Casa Ramon

Oude Varkenmarkt 1A 2311 VN Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Casa Ramon

CASA RAMON is een Spaans restaurant in het centrum van Leiden, langs het altijd levendige Noordeinde. Bij mooi weer kun je ervoor kiezen om buiten op het terras te dineren.

Bij CASA RAMON worden verschillende soorten vlees en vis van de grill wordt geserveerd. Elk gerecht wordt bereid met kwaliteit en passie. En als je niet kunt kiezen uit alle heerlijke gerechten die ze aanbieden, dan hebben ze ook de vlees- of vismixen, met verschillende bereidingen waar je heerlijk van smult.

Met de goede bediening in dit sfeervolle restaurant waan je jezelf in Spaanse sferen!
Reserveer bij CASA RAMON in Leiden en geniet van een gezellig avondje uit!

Meer informatie over restaurant Casa Ramon

Jouw recensie over het restaurant Casa Ramon

Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We werden gastvrij ontvangen en hebben gezellig buiten kunnen zitten. Het eten was heerlijk, gevarieerd en goed bereid! We komen hier zeker terug!
HCM H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Prettige omgang, heerlijk eten, goede keuzemogelijkheden, leuke lokatie
Roland S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Goed restaurant op een gezellige locatie. Ietwat onbeholpen ontvangst, maar niet onvriendelijk.
Floris W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Hert was een heerlijke zomeravond en we zaten buiten op het terras. De gerechten waren prima. Er was wat geluids overlast van knetterende motoren en een loeiende politieauto. Het Noordeinde is nu eenmaal een drukke route. Casa Ramon is o.i. een aanrader!
Stan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Naar aanleiding van een goede recensie in het Leidsch Dagbladczijn wij zelf op onderzoek uitgegaan en het resultaat was meer dan goed. Heerlijk buiten kunnen zitten op een redelijk druk punt maar dat deerde totaal niet. We gaan zeker nog een keer terug.
Gelske M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Leuke zaak met lekkere grill keuken.
kaart met voldoende keus
Lekkere tapas en voorafjes
Keuze tussen vlees en vis ruim voldoende, ook voor de carnivoren gotere porties beschikbaar
vriendelijke eigenaar en bediening
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Bij Casa Ramon heb je in 5 minuten het gevoel of je in Spanje op vakantie bent. Wat een gastheer top. En de tapas, het hoofdgerecht en de wijn heel goed. Het etentje afgesloten met een heerlijke koffie en likeur 43.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Leuke plek, sympathieke mensen, huiswijn erg lekker en eten is ok. Maar ik vond het weinig bijzonder want ik had het verwacht zoals het meestal in Spanje is. Het was allemaal erg clean, selectie van tapas en dan 2 bocerones op een stokbroodplakje, idem iberico op stokbroodje...., puntje tortilla etc. totaal 6 dingetjes met een prikkertje er in op een plankje. Ik verwachtte schaaltjes, bourgondisch. Zo ook de paella, lekker maar heel clean. Zou zo op de foto kunnen voor een verpakking of tijdschrift, smaakte ok maar niet geweldig, het mist zeg maar iets onregelmatigs iets speciaals persoonlijks. Zo van ik moet naar Ramon omdat zij de enige zijn die de Paella zo maken. Helaas, ik kom niet terug.
Juuth74 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wij komen graag eten bij Casa Ramon. Goede service, gezellige sfeer, en lekker eten én drinken.
Voor ons een top avond uit!
Jacqueline J.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Heerlijk met zn drieën gegeten in het Spaanse Restaurant het was tropisch warm waande ons in Spanje .De bediening was vriendelijk en alert het eten was heerlijk klaar gemaakt zoals we gewend zijn . Bedankt was een heerlijke avond .
S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Leuke eetgelegenheid leuke Spaanse muziek mag wel iets minder hard. Verder aardig personeel een geboden producten waren prima van kwaliteit.
V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Hartelijk ontvangst en zeer goede service. Het eten is erg naar onze wensen, heerlijk. het is bij Casa Ramon erg netjes, schoon en bijzonder vriendelijk. Je voelt je daar echt in vertrouwelijke sfeer en metten zin om terug te komen. Echt een aanrader en een opsteker voor Leiden.
W.J.H. F.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Wij hadden wat te vieren en kozen ter afsluiting van ons feest, voor dit restaurant gezien onze ervaring eerder.
dit bezoek was zeker niet de laatste keer! Lekker gegeten, vlotte bediening. Graag tot ziens!
fam. de Groot
Leiden
V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Zeer gastvrij. Bij het binnenlopen worden de jassen aangenomen en worden de gasten naar hun tafel begeleid. Tijdens het eten neemt het personeel alle tijd voor hun klanten. Niet alleen om de bestellingen op te nemen, maar ook voor een gezellig praatje.
Prijs van het eten is iets hoger dan verwacht, maar door de goede kwaliteit betaal ik graag iets meer. Het wachten tussen de gangen door was precies goed.
De sfeer is precies goed, niet overdreven veel Spaanse invloed, maar net genoeg om je even in Spanje te wanen. (vooral de muziek werkt hier goed aan mee)
Kortom, ik kom hier als Spanje liefhebber graag nog een keer terug!
Margot D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Wéér heerlijk gegeten met prima sfeer. Wij komen er graag er weer terug. De tapas, het hoofdgerecht en dranken zijn van prima kwaliteit!
Kenny C.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Vriendelijke bediening, goede prijs kwaliteit verhouding. Lekker gegeten.
hartger G.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. De gastheer is een schat!
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een leuke Spaanse sfeer met muziek aan tafel wat de avond speciaal maakte!
P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Super gezellig met live muziek...... Bediening is top. Heerlijke ossehaasbiefstuk gegeten toetje Casa Ramon is ook heerlijk.
H O.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Eigenlijk maar één woord heerlijk .
Zo relaxed gezellig en héérlijk gegeten.
Heerlijk buiten kunnen zitten de ober er vriendelijk
We komen zeker terug .
Vriendelijke groeten