Casa Don Arroyo

• Af te huren , Terras

Jouw recensie over het restaurant Casa Don Arroyo

Leon H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk gegeten,leuk tentje we komen zeker nog keer terug
Joop en Diana B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Vriendelijke bediening, gezellig en vlot
Florianne D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Een iets betere rook- en buitenvoorziening / aankleding zou een toegevoegde waarde zijn. Verder vriendelijk en behulpzaam personeel.
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Wel erg zout.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Hier lekker gegeten. Echt zuid-amerikaans! Zeker voldoende. Gezellige sfeer.
Vera S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Enorm gezellig avondje gehad, bediening was heel voorkomend en attent, heerlijk gegeten, werd heel veel rekening gehouden met ons kindje van anderhalf, leuke drankkaart, topavondje!
Bianca G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Gezellig en lekker ons kerstdiner met collega's gehad hier. Leuke kleine gerechtjes die je de hele avond door kunt blijven bestellen. Ober was heel netjes en we kregen overal uitleg bij. Ik heb er een leuk nieuw adresje bij!
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Dit WAS een paar jaar terug ons favoriete restaurant, wij zaten hier vaak wekelijks. Zijn hier jaren gekomen. Vanaf dat Marcel / Marcello daar de keuken heeft verlaten is het veel veranderd. De sfeer en bediening is gewoon goed hoor, valt niks op aan te merken. Maar de gerechten die de keuken verlaten zit toch heel veel verschil in, in vergelijking met een paar jaar terug. Kwalitatief minder en niet zo lekker van smaak. We hebben het nog een aantal keer geprobeerd, maar helaas toch steeds teleurstellend. Heel jammer, we kwamen hier graag.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij Casa Don Arroyo op aanraden van vrienden. Lekkere variërende gerechten uit de Zuid-Amerikaanse keuken, gezellig interieur en vriendelijk personeel. voor herhaling vatbaar.
Een top restaurant en zeker een aanrader!
Sanne P.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten met mijn gezin, ondanks de drukte toch niet lang hoeven wachten. De bediening was erg vriendelijk en de prijskwaliteitverhouding was prima. Wij komen zeker terug!
Sjoerd T.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Win zaten met fris weer in de uitbouw c.q. De serre het was niet warm genoeg er was even koude lucht / trek snel geteten en gegaan het eten in feite smakelijk niets mis mee , Helaas mist personeel ervaring waardoor er zeker Meer uit te Halen valt
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Al meerdere malen gaan eten. Echt een aanrader. Zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Erg gezellig ingericht en zeer vriendelijk personeel. Echter is het eten ronduit slecht. Lauwe soep, taaie platgeslagen 'ossenhaas', taaie varkenshaas en eten geserveerd gekregen wat vergeten was op te maken met saus en garnering. Het taaie vlees wat te doorbakken was, was het toppunt. Alle 8 personen van onze tafel hebben het eten teruggegeven. Een enkeling van ons wilde in de herkansing, toen was de ossenhaas nog taaier en het varkensvlees rauw! Wel netjes op gereageerd door het personeel overigens, de bediening kan hier natuurlijk niets aan doen.
Twan M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Wij zijn hier geweest met twee Belgisch vrienden, als afsluiter van een heerlijk, genoeglijk dagje.

Het eten was heerlijk (verse ingrediënten, smaakvol en goed bereid). De bediening (als ik de dames en heren zo oneerbiedig mag noemen) waren alert, vriendelijk en erg behulpzaam (bv. ik had m`n fototoestel nog maar net in de hand en er werd en er werd aangeboden een foto van ons stel te maken).

De sfeer relaxt en ontspannen, de inrichting prettig en sfeervol.

Wat wil een mens meer, oh ja, ik weet het al! De prijs was uiterst betaalbaar.

Laatste detail. Prima huis wijn (Navarra), beetje jong nog, maar dit lost zich met de tijd vanzelf op. Voor de prijs in ieder geval vind je niet beter in een restaurant.

