Casa di Georgio

Larenseweg 148 1222 HM Hilversum Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerecht / Antipasti
    • PIADINA ALL’AGLIO Versgebakken pizzabrood met knoflook en oregano
      CARPACCIO CON TARTUFO Flinterdun gesneden ossenhaas met rucola, truffelmayonaise, balsamicostroop, Parmezaanse kaas en pijnboompitjes
      ZUPPA DI POMODORO Huisgemaakte tomatensoep, geserveerd met een krokantje
      TRE DI BRUSCHETTA Trio van bruschetta met geitenkaas en honing, tomatensalsa en Parmaham met dadelstroop
      INSALATA DI CAPRA Salade met gegratineerde geitenkaas, peer, walnoten en honing
      IN COMBINATIE MET DE AH-ACTIE SERVEREN WIJ GEEN KRAANWATER M.U.V. EEN BESTELLING IN COMBINATIE MET WIJN/BIER/ETC.
  • Hoofdgerechten / Secondi
    • VLEES EN VISGERECHTEN WORDEN GESERVEERD MET GEGRILDE GROENTEN EN FRIET
      PIZZA MISTO Pizza naar keuze
      PASTA MISTO Pasta naar keuze
      SCALOPPINA ALLA ROMANA Kalfsoester met mozzarella en Parmaham /OF pepersaus, witte wijnsaus, champignon-truffelsaus, gorgonzolasaus
      SALMONE AL FORNO Zalm uit de oven overgoten met een botersaus
      INSALATA CAESAR Maaltijdsalade met gebakken kipstukjes, croutons, Parmezaanse kaas, ansjovis en caesardressing
  • Nagerecht / Dolci
    • TIRAMISU Huisgemaakte tiramisu
      DAMA BIANCA Vanille ijs met warme chocoladesaus, slagroom en pure chocoladevlokken
      CREMA VANIGLI Crème brûlée
      PERLA DI GEORGIO Warme chocoladesoufflé met slagroom en een bolletje ijs
      GELATO MISTO 3 bolletjes ijs naar keuze: vanille, kaneel, chocolade, banaan en zwarte sortbet Keuze: slagroom/ chocoladesaus/ aardbeiensaus/ pure chocolade vlokken

Over het restaurant Casa di Georgio

Proef het echte Italië

Bij mooi weer kunt u genieten van ons heerlijke terras. Maar ook binnen is Casa di Georgio erg stijlvol ingericht met een warme en sfeervolle ambiance, waarbij onze gedeeltelijk open keuken een ware sensatie is. Ons team staat klaar om u een onvergetelijke avond te bezorgen, waarbij kennis van wijn/spijs-combinatie's niet te missen zijn! Zin in een goed stuk ossenhaas, een smaakvolle pasta of een lekkere pizza? Dan bent u hier aan het juiste adres! Bij Casa di Georgio is alles mogelijk!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Casa di Georgio

Radiohalte
  • : Voor het restaurant en in de omliggende wijken (gratis)

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Gratis parkeren , Huisdieren welkom , Open op zondag , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Casa di Georgio

Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Enthousiaste bediening, verzorgd eten. We hebben genoten!
J D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Toiletten hebben een opknapbeurt nodig
Sigrid B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Na helemaal nat gerend te zijn fijn warm ontvangen door het lieve personeel van restaurant Casa di georgio. Na een lekkere kop thee weer geerlijk opgewarmt en genoten van een lekkere pasta. Als dessert een nieuw dessert buiten de kaart om geprobeerd die zeker aan te raden is! Als afsluiter een lekkere zelfgemaakte limoncello van het huis gekregen.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Telefonische reservering gemaakt. Bij binnenkomst nog even aan de bar moeten wachten wegens drukte onder het genot van een lekker glaasje chianti. Na 10 minuten hadden ze een mooi tafeltje voor ons vrij vlak naast het raam. Vriendelijk en ervaren personeel en het eten is zeker van goede kwaliteit.
Jantine D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Afgelopen week een fijne en gezellige avond gehad. Eerst naar beeld en geluid geweest met het gezin en als afsluiter een diner in het restaurant Casa di Georgio. Verbazend goed en vlot personeel. Komen regelmatig vragen of alles naar wens verloopt en blijven even een praatje maken. Vlees was van goede kwaliteit en prijs kwaliteit verhouding was zeker in orde. Of ik nog een keer terug kom weet ik niet aangezien ik niet uit de buurt kom, maar ben ik wel nog is in Hilversum zal ik zeker terugkomen.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Gegeten met de AH kaarten in het restaurant. Ondanks dat het een speciaal menu voor AH is is er genoeg keus en blijft het kiezen een klus. Uiteindelijk een keuze kunnen maken en geen spijt gehad. Heerlijk gegeten, tijden tussen de gerechten door waren perfect en het personeel zorgt er zeker voor dat alles goed verloopt. Al eerder wezen eten en dit zal ook zeker niet de laatste keer zijn.
Youssra E.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Om te beginnen, complimenten!!!! Eerder wezen eten toen restaurant Casa di Georgio net geopend was. Toen een lang gesprek gehad met de eigenaresse waarbij ze mij vertelde hoe jong ze was en waarbij ik kon zien hoe vol energie en enthausiasme ze zat. Was een erg rustige avond en ze waren nog volop bezig met plannen om het echt te laten lopen. NU: 2 en een half jaar later!!! Het restaurant zat bomvol, de meiden uit de bediening waren keidhard aan het werk en wat hebben we lekker gegeten. Als iemand het verdiend om dit dode hoekje om te toveren tot een gezellig knus en lopend restaurant zijn zij het wel! Ik kom zeker terug.
Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen door 1 van de meiden van het personeel. Dat was overigens niet de dame waardoor wij de rest van de avond geholpen zijn, die was ook zeer beleefd en spontaan. Wij zijn lekker simper voor een pizza gegaan maar wat was die lekker. Lekker krokante bodem en zijkant en de pizza was goed belegd.
Jennifer V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten, vlotte leuke bediening en gezellig druk. Zeker een aanrader en wij komen ook zeker terug!
Ouassima M.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten, goede service en goed druk. Even moeten wachten op een tafeltje. Wel onder het genot van een glaasje Scroppino als aperitief dus dat is zeker geen straf. Bediening altijd vriendelijk zoals altijd en ook de bedrijfskleding is vernieuwd en erg hip! Tot snel weer!
Simon S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Na lange tijd hier weer gegeten en zeker niet tegen gevallen. Heeft zich verbeterd en geïnnoveerd met veel dingen. Ook de drukte is aanzienlijk gestegen, je ziet dat ze als enige restaurant zolang hier zitten en stappen blijven maken. Wat mij betreft wel verdiend.
Sofie V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Afgelopen week een fijne avond gehad in restaurant Casa di Georgio. Met zijn 6en wezen eten en allen erg genoten. We hebben 3 gangen gegeten en bij het dessert kregen we een leuk vuurwerkje ivm een jarige, leuk dat ze daaraan hadden gedacht. Snel, vlot en spontane meiden in de bediening. Ik kom zeker terug.
Lianne Z.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Afgelopen zaterdag het vrijgezellenfeest van mijn zus gevierd. Als afsluiter wezen eten in het restaurant. Ze hadden super leuk rekening gehouden met het feestje door leuke versiering neer te zetten rondom en op onze tafels. Een leuk spel gemaakt en geleid door een van de meiden van het personeel. Ze hadden zelfs nog een klein cadeautje voor de vrijgezellen. Nadat wij de laatste tafel waren mochten we onze eigen muziek een stukje harder opzetten waardoor we nog een kleine afterparty hadden. Echt een aanrader en zal hier zeker terug komen!!
Angelika B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Het personeel moet minder vaak
langs komen aan tafel met de vraag of alles naar wens is en of het eten smaakt.
Per gang wel 2 keer langs komen met deze vraag is wel erg veel.
Anuska G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Het eten was heel lekker, vriendelijke dames in de bediening. We komen hier graag
Ruben V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Wel degelijk daar volgens reservering gegeten. Eten viel tegen, service was goed.
Wesley W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Afgelopen vrijdag avond voor de eerste keer gegeten in restaurant Casa di Georgio. Het restaurant eigenlijk leren kennen door de AH actie. Heerlijk gegeten en super leuk gesproken met het personeel. Leuk om op deze manier restaurantjes te ontdekken. Kom hier ook zeker nog terug zonder actie.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Ossenhaas is om je vingers bij af te likken. Meer kan ik er niet over zeggen. Mooi terras zeer verzorgd interieur wat een gezellige zachte sfeer creëert. Muziek past goed bij de uitstraling en de bediening is opperst vriendelijk.
Lisanne N.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Op zich prima, niet heel bijzonder. Service heel vriendelijk!
Sikkens Van Maurick E.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Gezellig restaurant (door dronken gasten soms wel wat erg veel harde conversatie).
Prima 3-gangen diner met genoeg keuze per gang. Beperkte maar goede wijn'plank' mret betaalbare prijzen. Uiterst vriendelijke en vlotte bediening. We komen zeker terug !