Casa Ramon

Meer informatie over restaurant Casa Ramon

Jouw recensie over het restaurant Casa Ramon

bert N.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
echt Spaans echt spaans echt spaans echt spaans mijn recenti moet minimaal 120 tekens bevatten, zo beter/gaan we nog even door, nog even en ik word gratis stukjes schrijver
Edward P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Wij voelden verschil tussen de geboden service van 'normaal' betalende klanten en Albert Heijn klanten, zoals wij waren. Waar obers klaar stonden om normale klanten snel te bedienen konden wij wachten op die klanten.
De biefstuk was goed en goed bereid. De heek was drassig. De wijn per fles goed en goedkoop.
De kaart beperkt. Al met al geen reden voor een tweede bezoek.
mmannesse .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Geweldig eten en fantastische service! Een echte aanrader in Leiden! Even stukje verder lopen dan je neus lang is, maar dan heb je echt een juweeltje!
mmannesse .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Geweldige service en zalig eten. Ook zeer goede wijnkaart tegen zeer redelijke prijs. Aanrader in Leiden! Ik ga vaker terugkomen.
james V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Jammer we wilden spaans eten, maar het AH menu sloeg nergens op, laat in deze menu zien waar je goed in ben
door een spaans menu samen te stellen, had beter gekund.
Ze slaan op zo manier de bal mis om zich zo te presenteren als spaans restaurant.
Je moet de klanten op de deze manier , het gevoel gegeven dat ze terug willen komen.
Maar dat is in ons geval niet
StefanievanElteren .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Wij hadden gereserveerd voor de AH restaurant actie maar de a la carte zag er zo goed uit dat wij hebben besloten lekker a la carte te eten. Geen spijt, heerlijke gefrituurde vis & meloen met ham vooraf. Daarna heerlijke vis paella gegeten met als afsluiter de crema catalana, heerlijk! Echt een aanrader om heerlijk Spaans te gaan eten!
john V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Met ah actie wezen eten, ik neem aan dat dit speciale menu alleen voor de actie is en niet voor de normale prijs van 30 euro verkocht wordt want dan zou ik xeer teleurgesteld zijn. Het is jammer dat de ondernemer niet dat gene laat zien wat ze werkekijk te bieden hebben want voor dit menu zou ik niet terugkomen.
Leen S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Op vrijdag 14-7 hier wezen eten. Een aangename verrassing. Voor het 1 jarig bestaan kregen we een glas sangria aangeboden. Een leuke redelijk uitgebreide kaart met echte Spaanse heerlijkheden. We hebben een voor hoofd en nagerecht genomen. Alles was lekker en vriendelijke en behulpzame bediening. We gaan hier zeker terugkomen
Eter789 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Mooie locatie, gezellige inrichting, eenvoudig maar heerlijk gegeten via AH actie: heerlijke biefstuk en heek vd grill. De meneer die ons bediende was wel opvallend chaotisch: twee keer de verkeerde menukaart, aardappelgarnituur vergeten en we kregen de rekening van de buren. En dat, terwijl de zaak niet eens vol zat...
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Een lekker 3-gangenmenu gegeten op basis van de AH restaurantactie. Vanwege het zomerse weer lekker buiten gegegeten, maar binnen ziet het er ook mooi uit. Voor herhaling vatbaar en zeker aan te bevelen!
tondieben .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Prettige ontvangst, keurige bediening niet te haastig de gerechten achter elkaar. Goede plek gekregen om te zitten.
De gerechten waren precies voldoende.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Zaterdag 24 juni bij Casa Ramon gegeten. De ontvangst is niet echt efficient; er wordt gevraagd of er gereserveerd is, maar niet naar je naam. Ik had me aangemeld via de AH-actie maar doordat er geen naam wordt gecheckt is dat dus onbekend. Resultaat is dat je de verkeerde menu-kaart krijgt... De menukaart voor de AH-actie is zeer beperkt, keuze uit 2 voorafjes, 2 hoofdgerechten, 2 nagerechtjes; geen vegatarische keuzes..Op de AH-actiesite wordt geen speciaal actie menu getoond zodat wij nogal teleurgesteld waren. Toen ik hier iets van zei kreeg ik als antwoord terug dat ze niet het hele menu voor de actie beschikbaar konden maken "want we kunnen niet 2 personen voor 30 euro uitgebreid laten eten", alsof het restaurant verplicht wordt aan de actie mee te doen. Daarnaast is het natuurlijk een antwoord dat niet hoog scoort op de meetlat "klantvriendelijkheid". Je kunt wel van de normale menukaart bestellen en dan wordt de meerprijs in rekening gebracht. Het eten was goed; de gegrilde heek een verrassing, de patatas bravas en de gegrilde garnituur zeer goed op temperatuur, de crema catalana met het vereiste "kraakje"'. De zoutpot kan wel iets genuanceerder gebruikt worden.
Wat sfeer betreft scoort Casa Ramon" zeer hoge ogen. Geweldig. zeker met live-muziek ; je waant je in Spanje.. Al met al toch een aangenaam vertoeven maar verwacht geen hoogstaande culinaire avond..
Petra J.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten en is het personeel zeer vriendelijk. Top restaurant, ga er zeker snel weer eten . ????????????????????????????????????????????????????????????????
M W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het was mijn eerste bezoek aan casa Ramon met dank aan de AH actie. Helaas konden we niet van de reguliere kaart kiezen; niet de verwachte tapas. Het eten was prima maar een biefstuk is niet erg spaans. 30 euro voor 1 menu vond ik wat prijzig
Rene721 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een heerlijke ambiance op het terras. We hadden de Gamba's pilpil als voorgerecht en de paella del mar als hoofdgerecht. Beide gerechten waren lekker en smaakvol. We komen zeker snel terug.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
We hebben bij Casa Ramon een erg leuke avond gehad! Door de weeks is het iets rustiger maar dat mocht de pret niet drukken. Mijn vriendin komt uit Spanje en vond de gerechten en de aankleding goed en authentiek. Een aanrader!
Kim E.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Service langzaam, onvriendelijk en niet attent. Er zat een haar in mijn voorgerecht en de eigenaar deed hier niks aan alleen sorry zeggen. Verder hebben zij ondanks de wettelijke verplichting GEEN allergenenkaart en reageerde de eigenaar hier ontzettend onaardig op toen hij erop geattendeerd werd in verband met coeliakie. Ook bij de reservering was dit aangegeven. Personeel deed hier niks aan.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Sfeervol restaurant,persoonlijke,attente bediening,heerlijke gerechten,lekkere wijnen,passende niet te harde muziek.
Wij komen hier zeker terug!
Tuulia T.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Wij kwamen hier via de AH restaurant actie. Het menu was niet beschrikbaar op de website van AH maar het was een standaard 3-gangen menu met optie om de keuzes aan te passen voor een kleine meerprijs. Één van de serveerders leek onervaren en gaf ons het menu en legde niks uit. Daarna het gevraagd aan een andere serveerder en daar opheldering gekregen. Het eten was goed en smaakte uitstekend alleen waren de Churro´s te lang gefrituurd.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Restaurant voor ons vrijwel om de hoek, en vanwege de positieve recensies maar eens geprobeerd. Overall de verwachtingen niet volledig waargemaakt helaas. Wellicht aan te raden om je te beperken tot de grill (vlees)gerechten.

