Casa Don Arroyo

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 00:00

• Af te huren , Terras
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij Casa Don Arroyo op aanraden van vrienden. Lekkere variërende gerechten uit de Zuid-Amerikaanse keuken, gezellig interieur en vriendelijk personeel. voor herhaling vatbaar.
Een top restaurant en zeker een aanrader!
Sanne P.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten met mijn gezin, ondanks de drukte toch niet lang hoeven wachten. De bediening was erg vriendelijk en de prijskwaliteitverhouding was prima. Wij komen zeker terug!
Sjoerd T.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Win zaten met fris weer in de uitbouw c.q. De serre het was niet warm genoeg er was even koude lucht / trek snel geteten en gegaan het eten in feite smakelijk niets mis mee , Helaas mist personeel ervaring waardoor er zeker Meer uit te Halen valt
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Al meerdere malen gaan eten. Echt een aanrader. Zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Erg gezellig ingericht en zeer vriendelijk personeel. Echter is het eten ronduit slecht. Lauwe soep, taaie platgeslagen 'ossenhaas', taaie varkenshaas en eten geserveerd gekregen wat vergeten was op te maken met saus en garnering. Het taaie vlees wat te doorbakken was, was het toppunt. Alle 8 personen van onze tafel hebben het eten teruggegeven. Een enkeling van ons wilde in de herkansing, toen was de ossenhaas nog taaier en het varkensvlees rauw! Wel netjes op gereageerd door het personeel overigens, de bediening kan hier natuurlijk niets aan doen.
Twan M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Wij zijn hier geweest met twee Belgisch vrienden, als afsluiter van een heerlijk, genoeglijk dagje.

Het eten was heerlijk (verse ingrediënten, smaakvol en goed bereid). De bediening (als ik de dames en heren zo oneerbiedig mag noemen) waren alert, vriendelijk en erg behulpzaam (bv. ik had m`n fototoestel nog maar net in de hand en er werd en er werd aangeboden een foto van ons stel te maken).

De sfeer relaxt en ontspannen, de inrichting prettig en sfeervol.

Wat wil een mens meer, oh ja, ik weet het al! De prijs was uiterst betaalbaar.

Laatste detail. Prima huis wijn (Navarra), beetje jong nog, maar dit lost zich met de tijd vanzelf op. Voor de prijs in ieder geval vind je niet beter in een restaurant.

Kortom: Top, aanrader.
Moniqueske .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Geweldige plek om te zitten, heerlijke avond in de binnentuin. Lekker tapas gegeten met de kinderen. Vooral de beef, eend en groentekroketjes.
VenKo .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
We kozen met z'n vieren voor de tapas. De kaart biedt een ruime keuze aan gerechtjes (ruim 40), met een grote variëteit aan smaken. Met z'n vieren hebben we er veel geprobeerd. Over het algemeen waren we tevreden, over een aantal gerechtjes wat minder (bijv. pasta of vegetarische 'vis'). Niet alles was heet, maar soms lauw. De muziek stond erg hard, maar na vragen werd er meteen iets aan gedaan.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Met zijn drieën gaan eten bij Casa Don Arroyo na er in het verleden erg goede ervaringen gehad te hebben. Deze keer liep het echter anders. Nadat ik bij mijn reservering aangegeven had ook deze keer weer gebruik te willen maken van het onbeperkte tapasmenu, begon de dame van de bediening na te zijn gaan zitten eerst uitvoerig de verschillende menu's uit te leggen. Na haar gezegd te hebben dat we onbeperkt tapas wilden eten werden de kaartjes hiervoor met tegenzin op tafel gekwakt. En was de dame verdwenen.

Gedurende de avond viel het ons op dat de gerechten voor de a la carte klanten de keuken uit vlogen. Voor onze gerechten en onze drankjes hebben we herhaaldelijk moeten vragen waar alles bleef. Om 10 uur kwam men vragen of we nog wat wilden want de keuken wilde gaan sluiten. Na 3 uur tafelen hadden we dan ook helemaal niet het gevoel onbeperkt tapas gegeten te hebben.

