Casablanca Variété

Zeedijk 24 1012 Amsterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.95€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Vers gemaakte dagsoep
      Italiaanse penne schotel met verse zeevruchten
      pasta Bolognaise
  • Hoofdgerechten
    • Ierse biefstuk van graan gevoerde runderen 2 ons stevig en sappig in de jus
      Mooi stuk kabeljauw uit de oven geserveerd met Provençaalse kruiden in licht romige kaassaus
      De Chef's vegetarische schotel
  • Nagerecht
    • Crème Brûlée
      Roomijs met vruchtencoulis en een flinke toef slagroom
      Aangekleed kopje koffie

Over het restaurant Casablanca Variété

Komt dat zien!

Hier heerst een echte kroegsfeer. En niet zomaar een kroegsfeer! Dit is het enige circuscafé in Europa waar circusartiesten van over de hele wereld elkaar ontmoeten. Eenmaal binnen is de toon meteen gezet en word je overweldigd door muren vol posters en circusaffiches. En ze kunnen hier ook nog eens wáánzinnig lekker koken. In comfortabele roodpluche stoelen geniet je van prachtige gerechten die bereid worden met de beste producten. Klaar voor een bijzonder avondje uit?

Meer informatie over restaurant Casablanca Variété

9,3
9,1
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
goede ontvangst,bestelling snel opgenomen en eten snel op tafel.
We hadden carpaccio en zeebaars, andere hadden biefstuk genomen.
Iedereen was zeer tevreden en prijs kwaliteit was goed.
Marjet A.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Fantastische bediening en gezellige sfeer, echt een belevenis. We komen absoluut terug!!
Gertam T.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Het was erg gezellig en we werden prettig bediend. En Door de AH actie ook prima betaalbaar. Een aanrader! !
Audrey A.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijke avond gehad
Gert J.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Een verrassing op de Zeedijk! Hartelijke ontvangt, lekker eten.
Joellen S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
De reservering was niet doorgekomen ondanks dat konden we wel een plekje krijgen. We werden vriendelijk geholpen maar het eten werdt wel erg snel doorgegeven. Ze hadden duidelijk haast.
Annette H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
We hebben prima gegeten in een sfeervol restaurant. De show was ook zeer geslaagd.
Ritza B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Gezellig en aardige bediening. Eten was heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar
Nienke B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Geen heel uitgebreide menukeuze (zo'n 2 a 3 per gang), maar wat we hadden gekozen was heel lekker! De bediening was ook erg aardig. We zaten alleen bij twee vrijgezellenfeestjes in de ruimte, waardoor we elkaar soms moeilijk konden verstaan. Zowel voor de vrijgezellenfeestjes (met sexy obers) als de andere gasten is het misschien handiger om dit in aparte ruimtes te doen.
Talitha W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Goede ontvangst, zeer lekker eten in goede porties en zeer vriendelijk personeel. De aankleding van het restaurant is ook heel mooi.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijk Amsterdams, temidden van de toeristenstroom. Goed eten, goede prijs. Bijzonder intereur.
Afranke F.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heel vriendelijk ontvangen en bediend. Leuke inrichting met allerlei circus posters.
Lekker gegeten !
Frits T.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Een leuke tent, wij komen terug.
De tafel van Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Via AH Iens geboekt. Verwachting was hoog gezien de recensies. Helaas het voorgerecht, soep was goed maar penne met zeevruchten matig. De Kabeljauw was veel kaas en een heel klein stukje vis. Het nagerecht crème brûlée was in twee hapjes op en erg vlak van smaak. De wijn was prima maar het "gewone" bier was op. Devrekening was een totaalbedrag en niet gespecificeerd. Al met al een slechte ervaring en wij zullen zeker niet terug komen.
Marianne V.
Via de AH actie geboekt, maar de gerechten waren zeer matig. Er zaten maar 2 stukjes vis in de schotel en de crême brulé was in 2 hapjes weg. Erg matig voor een restaurant, welke gewaardeerd wordt met een 8,2??
Ritchie H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Ongetwijfeld een van de meest bijzondere restaurants van Amsterdam. Het eten is heerlijk, de bediening geweldig en de inrichting is weergaloos!
Yolande V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Mijn dochter en ik hebben hier heerlijk gegeten. Ik zou normaal gesproken niet zo snel naar de Zeedijk gegaan zijn om te eten, maar via de AH actie probeer je toch eens iets anders. En werkelijk waar, het is niets tegengevallen. Buiten op het terras eerst even een glaasje wijn gedronken en binnen gegeten. De keus is niet erg groot, maar beter een goede kleine kaart dan een uitgebreide kaart waar de kwaliteit van het eten vies tegenvalt. Vriendelijke mensen. Niets op aan te merken. Voor herhaling vatbaar.
Laurithsw B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Zondag 15-4 hebben wij Casablanca Variété een 100ste verjaardag gevierd. Alles was in een woord geweldig..
Het eten was superlekker, de bediening geweldig, Wij komen zeker terug voor de 101.
Nanette E.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Ondanks de drukte en al waren we met een groot gezelschap, toch werden we snel geholpen. We konden kiezen uit twee varianten van een soortgelijk menu van drie gangen. Voordat het toetje werd opgediend, werden we uitgenodigd om naar boven te gaan en daar troffen we een ware mini-theaterzaal aan met rood pluche en alles erop en eraan! We werden vergast door een hilarische goochelact met “assistentie” uit het publiek. Na de voorstelling stommelden we weer naar beneden ( de trap is wat steil) en konden we aan het toetje beginnen. Het is een echte Amsterdamse kroeg met pluche, glazen kronen en allerlei curiosa uit het variete waar je gegarandeerd een leuke avond hebt.
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Geweldige accommodatie in een sfeervol gelegenheid, aangekleed met allerlei voorwerpen geïnspireerd door het circus, heel vriendelijk personeel en heerlijk eten. Met de mogelijkheid om 's avonds een variétéprogramma te zien in een apart sfeervol ingericht zaaltje.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Kaart is beperkt, maar wat ze serveren is goed, lekker en met een lach geserveerd. Knus...in het drukke toeristische centrum van Amsterdam...