Casa Ramon

Meer informatie over restaurant Casa Ramon

Jouw recensie over het restaurant Casa Ramon

Steven V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Sfeer en setting is op orde, hoofdgerechten zijn goed/prima (lekker vlees, goede bijgerechten, vegetarische paella volwaardig) maar laat (deze avond) vooral steken vallen op het gebied van aandacht (personeel kijkt niet om zich heen), initiatief (moeten vragen om dingen) en wachttijd. Na de voorgerechten ging het gelukkig beter. De prijs kwaliteit verhouding is bij de nagerechten totaal zoek. (een halve sinaasappel met een bolletje ijs ten opzichte van een dessert dat je met z'n drieën kan delen).
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
Heerlijke grill gerechten!
Onze gasten waren hier voor het eerst en komen beslist terug.
Tieske K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Sfeervol, heerlijke gerechten, alleen de koffie met likeur was erg zoet (ik denk door extra gezoete slagroom).
Verder alleen maar lof!!
Ard L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten kwaliteit is meer dan goed, zeer vriendelijke bediening en een fijne ambiance al met al een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We werden hartelijke begroet en kwamen in een gezellige ambiance terecht. De bediening was prima en zeer vriendelijk, het eten heerlijk en royaal, en leuke muziek. Aanrader!
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden de bediening was zeer gastvrij en gezellige live muziek en je waant je weer even terug in Spanje
els V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was bijna de laatste dag van de ah actie. Wij wilden er zo wie zo als eens gaan eten.
De nagelezen recentie's van de actie leek twijfelachtig.
Maar wij hebben er werkelijk prima gegeten, met een uitstekende wijn en toch echt spaans gerecht.
Zeker voor herhaling vatbaar voor een menu van de kaart.
Of de life-muziek op zaterdag een aanrader is voor iedereen is twijfelachtig.?? Wij waren wat naar achter gaan zitten en dat was een goede keuze.
Kees Els
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De biefstuk is echt top! De bediening is heel vriendelijk! En het restaurant is gezellig!
En hoezo moet ik minstens 120 tekens hebben voor deze recensie als het kort en krachtig kan?
Lilian L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Mooi restaurant, waar ik niet zo snel binnen zou lopen. Vriendelijke bediening, heerlijk eten, gezellig interieur.
Wij komen zeker terug.
HeleenenMarleen M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Goede en vriendelijke bediening!
miekvandenhout .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij zijn aardig ontvangen , vriendelijk bediend . Mochten vooraf de wijn die we uitkozen proeven en hebben lekker gegeten in een goede ambiance
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
de tapas als voorgerecht vond ik vrij duur en niet zo bijzonder. Hoofdgerechten waren wel erg goed.
Leuk familie restaurant
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Leuk restaurant, je waant je in Spaanse sferen. Goede service, we wilden lekker lang tafelen, dit werd goed aangevoeld. Kwaliteit vh eten was zeer goed. Wij komen zeker terug! Een aanrader.
Margarita S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We vonden het bij Ramon heel gezellig en hebben lekker gegeten. Vriendelijke en enthousiaste bediening. Komen zeker nog een keertje terug!
Anna M. K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
De rook van het bereiden van de gerechten komt het restaurant in en slaat op je keel. De geuren waren ook beetje misselijkmakend.
anne-claire M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben met ons vieren lekker gegeten. Heel prettig dat het mogelijk was om een vegetarisch gerecht te bestellen , hoewel het vaste AH menu dat niet bevatte. We hebben wel erg lang moeten wachten op voor- en hoofdgerecht.
Martha B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Dat het AH menu een beperkte keuze biedt is begrijpelijk. Ronduit teleurstellend vonden we de kwaliteit van de bijgerechten bij de hoofdmaaltijd, in het bijzonder de koolsalade (Sligro?), en dit bij een Spaanse maaltijd?? Jammer dat dit restaurant niet van de gelegenheid gebruik heeft gemaakt om - ook bij een AH menu - hun Spaanse kookkunsten te laten zien.
Edward J.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Bij het AH actiemenu lijkt het of veel restaurants zich er gemakkelijk en voordelig van af maken. Erg simpel 3 gangen menu met als entree champignon schijfjes met knoflook saus die ik nauwelijks geproefd heb. Als je oartner geen last heeft van de knoflook die je hebt gegeten mankeert er iets aan. De heek was lekker met behoorlijke brava en het dessert met churro erg simpel of crema catalana ook weinig origineel. Voor ons geen reden eens terug te komen.
De bediening was vriendelijk en onze 3 jarige kreeg een kleurboek om hem een beetje rustig te houden; het duurde erg kang tussen de gangen door......
Annemarie Z.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zo’n leuke avond gehad, heerlijk gegeten en fijne, attente bediening. Hier komen we nog s terug.
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten hier, niet een hele grote kaart, maar iedereen vind er wel wat lekker op. Goede porties en de bijgerechten zijn ook heel lekker en niet te klein. Op donderdag avond zat de tent gewoon helemaal vol, dus reserveren is zeker een must. Goede sfeer en aardig personeel. Ik kom zeker nog eens terug.