Casa Don Arroyo

Graafsebaan 42 5242 JN Rosmalen Nederland Kaart

Over het restaurant Casa Don Arroyo

Restaurant Casa Don Arroyo in Rosmalen nodigt je graag uit voor een culinaire reis door de Zuid-Amerikaanse keuken.

In een leuke ambiance waan je je al snel in een restaurantje ergens in Zuid-Amerika. De kwaliteit van de overheerlijke gerechten, de unieke sfeer, in combinatie met een prettige bediening maken je bezoek aan Casa Don Arroyo tot een gezellig avondje uit!!

Meer informatie over restaurant Casa Don Arroyo

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 00:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Casa Don Arroyo

Willie V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Zoals gebruikelijk weer heerlijk gegeten. Top bediening en een restaurant waar men begrip heeft voor mensen met een gastric bypass.
Trudy S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Ik was wel teleurgesteld. Ik had dit gereserveerd via de ah restaurant actie.
Maar bij aankomst werd ons verteld dat ze daar niet aan mee deden.
Erg jammer.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Bediening was goed,zeer vriendelijk,Goede sfeer,en het eten was heel Lekker.
Mooie locatie
Tony V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Gezellige avond met leuke bediening en je voelt je niet opgejaagd als je wat langer blijft ‘plakken’. Een echte aanrader!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Gezellig, vriendelijk en lekker eten
Francis R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Mooi te zien dat na een zeer negatieve ervaring dit restaurant (staf en personeel) snapt hoe gastvrijheid bedoelt wordt en deze ervaring heeft weten om te draaien in een positieve, waarbij herhaaldelijk bezoek goed voelt. Compliment. Deze keer genoten van het Tapas menu (eerste keer, anders altijd a la cart) maar zeker ook het aanbevelen waard.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Gisteravond hier met mijn vrouw gegeten voor haar verjaardag. We kozen voor een voor- en hoofdgerecht en het was wederom een genot! De gerechten volgden elkaar snel en de bediening was erg vriendelijk. Tot snel!
Lekker-en-goed .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Brood was echt slecht, de dip matig.

Tapas:
De steaktartaar miste het garnituur dat genoemd stond op de kaart. Vlees was te grof en de kruiden leken uit een potje Silvo te komen.
Pokébowl zalm was gepresenteerd op veel te grote kom plakkerige smakeloze rijst.
Spareribs waren prima, maar geen prijswinnaar.

Na klacht kwam de manager aan tafel om het keurig op te lossen. Bediening, service en entourage waren echt goed. Jammer dat het eten niet wat verfijnder was!
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Wij hebben hier top gegeten en de bediening was zeer vriendelijk .
Echt een aanrader ????
Gerard E.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Zeer verfijnde vleesgerechten en op een mooie manier geserveerd. Je krijgt het gevoel dat je welkom bent. Goede ambiance. Zeer correcte bediening. Het kan niet anders dan dat hier mensen met een passie werken. Al met al zeer aan te bevelen.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Wat een leuk concept. Voor ieder wat wils. A la carte, tapas, menu's. We konden bijna niet kiezen. Dit keer voor tapas gegaan. Lekker gerechtjes die eens keer anders zijn geserveerd dan de standaard tapas. Het was erg druk en werd netjes aangegeven dat de wachttijd iets langer was. Wij hebben hier niets van gemerkt, maar heel net van de bediening dat het aangegeven werd, een pluim. En nu snel terug voor al het andere lekkers.
A D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
De nacho's zout. Brood ook veel zout. Dat was allemaal te veel. Rest goed.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening en een super gezellige sfeer in de binnentuin. Net of je op vakantie bent. Zeker voor herhaling vatbaar en zeker aan te raden.
Tzandbergen Z.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Met z'n vieren een avondje eten. Gezellig was het maar dat hebben we met name zelf gemaakt. Slechte coördinatie tussen bediening en keuken waardoor we lang moesten wachten en gerechten niet meer warm waren of uitgedroogd. Tekortkomingen werden erkend en rekening aangepast, dat is mooi maar al met al konden we niet zeggen: tot ziens.
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Leuke sfeer, gezellige bediening en lekker eten. Heerlijk in de tuin gezeten
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
ruime lekkere kaart; prettige bediening
ik ga er lang vaker naar tevredenheid eten
Wilfred V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Vaker gegeten. Het is tijd voor investeren in alles. Eten was niet echt zuid-Amerikaans. Gemis aan smaak/kruiden. Bediening deed haar best, maar miste overzicht. Prijs-kwaliteit niet in balans.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Ik had online gereserveerd en mijn extra vraag was opgepikt; heel attent! We werden bediend door vriendelijk en voorkomend personeel. Er was een open keuken waardoor we mee konden kijken, dat gaf een gemoedelijke en betrouwbare indruk. Heel leuke avond gehad.
anja C.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Super lekker gegeten, komen zeker terug????
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Vriendelijke bediening, goed eten. Drank en brood vooraf zou iets vlugger gebracht mogen worden.