Casa Piri Piri

Noorderkerkstraat 8 1501 NB Zaandam Nederland Kaart

Over het restaurant Casa Piri Piri

Een warm welkom bij Casa Piri Piri

In het hartje van Zaandam zit het Portugese restaurant Casa Piri Piri. Kenmerkend voor het restaurant is de open en gemoedelijke huiskamersfeer. In het midden van het restaurant staat een aanschuiftafel waar bekenden en onbekende een onvergetelijke avond beleven. De specialiteit is de Portugese kip Piri Piri, zeer goed bereid en overheerlijk!

Meer informatie over restaurant Casa Piri Piri

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Casa Piri Piri

John P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Eten was uitstekend, maar door de drukte duurde het veel te lang! Er werd alles aan gedaan om het de gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken.
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
we gaan er vaak eten omdat het altijd goed, betaalbaar en gezellig is. ook de bediening is heel behulpzaam. het restaurant ligt voor ons heel gunstig en is daarom makkelijk bereikbaar.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het restaurant ziet er aan de buitenkant niet zo gezellig uit. Binnen is het echter heel gezellig. De bediening is goed. Ze is goed op de hoogte van alle gerechten en heeft alles onder controle.
Het eten is heerlijk. De pasteitjes van kabeljauw zijn een absolute aanrader!
Marica O.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
onwijs lekker gegeten, de kip met piri piri is echt een aanrader. zeer leuke ambiance, niet te groot lekker knus. ook de bediening was super. zeker een aanrader wij komen nog een keer terug
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijk gegeten, drie gangen. Vlotte bediening, goede voorlichting over de te kiezen gerechten. Om aan te bevelen!
BiancaBianca .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
4 steren voor de overheerlijke kip piri piri, hum specialiteit! Helaas in de venusschelpen erg veel zand.

2 sterren voor de slechte service dat je moet betalen voor een glas kraanwater naast je wijn.
Personeel was aardig, maar miste wel hun advies voor hun lekkere wijn op de tap. Dit hebben we gelezen op hun bord in de zaak en ons tweede wijntje was veel lekkerder dan hun witte huiswijn.

3 sterren voor decor. Leuke zaak. Slechte stoelen!! Lijkt of ze in elkaar storten als je gaat zitten. Te fellen spots en er rijden iedere keer auto's door de bocht waardoor je verblind wordt als je richting het raam zit.
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Bij Casa Piri Piri, kom je in een warm bad. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Voor de geleidehond van mijn zwager werd meteen water geregeld. Graag zou ik meer hoofdgerechten op de kaart wat willen zien.
Ook is het jammer dat er geen kruidenboter maar een bakje vispate wordt geserveerd. Kruidenboter kan er met een kleine bijbetaling wel bij geserveerd worden.
Betty G.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
De lekkerste kip piri piri die ik tot nu toe in de buurt van Amsterdam heb gegeten, komt echt dicht bij het Portugese origineel. Alleen jammer dat veel kipstukjes vaak aangebrand zijn en dan die bittere brandsmaak hebben. Dus als ze dat kunnen voorkomen dan is het echt heerlijk.
Jasmine M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Hier gegeten met de AH restaurant actie, heel fijn dat je van de kaart mocht kiezen, dus geen beperkt menu.
Personeel was vriendelijk en het eten heel lekker. Prijzen zijn redelijk en sfeer prima.
Astrid J.
Wat een fijn restaurant.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Hebben hier weer heerlijk gegeten, bediening is ook altijd erg vriendelijk. Het restaurant is klein maar daardoor juist gezellig en de nieuwe inrichting is helemaal prima.
B V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Een leuke Portugese verrassing in Zaandam: zeer vriendelijke ontvangst, servicegericht, volop keuze uit passende gerechten, waarvan de 2 die wij uitkozen echt goed smaakten, met een lekker karafje 'groene wijn' en een smakelijk dessert. Werkelijk niets te klagen.
Daniel En Daisy D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Geen portugese sfeer of gastvrijheid. Het eten is lekker, wel zijn de bijgerechten erg prijzig en werd er voor een karaf water 2euro in rekening gebracht. Veel betaald ondanks de AH bonnen.
Marion W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heel gezellige avond met echt lekker eten, ongedwongen, heerlijk ontspannen avondje , leuke bediening , persoonlijke benadering
annekeveenendaal .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Piri Piri met de AH actiezegels. Wij waren vroeg dus nog weinig mensen. perfecte bediening!
Aanrader!
Pim J.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Allerhartelijkst, eenvoudig & 'no thrills' eten, gezellig met groepje vrienden. Minpuntje, de tafeltjes van plastic zien we liever bedekt met een authentiek Portugees kleedje....
loisadam .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Mooi knus restaurant met goed eten voor een schappelijke prijs. De kip piri piri is vurrukkulluk en de gegrilde sardientjes als voorgerecht prima en heel smakelijk. Kortom: Portugees eten hier is prima en mooie fado op de achtergrond plus de goeie, snelle bediening maakt het geheel een heerlijke ervaring!
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Lief personeel, leuk restaurant.
Alleen jammer dat de kruidenboter vervangen is door boter met sardine paté.
Ook goed toegankelijk voor mensen met een geleidehond. De hond krijgt eerder wat te drinken dan wij, haha
Rinie-1445 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Zijn hier ook te gast geweest, en werden gemoedelijk ontvangen, voor een weekendavond was het er niet echt druk, en waren er gemiddeld 3 tafeltjes gevuld. Het voorgerecht: gevulde jalapenos vonden we alle vier erg lekker, maar het hoofdgerecht (2x kip en 2x spareribs) was niet bijzonder. Ook de z.g. bijgerechten waren niet overvloedig. Uiteraard kun je wel bijbestellen, maar dat zou eigenlijk niet moeten. Bediening had het uiteraard niet druk, en zat regelmatig wat te bladeren in een tijdschrift achter de bar. Misschien was dit Portugese kippen-restaurant gewoon niet echt helemaal ons ding.
jannieket22 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Eten was best lekker. Inrichting niet zo van onder de indruk, maar leuke lokatie. Aardig personeel. Niet perse een aanrader, want al met al teveel een middenmoter.