Casablanca Variété

Zeedijk 24 1012 Amsterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Vers gemaakte dagsoep
      Italiaanse penne schotel met verse zeevruchten
      pasta Bolognaise
  • Hoofdgerechten
    • Ierse biefstuk van graan gevoerde runderen 2 ons stevig en sappig in de jus
      Mooi stuk kabeljauw uit de oven geserveerd met Provençaalse kruiden in licht romige kaassaus
      De Chef's vegetarische schotel
  • Nagerecht
    • Crème Brûlée
      Roomijs met vruchtencoulis en een flinke toef slagroom
      Aangekleed kopje koffie

Over het restaurant Casablanca Variété

Komt dat zien!

Hier heerst een echte kroegsfeer. En niet zomaar een kroegsfeer! Dit is het enige circuscafé in Europa waar circusartiesten van over de hele wereld elkaar ontmoeten. Eenmaal binnen is de toon meteen gezet en word je overweldigd door muren vol posters en circusaffiches. En ze kunnen hier ook nog eens wáánzinnig lekker koken. In comfortabele roodpluche stoelen geniet je van prachtige gerechten die bereid worden met de beste producten. Klaar voor een bijzonder avondje uit?

Meer informatie over restaurant Casablanca Variété

9,2
9,1
Ana B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heel gezellig restaurant, bediening was perfect. Lekker eten :) Bovendien heeft het een heel leuke inrichting en authentieke sfeer!
Annemiek C.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Gezellig restaurant met zeer aardig personeel en lekker eten. Wij aten met de ah restaurantactie en het was gewoon goed verzorgd. Wij komen zeker terug! Annemiek
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Erg leuke inrichting met zeer vriendelijke bediening. Lekker gegeten met z'n drieën. Genoten van het variété theater! Bedankt.
John V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
verrassende locatie, hartelijke ontvangst, uitstekende bediening, eten zonder meer goed. zou je niet verwachten aan de Zeedijk. Een aanrader!
Melissa D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Personeel erg opdringerig. Zaten net 2 tellen en wij hadden nog niet op de kaart gekeken of er werd al gevraagd wat wij wilden eten. 5 min nadat je je voorgerecht op hebt wordt het hoofdgerecht al geserveerd. Toen wij aangaven toch nog even te willen wachten met het toetje duurde dit vervolgens weer een uur en werd met alle klanten tegelijkertijd geserveerd. Eten is genoeg maar wat flauw
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Je kijkt je ogen uit, gezellige bediening en prima gegeten! Wij komen terug!
Elma B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Al heel lang wilde ik eens een kijkje nemen bij Casablanca. Het stelde niet teleur. Samen met een vriend maakte ik gebruik van de AH-restaurant-actie. Er was een actiemenu voor €29,95 met voldoende keuze (3 x voorgerecht, 4 x hoofdgerecht en 2 x nagerecht). De bediening was snel en heel vriendelijk en attent. De gerechten waren lekker en kwamen snel.
Daarna naar boven naar het variété-theatertje, een "bonbondoos"-theater, waar een goochelaar (Magic Mario) zijn show gaf en dat erg leuk deed. We hebben veel gelachen en er was een leuke ontspannen sfeer.
Kortom, we hebben smakelijk gegeten en smakelijk gelachen. Een hele leuke avond. Zeker voor herhaling vatbaar!
E. Bekker
Frank O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Lekker gegeten in een bijzonder restaurant (qua entourage en uitstraling). Enige nadeel(tje) vond ik dat er toch enigszins onderscheidt werd gemaakt tussen 'gewone' klanten en klanten van de AH-actie
Roland Maes .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Leuk restaurant, verrassend met een extra door een voorstelling of goochelaar aan tafel.
Een beetje krappe zitplaatsen, maar daardoor wel weer een leuk contact gekregen met mede eters.
William K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een erg prettig restaurant met een super sfeervolle inrichting en zeer hoffelijk en goed bedienend personeel. Echt een restaurant zoals het hoort te zijn, chapeau !
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Na een overheerlijk voorgerecht en hoofdmaaltijd naar de show geweest, bijzonder leuk en veel gelachen, een toetje na, het was een zeer geslaagde avond, kom er zeker terug
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten, aardig personeel, leuke entourage en enige show. Voor herhaling vatbaar. Mokums Blond was op zijn best de dames Conny en Tonny
Connie P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het was weer super zo als altijd .
Heel gezellig personeel super lief en de show ja geweldig leuk we hebben weer genoten .
En dat er geen onderscheid gemaakt wordt als je met de Albert Heijn acties betaald ..een dikke 10
Voor alles ik stuur er iedereen naar toe voor een lekker avondje uit !!!
JEM K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Via AH actie kom je nog eens ergens. Na binnenkomst netjes bediend op een gezellig plaatsje. Het AH keuzemenu was gemiddeld. De tomatensoep was lekker, maar de penne zonder smaak. Biefstuk met jus prima en varkenshaasje met champignons was top. Tussen hoofdgerecht en dessert naar boven naar de show en dat was heel leuk, lekker (verplicht) meezingen. Desert was beide crème brulé en ondanks het duralex bakje toch smaakvol. Eten was type eetcafe maar de totaalervaring was super.
Luc S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Leuke avond met een goed 3 gangen menu. De bediening was goed en de drank goed geprijsd.
Na het voorgerecht en show van een goochelaar en dat was een mooie onderbreking,zeker een aanrader.
Kortom, we hadden een plezierige avond!
ConstanZ .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een leuk restaurant met een leuke entourage, het eten was snel, goed en lekker. Lekkere broodjes met boter vooraf. Nagerechten vond ik iets te prijzig. De huiswijnen waren prima.
De goochelact was grappig en leuk. Wij hebben een hele leuke avond gehad.
ED L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Waren slechts ovengerechten en niet overeenkomstig de menukaart. Had een vegetarische schotel genomen en kreeg een soort guiche pannetje uit de oven. Partner bestelde vis en kreeg ook een guiche pannetje. Van dessert weinig moeite voor gedaan, was een bolletje ijs met was slagroom en een beetje rode saus. Frietjes waren wel erg lekker. Leuke ambiance.
jan K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
hier met de ah-actie gelunch en het eten was niet lekker Italiaanse pasta schotel met verse zeevruchten. erg weinig zeeruchten biefstuk was taai en bij gerechten matig Crème Brûlée was oke bediening goed en zag er veder gezelig uit maar
Jojannekescheepmaker .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
zo leuk ontvangen, en een smakelijke (3 gangen) lunch gegeten. Op het kleine terras genoten van de Amsterdamse sfeer en alle bijzondere figuren die je op de Wallen ziet rondlopen. We komen zeker een keer terug in de avonduren als er voorstellingen zijn in het theater op de verdieping.
emmelienr .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten ( AH menu aanbieding) en we voelden ons hier direct helemaal "thuis". Aan het eind van de avond kennen we de meeste andere restaurant gasten bij naam ... zo leuk ! Tijdens het eten mag je gerust eens ergens anders gaan zitten , of even naar buiten . Het theater-zaaltje met de show maakte de avond helemaal compleet !