De gastheer is vriendelijk en attent. Vooraf de vleessoep gekozen. Het is op zich een prima soep, echter was deze veel te zout. Hierdoor kwamen de overige smaken nauwelijks door. Het vlees in de soep (draadjes vlees) was wel goed.

Als hoofdgerecht de Paella Valenciana. De Paella is goed gekookt, precies de goede bite. De kippendijen zijn heerlijk mals. De 'vis' in de Paella bestaat uit 2 mosselen en 2 garnalen. De garnalen waren heerlijk, de mosselen vielen tegen, simpelweg niet veel smaak. De portie Paella was te klein als hoofdgerecht! Voor 18,50 verwacht je dat dit voldoende vult. Verder is de salade erbij simpel, op zich niets mis mee, maar opmaak is matig. Daarnaast hadden de ingrediënten van de salade verser gekund.

Ten slotte het dessert, vers fruit met ijs en slagroom. Prima bolletje vanille ijs, heerlijk. Slagroom ook oké. Het verse fruit is echter veel te klein gesneden en oogt wat ongeïnteresseerd op een hoopje gegooid. De smaken zijn prima maar ook hier kan de opmaak net dat beetje extra geven wat je nu mist.

Al met al had ik er meer van verwacht. Zeker niet slecht; restaurant is bovendien leuk ingericht en de sfeer is prima. Wellicht bij een volgende keer toch maar voor de echte grill gerechten gaan, want daar lijkt dit restaurant zich mee te willen onderscheiden. Zo worden de grill gerechten door de (Spaanse) chef in de open keuken bereid op een grill; de overige gerechten komen uit de gesloten keuken erachter.