Casa Di Sergio

Korte Leidsedwarsstraat 83 1017 PW Amsterdam Nederland Kaart
31-203700416

Over restaurant Casa Di Sergio

Italiaans genieten in Amsterdam

Culinair genieten in het kloppende hart van Amsterdam. Chef Sergio zorgt samen met zijn team dat de lekkerste producten uit Italië bij Casa di Sergio in de keuken belanden. Op die manier proef jij de authentieke smaken die onder de mediterrane zon tot stand zijn gekomen. Sluit een dagje Amsterdam af met een voortreffelijk diner en een prachtig glas wijn!

Meer informatie over restaurant Casa Di Sergio

Maandag t/m Donderdag 11:30 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 11:30 - 01:00

Voordelig
David V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellig, niet-opdringerige bediening, lekker eten. Een prima eetgelegenheid voor een pasta of pizza.
LekkerEnGezelligEten .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Weer naar Casa di Sergio geweest en weer was het leuk en lekker. Wat een superleuke bediening en nog gratis thee en koffie van het huis gehad. Service is top!!!
LekkerEnGezelligEten .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gevonden via Iens en was erg leuk. Terras was wel wat vol, maar wat wil je met de Uitmarkt. Toch zaten we prima en hadden niet echt last van de buren. Bestelling koffie en thee opnemen was niet helemaal goed gegaan, en toen kregen we het van het huis. Werd echt leuk opgelost! Aanrader, de volgende keer gaan we zeker een pizza proberen.
Annie682 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
heerlijk gegeten en wat een top bediening heel mooi terras vergeleken met de andere restaurants al helemaal.
ik en mijn gezin liepen bij sports cafe de straat in en casa di sergio is vrijwel het eerste restaurant van de straat het sprak me meteen aan hoe leuk en mooi het eruit zag helaas was het erg druk wat ik wel begrijp dus liepen wij nog even door alle restaurants waar we langs liepen werden we zo wat naar binnen gesleurd en wat zagen de restaurants er beroerd uit vergeleken met Casa di Sergio helemaal nou eenmaal terug gelopen was er een tafel vrij.
en wat een snelle leuke bediening binnen no time was het eten er en wat was het lekker mijn dochter was jarig een kreeg nog eens een leuk versiert ijsje van de leukste jongste ober met mooie tattoo's

al bij al wat een top restaurant zeker een aanrader !!
Suz_amsterdam .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Het eten bij dit restaurant is niet heel bijzonder en zeker niet echt Italiaans. Je kunt er prima een pizza eten en de bediening is wel erg vriendelijk, maar geen plek voor een gezellige avond uit eten (de tv's met sport erop maken de sfeer ook wat minder).
M.stjepanovic .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Heerlijk eten vooral mijn gegrilde zalmforrel , vlotte , vriendelijke bediening. Koffie van het huis gekregen wat ons aangenaam verraste! Hele persoonlijke sfeer, geen overspannen obers terwijl het stervens druk was op binnen en op het terras. Een absolute aanrader! We komen zeker terug!
Sususer .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Heerlijk eten, zowel voor de toeristen als voor de Amsterdammers. Bijzonder aardige bediening en een leuke sfeer. Aanrader!

Delicious food, not only for tourists but also for people who live in this wonderful city. Nice atmosphere and service as well.
Izabella H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Top locatie met buiten terras, heel enthousiast personeel met veel humor en een duidelijke passie voor het vak. Tony is een topper!
Met name de pizza's zijn om de vingers bij op te eten. Wijn ook super.