Casa di Leo

Lijnbaansgracht 274III 1017 RL Amsterdam Nederland Kaart
31-202331913

Over het restaurant Casa di Leo

Pure Italiaanse smaken

Geniet van een intiem Italiaanse diner aan de mooie Lijnbaansgracht. Je eet hier echte klassiekers, eten zoals di mamma dat thuis maakt. Neem dus de tijd, geniet van een goed glas wijn, het eten en goed gezelschap!

Meer informatie over restaurant Casa di Leo

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Terras

Jouw recensie over het restaurant Casa di Leo

Gregorie P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zin in iets bijzonders dus antipasto misto besteld voor 2 pers. a 15 euro. Er lag nog niet voor 2 euro op het bord. Niets was van een beetje kwaliteit en tot overmaat van ramp had Leo de ketchupfles rijkelijk gebruikt.
Een echte afrader.
Ngono .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
opnieuw heerlijk gegeten, met lekker wijntje er bij en glaasje limoncello toe bij de koffie ! zeker weer voor herhaling vatbaar !
MaxSchreck .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Hoe kun je Italiaans eten verpesten? Leo heeft het geheim gevonden. Zo uit de diepvries opwarmen, geserveerd met smaakloze spons mozzarella en wijn om te laten staan. En als kersje op de taart: bad vibe van Leo
Corien V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Voorafgaand aan een bezoek aan een voorstelling van het Holland Festival een restaurant gezocht waar je snel een eerlijke simpele maaltijd kunt eten. Zo bij Casa di Leo terecht gekomen. Vriendelijke bediening, goed eten tegen een prima prijs kwaliteit verhouding, aanrader.
PeterManon .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
gezellig kleinschalig Italiaans restaurant, leuke sfeer en snelle service. Met AH actie gegeten, kon gewoon kiezen uit alle gerechten. 3 gangen menu incl. wijntje voor nog geen 35 euro (met z'n tweeën). Dat was echt een koopje gezien het lekker eten. Zeker een aanrader dus !
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Met AH-actie. Hele kleine porties, geen enkele opsmuk en bijlagen. Ook geen brood erbij of iets dergelijks en dat voor een - naar gezegd - echt Italiaans restaurant! Te duur en niet bijzonder en wij komen dan ook zeker niet terug, want als je de 'normale prijzen' zou betalen klopt er niets van. De huiswijn kost € 11,50 voor een karafje en kraanwater is niet mogelijk.
IenVanDuijnhoven D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Mijn pasta pesto was smakeloos en dat vond de baas niet leuk om te horen. Na aanhouden kreeg ik wat mijn tafelgenoot ook had, pasta met garnalen, die was smaakvol. Vanaf 20.30 was er een druk om ons de zaak uit te werken. We moesten het toetje bestellen, want de keuken zou sluiten. Nou volgens mij komt een tartufo gewoon uit de vriezer. Daarna werd er om onsheen geveegd en luidruchtig opgeruimd. Willen deze mensen eigenlijk wel klanten?
Carien S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuke tent, niet te groot, goede service en veel AH klanten haha. Eten was best goed, carpaccio was iets te koud geserveerd, maar pizza en pasta waren heerlijk. Tiramishu was erg lekker, jammer van spuitbus slagroom, anders hadden we een 9 gegeven.
Ynaffit14 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Nette bediening, maar met weinig kennis van de horeca. Ook alleen maar Engels sprekend. De zaak was een beetje sfeerloos. Het eten was redelijk. Wij waren met de AH restaurantactie, dus betaalden maar de helft van de prijs. Als ik het volle bedrag zou moeten betalen zou ik voor een ander restaurant kiezen.
Vera D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Met de AH Bonnen gegeten bij casa Di Leo. Mochten overal uit kiezen. Het eten was echt heel eg lekker en de bediening was heel goed, vriendelijke mensen. Het restaurant is klein maar daardoor erg gezellig. Komen zeker nog een keer terug
