Casablanca Variété

Zeedijk 24 1012 Amsterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.95€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Vers gemaakte dagsoep
      Italiaanse penne schotel met verse zeevruchten
      pasta Bolognaise
  • Hoofdgerechten
    • Ierse biefstuk van graan gevoerde runderen 2 ons stevig en sappig in de jus
      Mooi stuk kabeljauw uit de oven geserveerd met Provençaalse kruiden in licht romige kaassaus
      De Chef's vegetarische schotel
  • Nagerecht
    • Crème Brûlée
      Roomijs met vruchtencoulis en een flinke toef slagroom
      Aangekleed kopje koffie

Over het restaurant Casablanca Variété

Komt dat zien!

Hier heerst een echte kroegsfeer. En niet zomaar een kroegsfeer! Dit is het enige circuscafé in Europa waar circusartiesten van over de hele wereld elkaar ontmoeten. Eenmaal binnen is de toon meteen gezet en word je overweldigd door muren vol posters en circusaffiches. En ze kunnen hier ook nog eens wáánzinnig lekker koken. In comfortabele roodpluche stoelen geniet je van prachtige gerechten die bereid worden met de beste producten. Klaar voor een bijzonder avondje uit?

Meer informatie over restaurant Casablanca Variété

9,3
9,1
Chris G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Goed gegeten gezellige bediening ober ging nog zingen top top top
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Geweldige avond gehad met familie i.v.m. verjaardag opa.Iedereen genoten en geweldige medewerk(st)ers.
Met name Angelique bedankt voor dit feestje!!
Met vr.gr.,
Fam. de Ruiter
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Heel leuk restaurant met heerlijke gerechten!
Een aanrader!
Wilda V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, zeker een aanrader
Rolf V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Een verrassend en sfeervol klein maar inspirerend restaurant met een heus theater waar na het diner nog een humoristische voorstelling wordt gegeven...en oja ook het eten was kwalitatief zeer goed en zeker betaalbaar en dat in Amsterdam!midden op de Zeedijk!!!
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Gewoon super gezellig en lekker eten! Echt een aanrader!
Joute M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Top avond gehad met hoofdletters !
Gezellig en mooi entertainment boven in het kleine theatertje.
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten in een sfeervolle en bijzondere omgeving. De service was geweldig!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Een heerlijke ontspannen avond gehad Na afloop zag ik dat er wat misgegaan was met de rekening en na telefonisch contact werd dit meteen weer goed gemaakt , mijn complimenten hiervoor
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
gezellig restaurant met vrolijke bediening en heerlijk eten, mooi gelegen
André F.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
In een gezellige ambiance van een heerlijk driegangen diner genoten. De fles Pinot Blanc voor € 25,00 was voortreffelijk.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
wij komen zeker terug......................................................................................................
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Wat een enorme sfeer! Eerst een geweldig zingende ober en daarna de voorstelling van Molly Strychnine in het piepkleine theatertje. We hebben een superavond gehad!!
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het restaurant was zeer levendig. Ingericht met circuselementen.; Er was een aangepast AH menu. Jammer, want ik had eigenlijk forel willen eten. Ik had van tevoren op de kaart gekeken. Maar in het aangepaste menu stond bijna alleen biefstuk. Was wel lekker. Als voorgerecht carpagcco genomen. Was erg bijzonder. En als dessert aardbeien ijs. Mijn rolstoel kon keurig naast de tafel staan. Er was een vrijgezellenfeestje in een aparte ruimte. Geen overlast. De rode wijn was perfect. Mijn man had een goed glas bier. De trap omhoog naar het toilet was een beetje gevaarlijk. Ik struikelde nog bovenaan de trap/. Maar heb me niet bezeerd. We hebben een genoeglijke avond gehad. Corrie Kerssies
Juliette R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heel speciaal de circus inrichting en de live entertainment
Lynda D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Lekker gegeten, met hilarisch entertainment tussen het hoofd- en nagerecht!
Annemiek C.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Fantastische avond met onverwacht een voorstelling in het theater.
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Goed eten, zeer vriendelijke bediening en gentertaind door de ober, kortom een leuke avond, helemaal top
Janna L.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Hartelijke ontvangst, heerlijk gegeten en gedronken . Openbaar vervoer CS op loopafstand en ober met zangtalent!
Saira M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Ik heb hier lekkerder gegeten. De kwaliteit van het voedsel kan stukken beter. De saus bij de biefstuk was verbrand geweest, waardoor er zwarte stukjes in de jus zaten. De vega lasagna rook raar, waar het vandaan kwam weet ik niet precies. Mogelijk kruiden die je niet bij lasagna zou verwachten.
Verder wel een ontroerende show en warme leuke bediening.