Casablanca Variété

Zeedijk 24 1012 Amsterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Vers gemaakte dagsoep
      Italiaanse penne schotel met verse zeevruchten
      pasta Bolognaise
  • Hoofdgerechten
    • Ierse biefstuk van graan gevoerde runderen 2 ons stevig en sappig in de jus
      Mooi stuk kabeljauw uit de oven geserveerd met Provençaalse kruiden in licht romige kaassaus
      De Chef's vegetarische schotel
  • Nagerecht
    • Crème Brûlée
      Roomijs met vruchtencoulis en een flinke toef slagroom
      Aangekleed kopje koffie

Over het restaurant Casablanca Variété

Komt dat zien!

Hier heerst een echte kroegsfeer. En niet zomaar een kroegsfeer! Dit is het enige circuscafé in Europa waar circusartiesten van over de hele wereld elkaar ontmoeten. Eenmaal binnen is de toon meteen gezet en word je overweldigd door muren vol posters en circusaffiches. En ze kunnen hier ook nog eens wáánzinnig lekker koken. In comfortabele roodpluche stoelen geniet je van prachtige gerechten die bereid worden met de beste producten. Klaar voor een bijzonder avondje uit?

Meer informatie over restaurant Casablanca Variété

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:30
Zondag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken
9,1
Na W.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
We waren hier laatste week met onze tweéén gegeten met AH actie. Waren meteen begroeten en naar de tafel geleiden. De bediening en het eten was helemaal prima tot dat we klaar waren met de hoofdgerechten. De tafel was opgeruimd en niet schoongemaakt. We zaten bijna een uur wachtend op het nagerecht, totaal genegeerd. Twee keer gingen ze uitleggen waarom het zo lang duurde. De eerst keer " Het is druk en de keuken is te warm." en de tweede keer " Ik zal voor je kijken". Zou, we hebben het zat en ging afrekenenl. Een heel klein bedrag was van de rekeing afgehaald. Er kwam geen enkel excuus aangeboden, de eigenarrese ook niet. Achteraf gezien denken we dat ze we willen afdringen om naar de show te gaan met een grote groep mensen die daar zaten terwijl ze totaal onbekend zijn en dat we geen plan hebben voor de show. Dit is zeker onze eerste en laatste bezoek aan die restaurant.
Miss B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. En daarna een prachtige show. Super bediening. We komen snel weer terug. Liefs Miss Baksel.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Vandaag heerlijk gegeten met z'n 4'en met de AH actie. Als entree Vietnamese loempia's met sla en mint een zeer smakelijke combi. Als hoofdgerecht zeebaars uit de oven met een heerlijke saus. Dessert een brownie en de anderen ijs met vruchten ( helaas uit de diepvries ). Standaard onbeperkt koud water en een voortreffelijke droge rose. Een gezellige atmosfeer ( buiten gegeten ) zeker voor herhaling vatbaar, goede prijs / kwaliteit.
Brenda D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Gezellig een ontspannend avondje uit. Prima bediening. Eten lekker. Voor 7 euro half uurtje variété. Hebben heel veel lol gehad.
eduardlisse .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Op de bonnefooi bij Rest/Theater Casablanca beland. Achterin de zaak was nog plek bij een groep die de verjaardag van Opa Pieter vierde !
Geweldige bediening en als verrassing een half uur durende theater voorstelling met Luna, Don en drag queen Tina beleefd.
Super, geweldig, leuk.
En beneden weer aangekomen stond het bestelde voorgerecht al bijna klaar. Mooie plek, bediening en eten en gelukkig geen last van lallende stag weekend dronkaards. Kom terug Zeedijk!
Gina H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Top restaurant goede ontvangst heerlijk eten lief personeel betrokken personeel kok kwam dessert persoonlijk brengen eigenaar gaf ons tips over het nachtleven van Amsterdam uiteindelijk haar ook nog snachts tegengekomen in een club en weer dezelfde warme ontvangst ZEER zeker voor herhaling vatbaar.
cepetersen .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Erg gezellige gelegenheid. In het begin wat rumoerig vanwege aanvullen wijn etc. Deur vaak open, dus koud. Maar hier werd later opgelet. Al met al een hele leuke locatie, zeker om nog eens terug te komen.
Jan `.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten .Albert Heyn menu..

Leuke gezellige sfeer. Zegels vergeten maar aten toch voor de helft
van de prijs. GROTE KLASSE.
Variété heel leuk.
Elma B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
De tweede keer dat ik hier kom en ook deze keer was de ontvangst goed en waren de gerechten lekker tot erg lekker. Niet al te grote porties, maar genoeg (mooi, dan komt er minder in de kiebelton terecht :-)). De entourage is gezellig ouderwets en het variété-programma in het "bonbontheatertje" was heel leuk. Voor herhaling vatbaar!
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gisteravond hier gegeten. Speciaal AH-actiemenu. Beperkt, maar smaakte goed. Vooraf soep en pasta met zeevruchten, daar na 2x kabeljauw met toebehoren uit de oven, smaakte echt lekker. Toe hadden we creme brulee. Daarbij nog een fles huiswijn. Alles bij elkaar lekker! Na afloop het theater bewonderd, er was helaas geen voorstelling. Uitgebreid met de eigenares zitten praten hoe het eraan toe gaat en hoe dit zo ontstaan is. Erg leuk en interessant. We gaan met vrienden zeker een keer terug om hier opnieuw te eten en dan ook een voorstelling mee te maken!
Noor V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heel vriendelijk en heerlijk gegeten in een sfeervol restaurantje! Erg gelachen met Mario Magic in een leuk theatertje!!
Tanya D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk gegeten. De kaart is simpel maar gewoon lekker en zo hoort het. Leuke entourage, maar de voorstelling maakt het echt bijzonder. Super leuke avond gehad. Bedankt!
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Gezellig gegeten met de AH bon. Eten was wat fantasieloos, maar niet slecht. Ambiance heel leuk en men is erg gastvrij. De voorstelling van Mario Magic was erg leuk.
G.C.M. B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Hartelijke ontvangst door de gastvrouwen. Verrassend interieur, ongedwongen sfeer. Goede prijs/kwaliteit. Aanrader op de Zeedijk! Komen zeker nog eens terug.
Ana B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heel gezellig restaurant, bediening was perfect. Lekker eten :) Bovendien heeft het een heel leuke inrichting en authentieke sfeer!
Annemiek C.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Gezellig restaurant met zeer aardig personeel en lekker eten. Wij aten met de ah restaurantactie en het was gewoon goed verzorgd. Wij komen zeker terug! Annemiek
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Erg leuke inrichting met zeer vriendelijke bediening. Lekker gegeten met z'n drieën. Genoten van het variété theater! Bedankt.
John V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
verrassende locatie, hartelijke ontvangst, uitstekende bediening, eten zonder meer goed. zou je niet verwachten aan de Zeedijk. Een aanrader!
lissysweetlovelady .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Personeel erg opdringerig. Zaten net 2 tellen en wij hadden nog niet op de kaart gekeken of er werd al gevraagd wat wij wilden eten. 5 min nadat je je voorgerecht op hebt wordt het hoofdgerecht al geserveerd. Toen wij aangaven toch nog even te willen wachten met het toetje duurde dit vervolgens weer een uur en werd met alle klanten tegelijkertijd geserveerd. Eten is genoeg maar wat flauw
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Je kijkt je ogen uit, gezellige bediening en prima gegeten! Wij komen terug!