Henkensing .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Dankzij de ah actie kom je op plekken die je anders niet direct zou bezoeken; prima Italiaans restaurant; van harte aanbevolen.
Margriet W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Een gezellig en zeer goed restaurant. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Enige nadeel is dat het allemaal super snel gaat. Wij zaten nog aan de koffie en het afsluithekwerk ging al voor de ramen.
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Ik was met mijn kleindochter. Zij nam als voorgerecht carpaccio. Hierop zat aardig wat pesto waar zij allergisch voor is en wat niet op de kaart stond. Werd gelijk weggehaald toen ik dit zei maar het duurde helaas 40 minuten voor de nieuwe carpaccio kwam. Ook duurde het hierna heel lang voor het hoofdgerecht kwam. Toetje kwam gelukkig wel snel.
We hebben wel heerlijk gegeten!
Linda J.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Casa di Leo. Het personeel is erg vriendelijk en enthousiast. Het eten wordt erg snel geserveerd, waardoor het misschien allemaal iets aan de snelle kant is.
hester1983 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We werden vriendelijke ontvangen. Toen ik aangaf dat er een hele lange haar in mijn eten zat kreeg ik een nieuw servetje waar ik de haar op had gelegd maar verder werd hier niks aan gedaan of excuses voor aangeboden. Dit zou kunnen komen omdat 1 ober niet goed Nederlands sprak maar weet ik niet zeker.
Daarnaast kon ik naast mijn glas wijn geen glas kraanwater krijgen maar moest ik een fles bronwater bestellen, dat vond ik niet zo klantvriendelijk. Het voorgerechtje was lekker, het vlees was wat droog vonden wij allemaal. Het toetje was lekker.
28061962 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het was goed eten de voorgerechten met champignons vond ik matig, de hoofdgerechten waren lekker en de toetjes ook. ikzelf vond de sfeer in de zaak kil aandoen mocht was gezelliger ook was het vrij koud in de zaak.
verder hebben we redelijk goed gegeten.
Mireille M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Na een warm ontvangst in een zeer sfeervolle en rustige ambiance heerlijk gegeten met onze vriendjes. We hadden een gezellig tafeltje achterin de zaak bij de keuken. De vriendelijke bediening, de smakelijke gerechten en de gezellige sfeer zorgden voor een geweldige avond. Absoluut een aanrader. Een mooie kaart met enorme keuze aan eerlijke gerechten. Alles vers bereid. Wij zijn fan! En na afloop werd er uitgebreid de tijd genomen om deze leuke en lekkere avond vast te leggen op foto's.
Rohini J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten. De sfeer was erg goed. Het was een rustige donderdag avond en we zijn goed geholpen. Er is ruime keus en de prijs viel reuze mee. De tiramisu was overheerlijk! Echr een aanrader
Rohini J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Leuke avond gehad, lekker eten ! Goede sfeer en de prijs viel best mee. De tiramisu was overheeerlijk! Ik zou het zeker aanbevelen en in de toekomst nog een keer langs gaan
Christhel .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We hadden met onze vriendinnen om 7 uur die avond geboekt. Werden hartelijk en ingetogen ontvangen door de eigenaar? We hadden geboekt via de AH spaarzegels(2e menu gratis) .We konden uit alle voor/hoofd/en nagerechten kiezen van de kaart. Voorwaarde was wel dat we voor een heel menu kozen. De voorgerechten waren heerlijk, en ook het stokbrood smaakte krakend vers. De hoofdgerechten spaghetti/champignons/roomaus, pizza vegetariana, pizza ham/champignons,en ravioli waren ook verukkelijk. Tenslotte het nagerecht...we kozen bijna unaniem voor tiramisu 3x en 1 x dame blanche. De tiramisu was superluchtig en ging helemaal op (ondanks de grote portie).Kortom alles helemaal naar onze zin. We komen in deze rustige gezellige ambiance zeker weer een keertje terug ! Een aanrader !