Casa Ramon

Oude Varkenmarkt 1A 2311 VN Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Casa Ramon

CASA RAMON is een Spaans restaurant in het centrum van Leiden, langs het altijd levendige Noordeinde. Bij mooi weer kun je ervoor kiezen om buiten op het terras te dineren.

Bij CASA RAMON worden verschillende soorten vlees en vis van de grill wordt geserveerd. Elk gerecht wordt bereid met kwaliteit en passie. En als je niet kunt kiezen uit alle heerlijke gerechten die ze aanbieden, dan hebben ze ook de vlees- of vismixen, met verschillende bereidingen waar je heerlijk van smult.

Met de goede bediening in dit sfeervolle restaurant waan je jezelf in Spaanse sferen!
Reserveer bij CASA RAMON in Leiden en geniet van een gezellig avondje uit!

Meer informatie over restaurant Casa Ramon

Jouw recensie over het restaurant Casa Ramon

Richard R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Hartelijke ontvangst. Heerlijk gegeten met familie. Leuke gelegenheid om lekker Spaans te eten.
Tafels staan goed verdeeld en wij hadden met zijn 6en een mooie ronde tafel.
Genoten deze avond.
Gerard-Leiden .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heel lekker gegeten, veel aandacht van personeel, heeft hart voor de klanten. Werd wel vrij warm door combinatie van volle zaak en grill
Kyara A.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Het is heerlijk!!
Fantastisch drie gangen menu gegeten van goede kwaliteit.
Als je lekker spaans wilt eten moet je hier zijn!
Marien J.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Ik heb hier in drie maanden tijd 6 keer gegeten. Dat lijkt me op zich een méér dan voldoende aanbeveling!
Maar omdat ik zo nodig 120 lettertekens moet gebruiken, wil ik er nog wel PRIMA aan toevoegen.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Gezellig restaurant, goed , beleefd en snelle bediening. Eten is heerlijk een echte aanrader
Corrie B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Super lekker gegeten. Waanzinnig leuke mensen. Aanrader. Toprestaurant. Betaalbaar lekker eten en drinken!!
cheetafriekje .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Ontvangst is zeer hartelijk, vriendelijke bediening. Voorgerecht was lekker, paella was niet echt de smaak die we verwachten, weinig smaakvol in vergelijking met andere paella's die we gegeten hebben in diverse landen.
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Zeer geslaagde avond met Spaanse live muziek; kennelijk iedere laatste zaterdag van de maand. Zeker aan te bevelen gelet prijs/kwaliteit.
M. W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Erg leuk restaurant, zeker een aanrader! Leuke sfeer en prima gerechten. De grillkeuken midden in het restaurant is een leuk idee.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Sfeer en setting is op orde, hoofdgerechten zijn goed/prima (lekker vlees, goede bijgerechten, vegetarische paella volwaardig) maar laat (deze avond) vooral steken vallen op het gebied van aandacht (personeel kijkt niet om zich heen), initiatief (moeten vragen om dingen) en wachttijd. Na de voorgerechten ging het gelukkig beter. De prijs kwaliteit verhouding is bij de nagerechten totaal zoek. (een halve sinaasappel met een bolletje ijs ten opzichte van een dessert dat je met z'n drieën kan delen).
Kyra D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Lekker gegeten, niet te chic, wat prima is bij de Spaanse keuken. Vriendelijke bediening, erg beleefd, op t verlegene af. Bij t menu zat n glaasje heerlijke sangria, leuke deal!
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
Heerlijke grill gerechten!
Onze gasten waren hier voor het eerst en komen beslist terug.
Tieske K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Sfeervol, heerlijke gerechten, alleen de koffie met likeur was erg zoet (ik denk door extra gezoete slagroom).
Verder alleen maar lof!!
Ard L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten kwaliteit is meer dan goed, zeer vriendelijke bediening en een fijne ambiance al met al een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We werden hartelijke begroet en kwamen in een gezellige ambiance terecht. De bediening was prima en zeer vriendelijk, het eten heerlijk en royaal, en leuke muziek. Aanrader!
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden de bediening was zeer gastvrij en gezellige live muziek en je waant je weer even terug in Spanje
els V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was bijna de laatste dag van de ah actie. Wij wilden er zo wie zo als eens gaan eten.
De nagelezen recentie's van de actie leek twijfelachtig.
Maar wij hebben er werkelijk prima gegeten, met een uitstekende wijn en toch echt spaans gerecht.
Zeker voor herhaling vatbaar voor een menu van de kaart.
Of de life-muziek op zaterdag een aanrader is voor iedereen is twijfelachtig.?? Wij waren wat naar achter gaan zitten en dat was een goede keuze.
Kees Els
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De biefstuk is echt top! De bediening is heel vriendelijk! En het restaurant is gezellig!
En hoezo moet ik minstens 120 tekens hebben voor deze recensie als het kort en krachtig kan?
Lilian L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Mooi restaurant, waar ik niet zo snel binnen zou lopen. Vriendelijke bediening, heerlijk eten, gezellig interieur.
Wij komen zeker terug.
HeleenenMarleen M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Goede en vriendelijke bediening!