Don Arroyo is een lekker restaurant, echter de ervaring 'onbeperkt tapas eten' is ons erg tegengevallen. Wij komen er niet snel meer terug.
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Voor de eerste keer hier gegeten, terwijl wij praktisch om de hoek wonen.
Vriendelijke bediening.
Goed eten.
Gezellige inrichting.
Wij hadden een drie gangen menu.
Geen lange wachtijden ondanks de drukte.
Kortom zeker voor herhaling vatbaar!
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Gekozen voor de tapas, kwaliteit niet echt goed te noemen, heel vreemd dat als je eet voor een vaste prijs, je ook nog mag bijbetalen voor diverse gerechtjes.
4 verschillende personen bediening aan tafel gezien, komt heel onrustig over.
Je zit hier wel gezellig.
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Al via de telefoon viel het ons op hoe vriendelijk het personeel is. Dit werd wel bevestigd tijdens het ontvangst en ons diner!! Onze 1e indruk bij ons 1e bezoek aan dit restaurant was dan ook: Wat een leuke inrichting, wat gezellig en vriendelijk welkom. Bijzonder makkelijk te bereiken, voldoende parkeergelegenheid. Wilde je in de tuin zitten dan was dit ook mogelijk. Dit smaakte naar meer! Ons diner; Vooraf het knoflook stokbrood, jammie! Verder lieten we ons verrassen met een 3 gangen menu (mijn partner) en de mixed grill. Dat bleek geen verkeerde keuze te zijn geweest. Voldoende en lekker en bovenal leuk geserveerd. We hoefden dan ook niet lang te wachten tot het volgende gerecht. En ja, even een kleine communicatie stoornis, meteen verholpen! Het 3 gangen menu bevatte ook een dessert. Maar deze werd door mij na mijn mixed grill niet gekozen. Na een kwartier toch even navragen waar het andere dessert bleef. De ober verontschuldigde zich meteen en kwam terstond ter goedmaking met 2 desserts!! Attent zeg! E wat we ook leuk vonden, live gitaar muziek! Mocht je denken, wat overdreven allemaal, ga er zelf maar eens kijken en eten, je zult van genoegen en verbazing van je stoel vallen!! We komen dan ook zeer zeker terug!!
Irenegvg .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Na lange tijd weer een keer hier gegeten. Voor het eerst meegemaakt dat de tent niet vol zat, maar 5 tafeltjes bezet. Het was bloedheet binnen, maar na een opmerking werd de deur opengezet, dat hielp. Eten was goed, alleen de rode port saus was een onbestemd bruin goedje dat er niet echt smakelijk uitzag en erg flauw smaakte. Nieuwe kaart, minder exotische gerechten en ook duurder geworden. Prima bediening.
Fschapendonk .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Voor de eerste keer in de tuin gegeten, een hele leuke sfeer. Ondanks de drukte toch nog een plaatsje bemachtigd. De kaart is uitgebreid en bevat leuke gerechten. Er staat zelfs krokodil op. Dit keer voor de proeverij gekozen. Alles prima in orde.
Fulco28 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Prima restaurant. We hadden hier al eens eerder lekker gegeten en wilden nu het tapas menu eens proberen. Dat beviel prima!

Zeer uitgebreide, originele en afwisselende keuze van tapas. Alles wat we op tafel kregen was van goede kwaliteit en goed bereid. Enkele toppers: Tagliatella do Brasil, Costillas Tabasco, Qroquetas con Queso en de Salchichas Chebolla.

Verbeterpunten? Jammer dat de inktvis op was. Missertje bij de inkoop? De doorlooptijd van de gangen kan wat sneller en aan het eind van de avond had de bediening meer aandacht voor elkaar dan voor de gasten.

Voor het overige niets dan lof en ook de cocktails van dit restaurant zijn het vermelden meer dan waard. Heerlijk!
Lenny L.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Ze hebben in dit restaurant twee menu kaarten die je helaas niet kunt mixen, Omdat onze dochter graag tortilla chips wilde met gesmolten kaas en dit niet apart als voor gerecht besteld kon worden, werden wij gedwongen om met z'n alle van de " all you can eat" tapas kaart te bestellen.
Een gemiste kans, ook voor het restaurant omdat wij anders gewoon a la cart zouden hebben besteld.
De tapas waren helaas rond uit slecht.Alles was het net niet en veel was smakeloos. De bediening had geen kennis over de bestelde gerechten en het waarschijnlijk zelf ook nooit geproeft.
Het was alsof je op de camping bij Bert en Annie aan het eten was.

