Casa Di Maggio

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 21:00
Zaterdag Gesloten

Annemarie N.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2015
Ik houd van Casa di Maggio, zowel voor de meeneemgerechten, de geïmporteerde Italiaanse delicatessen (die citroenkoekjes!), de ijsjes als de heerlijke broodjes. Het is niet echt goedkoop, maar de prijs-kwaliteit verhouding is goed. Regelmatig trakteren wij ons op iets lekkers uit de keuken van Antonio. Hij is heel aardig en kookt gewoon geweldig en écht Italiaans. Een enorme aanwinst voor de buurt!
Petracom .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Waren hier voor de tweede keer maar er was niets veranderd.Het is en blijft een zaak om het eten af te halen.
Een restaurant is het niet ( geen toilet) moet dan door de keuken.4 of 5 tafeltjes.gebakken groenten met kaas en tomaat .lasagne met vlees waterig en taaie vlees
Het was niet veel bijzonders we laten het dus bij deze tweede keer. teleurgesteld
CasaDiMaggio is geen restaurant, dat wordt ook nergens gepretendeerd. Daarom hebben we ook geen toilet voor klanten.
We zijn een traiteur, delicatessenwinkel, het is mogelijk het eten ter plekke op te eten. Over smaak valt te twisten, we maken authentieke gerechten, bv Siciliaans gebakken aubergine!

Fred-Leonie .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2014
Casa di Maggio ligt op de hoek van het Surinameplein. Een klein Siciliaans restaurant waar alles zelf en vers bereid wordt door een echte Siciliaan. Er staan maar 5 tafels, maar je kunt de gerechten ook bestellen en meenemen. We begonnen met een voorgerecht dat bestond uit een plak aubergine met tomaat en een omelet. Heerlijk. Voor het hoofdgerecht hebben we twee pasta's gekozen en deze gedeeld. De ene was risotto met garnalen, de andere een tagliatelle met paddenstoelen en Parmezaanse kaas. Als nagerecht hadden we cannolo, gevuld met een room van zachte ricotta kaas. Alle gerechten smaakten heerlijk. De bediening, de vrouw van de eigenaar is bijzonder aardig en heeft ons nog het een en ander van Sicilië verteld. Al met al een ongedwongen sfeer en een plek om terug te komen.
Bradipo .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2014
Mijn zoon en ik hebben hier heerlijk gegeten. Twee verschillende voorgerechten met aubergine. Zoon wilde niets proeven, deed het toch na wat aandringen, en wilde het toen allemaal opeten. Het was echt zalig! Alles zag er fantastisch uit. Het niet echt een restaurant, maar een traiteur waar je ook kan eten (4 tafels), dus alles ligt in de vitrine. Makkelijk kiezen zo. De sfeer is leuk en ongedwongen. Super aardige bediening. Mijn zoon speelde met de zoon des huizes, ik kletste gezellig met de mamma di casa. Heerlijke risotto met garnalen en tortellini gevuld met ricotta en spinazie. Om je vingers bij af te likken. Zoon had een heerlijke (duurzame) kippenpoot met gebakken aardappeltjes met kruiden... onze avond kon niet meer kapot! Er worden ook olijfolie-proeverijen gehouden. (Ze verkopen olie die als beste verkozen is) We komen zeer zeker terug, ook al wonen we niet in Amsterdam. Arrivederci!!!