Casa Pino

Rijnstraat 17 1078 PV Amsterdam Nederland Kaart
31-206752323

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Speciale deals

-50% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Casa Pino

Bij Casa Pino schuif je aan voor een pizza, salade, pasta, grillgerechten en natuurlijk nog veel meer. De pizza’s worden gebakken in een authentieke steenoven, voor nog meer smaak. Heb je een luie dag, is het slecht weer of heb je vrienden over de vloer? Dan bestel je online of telefonisch, Casa Pino bezorgt je maaltijd thuis. Lekker makkelijk toch?!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Casa Pino

Dagelijks 15.00 - 03.00 uur

7,2
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Casa Pino

Sonja F.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten, alles vers gemaakt, daardoor duurt het iets langer, maar dat is het waard. Pizza’s met perfecte bodem.
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Misschien was het niet handig om bij de buurt Italiaan zalm en garnalen te bestellen, in pasta 's en pizza's zijn ze vast beter, maar de zalm was te lang gebakken en de garnalen veel zacht die vielen uit elkaar. De bediening echter stal ons hart dus stoer als we zijn, dat durfde we niet te zeggen
Liesbet123 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Schandalig laat bezorgd, lauw en weinig. Zeer onbeschoft aan de telefoon en het duurde ook lang voor er opgenomen werd. Zeer zeker nooi bestellen hier.
Mars S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Slechthorend personeel wat met verkeerde gerechten aankomt. Eten wat te lang op het vuur heeft gestaan en schijnbaar is dat normaal.
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Pizza met kofte gegeten , drukke restaurant, bediening niet altijd attent. De sfeer was niet al te vrolijk.Maar het ging om het eten.Dat was niet echt wat ik had gehoopt. Kon wel iets meer in smaak hebben. Voor mij niet om nog een tweede keer terug te komen.
DiemerII .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Als ik een paar dagen de stad uit ben geweest, is er niets fijner dan met de trein op Amsterdam Centraal aankomen en vervolgens op de Nieuwmarkt de bloemetjes buiten zetten. Want in de provincie is ook niet alles koek en ei.
Maar verleden week donderdag was ik na een late lunch zo moe en verzadigd dat ik de kortste route naar huis verkoos, via Amsterdam RAI en tramlijn 4.
Dat ik toch een biertje op het vernieuwde terras van Casa Pino bestelde, kwam omdat ik, nou ja en ach, alleen thuis is toch ook maar weer alleen.

Ik had wel vaker iets bij Casa Pino gegeten. Meestal laat in de nacht, op een tijdstip dat de Rivierenbuurt al lang op één oor lag en er alleen zwervers en dronkenlappen voor een stuk pizza of jenever binnen kwamen. Maar altijd bleef de eigenaar vriendelijk, hoe vervelend de ongenode gasten ook waren.

Dit keer was ik er rond etenstijd. Terwijl ik op het terras mijn bier dronk, stroomde het restaurant langzaam vol.
Een bejaard Amerikaans echtpaar, een Duits stelletje, mensen die na een vermoeiende reis net hun bnb appartementje hadden betrokken en dicht bij huis wilde eten.
Een heel gezin met aanhang, (moeder werd zittend op haar rollator het restaurant in gesjouwd) ook zij kwamen hier per toeval.
Van een Amsterdammer met vier dames op leeftijd wist ik het niet zeker, maar lol hadden ze wel.

U begrijpt het, ik ben er ook naar binnen gegaan. Ik bestelde een Mideye Köfte puur voor de gezelligheid en dat werd beloond met het aanschuiven van een net zo eenzame dame die eigenlijk van plan was haar afhaalpizza in de trein naar Rotterdam te nuttigen. Maar daar gaat het hier niet om.

Ik noteer nu de reacties van de die avond aanwezige eters.
1. This is the best pizza ever.
2. Ganz toll hier und gutes essen.
3. Het ziet er allemaal totaal anders uit maar het is best lekker.

Er waren nog meer eters, zij aten allemaal stilletjes hun bord leeg.
Mijn Mideye Köfte was gewoon lekker. Pittig gekruide gehaktballetjes, lekker zwemmend in het vet, puur Turks, koriander en groene paprika.
En mijn tafeldame komt een keer terug.

Rest mij te melden dat Casa Pino wel een vooraf snackje serveert maar niet aan gratis drankjes na de maaltijd doet. Hoewel, de grappa bij de koffie was me een bel van heb ik jou daar.

Misschien moet ik toch maar wat vaker via Amsterdam RAI terug naar huis.
Serena W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Niet te geloven, nadat ze me een verkeerde bestelling hebben gegeven en ik erover terugbelde werd ik op de achtergrond uitgelachen en belachelijk gemaakt! Brutaliteit aan de telefoon! Uiteindelijk heb ik €20,- betaalt voor 2 kapsalon wat €13,- kostte. En m'n lasagne? Die kreeg ik niet meer. Nooit meer hier bestellen!