Casablanca Variété

Zeedijk 24 1012 Amsterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Vers gemaakte dagsoep
      Italiaanse penne schotel met verse zeevruchten
      pasta Bolognaise
  • Hoofdgerechten
    • Ierse biefstuk van graan gevoerde runderen 2 ons stevig en sappig in de jus
      Mooi stuk kabeljauw uit de oven geserveerd met Provençaalse kruiden in licht romige kaassaus
      De Chef's vegetarische schotel
  • Nagerecht
    • Crème Brûlée
      Roomijs met vruchtencoulis en een flinke toef slagroom
      Aangekleed kopje koffie

Over het restaurant Casablanca Variété

Komt dat zien!

Hier heerst een echte kroegsfeer. En niet zomaar een kroegsfeer! Dit is het enige circuscafé in Europa waar circusartiesten van over de hele wereld elkaar ontmoeten. Eenmaal binnen is de toon meteen gezet en word je overweldigd door muren vol posters en circusaffiches. En ze kunnen hier ook nog eens wáánzinnig lekker koken. In comfortabele roodpluche stoelen geniet je van prachtige gerechten die bereid worden met de beste producten. Klaar voor een bijzonder avondje uit?

Meer informatie over restaurant Casablanca Variété

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:30
Zondag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken
9,1
karenharing .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Gezellige, informele bediening in een bijzondere entourage. Daarbij was het eten van uitstekende kwaliteit en dat ook nog eens tegen een zeer acceptabele prijs. De moeite waard om naar toe te gaan!
Ralph W.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH twee voor een aktie en waren zeer tevreden. Dat er drie verschillende gemberbiers te krijgen was een leuke verassing. Licht, dorstlessend en verfrissend zonder alcohol. Net wat ik op dat moment nodig had. De voorgerecht was wat flauw en ik heb het verpest door teveel zout toe te voegen (de zout strooiers geven veel te veel zout veel te snel.) De Kabeljauwfilet uit de oven in licht romige kaassaus met Provençaalse kruiden was bijzonder lekker. De bijgerechten waren ook goed. De Crème Brûlée was ook zeer goed, de custard en de suikerlaag waren goed afgestemd en de suikerlaag was licht krokant en geen pantserlaag zoals zo vaak voorkomt in andere restaurants. Casablanca Variété heeft een dessert wijn uit California, Elysium genaamd, dat voor een tweede, aangenaam verassing zorgde. De bediening was vriendelijk en efficient en de decor was bijzonder. Fotos, posters en attributen uit de circus wereld. Er is een theaterzaal waar shows worden gegeven. Al in al was het een zeer plezierig avond.
Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Eenvoudig maar top! Lekker eten en leuk decor. Erg genoten van de avond. Malse biefstuk en heel erg goede tomatensoep. Kortom, aanrader.
ingriddelorme .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
mijn tafelgenote had een biefstuk: die was goed klaargemaakt en zeer smakelijk.
het vegetarische gerecht (pasta met rode saus) mag wat meer aandacht hebben. Smaakte goed, maar de prijs niet waard. De entourage en de theatershow maakten dat wij een erge leuke avond hebben gehad.
alky2411 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Eten was superlekker. We hadden steak en vis. Bediening erg aardig. Heel knus restaurant Door de intieme inrichting. Kom er al jaren. Variété is ook uniek. Aanrader!
Louan V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
gisterenavond hier gegeten met de AH actie. Het eten was lekker. Verse tomatensoep, kabeljauw uit de oven en ijs, slagroom met fruit toe. Tussen hoofdgerecht en dessert konden wij naar boven voor een goochelshow (tje). Al met al een hele leuke avond, bijzonder vriendelijke bediening en lekker eten. We komen hier zeker terug op een andere avond om a la carte te eten en een ander show te zien.
Daniel H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Hele leuke avond gehad. In ons geval met de AH kaart gegeten. Het eten was heerlijk, het keuzemenu speciaal voor de AH had op zich voor ieder wat wils; vega, vis en vlees en wat we kozen was heerlijk. Als je echt moet zeuren zou ik persoonlijk iets meer keuzes bieden. De bij gerechtjes waren ook heerlijk.

Wat service betreft een heel leuk en warm ontvangst van en de leuke obers en de eigenaresse volgens mij die ons een hele leuke plek gaf bij het raam. Ook tijdens het etentje echt superleuke service. De obers zijn meer dan attent en de eigenaresse is een leuke spontane Amsterdamse.