Ook klopte de kaart niet met wat je kreeg.Tortillachips met kaas was tortillachips met tomatenpureesaus en kaas. Vegetarische talapia rolletje was een blokje tofu,.garnalen met advocado was een bakje snotterige kleine noorse garnaaltjes met een zoet sausje. en de rib eye carpaccio was een plakje rookvlees op een bedje van sla.
Dit plakje rookvlees kwam meerdere malen terug in het menu, zelf bij de wrap zalm!
De spareribs waren droog en opgepiept.
Ik was er snel klaar mee en had de hoop dat wellicht het nagerecht wat zou goed maken.Helaas.
Slagroom uit een spuitbus volgens mij en een waterige creme caramel.
De Churros waren taai en vet en met heel veel kaneel (in plaats, zoals op de kaart vermeld, met poedersuiker).
Zelfs bij de vraag of het meringue nagerecht alleen schuim was met slagroom werd er gemeld, ja er zit veel slagroom omheen gespoten, ja maar wat zit er dan van binnen, ja meringue. Uiteindelijk is zij het gaan navragen in de keuken en was het met hazelnoot en vanilleijs. Helaas toch besteld, het bleek een muffe ijstaart te zijn met taaiie zachte hazelnootjes en een ijskast smaak, groothandel?
Waar is de liefde voor de kookkunst!!
Het was wel erg druk en het restaurant zelf was gezellig, wij zijn waarschijnlijk beter gewent.
De rekening was ook behoorlijk prijzig omdat alles apart berekend word zoals het brood vooraf en de nagerechten.
Het restaurant pretendeerd een zuid-amerikaans restaurant te zijn, ik heb het niet geproeft.
Jammer!!!!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
We hebben hier vanavond tapas gegeten en het was werkelijk uitstekend, de sfeer is gezellig, de entourage is goed, de bediening was vriendelijk en adequaat. En last but not least, het eten was voortreffelijk.
Ans en Peter
CHVV .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Gisteren weer wezen eten bij mijn favoriete restaurant! Zoals altijd super vriendelijke bediening die er alles aan doen om een gezellige avond ervan te maken. Gekozen voor tapas, die altijd weer allemaal erg lekker zijn, grote keuze waardoor er voor iedereen iets lekkers bij zit!
Verstap .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Bediening kwam na 5 minuten al vragen wat we wilden bestellen, we had nog niets te drinken zelfs.
De meeste tapas waren niet smakelijk, ceasar salade veel te veel spek, dus te zout, kippenvleugeltjes smakeloos, carpaccio 1 heel klein lapje vlees. Bij alles zat heel veel sla, dat geeft volume maar geen smaak. Garnalen in knoflookolie net niet gaar en heeel erg vet. Ossenhaaspuntjes taai. Garnalenkroketje wel lekker. Dus na ieder zes tapas maar naar huis gegaan. Jammer van die 100 euro voor 3 personen.
Beste Verstap,

Allereerst willen wij u bedanken voor uw eerlijke recensie.
Casa Don Arroyo streeft altijd naar verbeteringen en is dan ook blij als gasten meedenken.

Wij betreuren het dat u niet volledig tevreden bent geweest en zouden dan ook graag met u in contact komen om dit persoonlijk met u te evalueren. Wij willen u vragen contact met ons op te nemen via onze website.

Nogmaals dank voor uw recensie.
Met vriendelijke groet,

Casa Don Arroyo
Rosmalen
Margo K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
We zijn vriendelijk ontvangen en naar de tafel gebracht.Was zeer verrast Hoe groot en gezellig het eruit ziet. Uitleg hoe de menukaart werkt. We hebben gekozen voor de alacarte. We hebben heerlijk gegeten vroegen op de juiste momenten of alles naar wens was. Ik zal hier zeker nog een keer voor koezen@