Casa di Papi

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Casa di Papi

Rudolfgeert .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
helaas, ondanks de grote woorden dat het sinds de heropening goed of beter is geworden moet ik bekennen dat ik hier niet mee eens ben.
zelfs door dit 12x herhalen smaakt het eten bij papihuis niet meer dan middelmatig. probeer het eens met een andere kok...
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Sinds de overname die in Juli 2017 heeft plaatsgevonden zijn wij al meerdere keren wezen eten, wat mij betreft hét restaurant waar je in Haarlem en omstreken de beste pizza’s, pasta’s en andere Italiaanse lekkernijen kan vinden! Casa di Papi staat voor een gezellige, knusse, Italiaanse ambiance, smakkelijke wijn opties en niet te vergeten het vriendelijke personeel die er alles aan doen om je een leuke avond te bezorgen. Er staan meerdere gerechten op de kaart waar mijn voorkeur naar uit gaat maar de met aardappel gevulde ravioli met truffel én carpaccio pizza staan bij stipt op nummer 1! Wat mij betreft is een avondje Casa di Papi dan ook een dikke aanrader.
Renée D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Al jaren komen we hier en we waren benieuwd naar hoe het nu is met de nieuwe eigenaren. Welnu, de pizza’s zijn nog steeds fantastisch, de bediening nog altijd wat rommelig en de wijn is een enorme verbetering. Al met al een prettige ervaring alhoewel we de toetjes de volgende keer overslaan!
Jeannine V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Super lekker Italiaans gegeten, echt een aanrader!!!
Een gezellig ingericht restaurant met aardig personeel
Plaats voor 45 personen, ook leuk voor bedrijfsfeesten, bruiloften en partijen!
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Na overname door nieuwe eigenaar weer eens gaan eten.
Echter het eten haalde de kwaliteit van voorheen bij lange na niet
smakelijketenlekker P.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Als je van een lekkere pizza houd ,geen haast heb en contant geld in je zak heb is dit het juiste adres .Als je binnen stapt ga je terug in de zeventiger jaren met een oude tot telefoon nog aan de muur .
Zeker onze favoriete Italiaanse restaurant in Haarlem
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
De pizza's hier zijn onovertroffen, heerlijk dun en rijkelijk belegd , eet ze niet snel beter. De rest van de kaart kan ik weinig over zeggen , aangezien ik het altijd bij de pizza's hou. Het interieur is oudbollig, maar ook wel weer sfeervol daardoor
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Manlief en ik een pizza gegeten. Wij vielen voor pizza Papi. Goddelijk lekker, geen aangebrande randen en rijkelijk verdeelde groenten. De knoflookpeterselie klodders erop waren zóóó lekker!
Kleine knusse entourage. We komen hier zeker terug.
Groet Inge van der Wurff, Alkmaar
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Kleine knusse entourage. We komen hier zeker terug.
Groet Inge van der Wurff, Alkmaar
Sigrid Z.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Hannah maakt de beste pizza's van de hele wereld (het heerlijk griene kloddertje met heel veel knoflook, mmmm) en Ineke is de gezellige gastvrouw die altijd tijd heeft voor een praatje. We komen al bij Papi toe er nog pannekoeken op het menu stonden eind 70-er(!) jaren. We zullen het gaan missen als ze er ooit mee ophouden...
Randy E.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Gewoon super lekkere pizza's en pasta's als dat je doel is, ga naar Papi! Fantastisch eten, aardige bediening. Al is een rokende eigenaar pontificaal voor de deur weinig uitnodigend. Naast het eten krijg je een gratis tijdreis terug naar de jaren '70 want sinds die tijd is er aan Papi niets meer veranderd. Het interieur ademt vergane glorie uit, maar eigenlijk wel een in leuke zin. Geen romantische firstdate plek, maar wel echt heerlijke pizza. Vooral de pizza Papi en calzone smaakten zeer goed.
Martin I.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Heerlijk Italiaans eten voor een hele redelijke prijs. Heerlijke pizza en uitstekende pasta voor mijn tafelgenote. Prima zaak kom hier regelmatig en blijf terugkomen.
robijn023 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Pizza's zijn goed. Restaurant erg smoezelig, is er de afgelopen 20 jaar wel eens schoongemaakt? We kwamen binnen en het restaurant was bijna leeg, er was een groepje van 4 personen aanwezig en we werden op 10 cm afstand ernaast gezet, terwijl om ons heen allemaal lege tafels waren. We wilden graag aan een andere tafel gaan zitten voor iets meer privacy en om een gesprek te kunnen voeren. Volgens het onnozele meisje in de bediening was dit echt de enige beschikbare plek. Toen we een uur later weer vertrokken waren nog steeds alle tafeltjes om ons heen leeg. Er was niemand bijgekomen.... Wij komen niet meer terug
Rene M.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Wederom heerlijke pizza's (Pizza Papi, Primavera en de Vesuvius) gegeten bij Papihuis. Gastvrije ontvangst en alle mogelijke aanpassingen op de pizza's mogelijk. En heerlijk (optioneel) de zelfgemaakt knoflook-topping. De cappuccino was goed heet en sterk. Wat ons betreft de lekkerste pizza's van Haarlem en omstreken.
Alleen jammer dat je er niet kunt pinnen
Günther D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Je ziet het aan de buitenkant niet vanaf, maar authentiek Italiaans eten is hier heel goed mogelijk. Interieur is eenvoudig, maar het eten heel erg goed. Klein minpunt (hoewel ook authentiek: je kunt er niet pinnen).......
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Hier met 3 volwassen en 2 kinderen gegeten. Het interieur is simpel. Het was niet al te druk en onze bestelling stond met 10 minuten op tafel. Na het eten van een aantal pizzapunten ontdekten wij twee haren in de gesmolten kaas op de pizza... Hierop hebben wij de dame van de bediening erbij geroepen, die vervolgens met het betreffende stukje naar de keuken ging. Na 5 minuten kwam de dame terug met een "sorry" en de mededeling dat we 'slechts' de helft van de pizza hoefde te betalen. Slecht hoor.... Wat ons betreft in ieder geval niet meer voor herhaling vatbaar!!
José C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Vijfendertig jaar geleden kwam ik hier al.....niet veel veranders in die tijd, gelukkig ook de kwaliteit van de pizza's en de hartelijkheid van de eigenaren niet!
leo249 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Smoezelig uitziend restaurantje dat echt z'n beste tijd heeft gehad. En kom op: op pizza's hoort mozzarella, geen goudse kaas!
Jeroen E.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Als je papi huis binnenloopt wordt je meteen 30 jaar teruggeworpen in de tijd. Eventjes wennen aan de buikflessen Chianti aan de muur en een versleten interieur. De bediening is heel vriendelijk, maar niet zo vlot. Wij moesten best lang wachten voordat wij aan onze tafel konden plaatsnemen.