Samen met de aankleding, de inrichting en de combinatie met het unieke theatertje en circusaspecten maakt het een aparte unieke gewaarwording.

Ik kom zeker een keer terug met de kinderen, het is knus, huiselijk, uniek en gewoon lekker niet ingewikkeld eten.
AdrianaMaria .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Mijn man en ik hebben hier gegeten met twee goede kennissen. Met de AH-restaurantactie.

Een lekker drie gangen menu met biefstuk of vis als hoofdgerecht. Heel smakelijk, inclusief de bijgerechten. Vrolijke en hartelijke bediening.
Gemoedelijke sfeer en verrassend aparte entourage met dat mini-theatertje boven. Leuke goochelaar, die het publiek prima wist te vermaken.

Gelegen op de kop van de Zeedijk, dus prima gelegen ten opzichte van alle openbaar vervoer.
Hier komen we zeker terug!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Casablanca is niet alleen lekker eten, maar een decor van jewelste. Het is een belevenis. Wat een prachtige en bijzondere omgeving. Voor ons was het echt een ontdekking. Ik ga hier zeker naar terug en wil dan de theatershow ook zeker een keer meemaken.
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Wij hebben een supervisie gehad bij Casablanca. Bedoening en eten waren top, en we hebben genoten van de voorstelling van Sweet Charity. Geweldige sfeer hier!
gbetjes .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Een bijzonder restaurant op een bijzondere locatie. Eten is prima en zeer vriendelijke bediening. Je voelt je echt gast. Bijzonder extra'tje is de minishow in het piepkleine 'circustheater'. Één minpuntje: de afzuiging van keuken mag verbeterd. Het rook erg naar bakluchten.
hoogterp .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Het voorgerecht : Penne met zeevruchten mmmm. De biefstuk met peperjus was ook heel erg goed, de zelfgemaakte frieten natuurlijk overheerlijk. Zelfs het toetje was zeer smakelijk.
Gezellige entourage, leuke en goede bediening.
Alb. S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Knus restaurantje met een top bediening.Eten smaakte heerlijk.Zowel de kabeljauw als de biefstuk.Met Ah aanbieding gedaan,
zijn net zo vriendelijk ontvangen als klanten zonder.Kom hier zeker terug.
Dirk-jan K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Vriendelijk personeel snel geholpen duidelijke uitleg over het menu het was gewoon erg lekker en betaalbaar wel krap dat was het enige
ronald_helen .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
We hebben een hele leuke avond gehad vij Casablanca variete. He eten was heerlijk. Ambiance heel sfeervol. Een klein minpuntje was dat ik geboekt had, speciaal voor Tonnie en Connie die zouden optreden op de vrijdag. Het was netjes geweest als ik had gehoord dat dat niet door ging. Gelukkig was het optreden van Magic Mario geweldig. We hebben erg gelachen.
Teun S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
We hebben een heerlijke avond gehad in dit restaurant. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een mooi tafeltje bij het raam. Het eten was erg lekker en de bediening super vriendelijk! Het circus decor was erg leuk, zoveel te zien. We gaan graag nog een keer heen voor hun heerlijke biefstuk!
robenyvon .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Een hele leuke sfeer en vriendelijke bediening. Het theater was ontzettend leuk. Het eten vond ik minder, wij waren hier met de AH bon en we kregen een keuze menu. Pasta vooraf was heel lekker, maar de biefstuk vond ik niet zo lekker in de jus. Dessert was wel oké. We hebben een leuke avond gehad.
janischean .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Goed bediening, eten is redelijke voor AH restaurante promotie.
We hebben de rekening gevraad en kwam de bon met allen een totaal bedrag, geen uitleg om wat je bestelde.
Eva T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Werd wel heel erg snel achter elkaar opgediend en je bord werd al weg gehaald terwijl het nog niet leeg was. Het eten was ook niet echt heel erg lekker, meer een café hap. Het decor daarentegen is wel heel erg leuk
johan_venekamp .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Zeer gezellige sfeer met goede en vlotte bediening. Het eten was goed. Toetje simpel. De hele entourage, de bedienikng, het optreden van mister matsic en de aankleding van het restaurant was geweldig.