Casa di Georgio

Larenseweg 148 1222 HM Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Casa di Georgio

Proef het echte Italië

Bij mooi weer kunt u genieten van ons heerlijke terras. Maar ook binnen is Casa di Georgio erg stijlvol ingericht met een warme en sfeervolle ambiance, waarbij onze gedeeltelijk open keuken een ware sensatie is. Ons team staat klaar om u een onvergetelijke avond te bezorgen, waarbij kennis van wijn/spijs-combinatie's niet te missen zijn! Zin in een goed stuk ossenhaas, een smaakvolle pasta of een lekkere pizza? Dan bent u hier aan het juiste adres! Bij Casa di Georgio is alles mogelijk!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Casa di Georgio

Radiohalte
  • : Voor het restaurant en in de omliggende wijken (gratis)

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Gratis parkeren , Huisdieren welkom , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Casa di Georgio

joost D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
lianne Z.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
anouk D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Heerlijk gegeten afgelopen week in het leuke restaurantje. De opmaak van de borden was perfect! De smaak was ook heerlijk, vooral de truffelsaus bij de ossenhaas. Heerlijke avond gehad!
lonneke V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Leuk en lekker. Was de eerste keer voor ons, maar zeker niet de laatste. Verrassend leuke ervaring ondanks de drukte genoeg aandacht gekregen en lekker eten. Goede wekelijkse bezorgingen hebben ons hier eens heen gebracht spijt dat we dit niet eerder gedaan hebben. Voortaan de ene week bestellen en de andere week binnen eten. Zeker de moeite waard voor een leuke avond uit voor een goede prijs.
arletta M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Gister hier gegeten met een groep van 16 man van ons hockeyteam. We waren aangenaam verrast omdat we allemaal nog nooit in dit leuke restaurant hadden gegeten. We begonnen met heerlijke borrelplanken en wat aperitiefjes. Daarna zijn we alsnog voor een voorgerecht gegaan en hebben we weer verschillende planken met elkaar gedeeld met daarop kleine hapjes. Daarna namen de meeste mannen wel een lekker stuk ossenhaas of ribeye. Ik moet zeggen al die stukken vlees waren goed gebakken en we konden zien dat de kwaliteit vlees erg goed was. Ook hadden we allemaal het eten tegelijk op tafel. Al met al echt een top avond gehad. Ons volgende hockeydiner is zeker weer bij jullie Casa di Georgio.
vera V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Super lekker gegeten in het kleine maar fijne restaurantje. Zowel de smaak van de gerechten als de opmaak van het bord waren top! Aardig personeel die hun best doen om er een mooie avond van te maken. Na afloop een heerlijke Irish cofee gedronken om de avond mee af te sluiten. Alles bij elkaar een leuk restaurant!
vera V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijke pizza gegeten. Fijn personeel in een fijne omgeving. Modern ingericht maar toch warm en knus. Kom hier zeker nog een keer terug om de rest van de kaart te ontdekken.
jordy V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Voor Valentijn met mijn vriendin wezen eten. Leuk Valentijns menu en het restaurant was omgetoverd naar een echt Valentijns restaurantje. Lekker gegeten..
rita V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Lekker carpaccio gegeten en als hoofdgerecht een pizza met 4 soorten kaas. Prima personeel. Leuke avond gehad en lekker gegeten.
lianne Z.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Leuke zaak, lekker eten en ook leuk dat ze beneden een speelplaats hebben voor de kids. Bezorgingen gaan net zo goed altijd. Wij zijn meer dan tevreden.
Mariska S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk gegeten gister in het restaurant. Bediening super vriendelijk en gezellig. Als afsluiter nog een heerlijke limoncello van het huis. Fijne avond gehad.
marcel O.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Geweldige valentijnsdag gehad gister. Ze hadden het echt super leuk gedaan door de verlichting roze te maken, echte rozen op tafel als cadeau om mee te nemen, rozenblaadjes op tafel en romantische old school muziek. We kozen niet voor het a la carte menu maar het 4 gangen Valentijnsmenu. Heerlijke antipastischaal voor 2 vooraf, tussendoor een vers gemaakte scropino, kalfsoester en een heerlijk Italiaans dessert met verse aardbeien gedoopt in chocoladesaus. Het was bommetje vol er stonden nog wat mensen aan de bar te wachten en bij de deur maar na eventjes wachten heeft iedereen een tafeltje gekregen. Ze hebben het heel leuk gedaan. Bedankt voor deze romantische avond!
Folkert S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Dit restaurant was een verrassing. Geen pretenties, maar heerlijk gegeten. Degelijke Italiaanse gerechten zonder poespas. Rommelige, maar zeer vriendelijke bediening. Interieur kan verbeterd worden.
Karel W.
Excellent! Zeer goed
sofie V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Leuke zaak met lekker eten. Goed verwend door de mensen daar. We hadden echt het gevoel dat ze het ons enorm naar de zin wilde maken en dat ze er zelf ook echt een leuke avond van willen maken voor zowel hunzelf als voor de gasten. Een erg enthousiast en oprecht team. We hadden vooraf de antipastiplank wat echt een aanrader is van alles wat! Ook het vlees was van goede kwaliteit en perfect gebakken. Mijn collega had de pizza carpaccio wat mij betreft is dat wel de uitschieter! Super leuke avond gehad.
jesslyn O.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Dinsdag wezen eten en naar mijn idee erg druk voor een doordeweekse dag. Als gast hebben wij hier geen hinder door ondervonden behalve een kleine miscommunicatie qua pizza (Quattro formaggio ipv Quattro stagioni) kan natuurlijk gebeuren. Eten van mijn man werd warm gehouden en 10 minuten later stonden onze gerechten weer heerlijk warm op tafel. Als extra goedmakertje nog een lekkere ijskoude limoncello gekregen. Top avond gehad.
boudewijn G.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Afgelopen week woensdag wezen eten in het restaurant Casa di Georgio. Heerlijke pizza met verse Parmaham en rucola. Gevraagd of de pizza een beetje aan de pittige kant gemaakt kon worden en dat was ook geen probleem. Jong en super attent personeel, die er alles aan doen om er een mooie avond van te maken en je te helpen bij de keuze van het gerecht en een bijpassend drankje. Kom niet uit de buurt maar ben ik nog eens in Hilversum zal ik zeker weer terug komen.
lara V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Leuk restaurant, goede bediening. Al eerder een pizza laten bezorgen en ook dat was goed. Vriendelijk aan de deur en vriendelijk in het restaurant. Serveren zeer goed eten, waren hier dan ook niet voor de eerste keer.
Jaap E.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Leuk restaurant. Limoncello na afloop ook heerlijk. Lekker eten en attente bediening. Carpaccio vooraf absoluut een aanrader. Daarna een ossenhaas met champignontruffelsaus ook goed gebakken lekker medium. De volgende keer ga ik voor de pasta van de chef. Ga zo door Casa di Georgio
Ringo Z.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Leuke zaak. Lekker eten en gezellig personeel. Niks op aan te merken verder. Normaal gesproken ben ik niet echt van de recensies maar ik vond deze ervaring wel een reactie waard. Voelde me meteen erg thuis hier en ook de cocktail van de dag werd op een leuke manier gepresenteerd waar aan je zag dat ze hun best hadden gedaan. De zaak zal helemaal vol maar we merkte geen stress onder het personeel. De carbonara pasta was zoals ik gewend was van Rome en ook mijn vriend had een heerlijke krokante pizza met leuke toppings zoals carpaccio en truffel. Leuke aanwinst voor de buurt we komen snel weer.