Casa Piri Piri

Noorderkerkstraat 8 1501 NB Zaandam Nederland Kaart

Over het restaurant Casa Piri Piri

Een warm welkom bij Casa Piri Piri

In het hartje van Zaandam zit het Portugese restaurant Casa Piri Piri. Kenmerkend voor het restaurant is de open en gemoedelijke huiskamersfeer. In het midden van het restaurant staat een aanschuiftafel waar bekenden en onbekende een onvergetelijke avond beleven. De specialiteit is de Portugese kip Piri Piri, zeer goed bereid en overheerlijk!

Meer informatie over restaurant Casa Piri Piri

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
loisadam .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Mooi knus restaurant met goed eten voor een schappelijke prijs. De kip piri piri is vurrukkulluk en de gegrilde sardientjes als voorgerecht prima en heel smakelijk. Kortom: Portugees eten hier is prima en mooie fado op de achtergrond plus de goeie, snelle bediening maakt het geheel een heerlijke ervaring!
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Lief personeel, leuk restaurant.
Alleen jammer dat de kruidenboter vervangen is door boter met sardine paté.
Ook goed toegankelijk voor mensen met een geleidehond. De hond krijgt eerder wat te drinken dan wij, haha
Rinie-1445 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Zijn hier ook te gast geweest, en werden gemoedelijk ontvangen, voor een weekendavond was het er niet echt druk, en waren er gemiddeld 3 tafeltjes gevuld. Het voorgerecht: gevulde jalapenos vonden we alle vier erg lekker, maar het hoofdgerecht (2x kip en 2x spareribs) was niet bijzonder. Ook de z.g. bijgerechten waren niet overvloedig. Uiteraard kun je wel bijbestellen, maar dat zou eigenlijk niet moeten. Bediening had het uiteraard niet druk, en zat regelmatig wat te bladeren in een tijdschrift achter de bar. Misschien was dit Portugese kippen-restaurant gewoon niet echt helemaal ons ding.
jannieket22 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Eten was best lekker. Inrichting niet zo van onder de indruk, maar leuke lokatie. Aardig personeel. Niet perse een aanrader, want al met al teveel een middenmoter.
Moniek R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Voor de tweede keer hier komen eten, dit keer met de AH-actie. Wederom heerlijke gerechten en de kip met piri piri als specialiteit is een aanrader! De sfeer is heel gemoedelijk, je krijgt een beetje het gevoel alsof je in een huiskamer zit. Er werd fijne livemuziek gedraaid. Wij komen hier zeker nog een paar keer terug!
Eetplaneet .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het eten is echt heel lekker, met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het wordt ook op mooi, huiselijk servies geserveerd. Het is ook fijn dat het geen rumoerig restaurant is. De huiswijn is niet lekker, zowel de rode als de witte zijn geen aanrader. Ook vind ik het niet gastvrij als je geen glas water kunt bestellen, je móet dan spa blauw nemen. Als je gasten verder gewoon wijn, bier en Irish Koffee bestellen is dat echt een afknapper. Gelukkig maakt het eten een hoop goed.
p. L.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
alles weer prima.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij komen er regelmatig sinds 2009. Wij zijn echte Portugal liefhebbers. Wij komen ook graag bij Carina en haar moeder. De prijzen zijn heel redelijk. De bediening altijd snel en vriendelijk. Een maar, het is jammer dat zij de smaak van de schotels wel hebben aangepast aan die van de gemiddelde Hollander. Van ons mag er best altijd een schotel zijn waar wat meer knoflook en coentros in zitten.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Je wordt hier hartelijk ontvangen. Mijn zwager is blind en komt met zijn geleidehond, die als eerste een bakje water krijgt. Casa Piri Piri is echt een aanrader
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
21 januari 2017 eten was prima maar als je om een karaf water vraagt dag krijg je te horen dat ze alleen spa blauw per fles serveren. Bij het afrekenen moesten wij hiervoor € 7,95 neertellen. Suggestie: zet op de menukaart water uit de kraan in een karaf voor een kleine vergoeding ( € 2,-) een milieuvriendelijke optie waar ik graag een kleine bijdrage aan wil leveren.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Altijd gezellig en goed! Zeer vriendelijke bediening! Bedankt weer voor de gezelligheid Carina!
mvlasman .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gisteravond gezellig gegeten bij Casa Piri Piri. Het restaurant doet denken aan een grote woon-/eetkamer.
De bediening was goed en het eten was heerlijk. We komen hier wel vaker en het is een aanrader.
ruudboomgaard .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Ik kom regelmatig hier eten, het ontvangst is fijn. Je voelt je er op je gemak en de sfeer is goed. De muziek is prima op de achtergrond zodat je een gesprek kunt voeren. De temperatuur en de tafelindeling is ook meer dan prettig, je zit niet zo op elkaar. Je merkt dat je herkent wordt van de vorige keren.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Een pure smaak.
Supervriendelijke bediening.
r.pereira.do.tanque .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het eten was geweldig en personeel vriendelijk. Ik raad een ieder daar eens te gaan eten.
En de prijzen vallen ook reuze mee.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wat een lieve ontvangst.
Het restaurant is niet groot, maar het voelt als een huiskamer.
Het eten is er heerlijk, wij komen zeker terug
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Leuk en gezellig familie restaurant. We hadden alle vier verschillende gerechten en het smaakte heerlijk. Vooral de kip piripiri was voortreffelijk. Hier gaan we vaker komen
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
een sfeervol klein restaurant. vriendelijk personeel en ruime keuze aan gerechten. De prijzen zijn zeer redelijk.
De kip peri peri was lekker, maar had wel iets pittiger kunnen zijn.
De voorgerechten de garnalen/kabeljauw kroketjes, de vissoep en de sardientjes waren lekker.
anitananning .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Goed eten, personeel erg vriendelijk, heerlijke toetjes, pasteis de nata!!
Wisselende menu's.
Portugese ambiance top!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Antoinette R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vriendelijke bediening. Het eten was goed. De gevulde jalapeno-pepers en de kabeljauwpasteitjes evenals het lamsvlees waren goed en ook met Portugese smaak/oorsprong. Ook de nagerechtjes (tarte .....met cake en de tarte met opgeklopt eiwit) waren zeer goed van smaak.
We waren hier met de AH-actie. Prima verrekend met vrije keuze van de hele kaart.
Wel even opletten waar je met koud weer zit, bij de deur is het niet aangenaam!