Casa Piri Piri

Noorderkerkstraat 8 1501 NB Zaandam Nederland Kaart

Over het restaurant Casa Piri Piri

Een warm welkom bij Casa Piri Piri

In het hartje van Zaandam zit het Portugese restaurant Casa Piri Piri. Kenmerkend voor het restaurant is de open en gemoedelijke huiskamersfeer. In het midden van het restaurant staat een aanschuiftafel waar bekenden en onbekende een onvergetelijke avond beleven. De specialiteit is de Portugese kip Piri Piri, zeer goed bereid en overheerlijk!

Meer informatie over restaurant Casa Piri Piri

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Betty G.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
De lekkerste kip piri piri die ik tot nu toe in de buurt van Amsterdam heb gegeten, komt echt dicht bij het Portugese origineel. Alleen jammer dat veel kipstukjes vaak aangebrand zijn en dan die bittere brandsmaak hebben. Dus als ze dat kunnen voorkomen dan is het echt heerlijk.
Jasmine M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Hier gegeten met de AH restaurant actie, heel fijn dat je van de kaart mocht kiezen, dus geen beperkt menu.
Personeel was vriendelijk en het eten heel lekker. Prijzen zijn redelijk en sfeer prima.
Astrid J.
Wat een fijn restaurant.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Hebben hier weer heerlijk gegeten, bediening is ook altijd erg vriendelijk. Het restaurant is klein maar daardoor juist gezellig en de nieuwe inrichting is helemaal prima.
B V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Een leuke Portugese verrassing in Zaandam: zeer vriendelijke ontvangst, servicegericht, volop keuze uit passende gerechten, waarvan de 2 die wij uitkozen echt goed smaakten, met een lekker karafje 'groene wijn' en een smakelijk dessert. Werkelijk niets te klagen.
Daniel En Daisy D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Geen portugese sfeer of gastvrijheid. Het eten is lekker, wel zijn de bijgerechten erg prijzig en werd er voor een karaf water 2euro in rekening gebracht. Veel betaald ondanks de AH bonnen.
Marion W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heel gezellige avond met echt lekker eten, ongedwongen, heerlijk ontspannen avondje , leuke bediening , persoonlijke benadering
annekeveenendaal .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Piri Piri met de AH actiezegels. Wij waren vroeg dus nog weinig mensen. perfecte bediening!
Aanrader!
Pim J.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Allerhartelijkst, eenvoudig & 'no thrills' eten, gezellig met groepje vrienden. Minpuntje, de tafeltjes van plastic zien we liever bedekt met een authentiek Portugees kleedje....
loisadam .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Mooi knus restaurant met goed eten voor een schappelijke prijs. De kip piri piri is vurrukkulluk en de gegrilde sardientjes als voorgerecht prima en heel smakelijk. Kortom: Portugees eten hier is prima en mooie fado op de achtergrond plus de goeie, snelle bediening maakt het geheel een heerlijke ervaring!
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Lief personeel, leuk restaurant.
Alleen jammer dat de kruidenboter vervangen is door boter met sardine paté.
Ook goed toegankelijk voor mensen met een geleidehond. De hond krijgt eerder wat te drinken dan wij, haha
Rinie-1445 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Zijn hier ook te gast geweest, en werden gemoedelijk ontvangen, voor een weekendavond was het er niet echt druk, en waren er gemiddeld 3 tafeltjes gevuld. Het voorgerecht: gevulde jalapenos vonden we alle vier erg lekker, maar het hoofdgerecht (2x kip en 2x spareribs) was niet bijzonder. Ook de z.g. bijgerechten waren niet overvloedig. Uiteraard kun je wel bijbestellen, maar dat zou eigenlijk niet moeten. Bediening had het uiteraard niet druk, en zat regelmatig wat te bladeren in een tijdschrift achter de bar. Misschien was dit Portugese kippen-restaurant gewoon niet echt helemaal ons ding.
jannieket22 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Eten was best lekker. Inrichting niet zo van onder de indruk, maar leuke lokatie. Aardig personeel. Niet perse een aanrader, want al met al teveel een middenmoter.
Moniek R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Voor de tweede keer hier komen eten, dit keer met de AH-actie. Wederom heerlijke gerechten en de kip met piri piri als specialiteit is een aanrader! De sfeer is heel gemoedelijk, je krijgt een beetje het gevoel alsof je in een huiskamer zit. Er werd fijne livemuziek gedraaid. Wij komen hier zeker nog een paar keer terug!
Eetplaneet .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het eten is echt heel lekker, met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het wordt ook op mooi, huiselijk servies geserveerd. Het is ook fijn dat het geen rumoerig restaurant is. De huiswijn is niet lekker, zowel de rode als de witte zijn geen aanrader. Ook vind ik het niet gastvrij als je geen glas water kunt bestellen, je móet dan spa blauw nemen. Als je gasten verder gewoon wijn, bier en Irish Koffee bestellen is dat echt een afknapper. Gelukkig maakt het eten een hoop goed.
p. L.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
alles weer prima.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij komen er regelmatig sinds 2009. Wij zijn echte Portugal liefhebbers. Wij komen ook graag bij Carina en haar moeder. De prijzen zijn heel redelijk. De bediening altijd snel en vriendelijk. Een maar, het is jammer dat zij de smaak van de schotels wel hebben aangepast aan die van de gemiddelde Hollander. Van ons mag er best altijd een schotel zijn waar wat meer knoflook en coentros in zitten.
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Je wordt hier hartelijk ontvangen. Mijn zwager is blind en komt met zijn geleidehond, die als eerste een bakje water krijgt. Casa Piri Piri is echt een aanrader
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
21 januari 2017 eten was prima maar als je om een karaf water vraagt dag krijg je te horen dat ze alleen spa blauw per fles serveren. Bij het afrekenen moesten wij hiervoor € 7,95 neertellen. Suggestie: zet op de menukaart water uit de kraan in een karaf voor een kleine vergoeding ( € 2,-) een milieuvriendelijke optie waar ik graag een kleine bijdrage aan wil leveren.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Altijd gezellig en goed! Zeer vriendelijke bediening! Bedankt weer voor de gezelligheid Carina!