Casa Pino

Rijnstraat 17 1078 PV Amsterdam Nederland Kaart
31-206752323

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Speciale deals

-50% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Casa Pino

Bij Casa Pino schuif je aan voor een pizza, salade, pasta, grillgerechten en natuurlijk nog veel meer. De pizza’s worden gebakken in een authentieke steenoven, voor nog meer smaak. Heb je een luie dag, is het slecht weer of heb je vrienden over de vloer? Dan bestel je online of telefonisch, Casa Pino bezorgt je maaltijd thuis. Lekker makkelijk toch?!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Casa Pino

Dagelijks 15.00 - 03.00 uur

7,1
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Casa Pino

Anneriek B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Het was niet fijn dat de rookruimte grenst aan het restaurant en de rook langs het gordijn naar binnen komt!
Sonja F.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten, alles vers gemaakt, daardoor duurt het iets langer, maar dat is het waard. Pizza’s met perfecte bodem.
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Misschien was het niet handig om bij de buurt Italiaan zalm en garnalen te bestellen, in pasta 's en pizza's zijn ze vast beter, maar de zalm was te lang gebakken en de garnalen veel zacht die vielen uit elkaar. De bediening echter stal ons hart dus stoer als we zijn, dat durfde we niet te zeggen
Liesbet123 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Schandalig laat bezorgd, lauw en weinig. Zeer onbeschoft aan de telefoon en het duurde ook lang voor er opgenomen werd. Zeer zeker nooi bestellen hier.
Mars S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Slechthorend personeel wat met verkeerde gerechten aankomt. Eten wat te lang op het vuur heeft gestaan en schijnbaar is dat normaal.
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Pizza met kofte gegeten , drukke restaurant, bediening niet altijd attent. De sfeer was niet al te vrolijk.Maar het ging om het eten.Dat was niet echt wat ik had gehoopt. Kon wel iets meer in smaak hebben. Voor mij niet om nog een tweede keer terug te komen.
Serena W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Niet te geloven, nadat ze me een verkeerde bestelling hebben gegeven en ik erover terugbelde werd ik op de achtergrond uitgelachen en belachelijk gemaakt! Brutaliteit aan de telefoon! Uiteindelijk heb ik €20,- betaalt voor 2 kapsalon wat €13,- kostte. En m'n lasagne? Die kreeg ik niet meer. Nooit meer hier bestellen!