Casa Paloma

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Wij hadden een verrassingsdiner van 4 gangen. Over het algemeen was t goed.
Prima service en bediening. Misschien af en toe een beetje over de top.
Verder een heel gezellige sfeer. Mooi ingericht. Klein en knus restaurant.
Gerita V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Prima gegeten met twee in dit keke tapas restaurant in Spaanse sferen. De service was erg goed. Jas aannemen en wijn geproeft we twijfelde tussen 2 wijnen. Dit verwacht je niet bij een tapaz restaurant. De keuken wordt gedeeld met die van de oude clipper. Dit komt de qualiteit van het eten en personeel tegoede.

Verassings menu gekozen. Was heerlijk gevarieerd met koude en warme gerechten. De dadels met spek en de inktvisringen waren erg goed.

Locatie ligt niet op de route in Egmond aan Zee maar het is meer dan de moeite waard om het op te zoeken. De locals eten eten hier ook.

Meer dan goed alternatief tussen de bistro's in Egmond aan Zee
Reunie V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Wat een leuk restaurant. We hebben een verrassingsmenu van tapas besteld en het was echt geweldig. Een aanrader. Erg aardig personeel. Een gezellig avondje tafelen voor weinig geld!
S_kleurrijk .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Wat een onwijs gezellig restaurant is dit en wat een aanwinst voor Egmond. Eventjes helemaal iets anders, dan de vele andere restaurants die zich in Egmond bevinden.

Een lief, klein restaurantje dat een beetje opgescholen zit achter Restaurant D' Oude Clipper en het Pomplein.

Wij hebben heerlijke tapas (a ala carte) gegeten, genoten van de ambiance en van de gastvrijheid van het jonge stel die het restaurant gezamenlijk runnen.
De Sangria is een echte aanrader.

Jah! Ons zie je hier zeker vaker terug komen.
Hihik .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Het is lastig kiezen van de kaart. Gelukkig hebben ze een verrassingsact tapas menu. Het was erg lekker. De bediening was erg vriendelijk en vrolijk. Wil je lekker eten voor een schappelijke prijs, dan is dit restaurant zeker een aanrader.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
we konden niet kiezen dus hebben we het aan de kok overgelaten,het was allemaal erg lekker en smaakvol opgediend,we kregen 4 keer een aantal gerechten zowel warm en koud.
Voor herhaling vatbaar