Casablanca Variété

Zeedijk 24 1012 Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Casablanca Variété

Komt dat zien!

Hier heerst een echte kroegsfeer. En niet zomaar een kroegsfeer! Dit is het enige circuscafé in Europa waar circusartiesten van over de hele wereld elkaar ontmoeten. Eenmaal binnen is de toon meteen gezet en word je overweldigd door muren vol posters en circusaffiches. En ze kunnen hier ook nog eens wáánzinnig lekker koken. In comfortabele roodpluche stoelen geniet je van prachtige gerechten die bereid worden met de beste producten. Klaar voor een bijzonder avondje uit?

Meer informatie over restaurant Casablanca Variété

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:30
Zondag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken
9,1
Louan V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
gisterenavond hier gegeten met de AH actie. Het eten was lekker. Verse tomatensoep, kabeljauw uit de oven en ijs, slagroom met fruit toe. Tussen hoofdgerecht en dessert konden wij naar boven voor een goochelshow (tje). Al met al een hele leuke avond, bijzonder vriendelijke bediening en lekker eten. We komen hier zeker terug op een andere avond om a la carte te eten en een ander show te zien.
Dan1el .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Hele leuke avond gehad. In ons geval met de AH kaart gegeten. Het eten was heerlijk, het keuzemenu speciaal voor de AH had op zich voor ieder wat wils; vega, vis en vlees en wat we kozen was heerlijk. Als je echt moet zeuren zou ik persoonlijk iets meer keuzes bieden. De bij gerechtjes waren ook heerlijk.

Wat service betreft een heel leuk en warm ontvangst van en de leuke obers en de eigenaresse volgens mij die ons een hele leuke plek gaf bij het raam. Ook tijdens het etentje echt superleuke service. De obers zijn meer dan attent en de eigenaresse is een leuke spontane Amsterdamse.

Samen met de aankleding, de inrichting en de combinatie met het unieke theatertje en circusaspecten maakt het een aparte unieke gewaarwording.

Ik kom zeker een keer terug met de kinderen, het is knus, huiselijk, uniek en gewoon lekker niet ingewikkeld eten.
AdrianaMaria .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Mijn man en ik hebben hier gegeten met twee goede kennissen. Met de AH-restaurantactie.

Een lekker drie gangen menu met biefstuk of vis als hoofdgerecht. Heel smakelijk, inclusief de bijgerechten. Vrolijke en hartelijke bediening.
Gemoedelijke sfeer en verrassend aparte entourage met dat mini-theatertje boven. Leuke goochelaar, die het publiek prima wist te vermaken.

Gelegen op de kop van de Zeedijk, dus prima gelegen ten opzichte van alle openbaar vervoer.
Hier komen we zeker terug!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Casablanca is niet alleen lekker eten, maar een decor van jewelste. Het is een belevenis. Wat een prachtige en bijzondere omgeving. Voor ons was het echt een ontdekking. Ik ga hier zeker naar terug en wil dan de theatershow ook zeker een keer meemaken.
Gittihoumes .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Wij hebben een supervisie gehad bij Casablanca. Bedoening en eten waren top, en we hebben genoten van de voorstelling van Sweet Charity. Geweldige sfeer hier!
gbetjes .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Een bijzonder restaurant op een bijzondere locatie. Eten is prima en zeer vriendelijke bediening. Je voelt je echt gast. Bijzonder extra'tje is de minishow in het piepkleine 'circustheater'. Één minpuntje: de afzuiging van keuken mag verbeterd. Het rook erg naar bakluchten.
hoogterp .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Het voorgerecht : Penne met zeevruchten mmmm. De biefstuk met peperjus was ook heel erg goed, de zelfgemaakte frieten natuurlijk overheerlijk. Zelfs het toetje was zeer smakelijk.
Gezellige entourage, leuke en goede bediening.
a.schaap57 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Knus restaurantje met een top bediening.Eten smaakte heerlijk.Zowel de kabeljauw als de biefstuk.Met Ah aanbieding gedaan,
zijn net zo vriendelijk ontvangen als klanten zonder.Kom hier zeker terug.
Dirk-jan K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Vriendelijk personeel snel geholpen duidelijke uitleg over het menu het was gewoon erg lekker en betaalbaar wel krap dat was het enige
ronald_helen .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
We hebben een hele leuke avond gehad vij Casablanca variete. He eten was heerlijk. Ambiance heel sfeervol. Een klein minpuntje was dat ik geboekt had, speciaal voor Tonnie en Connie die zouden optreden op de vrijdag. Het was netjes geweest als ik had gehoord dat dat niet door ging. Gelukkig was het optreden van Magic Mario geweldig. We hebben erg gelachen.
teun S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
We hebben een heerlijke avond gehad in dit restaurant. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een mooi tafeltje bij het raam. Het eten was erg lekker en de bediening super vriendelijk! Het circus decor was erg leuk, zoveel te zien. We gaan graag nog een keer heen voor hun heerlijke biefstuk!
robenyvon .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Een hele leuke sfeer en vriendelijke bediening. Het theater was ontzettend leuk. Het eten vond ik minder, wij waren hier met de AH bon en we kregen een keuze menu. Pasta vooraf was heel lekker, maar de biefstuk vond ik niet zo lekker in de jus. Dessert was wel oké. We hebben een leuke avond gehad.
janischean .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Goed bediening, eten is redelijke voor AH restaurante promotie.
We hebben de rekening gevraad en kwam de bon met allen een totaal bedrag, geen uitleg om wat je bestelde.
Eva T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Werd wel heel erg snel achter elkaar opgediend en je bord werd al weg gehaald terwijl het nog niet leeg was. Het eten was ook niet echt heel erg lekker, meer een café hap. Het decor daarentegen is wel heel erg leuk
johan_venekamp .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Zeer gezellige sfeer met goede en vlotte bediening. Het eten was goed. Toetje simpel. De hele entourage, de bedienikng, het optreden van mister matsic en de aankleding van het restaurant was geweldig.
margreetvandermeer1 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Er is natuurlijk geen leukere "tent" in Amsterdam dan Casablanca Variete. Wat hebben we genoten van het ongedwongen karakter en de sfeer, maar toch zeer oplettend naar de gasten toe. De kwaliteit van het eten was voortreffelijk en vooral de biefstuk werd door m'n man enthousiast genuttigd.
Een absolute aanrader, wat wij ook zeker zullen doorgeven aan vrienden en kennissen.
w.jens .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
heel goed verzorgd
we zaten op een hele leuke plek achterin en keken op de gracht en zagen alle boten voorbij
komen
eten was heerlijk .
theter was ook erg leuk
Luttie .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Heerlijk genoten van het eten en de vriendelijke bediening, voorstelling op vrijdagavond in het theater maakte de avond helemaal compleet. Echt heel leuk!
erwin B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Eten was niet bijzonder misschien kwam het omdat wij van de AH diner actie gebruik maakten en een 'vast' 3 gangen menu voorgeschoteld kregen.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
We zijn er nu voor de 3e keer. Normaal altijd met ze 4ren nu met de kids erbij in totaal met ze 12en lekkere soep en heerlijke biefstuk gegeten en nog een vermaak gehad op het zoldertje. Kortom een aanrader voor een gezellige avond