Casa Piri Piri

Noorderkerkstraat 8 1501 NB Zaandam Nederland Kaart

Over het restaurant Casa Piri Piri

Een warm welkom bij Casa Piri Piri

In het hartje van Zaandam zit het Portugese restaurant Casa Piri Piri. Kenmerkend voor het restaurant is de open en gemoedelijke huiskamersfeer. In het midden van het restaurant staat een aanschuiftafel waar bekenden en onbekende een onvergetelijke avond beleven. De specialiteit is de Portugese kip Piri Piri, zeer goed bereid en overheerlijk!

Meer informatie over restaurant Casa Piri Piri

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Casa Piri Piri

Ria V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Zo lekker piri piri kip, echt zoals je het in portugal eet. Echt fatastisch.
Zeer vriendelijke bediening ...top restaurant kan ik iedereen aanbevelen ????????????
Sissy N.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
De echte smaak van Portugees eten was jammer genoeg niet terug te vinden in de gerechten, Picanha hoort mals en sappig te zijn, deze was taai wel om een andere gevraagd maar was helaas ook niet zo lekker.
Pieter M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Gezellig familierestaurant met heerlijk authentieke Portugese gerechten. Aanrader!!
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
leuke avond gehad , lekker eten, vriendelijk personeel
Betty B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Altijd genieten bij casa piri piri, ons favourite restaurant, lieve mensen die heel werken om hun gasten een geweldig avond te laten verzorgen
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Gezellige locatie .keurig personeel goede gerechten
Slechte stoelen
Yosua O.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk eten, kleine onderbezetting waardoor service wat schort. Overal een heerlijke tijd gehad in een gezellige omgeving.
Seraja V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Voor het esrst hier gegeten. Vooraf een broodje ( 4 stuks en we waren met 5 personen) met een smeersel van tonijn, sardines, en gezouten roomboter. Dit alles kwam op een bordje en nog verpakt, zo uit de koelkast en op tafel. Niets zelfgemaakt, aan presentatie ontbreekt het behoorlijk. Als voorgerecht had ik gamba's piri piri welke erg goed waren, de olie met piri was zelfs zo lekker dat we nog een broodje bij bestelde om te kunnen dippen. ( bij de rekening bleek dat dit broodje als 2e als voorgerecht gerekend was, dus voor de iens aanbieding van AH waren deze 2 het goedkoopste :-( ) Mijn tip aan het restaurant is om bij de gamba's een broodje te serveren is wel zo netjes.
Het hoofdgerecht had ik de dorade, deze was zalig. Had de saus apart gevraagd en deze ook niet gebruikt voor de vis. De rest van de tafelgasten hebben ook erg lekker gegegeten.
Met 5 personen hadden we 2 flessen wijn, fris en een karaf water(kraanwater) bij het afrekenen bleek de 2 karafen water €12,- te kosten. Na een lange discussie is deze wel van de rekening afgehaald maar dat het water uit de kraan op de rekening staat is al erg. We zullen nog wel een keer terug komen maar bij een fles wijn krijg je hier dus geen water!!!
John P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Eten was uitstekend, maar door de drukte duurde het veel te lang! Er werd alles aan gedaan om het de gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken.
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
we gaan er vaak eten omdat het altijd goed, betaalbaar en gezellig is. ook de bediening is heel behulpzaam. het restaurant ligt voor ons heel gunstig en is daarom makkelijk bereikbaar.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het restaurant ziet er aan de buitenkant niet zo gezellig uit. Binnen is het echter heel gezellig. De bediening is goed. Ze is goed op de hoogte van alle gerechten en heeft alles onder controle.
Het eten is heerlijk. De pasteitjes van kabeljauw zijn een absolute aanrader!
Marica O.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
onwijs lekker gegeten, de kip met piri piri is echt een aanrader. zeer leuke ambiance, niet te groot lekker knus. ook de bediening was super. zeker een aanrader wij komen nog een keer terug
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijk gegeten, drie gangen. Vlotte bediening, goede voorlichting over de te kiezen gerechten. Om aan te bevelen!
BiancaBianca .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
4 steren voor de overheerlijke kip piri piri, hum specialiteit! Helaas in de venusschelpen erg veel zand.

2 sterren voor de slechte service dat je moet betalen voor een glas kraanwater naast je wijn.
Personeel was aardig, maar miste wel hun advies voor hun lekkere wijn op de tap. Dit hebben we gelezen op hun bord in de zaak en ons tweede wijntje was veel lekkerder dan hun witte huiswijn.

3 sterren voor decor. Leuke zaak. Slechte stoelen!! Lijkt of ze in elkaar storten als je gaat zitten. Te fellen spots en er rijden iedere keer auto's door de bocht waardoor je verblind wordt als je richting het raam zit.
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Bij Casa Piri Piri, kom je in een warm bad. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Voor de geleidehond van mijn zwager werd meteen water geregeld. Graag zou ik meer hoofdgerechten op de kaart wat willen zien.
Ook is het jammer dat er geen kruidenboter maar een bakje vispate wordt geserveerd. Kruidenboter kan er met een kleine bijbetaling wel bij geserveerd worden.
Betty G.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
De lekkerste kip piri piri die ik tot nu toe in de buurt van Amsterdam heb gegeten, komt echt dicht bij het Portugese origineel. Alleen jammer dat veel kipstukjes vaak aangebrand zijn en dan die bittere brandsmaak hebben. Dus als ze dat kunnen voorkomen dan is het echt heerlijk.
Jasmine M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Hier gegeten met de AH restaurant actie, heel fijn dat je van de kaart mocht kiezen, dus geen beperkt menu.
Personeel was vriendelijk en het eten heel lekker. Prijzen zijn redelijk en sfeer prima.
Astrid J.
Wat een fijn restaurant.
H. S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Hebben hier weer heerlijk gegeten, bediening is ook altijd erg vriendelijk. Het restaurant is klein maar daardoor juist gezellig en de nieuwe inrichting is helemaal prima.
B. V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Een leuke Portugese verrassing in Zaandam: zeer vriendelijke ontvangst, servicegericht, volop keuze uit passende gerechten, waarvan de 2 die wij uitkozen echt goed smaakten, met een lekker karafje 'groene wijn' en een smakelijk dessert. Werkelijk niets te klagen.