Casa di Lorenza

• Amex , Mastercard , Pin
  • Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
Wezel23 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Heb hier vanavond gegeten voordat we naar sterren dansen op het ijs gingen.
Heerlijke pizza prima vera gehad, allang niet meer zo'n lekkere pizza gegeten bij een pizzeria!
Vind dat er niet heel veel sfeer hangt in de zaak (maar het ook nog erg rustig omdat we vroeg waren), de aquariums vind ik minder in een restaurant, maar de 'grotachtige muren' zijn wel leuk.
De service was prima, erg netjes. Er had alleen tijdens het eten nog wel een keer gevraagd mogen worden naar of we nog wat wilden drinken.
Over het geheel zeer tevreden!
Deewan .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Over het geheel zeer tevreden!
Azar34 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Heerlijk gegeten, we waren met z'n vieren, zowel de pizza's als de pasta, als de nagerechten smaakten uitstekend. Bediening is prettig en het is een fijn restaurant. Verse producten maken het geheel net even wat beter. Parkeren in de buurt is duur, dat is jammer, maar heeft eerder met de gemeente Hilversum te maken dan met het restaurant. Via internet opgezocht, een aanrader dus!
Amirah1 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Dit is en blijft toch wel echt onze favoriete Italiaan in Hilversum. Ze zitten er natuurlijk niet voor niets al sinds 1983. Dit keer de spareribs besteld. Meestal bestellen wij een pizza (zoveel overheerlijke keuzes! zoals de Casa Speciale en de Vesuvio) of de Scaloppina Florentina maar omdat de serveerster zo vol lof was over de spareribs en vrienden van ons ook al hadden verteld dat de spareribs zo lekker waren zijn we dit keer ook voor de spareribs gegaan. Super goede keus! Heerlijke malse spareribs die bijna van het botje vallen, royale porties (zeker voor die prijs!), heerlijke marinade geserveerd met aardappeltjes en saus. Wij hoeven tegenwoordig niet meer naar een grill restaurant voor spareribs want dit zijn veruit de beste spareribs die wij ooit hebben gegeten. Helemaal top!
Gabrielle S.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Wat een top restaurant! Gister iets langer gewacht dan normaal. Omdat ik zo netjes bleef hebben ze mij de beste service gegeven. Een korting van mijn pizza bij de volgende bestelling! Wat super zeg. Ze belde me nog om 10 uur savonds voor excuses. Nadat ik een heerlijke pizza heb gehad kreeg ik ook nog dit leuke nieuws. 1 woord SUPER!
Aletta M.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Vrijdagavond hier gegeten, pizza is goed alleen niet warm. Ze hebben inderdaad te weinig personeel. Jammer dat ze de klant niet serieuzer nemen, ik zou de pizzeria niet aanraden.
Soraya_01 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Wij zijn van de week met 8 man wezen eten. We hadden van alles wat besteld pizzas en vleesgerechten. Kregen een lekker vers gebakken broodje met kruidenboter van het huis. Meestal moet je daar elders voor betalen dus dat vind ik een goede service. Ik had zelf de spareribs en die waren echt heerlijk mals. Pizza's waren rijk belegd met lekkere verse ingrediënten. Ook veel keus en aparte pizza's die je niet overal ziet. Bediening was goed we werden vriendelijk bij de deur ontvangen en kon ons goed informeren over diverse gerechten van het menukaart. Wij hebben een top avond gehad!
Aliabat .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2015
Zeer gezellig en goed restaurant.
De bediening is vriendelijk en gastvrij.
Ingrediënten zijn vers, pizza's soms iets aan de harde kant, maar doorgaans wel goed.
Rijkelijk belegd in elk geval.

De indeling van het restaurant is misschien wat dicht op elkaar, maar als je er een hoop personen wilt kunnen herbergen is dit volgens mij wel de meest logische indeling.
(en er zijn best dagen waarop het er goed druk is! Dat zegt wel wat lijkt mij
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Veel te weinig personeel! En dan ook nog pizzas willen bezorgen. Een ramp. Wij kwamen binnen, werden niet aangesproken en zochten zelf maar een plekje. Vervolgens zijn wij nog minstens 10minuten blijven zitten zonder dat wij werden aangesproken. Toen besloten we maar naar een ander restaurant te gaan want we hadden namelijk best trek. Bij het weggaan zeiden andere mensen tegen ons dat het een goede keus was aangezien zij zelf ook meer dan een uur op hun pizza hadden zitten wachten. Het interieur verdient ook zeker teen schoonheidsprijs. Over het eten kan ik niks zeggen. De pizzas van anderen zag er prima en lekker uit. Ik zou zeggen, bezorg pizzas, of run een restaurant. Beide werkt in dit geval zeker niet. Neem meer personeel aan!
Nora R.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
We hebben lekker gegeten en werden gastvrij ontvangen. Het is een 'doorsnee' Italiaans restaurant met een gevarieerd aanbod tegen schappelijke prijzen.
Jorica V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Wij gingen hier eten met onze dochter van 3. We hadden gereserveerd en kregen een tafel aan het raam. Het duurde helaas 10 minuten voordat iemand bij ons kwam voor een drankje/kaart.

Op de vraag wat er in de kinderpizza zat antwoordde de serveerster: "geen idee, ik werk hier nog maar net". En toen liep ze weg. Ongelooflijk.

Na 40 minuten (wat een tijd!) kwam onze pizza Lorenza, de kinderpizza en de pasta met 4 kazen. Deze smaakten allemaal uitstekend. De kinderpizza is ook best groot, wat onze dochter geen enkel probleem vond!

Nog een drankje zat er helaas niet in, want de bediening kwam niet meer. Een dessert hebben we daarom maar laten zitten.

Het decor is echt vreselijk. Donker, donker en donker. Buiten zitten is niet mogelijk en binnen was het ontzettend warm. De tafels staan zo dicht op elkaar dat je ze moet verschuiven om niet tegen je achterbuurman aan te zitten, waardoor er tafels niet gebruikt kunnen worden.

Wij gaan hier zeker niet meer heen. Geen aanrader om te gaan eten. Om een pizza te laten bezorgen: JA!
LisaHilversum .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2014
Dit is mijn favoriete pizzatent in hilversum. We laten vaak bezorgen en het eten is altijd heel lekker en wordt warm geleverd. Bezorgers zijn altijd vriendelijk. Een aanrader!
Wendy W.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2013
Prima pizza's en vriendelijke bediening voor een prima prijs. Tsja het interieur is wel heel apart: een soort van granol-grot. Okay daar zullen ze geen styling-prijs mee winnen, maar het geeft het wel een heel surrealistische aanblik.
Tomas33 V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2013
Een week geleden wij hebben hier gegeten met mijn familie grup van 8.wij hebben pizza s en pasta's besteld alles was onsmaakkelijk niemand was blij met eten.servis was niet okey.als je binnen gaat niemand zegt hallo.vragen ze ok geen nagerecht,ze proberen gasten snel wegsturen onbegrijpelijk. We komen nooit meer terug.
Ruurt S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2012
We komen hier vaker omdat het zo handig ligt: dichtbij. Voor de rest is het interieur inderdaad gedateerd, maar who cares? De bediening is uiterst traag: omdat er niet gevraagd werd of we nog een nagerecht wilden zijn we op een gegeven moment maar gaan betalen.
De Pizza's waren ok, de pasta (Misto Della Chef) is geen aanrader: voornamelijk een erg overheersende saus met daarin wat onduidelijke pasta.