Casa Nostra

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 22:30

9,1
Emiel N.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar.
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Prima gegeten, vriendelijke (deels Engelstalige) bediening, eenvoudig interieur, met voldoende ruimte tussen de tafels. Menukaart is wel beperkt, maar de bestelde voor-, hoofd- en nagerechten waren heerlijk, goed op smaak en qua presentatie dik in orde. Aanraders: de antipasto van het huis vooraf en de orichiette (pasta met gehaktballen). We gaan hier zeker nog eens eten!
HANS V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
De zaak zat vol op zaterdagavond.
Op de Ceintuurbaan aan de rand van de Pijp.
Klein huiselijk restaurant met goede sfeer. Op de grote tv Italiaans voetbal zonder geluid. Helemaal goed wat mij betreft.
De eigenaar had het menu handgeschreven op een krijtbordje waarmee hij bij de tafel een toelichting gaf.
Antipesto vooraf met goede buffelmozzarella en verse bruschetta´s.
De verse ´pasta fresca ´ als hoofdgerecht was heerlijk van smaak.
De limoncello als dessert kwam ijskoud in bevroren glazen.
Goede sfeer en normale prijzen.
Voor 25 euro hadden we een rode topwijn en vooraf prima prosecco. Totaal € 35,00 per persoon.
Geweldige prijs/kwaliteit verhouding.
Kevin D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten was heel lekker en de bediening was top! Gezellige locatie voor Italiaanse gerechten!
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Fijn, simpel en eerlijk Italiaans eten in een goede atmosfeer.
Claudine V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heel lekkere, eerlijke en verse pasta.
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Goed eten, aardige bediening met allemaal echte Italianen voor een goede prijs. Een aanrader. Enige minpunt is dat er boven de bar een enorm tv scherm hangt dat bijna de hele avond skiwedstrijden liet zien en wat de sfeer nogal bepaald. Geen idee waarom en onze tafel irriteerde zich hieraan.
Ken M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Zeer vriendelijk en professionele medewerkers en eigenaar. Uitstekend eten en goede wijnen. Prima prijzen.
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk eten. Verse pasta heel goed van smaak. nagerecht (limoncellotaart met chocola) overheerlijk... Erg vriendelijke mensen, leuke zaak.
Een aanrader in De Pijp!
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Lekker Italiaans gegeten in dit kleinschalig restaurant.
Menukaart is beperkt, maar gerechten zijn lekker bereid.
Voorgerecht Casa Nostra is een erg smakelijke aanrader!
Nori J.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Lekker gegeten ,, de burratta heel erg lekker maar de portie te groot, de pasta met bospaddestoelensoep bijzonder smakelijk en goed op maat...!
Aveline S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Casa Nostra was voor ons een aangename verrassing. Wij kwamen een half uur te vroeg, maar dit was geen enkel probleem. We kregen de gerechten en wijn op een krijtbord aangereikt en hebben ieder verschillende gerechten gekozen. De antipasti (bruschetta en diverse antipasti op een bord) waren heerlijk en ook de hoofdgerechten smaakten voortreffelijk. Alsof we in Italie (Puglia) zaten te eten... Goede wijn erbij en als afsluiter echt lekkere nagerechten, Mascarpone met Amaretto (niet te zoet) en de taart van het huis (met Limoncello en goede chocolade er bovenop). Onze complimenten! Wij komen graag terug in dit gezellige restaurant.
Tosca K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijke antipasti en vers gemaakte pasta
Reinoud R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voor gerecht de anti pasta voor 2 personen, nou sorry maar was gewoon echt matig. Veel salami , iets warms, iets kouds.....tja gewoon niet echt goed. Ook hoofdgerecht pasta met champignons en met varkens worst het was het allemaal niet....ik zal wel wat anders gewend zijn....maar dit was niet best.
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Op zaterdag 12 november 2016 hebben we bij dit kleine maar gezellige restaurant gegeten. Onze verwachtingen waren, gezien eerdere recensies, hoog gespannen. We werden niet teleurgesteld. Prima ontvangst, leuke tafeltje in een klein maar tamelijk rustige ambiance. De kaart is klein, maar voor elk wat wils. prima verse gerechten. Antipasto pugliese was goed. (vooral het aubergine rolletje). Parmigiana melanzane gerecht en de pasta met paddenstoelen erg lekker. Als dolce una torta di casa nostra. Dit was goed. Kortom een aanrader. We hadden met familie een gezellige avond.
Ger R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gezellig, klei, huiskamerachtig restaurant. Hoewel de tafeltjes vrij dicht op elkaar staan was het geluidsniveau alleszins aanvaardbaar voor een slechthorende. Het zou kunnen dat dat wat minder wordt als het restaurant geheel bezet is.
De bediening is attent en vriendelijk. De beheersing van het nederlands door de Patron is ruim voldoende dat van de dames in de bediening wat minder. Maar omdat wij zelf een beetje italiaans spreken was dat geen probleem.
Kleine kaart met uitstekend bereide gerechten. De melanzane alla parmigiana en de pasta met paddenstoelen en truffel was voortreffelijk.
Voor ons is dit zeker een adres om terug te komen.
Mars A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Kleine kaart maar ontzettend lekker eten. Hele goede bediening je voelt je echt te gast. Wij komen beslist terug!
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Lekker eten en prima wijn voor een betaalbare prijs.
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Puur Italiaans. Kleine kaart. Versgemaakte pasta, lekkere wijn, fantastisch desert. Kortom, heerlijk gegeten en voor een prima prijs.
Andre H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Misschien kwam het omdat we buiten gingen eten maar er ging veel mis in de bediening. Het meest storend was de wijn die na het eten werd gebracht. Het eten was goed maar niet in verhouding tot de prijs.