Casa Ramon

Oude Varkenmarkt 1A 2311 VN Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Casa Ramon

CASA RAMON is een Spaans restaurant in het centrum van Leiden, langs het altijd levendige Noordeinde. Bij mooi weer kun je ervoor kiezen om buiten op het terras te dineren.

Bij CASA RAMON worden verschillende soorten vlees en vis van de grill wordt geserveerd. Elk gerecht wordt bereid met kwaliteit en passie. En als je niet kunt kiezen uit alle heerlijke gerechten die ze aanbieden, dan hebben ze ook de vlees- of vismixen, met verschillende bereidingen waar je heerlijk van smult.

Met de goede bediening in dit sfeervolle restaurant waan je jezelf in Spaanse sferen!
Reserveer bij CASA RAMON in Leiden en geniet van een gezellig avondje uit!

Meer informatie over restaurant Casa Ramon

Jouw recensie over het restaurant Casa Ramon

H O.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Eigenlijk maar één woord heerlijk .
Zo relaxed gezellig en héérlijk gegeten.
Heerlijk buiten kunnen zitten de ober er vriendelijk
We komen zeker terug .
Vriendelijke groeten
Henny
tgdevette .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Eerste keer gegeten bij Casa Ramon. Mooie ruime zaak, gezellig en fijn terras in de schaduw met uitzicht oo sfeervolle Varkensmarkt en levendig Noordeinde. Heerlijke kleine gerechten gegeten, simpel maar met zorg klaargemaakt. Goede porties. Heerlijk Verdeccio erbij als witte huiswijn. Geen poespas. Spaans eten zoals het hoort. Aanrader.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Bij aankomst werd gevraagd of we binnen of buiten wilden zitten.Omdat het mooi weer was gingen we buiten zitten ,zeer aangenaam.De bediening was heel attent en we hoefden ook niet al te lang op de gerechten te wachten,
De gerechten waren zeer smakelijk.Tot de volgende keer zei ik bij vertrek tegen de eigenaar.
Carlo V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Service prima! Het zijn van origine Spanjaarden, dus dat is een positief gegeven! Wij hebben heerlijk buiten gegeten maar we gaan nog een keer terug want ook binnen zag het er leuk en gezellig uit.
Jeannette H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
De ontvangst is heel vriendelijk: je voelt je welkom.
Het voorgerecht, een mix van tapas, was heel lekker. Er werd frisse rosé geserveerd.
De hoofdgerechten komen voor een groot deel van de grill: het was goed klaargemaakt, maar niet erg Spaans!
Ik vond het geen bijzondere ervaring.
Alexander P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten samen met mijn vrouw in een relaxte authentiek Spaanse sfeer. Kwaliteit van het eten is heel goed en je proeft duidelijk dat er met verse ingrediënten gewerkt wordt. Sangria is een aanrader evenals de heerlijke tapas en paella die we hebben gegeten. Dit was de tweede keer dat we hier hebben gegeten en er zullen zeker nog vele malen volgen.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Prima eten aan een ruime tafel, aanrader voor wie van Spaanse keuken houdt!
Lies W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Aanrader voor een goed en gezellig te eten heerlijke gerechten en goede wijn
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Zaak zat erg vol, resulteerde in lang wachten op bediening. Ging in loop van de avond wel beter. Verder erg warm in de zaak, kwam ook regelmatig flinke houtskoollucht onze kant op. Sanitaire voorzieningen zeer matig. Op eten niet veel aan te merken. Wijnkaart niet geweldig en nogal prijzig voor de geboden kwaliteit. Gratis kraanwater is een plus.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Leuk en lekker Spaans restaurant met correcte en vriendelijke bediening en redelijke prijzen. De Spaanse eigenaar die ook een praatje kwam maken was erg hartelijk en gaf ons een zeer welkom gevoel. Het drankje van de zaak werd zeer gewaardeerd!
Marien J.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
De beste biefstuk (solomillo) in Leiden en omstreken, uitstekende wijn en een van de weinige plekken waar goede Spaanse cognac geserveerd wordt (al mag die misschien niet zo genoemd worden).
V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
we hebben heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. De bediening was vriendelijk, maar had het erg druk zodat we soms een tijdje moesten wachten.
Piet .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Patat was niet gaar en dessert vonden vrienden niet lekker. Vlees was wel goed, sfeer en bediening prima. Het was waarschijnlijk veel te druk.
V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Het reserveren ging gemakkelijk met snelle confirmatie. Het diner was zeer goed en de services was erg vriendelijk. De sfeer van het restaurant is erg gezellig.
M. T.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten: mixed tapas, knoflookgambas en paella, mixed grill, salade en sangria. De muziek is heel leuk en de bediening vriendelijk. Ik kan altijd wel iets bedenken wat ik niet leuk vond aan een restaurant, maar deze keer niet.
K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heel gastvrij; iedereen zorgt er voor dat je je erg welkom voelt in dit restaurant. Dat, samen met de prima kwaliteit van dat wat wij gegeten hebben zorgt ervoor dat we hier vaker gaan komen.
Nick I.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heel gezellig restaurant met een leuke inrichting! De wijn was lekker en het vlees was allemaal van prima kwaliteit. De bediening was heel aardig.
D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Het restaurant is smaakvol ingericht, de bediening is bijzonder vriendelijk en het eten heeft ons erg goed gesmaakt! Casa Ramon is een aanrader.
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Heerlijk gegeten met een groep van 13 man. Eten was prima en sfeer was goed en gezellig. Aanrader !
Sylvia R.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Op een zongavond een heerlijke goed gevulde paella gegeten. De kleine gerechten vooraf maken het echt Spaans. Al met al TOP gegeten. Ga hier zeker snel weer eten.