Casablanca Variété

Zeedijk 24 1012 Amsterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Vers gemaakte dagsoep
      Italiaanse penne schotel met verse zeevruchten
      pasta Bolognaise
  • Hoofdgerechten
    • Ierse biefstuk van graan gevoerde runderen 2 ons stevig en sappig in de jus
      Mooi stuk kabeljauw uit de oven geserveerd met Provençaalse kruiden in licht romige kaassaus
      De Chef's vegetarische schotel
  • Nagerecht
    • Crème Brûlée
      Roomijs met vruchtencoulis en een flinke toef slagroom
      Aangekleed kopje koffie

Over het restaurant Casablanca Variété

Komt dat zien!

Hier heerst een echte kroegsfeer. En niet zomaar een kroegsfeer! Dit is het enige circuscafé in Europa waar circusartiesten van over de hele wereld elkaar ontmoeten. Eenmaal binnen is de toon meteen gezet en word je overweldigd door muren vol posters en circusaffiches. En ze kunnen hier ook nog eens wáánzinnig lekker koken. In comfortabele roodpluche stoelen geniet je van prachtige gerechten die bereid worden met de beste producten. Klaar voor een bijzonder avondje uit?

Meer informatie over restaurant Casablanca Variété

9,2

Jouw recensie over het restaurant Casablanca Variété

Willy S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Alles was zo puur klaargemaakt. Erg smakelijk.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Leuke en ontspannende ontvangst en uitstekend gegeten, komen bij gelegenheid zeker terug.
Gezellige inrichting.
A V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Prima erg vriendelijk personeel lekkere temperatuur binnen
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Een erg leuk restaurant aan de levendige zeedijk. Wij zaten erg gezellig in het bargedeelte maar er is ook nog een restaurantgedeelte en een klein theater boven. Het goedkoopste menu bood een keuze uit drie voorgerechten, drie hoofdgerechten en twee desserts. De penne met zeevruchten was smakelijk, de steak van het hoofdgerecht (200 gr!) prima gebakken. Bij het hoofdgerecht frites en een groene salade. De crème brûlée was zeer goed. Met de brander gecarameliseerd, dat zie je steeds minder. Maar nu was de custard koud en de caramel warm, zoals het hoort. De sfeer en inrichting zijn goed en helemaal op theater afgestemd. De prijs-kwaliteitverhouding was al goed maar met het AH arrangement uitmuntend. De wijnen zijn wel stevig geprijsd. Een compliment voor de kok die alles in een piepklein keukentje moet bereiden. Ik beveel dit restaurant van harte aan.
Dirk-jan K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk eten goede wijn vriendelijk personeel en een stukje theater wat heel grappig was
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heel leuk restaurant met theater. Heerlijk gegeten, top bediening.
Welmoed T.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Het personeel was uiterst hartelijk en goed aan te spreken. De keuze w.b. het menu was ook zeer goed, zeker aangezien er meerdere mogelijkheden waren i.v.m. vegetarische gasten. Het enige minpunt was dat het soms wat hectisch kon worden, maar dit droeg ook deels weer bij aan de fijne en geborgen sfeer.
Chris G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Goed gegeten gezellige bediening ober ging nog zingen top top top
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Geweldige avond gehad met familie i.v.m. verjaardag opa.Iedereen genoten en geweldige medewerk(st)ers.
Met name Angelique bedankt voor dit feestje!!
Met vr.gr.,
Fam. de Ruiter
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Heel leuk restaurant met heerlijke gerechten!
Een aanrader!
Wilda V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, zeker een aanrader
Rolf V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Een verrassend en sfeervol klein maar inspirerend restaurant met een heus theater waar na het diner nog een humoristische voorstelling wordt gegeven...en oja ook het eten was kwalitatief zeer goed en zeker betaalbaar en dat in Amsterdam!midden op de Zeedijk!!!
Joute M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Top avond gehad met hoofdletters !
Gezellig en mooi entertainment boven in het kleine theatertje.
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten in een sfeervolle en bijzondere omgeving. De service was geweldig!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Een heerlijke ontspannen avond gehad Na afloop zag ik dat er wat misgegaan was met de rekening en na telefonisch contact werd dit meteen weer goed gemaakt , mijn complimenten hiervoor
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
gezellig restaurant met vrolijke bediening en heerlijk eten, mooi gelegen
André F.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
In een gezellige ambiance van een heerlijk driegangen diner genoten. De fles Pinot Blanc voor € 25,00 was voortreffelijk.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
wij komen zeker terug......................................................................................................
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Wat een enorme sfeer! Eerst een geweldig zingende ober en daarna de voorstelling van Molly Strychnine in het piepkleine theatertje. We hebben een superavond gehad!!
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het restaurant was zeer levendig. Ingericht met circuselementen.; Er was een aangepast AH menu. Jammer, want ik had eigenlijk forel willen eten. Ik had van tevoren op de kaart gekeken. Maar in het aangepaste menu stond bijna alleen biefstuk. Was wel lekker. Als voorgerecht carpagcco genomen. Was erg bijzonder. En als dessert aardbeien ijs. Mijn rolstoel kon keurig naast de tafel staan. Er was een vrijgezellenfeestje in een aparte ruimte. Geen overlast. De rode wijn was perfect. Mijn man had een goed glas bier. De trap omhoog naar het toilet was een beetje gevaarlijk. Ik struikelde nog bovenaan de trap/. Maar heb me niet bezeerd. We hebben een genoeglijke avond gehad. Corrie Kerssies