Casa Piri Piri

Noorderkerkstraat 8 1501 NB Zaandam Nederland Kaart

Over het restaurant Casa Piri Piri

Een warm welkom bij Casa Piri Piri

In het hartje van Zaandam zit het Portugese restaurant Casa Piri Piri. Kenmerkend voor het restaurant is de open en gemoedelijke huiskamersfeer. In het midden van het restaurant staat een aanschuiftafel waar bekenden en onbekende een onvergetelijke avond beleven. De specialiteit is de Portugese kip Piri Piri, zeer goed bereid en overheerlijk!

Meer informatie over restaurant Casa Piri Piri

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij komen er regelmatig sinds 2009. Wij zijn echte Portugal liefhebbers. Wij komen ook graag bij Carina en haar moeder. De prijzen zijn heel redelijk. De bediening altijd snel en vriendelijk. Een maar, het is jammer dat zij de smaak van de schotels wel hebben aangepast aan die van de gemiddelde Hollander. Van ons mag er best altijd een schotel zijn waar wat meer knoflook en coentros in zitten.
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Je wordt hier hartelijk ontvangen. Mijn zwager is blind en komt met zijn geleidehond, die als eerste een bakje water krijgt. Casa Piri Piri is echt een aanrader
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
21 januari 2017 eten was prima maar als je om een karaf water vraagt dag krijg je te horen dat ze alleen spa blauw per fles serveren. Bij het afrekenen moesten wij hiervoor € 7,95 neertellen. Suggestie: zet op de menukaart water uit de kraan in een karaf voor een kleine vergoeding ( € 2,-) een milieuvriendelijke optie waar ik graag een kleine bijdrage aan wil leveren.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Altijd gezellig en goed! Zeer vriendelijke bediening! Bedankt weer voor de gezelligheid Carina!
mvlasman .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gisteravond gezellig gegeten bij Casa Piri Piri. Het restaurant doet denken aan een grote woon-/eetkamer.
De bediening was goed en het eten was heerlijk. We komen hier wel vaker en het is een aanrader.
ruudboomgaard .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Ik kom regelmatig hier eten, het ontvangst is fijn. Je voelt je er op je gemak en de sfeer is goed. De muziek is prima op de achtergrond zodat je een gesprek kunt voeren. De temperatuur en de tafelindeling is ook meer dan prettig, je zit niet zo op elkaar. Je merkt dat je herkent wordt van de vorige keren.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Een pure smaak.
Supervriendelijke bediening.
r.pereira.do.tanque .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het eten was geweldig en personeel vriendelijk. Ik raad een ieder daar eens te gaan eten.
En de prijzen vallen ook reuze mee.
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wat een lieve ontvangst.
Het restaurant is niet groot, maar het voelt als een huiskamer.
Het eten is er heerlijk, wij komen zeker terug
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Leuk en gezellig familie restaurant. We hadden alle vier verschillende gerechten en het smaakte heerlijk. Vooral de kip piripiri was voortreffelijk. Hier gaan we vaker komen
shiralice .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
een sfeervol klein restaurant. vriendelijk personeel en ruime keuze aan gerechten. De prijzen zijn zeer redelijk.
De kip peri peri was lekker, maar had wel iets pittiger kunnen zijn.
De voorgerechten de garnalen/kabeljauw kroketjes, de vissoep en de sardientjes waren lekker.
anitananning .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Goed eten, personeel erg vriendelijk, heerlijke toetjes, pasteis de nata!!
Wisselende menu's.
Portugese ambiance top!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Antoinette R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vriendelijke bediening. Het eten was goed. De gevulde jalapeno-pepers en de kabeljauwpasteitjes evenals het lamsvlees waren goed en ook met Portugese smaak/oorsprong. Ook de nagerechtjes (tarte .....met cake en de tarte met opgeklopt eiwit) waren zeer goed van smaak.
We waren hier met de AH-actie. Prima verrekend met vrije keuze van de hele kaart.
Wel even opletten waar je met koud weer zit, bij de deur is het niet aangenaam!
Fernanda D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het viel tegen en deed niet aan mijn verwachtingen van de authentieke Portugese keuken.
Alle Piri-Piri gerechten vielen tegen (niet pittig).
Betty B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
geweldig, wat een top restaurant, eten is super lekker, en de bediening, geweld, wat een lieve mensen,
GolfYani .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
De bestelde gerechten vond ik niet authentiek Portugees smaken. De entrecot en het gestoofd lamsvlees hadden niet de echte piri piri saus apart opgediend zoals ik in Portugal heb gehad, maar hadden een mild pittig smaakje. De flan was wel homemade (in een eigen aardewerkschaaltje, maar ik miste de laag caramel op de bodem.
Michel P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Wasmachine weer heerlijk eten bij Casa Piri Piri. Gastvrouw is zeer vriendelijk en het eten erg lekker. Voor een Zaterdag avond wel te rustig om goed te draaien als restaurant lijkt mij, maar voor ons wel lekker.
jipke2 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten was super de piri piri kip was echt heerlijk
service erg vriendelijk gewoon een gezellig etentje gehad
we kunnen het aanraden
JoseKoopmanschap57 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Het was geweldig. Het eten super heerlijk, de bediening erg vriendelijk, de entourage gezellig. Echt voor herhaling vatbaar.
macsis61 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We hebben heerlijk gegeten, we hadden de spare ribs en de kipspiezen...(we waren met 4 personen)...Het eten was heerlijk, de bediening geweldig. We voelden ons erg welkom. Het is net of je in een huiskamer eet, zo gezellig en kleinschalig. En de prijs viel ons zo enorm mee!! Ik kan dit iedereen aanraden!