Casa di Georgio

Larenseweg 148 1222 HM Hilversum Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerecht / Antipasti
    • PIADINA ALL’AGLIO Versgebakken pizzabrood met knoflook en oregano
      CARPACCIO CON TARTUFO Flinterdun gesneden ossenhaas met rucola, truffelmayonaise, balsamicostroop, Parmezaanse kaas en pijnboompitjes
      ZUPPA DI POMODORO Huisgemaakte tomatensoep, geserveerd met een krokantje
      TRE DI BRUSCHETTA Trio van bruschetta met geitenkaas en honing, tomatensalsa en Parmaham met dadelstroop
      INSALATA DI CAPRA Salade met gegratineerde geitenkaas, peer, walnoten en honing
      IN COMBINATIE MET DE AH-ACTIE SERVEREN WIJ GEEN KRAANWATER M.U.V. EEN BESTELLING IN COMBINATIE MET WIJN/BIER/ETC.
  • Hoofdgerechten / Secondi
    • VLEES EN VISGERECHTEN WORDEN GESERVEERD MET GEGRILDE GROENTEN EN FRIET
      PIZZA MISTO Pizza naar keuze
      PASTA MISTO Pasta naar keuze
      SCALOPPINA ALLA ROMANA Kalfsoester met mozzarella en Parmaham /OF pepersaus, witte wijnsaus, champignon-truffelsaus, gorgonzolasaus
      SALMONE AL FORNO Zalm uit de oven overgoten met een botersaus
      INSALATA CAESAR Maaltijdsalade met gebakken kipstukjes, croutons, Parmezaanse kaas, ansjovis en caesardressing
  • Nagerecht / Dolci
    • TIRAMISU Huisgemaakte tiramisu
      DAMA BIANCA Vanille ijs met warme chocoladesaus, slagroom en pure chocoladevlokken
      CREMA VANIGLI Crème brûlée
      PERLA DI GEORGIO Warme chocoladesoufflé met slagroom en een bolletje ijs
      GELATO MISTO 3 bolletjes ijs naar keuze: vanille, kaneel, chocolade, banaan en zwarte sortbet Keuze: slagroom/ chocoladesaus/ aardbeiensaus/ pure chocolade vlokken

Over het restaurant Casa di Georgio

Proef het echte Italië

Bij mooi weer kunt u genieten van ons heerlijke terras. Maar ook binnen is Casa di Georgio erg stijlvol ingericht met een warme en sfeervolle ambiance, waarbij onze gedeeltelijk open keuken een ware sensatie is. Ons team staat klaar om u een onvergetelijke avond te bezorgen, waarbij kennis van wijn/spijs-combinatie's niet te missen zijn! Zin in een goed stuk ossenhaas, een smaakvolle pasta of een lekkere pizza? Dan bent u hier aan het juiste adres! Bij Casa di Georgio is alles mogelijk!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Casa di Georgio

Radiohalte
  • : Voor het restaurant en in de omliggende wijken (gratis)

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Gratis parkeren , Huisdieren welkom , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Casa di Georgio