De kaart is gelukkig heel eenvoudig en veel keuze is er niet. Mooi zo! Geen ingewikkelde wijnkaart; ik overwoog de Chianti Classico, maar die fles zat onder een laag stof. Toch maar gaan voor de buikfles. Maar wij komen natuurlijk voor de pizza's. En die maken alles meer dan goed. Perfect gebakken, royaal en uitstekend van smaak. Leuk ook dat de knoflook een optie is. Wel zo gastvriendelijk.

Met volle buiken - wij zijn niet meer gewend zoveel te eten - tevreden weer naar huis. Wij komen volgende keer graag weer terug voor een overheerlijke pizza. De andere gerechten kijken wij niet eens meer naar en de wijn weten wij ook al.

Maar wel reserveren, want er was een ware stormloop van gasten die dachten nog te kunnen eten en onverrichte zaken naar een ander restaurant moesten uitwijken. En nu weten wij waarom.
dopp .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
We zijn bij Papi gaan eten met onze 3 kinderen vanwege de goede recensies en die kwamen uit. Pizza's waren echt heerlijk, kinderen konden samen een pizza delen en kregen nog een bordje met groenten erbij. Inrichting is simpel maar gezellig. Ze hadden het alleen erg druk waardoor we af en toe lang moesten wachten maar de lekkere pizza's maakten dat meer dan goed.