Casa Nostra

Reinoud R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Op zaterdag 12 november 2016 hebben we bij dit kleine maar gezellige restaurant gegeten. Onze verwachtingen waren, gezien eerdere recensies, hoog gespannen. We werden niet teleurgesteld. Prima ontvangst, leuke tafeltje in een klein maar tamelijk rustige ambiance. De kaart is klein, maar voor elk wat wils. prima verse gerechten. Antipasto pugliese was goed. (vooral het aubergine rolletje). Parmigiana melanzane gerecht en de pasta met paddenstoelen erg lekker. Als dolce una torta di casa nostra. Dit was goed. Kortom een aanrader. We hadden met familie een gezellige avond.
Ger R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gezellig, klei, huiskamerachtig restaurant. Hoewel de tafeltjes vrij dicht op elkaar staan was het geluidsniveau alleszins aanvaardbaar voor een slechthorende. Het zou kunnen dat dat wat minder wordt als het restaurant geheel bezet is.
De bediening is attent en vriendelijk. De beheersing van het nederlands door de Patron is ruim voldoende dat van de dames in de bediening wat minder. Maar omdat wij zelf een beetje italiaans spreken was dat geen probleem.
Kleine kaart met uitstekend bereide gerechten. De melanzane alla parmigiana en de pasta met paddenstoelen en truffel was voortreffelijk.
Voor ons is dit zeker een adres om terug te komen.
Mars A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Kleine kaart maar ontzettend lekker eten. Hele goede bediening je voelt je echt te gast. Wij komen beslist terug!
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Lekker eten en prima wijn voor een betaalbare prijs.
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Puur Italiaans. Kleine kaart. Versgemaakte pasta, lekkere wijn, fantastisch desert. Kortom, heerlijk gegeten en voor een prima prijs.
Andre H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Misschien kwam het omdat we buiten gingen eten maar er ging veel mis in de bediening. Het meest storend was de wijn die na het eten werd gebracht. Het eten was goed maar niet in verhouding tot de prijs.
Lauramp .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Heerlijke avond gehad. Service was super. Ben zelf Italiaanse en het eten was top. Voelde me echt weer in Italië. Ruime voorgerechten, huisgemaakte pasta als hoofd en dessert maakte het plaatje compleet. Was onze eerste keer, zeker voor herhaling vatbaar. Aanrader voor iedereen die authentiek italiaans wil eten.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Casa Nostra: een restaurant naar m'n hart! Kleine, overzichtelijke zaak met een dito menukaart. Qua voorgerechten is het wat mij betreft de beste keuze om de antipasti te nemen. Veel variatie, van kaas en worst tot heerlijke aubergine rolletjes. Voor het hoofdgerecht kun je kiezen uit vlees of drie soorten pasta's. De drie huisgemaakte pasta's worden aan tafel getoond, om uit te kiezen. De ietwat ijdele kok verdient een open keuken; nu hij dat niet heeft, komt hij gewoon af en toe het restaurant inlopen, met een kunstige koksmuts op het hoofd. De wijnen zijn bijna allemaal zuid-Italiaans: volrijp en goed betaalbaar. En over water wordt niet moeilijk gedaan: er wordt gewoon een karaf kraanwater op tafel gezet. Tenslotte zou ik bijna de vriendelijke bediening vergeten. Aanrader, deze zaak!
Spinnekop .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Heerlijk gegeten, antipasti en verse pasta, kleine kaart, grote porties, goede wijn. Vriendelijke bediening. Aan te raden. Wij komen hier zeker terug
Co.horchner .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Zij maken hun naam waar:casa nostra. Een genoeglijk eethuis. Heel slim: een beperkte kaart met gerechten waar voldoende aandacht aan kan worden besteed. Allemaal pure gerechten: je waant je in de hak van italië. Royaal, smakelijk glas wijn. Mooie schaal met antipasti. Voor ouderen misschien te veel i.v.m. Dat wat er nog volgt. Bestel van de pasta rustig één schotel voor twee. De bediening wil het je graag naar de zin maken. Paul H., Ermelo
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Een aantal maanden geleden hebben we hier met de kinderen gegeten. De bediening was allervriendelijkst en vond het geen enkele moeite om voor hen een iets aangepast gerecht te serveren. De kaart is beperkt, maar biedt voldoende keuze. De scampi, pasta en de desserts overtroffen onze verwachting. Nadat je hier hebt gegeten weet je hoe pasta werkelijk moet smaken. We komen zeker nog een keer terug!
Damiano A.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Josemolenaar20 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Heerlijk gegeten! Het personeel was super vriendelijk, een echte Italiaanse ervaring in Amsterdam. Een echte aanrader dus!!
Xeanette D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Wij vinden het altijd super gezellig en lekker bij Casa Nostra. Authentiek Italiaans eten, vriendelijke bediening en altijd meer dan genoeg heerlijk eten. Het restaurant ziet er niet zeer hip uit, maar het is echt een aanrader!! Gisteren zaten er ook bijna alleen maar Italianen, dus dat zegt wel genoeg ... Prijzen ook nog steeds redelijk. Voorgerechten zo'n grote portie dat een pastaatje daarna echt meer dan genoeg is.
Massimo B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Antipasti casa nostra: echte aanrader. De pasta' s zijn subliem. Goede wijnen. Vriendelijke en discrete bediening. Als Italianen die ruim 20 jaar in Amsterdam wonen zijn we super blij met deze echte in de buurt!
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Geweldig restaurantje waar ze nog zelf de pasta op de dag zelf vers maken, en dat proef je! Wordt gerund door heel vriendelijke italianen die ook een charmant woordje Nederlands spreken. Must go!
Renee O.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Gisteravond met z'n 2-en gegeten. Het eten was echt fantastisch met zelf gemaakte verse pasta. Vooraf een anti pasti met extra Burrata (soort Mozarella). Ontzettend lekker, net of je in Italië bent.

Je zit ook alleen met Italianen in de zaak, want er zijn weinig Nederlanders die dit sjofel uitziende, kleine tentje proberen. Maar t is de beste Italiaan die ik in Amsterdam gevonden heb. Een kleine menu kaart, maar voor iedereen wat wils! M'n beste aanrader tot nu toe!
Sonja L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
We hebben in dit kleine restaurantje aan de Ceintuurbaan heerlijk authentiek Italiaans gegeten en lekkere wijn gedronken. We komen zeker nog eens terug!