Casa Egitto

• Bar , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Casa Egitto

Wim C.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Te lang moeten wachten, 50 min op voorgerecht, daarna meer dan 30 min op hoofdgerechten. Tafel met 4 personen. Van 2 personen de risotto vanwege zeer hoog zoutgehalte terug gegeven. Echt niet te eten,....
Heel vervelende afsluiting van een dag Mooi Kampen.
freek J.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Een erg goede keuken. Dat is wel het belangrijkste om meteen te benoemen. Het ziet er best sfeervol uit. Gevoelsmatig klopt er iets niet: een door Argentijnen gerund restaurant dat een combinatie is van de Italiaanse en Argentijnse keuken. Als je de kaart krijgt (duurde even) schrik je even van de prijzen van de (Argentijnse houtskool) keuken.. Maar, en dat is het belangrijkste: weergaloos lekker. Erg goede kwaliteit ingrediënten, zeer smaakvolle gerechten, super klaargemaakt (hele malse eendenborst bijvoorbeeld). Een aanrader.
Mammavanmeisje .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Verrassend! Een stuk vlees van ècht goede kwaliteit. Zeer nette bediening. Heerlijk dessert, creatief opgemaakt.
Dit is zeker geen middenmoot. De inrichting is ook prachtig. Stijlvol en gezellig.
Hier rijden we nog wel eens voor om :-)
IlsJG .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Op vrijdagavond hebben we hier met zijn tweeën gegeten. Ondanks dat andere restaurantjes in Kampen bomvol zaten, waren hier maar 2 andere tafeltjes bezet. Wat ons betreft super zonde, want het was echt super! We konden lekker buiten zitten, achter het restaurant zit een binnenstadstuin waar je lekker uit de wind zit. De bediening was heel vriendelijk en professioneel; ze vroegen af en toe of het smaakten en of we nog wat wensten zonder opdringerig te zijn. Het eten was echt heerlijk! Er zitten heel veel lekkere groenten, salades en aardappeltjes bij het hoofdgerecht. Het vlees was op houtskool gebakken, wat je goed proeft. Het smaakte echt heerlijk! De prijs is wel aan de hoge kant, daarom hebben wij alleen een hoofdgerecht genomen, maar het was ons geld zeker wel waard.
Het restaurant zit er nog niet zo lang, daarom kregen we gratis een broodje met boter vooraf. Mede daarom was het ook niet zo heel druk. Je kunt van de voorkant ook niet zien dat het restaurant achter nog een hele mooi serre en tuin heeft. Dit zouden ze best wat beter mogen aangeven, want wat ons betreft is het zonde dat het op een heerlijke vrijdagavond zo rustig was in een restaurant waar je zo lekker kunt eten! Wij komen zeker terug!
logan .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Wij hebben hier heerlijke gegeten! Modern en warm ingericht, goede sfeer. Ontvangst was hartelijk en de bediening correct en attent. Er was even een misverstand over het eten maar dat werd netjes opgelost. We kregen een lekker broodje van het huis vooraf. Als hoofdgerecht namen we de mixed grill vis en een zalmforel, op een bedje van verse groenten als broccoli, bloemkool ed. Het was lekker, maar helaas allebei de gerechten aan de koude kant. Dat was echt jammer. De friet en de salade waren knapperig en vers. Als dessert kozen we voor de chocolademousse, genoeg voor twee personen.