Casa Italia

Meer informatie over restaurant Casa Italia

Kan beter
Lies O.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Echte Italiaanse gerechten en smaken die met hart en ziel bereid worden door de Italiaanse chefkok. Het eten laat soms op zich wachten, maar alles wordt vers bereid. Zo op je bord. Heb je geen tijd of geen geduld of heb je geen benul van Italiaans tafelen ga dan maar naar de verkeerde pizza tent Domino's om de hoek.
Peek2 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Casa Italia zit niet op de mooiste locatie van Venlo maar heeft binnen toch wel sfeer. Een strakke inrichting met Italiaanse accenten en Italiaanse muziek komt prettig over. Hoewel het restaurant halfvol is heeft de keuken kennelijk toch te weinig capaciteit want de wachttijden zijn lang.
De Carpaccio di manzo heeft weinig smaak, teveel kaas en te weinig sla. De Buffelmozarello was wel weer smakelijk. Ook de pizza's waren prima.
Een tip: leg de witte wijn en rosé niet in de vriezer.
Ricvandi .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Afgelopen zaterdag met zeven personen bij Casa Italia in Venlo gegeten. Een restaurant in Italiaanse stijl met een aantal bijzondere muurschilderingen. Het was binnen erg rustig, maar dat kwam vooral door het warme weer buiten. De service en het eten waren namelijk voortreffelijk. Vooraf hadden we Antipasto della casa, een mix van verschillende voorgerechten variërend van gegrilde groene asperges tot vitello tonato. Als hoofdgerecht had ik Tagliatelle al salmone. Een meerderheid van mijn tafelgenoten nam de Spaghetti carbonara en was daar erg tevreden over. De voor- en hoofdgerechten zorgden legden een stevige bodem voor de nodige glazen prosecco en limoncello. Als afsluiter hadden we een combinatie van o.a. tiramisu, Gelato all’ amarena en Tartufo limoncello.

Dit restaurant, op loopafstand van treinstation Venlo, is zeker een aanrader.