Casa Molero

Dinsdag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag 17:00 - 22:30
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Een Tapasrestaurant dat het goed begrepen heeft. De vrolijke eigenaresse, de Spaanse chef en de leuke/authentieke inrichting zorgen voor de perfecte sfeer. Het eten is erg goed en je waant je 100% in Spanje. Tel daarbij op dat de wijnen zeer vriendelijk zijn geprijsd en je hebt een super avond.
YasenEd .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Leuk restaurantje met de echte sfeer. Lekkere wijnen en mooie gerechtjes. Vooral de kroketjes en kokkels waren erg lekker. Een aanrader! Wel even cash geld meenemen, pinnen kan niet.
Xxx1 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
een sfeervol klein restaurant in een verborgen straat. Persoonlijke aandacht van de kok en gastvrouw. Heerlijke hapjes waaronder verschillende soorten kroketten en toast met tomaat en olijfolie
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
werkelijk fantastische ontdekking op Texel. Absoluut aanrader. Komen zeker nog een keer terug. Opvallend schoon en sfeervol. Je waant je echt in een spaans tapas bar! De enige teleurstelling die je zou kunnen overkomen is vergeten te reserveren :).
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
met vrienden hier gegeten omdat we de vorige keer hier ook lekker hadden gegeten.
het voordeel is dat de tapa's makkelijk te delen zijn dus voor ieder wat wils.
de serano ham, de Spaanse kaas de dadels met spek waren erg lekker.
kom hier zeker nog eens terug.
Dennis P.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Knus restaurantje in den burg

Lekkere gerechten die met zorg bereid worden.
de serranoham is een aanrader!
En ook de garnalenknoflook kroketjes moet je geprobeerd hebben!
F45 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Leuk restaurant. Top sfeer ( kleinschalig) Prijs/kwaliteit uitstekend. Wij hebben verschillende onderdelen van de kaart geprobeerd. Lekker vonden wij de garnalen en eekhoornbroodkroketjes. Zeker een aanrader.
Wolbert P.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Fantastisch restaurant, als we van te voren willen weten dat wij een top avond willen krijgen dan reserveren wij bij Casa Molero. Zeer gastvrije mensen die het fenomeen tapas naar een top niveau helpen. Sfeervol restaurant waar de klant persoonlijk wordt geholpen. Alle gerechten worden na het bestellen vers bereid. Lekkere wijn en tegen een zeer betaalbaar tarief. Absolute aanrader!
MamavanJort .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Heerlijk door de kok zelf bereide tapas. De inktvis en de kroketjes zijn werkelijk top. Sfeervol restaurant met heel mooie Spaanse accessoires aan de balken van het plafond. Nog nooit zo'n schoon restaurant gezien werkelijk opvallend.
Erik J.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
De familie Schlemmer doet dit jaar de eilanden aan en onze eerste stop is Texel. Het weer is matig, maar dat deert niet als we met heerlijke tapas binnen zitten bij Casa Molero. Met z'n vieren kunnen we veel aan, dus het wordt een ware proeverij met enkel hoogtepunten. Bij die hoogtepunten zijn ook verrassingen, zoals een heerlijke oude manchego met daarop een streepje kweepeergelei, die zo lekker is dat we die nog een tweede keer bestellen. En niet alleen de tapas zijn goed, ook de toetjes zijn top, met ook hier voor mevrouw Schlemmer die niks met noga dacht te hebben, als verrassing de drie heerlijke soorten noga: niet alleen maar zoet, maar heel smakelijk.
Een aanrader!
Cindy A.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
In een woord geweldig! Heerlijk gegeten. Elk gerechtje een genot. Super sfeervol klein restaurantje met aandacht voor de klant. Echt een aanrader!
Karmijn S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Wonend op Texel en als Spanjeliefhebbers is dit onze favoriet op het eiland. De kroketjes van eekhoorntjesbrood of chorizo zijn zo heerlijk. Goede producten en echte Spaanse smaken met zorg bereid en dan ook nog in een gezellige sfeer. Top!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Na een zeer goede ervaring drie jaar geleden zijn we weer teruggekeerd naar dit tapas restaurant. De hoge verwachtigingen zijn weer ingelost. Hoewel het achterafstraatje wat anders doet vermoeden vindt je hier een heel intiem restaurantje. Met 20-25 plekken heeft de bedienende eigenaresse de volle aandacht voor de 5 bezette tafeltjes. Pure gerechten (bereid door de eigenaar van spaanse komaf), geen poespas in een spaans sfeertje. Heerlijk gegeten en een echte aanrader! De prijs is zeer schappelijk. Wel even opletten dat er geen pin aanwezig is in de zaak. Wij komen in ieder geval terug.
Jobke D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Wat een vondst! Achteraf, uit de loop zit een klein maar fijn spaans tentje (met tegeltjes aan de muur). Onder andere gegeten heerlijk spaans brood met ailoli, een heerlijk zachte seranoham, geweldige baccalau kroketjes en super langoustines. Bediening is attent, huiswijn is heerlijk. De rekening viel enorm mee. Bedankt voor de fijne avond.
Kingfisher60 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2014
Lekker Spaans gegeten op Texel. Heerlijke tapas en andere verse Spaanse specialiteiten. Favoriet blijft de crème brulee, maar ook de iberico ham, chorizo kroketjes en de olijven zijn een aanrader. Lekker ongedwongen met een goed glas wijn of een Spaanse biertje. Inrichting zeer Spaans, maar daar moet je van houden. Eigenaren runnen de zaak en zijn bijzonder relaxed en gastvrij.
Sybe H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2014
Tapa's zoals tapa's bedoeld zijn. Manuel en Ellery laten je de Spaanse kant van het eiland Texel zien! Manuel, zelf Spaans van geboorte laat je de verfijnde Spaanse keuken proeven in de vorm van tapa's. Kokkels, inktvis, eigen gemaakt brood, uit Spanje geïmporteerde Iberico hammen, olijven, eigengemaakte paella kroketten, tortilla & pittige worstjes. Goede wijnen, en Spaans bier. Allemaal even smakelijk bereid en met passie gebracht. Hier voel je je welkom, en wordt je als gast in de watten gelegd.
Soldahi .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
Geweldig gegeten, sympathieke en vriendelijke bediening en je waant je echt in Spanje. Heerlijke garnalen in knoflook, super vers! Mocht u op Texel komen, een echte aanrader!!
Harm24 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Als je op Texel komt moet een keer tapes eten bij casa molero. De enige die echte tapas maakt. Vriendelijke bediening en ongedwongen sfeer. Wat je zeker moet eten is de crème brulee. Kom graag terug
JosevBuren .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2012
Dit is echt een aanrader als je naar Texel gaat. Eigenaren runnen dit samen, hebben er bewust voor gekozen om samen iets kleins te gaan runnen. En dat merk je in alles. Echt passie voor het product en de service.