Kortom: Top, aanrader.
Moniqueske .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Geweldige plek om te zitten, heerlijke avond in de binnentuin. Lekker tapas gegeten met de kinderen. Vooral de beef, eend en groentekroketjes.
VenKo .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
We kozen met z'n vieren voor de tapas. De kaart biedt een ruime keuze aan gerechtjes (ruim 40), met een grote variëteit aan smaken. Met z'n vieren hebben we er veel geprobeerd. Over het algemeen waren we tevreden, over een aantal gerechtjes wat minder (bijv. pasta of vegetarische 'vis'). Niet alles was heet, maar soms lauw. De muziek stond erg hard, maar na vragen werd er meteen iets aan gedaan.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Met zijn drieën gaan eten bij Casa Don Arroyo na er in het verleden erg goede ervaringen gehad te hebben. Deze keer liep het echter anders. Nadat ik bij mijn reservering aangegeven had ook deze keer weer gebruik te willen maken van het onbeperkte tapasmenu, begon de dame van de bediening na te zijn gaan zitten eerst uitvoerig de verschillende menu's uit te leggen. Na haar gezegd te hebben dat we onbeperkt tapas wilden eten werden de kaartjes hiervoor met tegenzin op tafel gekwakt. En was de dame verdwenen.

Gedurende de avond viel het ons op dat de gerechten voor de a la carte klanten de keuken uit vlogen. Voor onze gerechten en onze drankjes hebben we herhaaldelijk moeten vragen waar alles bleef. Om 10 uur kwam men vragen of we nog wat wilden want de keuken wilde gaan sluiten. Na 3 uur tafelen hadden we dan ook helemaal niet het gevoel onbeperkt tapas gegeten te hebben.

Don Arroyo is een lekker restaurant, echter de ervaring 'onbeperkt tapas eten' is ons erg tegengevallen. Wij komen er niet snel meer terug.
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Voor de eerste keer hier gegeten, terwijl wij praktisch om de hoek wonen.
Vriendelijke bediening.
Goed eten.
Gezellige inrichting.
Wij hadden een drie gangen menu.
Geen lange wachtijden ondanks de drukte.
Kortom zeker voor herhaling vatbaar!
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Gekozen voor de tapas, kwaliteit niet echt goed te noemen, heel vreemd dat als je eet voor een vaste prijs, je ook nog mag bijbetalen voor diverse gerechtjes.
4 verschillende personen bediening aan tafel gezien, komt heel onrustig over.
Je zit hier wel gezellig.
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Al via de telefoon viel het ons op hoe vriendelijk het personeel is. Dit werd wel bevestigd tijdens het ontvangst en ons diner!! Onze 1e indruk bij ons 1e bezoek aan dit restaurant was dan ook: Wat een leuke inrichting, wat gezellig en vriendelijk welkom. Bijzonder makkelijk te bereiken, voldoende parkeergelegenheid. Wilde je in de tuin zitten dan was dit ook mogelijk. Dit smaakte naar meer! Ons diner; Vooraf het knoflook stokbrood, jammie! Verder lieten we ons verrassen met een 3 gangen menu (mijn partner) en de mixed grill. Dat bleek geen verkeerde keuze te zijn geweest. Voldoende en lekker en bovenal leuk geserveerd. We hoefden dan ook niet lang te wachten tot het volgende gerecht. En ja, even een kleine communicatie stoornis, meteen verholpen! Het 3 gangen menu bevatte ook een dessert. Maar deze werd door mij na mijn mixed grill niet gekozen. Na een kwartier toch even navragen waar het andere dessert bleef. De ober verontschuldigde zich meteen en kwam terstond ter goedmaking met 2 desserts!! Attent zeg! E wat we ook leuk vonden, live gitaar muziek! Mocht je denken, wat overdreven allemaal, ga er zelf maar eens kijken en eten, je zult van genoegen en verbazing van je stoel vallen!! We komen dan ook zeer zeker terug!!