dit is het enige circuscafé in Europa waar circusartiesten van over de hele wereld elkaar ontmoeten. Eenmaal binnen is de toon meteen gezet en word je overweldigd door muren vol posters en circusaffiches. En ze kunnen hier ook nog eens wáánzinnig lekker koken. In comfortabele roodpluche stoelen geniet je van prachtige gerechten die bereid worden met de beste producten. Klaar voor een bijzonder avondje uit?

Meer informatie over restaurant Casablanca Variété

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:30
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Casablanca is niet alleen lekker eten, maar een decor van jewelste. Het is een belevenis. Wat een prachtige en bijzondere omgeving. Voor ons was het echt een ontdekking. Ik ga hier zeker naar terug en wil dan de theatershow ook zeker een keer meemaken.
Gittihoumes .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Wij hebben een supervisie gehad bij Casablanca. Bedoening en eten waren top, en we hebben genoten van de voorstelling van Sweet Charity. Geweldige sfeer hier!
gbetjes .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Een bijzonder restaurant op een bijzondere locatie. Eten is prima en zeer vriendelijke bediening. Je voelt je echt gast. Bijzonder extra'tje is de minishow in het piepkleine 'circustheater'. Één minpuntje: de afzuiging van keuken mag verbeterd. Het rook erg naar bakluchten.
hoogterp .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Het voorgerecht : Penne met zeevruchten mmmm. De biefstuk met peperjus was ook heel erg goed, de zelfgemaakte frieten natuurlijk overheerlijk. Zelfs het toetje was zeer smakelijk.
Gezellige entourage, leuke en goede bediening.
a.schaap57 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Knus restaurantje met een top bediening.Eten smaakte heerlijk.Zowel de kabeljauw als de biefstuk.Met Ah aanbieding gedaan,
zijn net zo vriendelijk ontvangen als klanten zonder.Kom hier zeker terug.
Dirk-jan K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Vriendelijk personeel snel geholpen duidelijke uitleg over het menu het was gewoon erg lekker en betaalbaar wel krap dat was het enige
ronald_helen .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
We hebben een hele leuke avond gehad vij Casablanca variete. He eten was heerlijk. Ambiance heel sfeervol. Een klein minpuntje was dat ik geboekt had, speciaal voor Tonnie en Connie die zouden optreden op de vrijdag. Het was netjes geweest als ik had gehoord dat dat niet door ging. Gelukkig was het optreden van Magic Mario geweldig. We hebben erg gelachen.
teun S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
We hebben een heerlijke avond gehad in dit restaurant. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een mooi tafeltje bij het raam. Het eten was erg lekker en de bediening super vriendelijk! Het circus decor was erg leuk, zoveel te zien. We gaan graag nog een keer heen voor hun heerlijke biefstuk!
robenyvon .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Een hele leuke sfeer en vriendelijke bediening. Het theater was ontzettend leuk. Het eten vond ik minder, wij waren hier met de AH bon en we kregen een keuze menu. Pasta vooraf was heel lekker, maar de biefstuk vond ik niet zo lekker in de jus. Dessert was wel oké. We hebben een leuke avond gehad.
janischean .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Goed bediening, eten is redelijke voor AH restaurante promotie.
We hebben de rekening gevraad en kwam de bon met allen een totaal bedrag, geen uitleg om wat je bestelde.
Eva T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Werd wel heel erg snel achter elkaar opgediend en je bord werd al weg gehaald terwijl het nog niet leeg was. Het eten was ook niet echt heel erg lekker, meer een café hap. Het decor daarentegen is wel heel erg leuk
johan_venekamp .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Zeer gezellige sfeer met goede en vlotte bediening. Het eten was goed. Toetje simpel. De hele entourage, de bedienikng, het optreden van mister matsic en de aankleding van het restaurant was geweldig.
margreetvandermeer1 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Er is natuurlijk geen leukere "tent" in Amsterdam dan Casablanca Variete. Wat hebben we genoten van het ongedwongen karakter en de sfeer, maar toch zeer oplettend naar de gasten toe. De kwaliteit van het eten was voortreffelijk en vooral de biefstuk werd door m'n man enthousiast genuttigd.
Een absolute aanrader, wat wij ook zeker zullen doorgeven aan vrienden en kennissen.
w.jens .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
heel goed verzorgd
we zaten op een hele leuke plek achterin en keken op de gracht en zagen alle boten voorbij
komen
eten was heerlijk .
theter was ook erg leuk
Luttie .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Heerlijk genoten van het eten en de vriendelijke bediening, voorstelling op vrijdagavond in het theater maakte de avond helemaal compleet. Echt heel leuk!
erwin B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Eten was niet bijzonder misschien kwam het omdat wij van de AH diner actie gebruik maakten en een 'vast' 3 gangen menu voorgeschoteld kregen.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
We zijn er nu voor de 3e keer. Normaal altijd met ze 4ren nu met de kids erbij in totaal met ze 12en lekkere soep en heerlijke biefstuk gegeten en nog een vermaak gehad op het zoldertje. Kortom een aanrader voor een gezellige avond
EllyenMartin .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Geweldige ambiance. Echt heel Leuke bediening. En leuke extra's. Het eten was heerlijk de voorgerechten; soep (tomatensoep) overheerlijk, de pastasalade met zeevruchten heeeeerlijk en de biefstukjes prima de prima. Echt we gaan terugkomen. En het variété ook geweldig....
Tanja D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
We hebben met een groep van 12 personen gegeten. Het eten was meer dan heerlijk.
Vooraf super dagsoep of pasta met schaaldieren. Hoofdgerecht 200 gram biefstuk of ovenschotel met kabeljauw geserveerd met eigen gemaakte patat en salade. Dessert crème bulee of ijs met vruchten en slagroom. Personeel was super vriendelijk en gastvrij. Het restaurant is erg gezellig, knus en huiselijk. Verder blijkt er boven het restaurant nog een klein theater, karaokebar en jazz club te zijn. Vonden het achteraf jammer dat we daarover niets op de Iens site gezien hadden. Gaan hier zeker nog een keer terug!! AANRADER!!
cstraver14 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten en zijn heel hartelijk ontvangen. Wij kwamen met de AH actie, maar dat deed niet onder aan de service en het eten. Wij vonden het top en gaan zeker nog een keer terug. Het leuke is dat als je telefonisch reserveert je ook gebruik kan maken van het variété programma in het theater. Wij waren op een rustige dag, dus hebben dit zelf niet live ervaren, maar het theater zag er zo mooi uit, daar komen we nog een keer voor terug.