Casa di Leo

Lijnbaansgracht 274III 1017 RL Amsterdam Nederland Kaart
31-202331913

Over restaurant Casa di Leo

Pure Italiaanse smaken

Geniet van een intiem Italiaanse diner aan de mooie Lijnbaansgracht. Je eet hier echte klassiekers, eten zoals di mamma dat thuis maakt. Neem dus de tijd, geniet van een goed glas wijn, het eten en goed gezelschap!

Meer informatie over restaurant Casa di Leo

• Af te huren , Terras
Linda J.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Casa di Leo. Het personeel is erg vriendelijk en enthousiast. Het eten wordt erg snel geserveerd, waardoor het misschien allemaal iets aan de snelle kant is.
hester1983 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We werden vriendelijke ontvangen. Toen ik aangaf dat er een hele lange haar in mijn eten zat kreeg ik een nieuw servetje waar ik de haar op had gelegd maar verder werd hier niks aan gedaan of excuses voor aangeboden. Dit zou kunnen komen omdat 1 ober niet goed Nederlands sprak maar weet ik niet zeker.
Daarnaast kon ik naast mijn glas wijn geen glas kraanwater krijgen maar moest ik een fles bronwater bestellen, dat vond ik niet zo klantvriendelijk. Het voorgerechtje was lekker, het vlees was wat droog vonden wij allemaal. Het toetje was lekker.
28061962 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het was goed eten de voorgerechten met champignons vond ik matig, de hoofdgerechten waren lekker en de toetjes ook. ikzelf vond de sfeer in de zaak kil aandoen mocht was gezelliger ook was het vrij koud in de zaak.
verder hebben we redelijk goed gegeten.
Mireille M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Na een warm ontvangst in een zeer sfeervolle en rustige ambiance heerlijk gegeten met onze vriendjes. We hadden een gezellig tafeltje achterin de zaak bij de keuken. De vriendelijke bediening, de smakelijke gerechten en de gezellige sfeer zorgden voor een geweldige avond. Absoluut een aanrader. Een mooie kaart met enorme keuze aan eerlijke gerechten. Alles vers bereid. Wij zijn fan! En na afloop werd er uitgebreid de tijd genomen om deze leuke en lekkere avond vast te leggen op foto's.
Rohini J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten. De sfeer was erg goed. Het was een rustige donderdag avond en we zijn goed geholpen. Er is ruime keus en de prijs viel reuze mee. De tiramisu was overheerlijk! Echr een aanrader
Rohini J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Leuke avond gehad, lekker eten ! Goede sfeer en de prijs viel best mee. De tiramisu was overheeerlijk! Ik zou het zeker aanbevelen en in de toekomst nog een keer langs gaan
Christhel .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We hadden met onze vriendinnen om 7 uur die avond geboekt. Werden hartelijk en ingetogen ontvangen door de eigenaar? We hadden geboekt via de AH spaarzegels(2e menu gratis) .We konden uit alle voor/hoofd/en nagerechten kiezen van de kaart. Voorwaarde was wel dat we voor een heel menu kozen. De voorgerechten waren heerlijk, en ook het stokbrood smaakte krakend vers. De hoofdgerechten spaghetti/champignons/roomaus, pizza vegetariana, pizza ham/champignons,en ravioli waren ook verukkelijk. Tenslotte het nagerecht...we kozen bijna unaniem voor tiramisu 3x en 1 x dame blanche. De tiramisu was superluchtig en ging helemaal op (ondanks de grote portie).Kortom alles helemaal naar onze zin. We komen in deze rustige gezellige ambiance zeker weer een keertje terug ! Een aanrader !
Mevrouwboer .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
We hebben heerlijk buiten gezeten. Een leuke plek. De spaghetti tutti mare was lekker. Bediening heel vriendelijk. Lekkere witte wijn.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten met Iens, vooraf Carpaccio en gerookte zalm, goed van portie en smaak. Hoofdgerecht een lekkere pizza met parmaham en de spaghetti al forno. Beide erg lekker. Nagerecht tiramisu en dame balance. Dit waren ruime porties. De bediening was zeer vriendelijk, wij hebben lekker buiten gezeten.
Erik_carla .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Als je aangeeft dat je weinig tijd hebt, word je op een ongelooflijk vriendelijke en plezierige manier geholpen. Het eten was lekker en we zaten heerlijk buiten. Een heel goede ervaring!
Jottel .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heerlijk gegeten plus de vrijheid om van de hele kaart te bestellen. Vriendelijk personeel en een prachtige locatie bij de grachten.
Adriaan D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
We hadden een tafel op het terras, plezierige omgeving, vriendelijke bediening, en vlot,
3 gangenmenu was prima. We hadden daar een gezellige avond
Rosanoostveen .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Prima gegeten, met de ah - bon keuze uit de gehele kaart waarbij je ruime keuze hebt uit pizza pasta of vlees/visgerechten. Leuke locatie, vlakbij het leidseplein.
Raymond D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We aten hier op een warme augustusavond met de AH restaurantaktie. Het terras zat vol, wij hadden een tafeltje binnen. Omdat de hele voorgevel open was, hadden we toch een buiten-eten gevoel. Prima! De zaak was sfeervol en intiem ingericht.
De antipasto misto die we als voorgerecht hadden, was een schot in de roos. Verrukkelijk! De hoofdgerechten waren goed en ook de tartuffo was zoals het hoort. De rode huiswijn was lekker en niet te duur. De bediening was vriendelijk en correct.
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Werden vrolijk ontvangen. Het eten was prima verzorgd. We konden van de kaart kiezen.
Het restaurant ligt op een mooi plekje in Amsterdam. De moeite waard om naar toe te gaan en dan nog eens prima eten.
Ngono .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Echt heerlijk gegeten , keus uit de hele kaart , met de ah restaurant actie . Beide voor -en hoofdgerechten gedeeld om alkes te kunnen proeven . Vriendelijke bediening . We gaan nog eens !
Hwvanboekel1 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Redelijke Italiaan in een druk toeristengebied. Als je op het terras zit, kun je op een vrijdagavond genieten van alle langs trekkende buitenlanders, vrijgezellenfeesten etc. Vriendelijke bediening in de vorm van een jonge man.
Tiramisu is lekker
Petraheuvelman .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Leuk restaurant, goed eten en vriendelijk personeel in een leuke sfeer. Een aanrader. Het eten kwam wel snel achter elkaar dus dat vond ik een klein minpuntje
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Na een daagje Amsterdam weet je dat de prijs/kwaliteitsverhouding niet goed is.Als bij een visgerecht er een keus gemaakt moet worden tussen frites resp. salade is dat vreemd. Met 2-en aan tafel is dat op te lossen door beide opties afzonderlijk te nemen.Rucola sla werd verdord geserveerd en onze opmerking hierover werd afgedaan dat dit normaal is. Heel erg om een klant te verwijten dat hij niet weet hoe rucola eruit ziet of wij serveren altijd rucola over de datum
Will B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Goed Italiaans restaurant, heerlijke basic menu's tegen betaalbare prijzen.
We hadden gereserveerd met korting van Shell actie en werden voor het bestellen goed geïnformeerd hoe de actie werkt.
Zeker een aanrader als je goed Italiaans wilt gaan eten!