Casa do Carlos

Melkmarkt 13 4301 HB Zierikzee Nederland Kaart

Over het restaurant Casa do Carlos

Een Portugese verrassing in Zierikzee

In het beminnelijke Zeeuwse landschap wacht je een aangename verrassing. In Zierikzee gloeit je, vanuit een sfeervol restaurant, de Portugese zon tegemoet. Je wordt er warm ontvangen door Carlos en Magda, die je graag helpen bij het uitzoeken van een authentiek Portugees gerecht. Daarnaast staat de keuken ook open voor lokale Noordzee lekkernijen. Om je vingers bij op te eten.

Meer informatie over restaurant Casa do Carlos

9,2

Jouw recensie over het restaurant Casa do Carlos

Toos K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het was erg gezellig
phansma H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heel gezellig
Ursula V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad, met lekker eten. we komen gauw weer!!!
Christiane P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
super vriendelijk, smakelijk en een goede bediening, kortom een aanrader voor iedereen!
Esther C.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Authentiek Portugees en dat in Zierikzee.
Superlekker, elke keer weer. Buiten de kaart om is het zeker ook een aanrader om eens wat dingen uit te proberen, zoals de octopus, of gevulde krab. Wij zijn fan en zullen dat de komende jaren ook wel blijven. En Carlos is een topgast heer.
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gezellig, gastvrij restaurant met heel vriendelijke eigenaar. De authentieke Portugese gerechten, maar ook de Zeeuwsche streekproducten die veelal op Portugese wijze worden bereid zijn echt een aanrader. Een van de betere zaken op Schouwen en Duiveland.
A.H. T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gemoedelijke Portugese sfeer. Vriendelijke en vakkundige bediening.
De gerechten die we besteld hadden vielen bij ieder in de smaak.
Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Annita V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het eten was heerlijk en de inrichting erg gezellig. Bediening en uitleg bij het eten ook super
Ria C.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gastvrij ontvangen en het eten was weer geweldig! Cataplana gemengd: zo heerlijk. Mijn zoon had varkenshaas en koos dit wegens succes voor de tweede keer!
Daan02 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Gisteravond hier genoten van een heerlijk Portugees tapasmenu. Heerlijke gerechtjes van mooie verse producten. Supersfeer met live fado-muziek. Wij hebben genoten! Naar onze mening het beste restaurant van Zierikzee.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wij hebben weer geweldig genoten van heerlijk eten in een sfeervolle omgeving.
jacoba W.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De ontvangst was vriendelijk al startten we met een misverstand over de reservering.
Dit is op een prima manier spontaan opgelost en komen zeker op korte termijn terug.
Joke Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, prima bediening, eigenaar zeer gastvriendelijk.
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Gewoon goed.
Ria C.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Gevulde inktvisjes. Heel mals zacht en verfijnd.
Was een tip van Carlos, die ik graag opvolgde gezien een eerder goed advies.
Echt heel, heel super alles.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wanneer je in Zierikzee bent "moet"je echt een keer gaan eten bij Carlos en Magda. Niet alleen is het eten heerlijk, ook de bediening en de sfeer is geweldig.
Ytreg .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Afgelopen donderdag een drankje gedaan en een vissoepje gegeten. Brood komt van de ambachtelijke bakker, boter maakt de gastheer zelf evenals de vissoep, en dat proef je! Ook de wijnen zijn van zeer smakelijke kwaliteit!
Rosanne B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Vanaf binnenkomst tot vertrek een warme deken van gastvrijheid. Casa do Carlos straalt zijn liefde voor het vak uit door onder andere zijn verse producten. De verse vis, cataplana, Pastéis de Belèm (beroemde romige taartjes bestrooid met poedersuiker) en Licor Beirão geven het gevoel dat je echt in Portugal bent. Een ervaring die ik een ieder wil aanbevelen!
Rosanne B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Afgelopen zaterdag hebben we met z'n vieren in dit restaurant gegeten. De recensies waren lovend dus de verwachtingen waren hoog. Helaas viel een en ander een beetje tegen.

Degene die ons bediende, werkte die avond waarschijnlijk voor het eerst in de horeca. Iedereen moet het leren en daar hebben we alle begrip voor. Deze dame maakte het echter wel heel spannend door herhaaldelijk met haar dienblad rakelings langs glazen wijn te gaan, een dienblad met zeer hete gerechten nogal wiebelig boven tafel en vlakbij onze gezichten te houden.

Wij hadden als voorgerecht "gepelde gamba's op een bedje van pasta met ui, knoflook, room, chorizo en kaas". We kregen een kommetje met daarin enkele gamba's (te ver gegaard) en wat penne in een soort roomsausje. Het geheel had de uitstraling van een soepje. We hadden er meer van verwacht. Als hoofdgerecht kregen we de "cataplana met verschillende soorten vlees, gestoofd in een kruidige saus met verse basilicum". De verschillende soorten vlees waren, zover wij konden ontdekken, kip en blokjes chorizo. Het geheel bestond hoofdzakelijk uit groenten, vooral paprika. Op zich best lekker, maar niet wat we hadden verwacht.

De bediening en de gerechten vielen ons dus wat tegen. De wijn was overigens prima.