Marco H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Eenvoudige kaart. Eenvoudige normale gangbare Italiaanse gerechten. Helemaal niks opgefluft. Geen eigen creatief-moderne twist en geen natuurproducten verwerkt tot schuimachtige liflafjes en geen minimale porties. Een verademing: gewoon elke gang weer een goed gevuld bord met normaal traditioneel Italiaans eten. De Italiaanse keuken heeft geen twist nodig. Het mag wel net iets minder zout.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Na een lange tijd weer besloten te komen eten. Verjaardag van mijn dochter gevierd waar heel leuk rekening mee was gehouden met een vuurwerkje en een verjaardagskaart. Het eten was lekker en de bediening zeer vriendelijk. Ik was bijna vergeten hoe gezellig het er is.
Mascha S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Smakelijk gegeten, prima bediening.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
enthousiast team dat goed inspeelt op de verwachtingen
Molenzicht D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Vriendelijke ontvangst. Schrokken bij binnenkomst beetje van het blauwe licht, is meer geschikt voor een ijssalon, komt koud over.
Ruime keuze voor het AH menu. Was ook lekker, alleen jammer van de koude borden (worden normaal wel voorverwarmd volgens de bediening). Het ei vormige servies vonden we erg leuk. Wijn ook prima. Bediening erg attent en vlot.
Zonder AH bon vinden wij de prijs wat te hoog.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Was weer zoals vanouds. Lekkere gerechten gegeten en weer een heerlijk visje buiten de kaart om. Altijd even vriendelijk en gemeen geïnteresseerd personeel. Ook zijn ze weer creatief geweest voor de kerstdagen, wij hebben de reservering al staan. Ga zo door.
Sjors H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Onlangs wederom wezen eten bij het o zo gezellige restaurant. Personeel altijd bijzonder vriendelijk en meedenkend. Lekker eten en ruime keuze uit diverse soorten wijnen. We hebben weer een heerlijke avond gehad.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Hier wezen eten door de goede recensies en wij hebben hier dan ook niks op aan te merken. Een hartstikke gezellige avond gehad, waarbij het wel extreem druk was naar mijn weten. Maar iedereen is daar goed mee omgegaan en wij hebben heerlijk genoten van de mooie gerechten. Tijden tussen de gangen waren prima en de cocktails waren goed. De huisgemaakte sgroppino hebben we er wel twee van genomen omdat deze echt heel erg lekker was. Al met al zien jullie ons snel weer terug. Groetjes Eva
Sonjatakes B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Het eten was lekker ,alleen het werd lauw warm opgedient en dat had wat heter gekund ,de bediening was vriendelijk, zeker een rede om te bezoeken
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
professioneel klaargemaakte en smakelijke Italiaanse gerechten opgediend door vriendelijke bediening ...
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
We zijn heel gastvrij ontvangen en hebben genoten van de lekkere gerechten.
Arnout D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Wederom een mooie avond gehad in restaurant Casa di Georgio. Ondanks de drukte en de hardwerkende meiden die er rond lopen hangt er een rustige en ontspannen sfeer. Wij blijven komen.
Marianna H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Na het lezen van goede recensies toch wel nieuwschierig geworden. Niks was er gelogen aan de recensies die wij op internet gelezen hadden. Het vriendelijke personeel, het lekkere eten en het mooie interrieur heeft er ook bij ons voor gezorgt dat wij een geslaagde avond hebben ervaren.
Lianne Z.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Zoals altijd heerlijk ontvangen heerlijk gegeten. Sinds kort staat de scroppino eindelijk op de kaart al bestelde ik die wel eerder. Maar zo lekker en a la minuut gemaakt!
Sofie V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Gezellig vrijdag avond weer gezet. De nieuwe rib-eye van buiten de kaart om is zeker een aanrader en voor ons ook leuk omdat we regelmatig komen. Zo eten we nog eens wat nieuws erg leuk.
Ouassima M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Lekker gegeten. Goede sfeer en ook de kinderspeelruimte zag er verzorgd en schoon uit. Nieuwe cocktail kaart is erg verassend. Ik had een cocktail met guavasap erin wat ook erg goed smaakte. Lekker die vuurkorf aan buiten maakt alles warm en welkom
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance, vriendelijke bediening, enig minpuntje dat het tapbiertje aan de lauwe kant was, wij komen hier zeker een keer terug.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Was voor ons de 1e keer en hebben heerlijk gegeten. AH menu met ruime keuze.
Wij komen zeker terug om de rest van de kaart uit te proberen.
En heel vriendelijk hard werkend personeel. Voelden ons zeer welkom ondanks de enorme drukte. ????
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Leuk restaurant met erg vriendelijk personeel.
Liselot B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Leuke zaak met een goede sfeer. Personeel is erg vriendelijk en heeft tijd voor je. Erg fijn. Wij hebben hier genoten met het gezin. Super dat er een kinderkamer is zo vervelen de kinderen zich ook niet. Top, wij komen terug