Casa di Georgio

Larenseweg 148 1222 HM Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Casa di Georgio

Proef het echte Italië

Bij mooi weer kunt u genieten van ons heerlijke terras. Maar ook binnen is Casa di Georgio erg stijlvol ingericht met een warme en sfeervolle ambiance, waarbij onze gedeeltelijk open keuken een ware sensatie is. Ons team staat klaar om u een onvergetelijke avond te bezorgen, waarbij kennis van wijn/spijs-combinatie's niet te missen zijn! Zin in een goed stuk ossenhaas, een smaakvolle pasta of een lekkere pizza? Dan bent u hier aan het juiste adres! Bij Casa di Georgio is alles mogelijk!

Meer informatie over restaurant Casa di Georgio

Radiohalte
  • : Voor het restaurant en in de omliggende wijken (gratis)

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
Lisa N.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
We werden vriendelijk ontvangen. Voorgerecht was heerlijk, plakjes ossehaas met dressing. Hoofdgerecht uit het AH menu, div soorten vis, zwom in de olie maar smaakte wel goed maar bijgerechten kwamen beetje laat. Dessert, tiramisu, weer erg lekker.
Terry D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Gastvrij restaurant, heerlijk gegeten. Met speelruimte voor de kinderen
Jordy I.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Ik heb op een donderdagavond na mijn werk, samen met mijn vriendin, gedineerd bij Casa di Georgio. Ik heb echt genoten van de intieme sfeer, de fijne service en onze heerlijke pasta en tiramisu. Daarna hebben we nog even een drankje gedaan, maar bleven langer dan dat de bedoeling was. Het was namelijk erg gezellig, waardoor de tijd vloog. Ik heb besloten vaker een hapje te doen hier!
Lianne S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerlijk gegeten!! We hadden gekozen voor de ossenhaas en ribeye. Deze waren beide super mals!!
De toetjes waren ook heerlijk!
Het personeel was erg vriendelijk en gastvrij. Het was jammer dat het ging regenen want we zaten lekker buiten op het nieuwe lounge terras.
De inrichting is hip en modern met warme kleuren. Leuk nieuw restaurant! Echt een aanrader en komen zeker nog een keer terug!!!
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs!! Zeker een aanrader! We gaan hier ons feest vieren 16 september!! Wij komen hier zeker heel vaak nog terug!!
Marcolina P.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Wederom weer heerlijk gegeten een goede bediening gezellige sfeer.
Een super leuk lounge terras kijk al uit naar de zomer .
jochem V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Super!!! Wij komen hier geregeld met vrienden, familie, kennissen en buren, maar altijd top! Warme sfeer, mooie gerechten en gezellige enthousiaste bediening. Dat zie je niet veel meer tegenwoordig! Leuke plek en de aankleding is ook heel goed gedaan. Kortom wat mij betreft een compleet plaatje en een aanwinst voor de buurt. Ze maken het je graag naar de zin en hebben genoeg kennis over hun eigen producten. Voor de Coffee Crème Brulee en de ossenhaas zijn uitschieters.
Helen P.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Kwaliteit en prijsverhouding is prima. Alles is vers en goed bereid. Wat opvalt is dat het allemaal niet zo zout is. Bediening is prima maar ja wij waren de enige gasten. Jammer want dit verdiend dit restaurant niet. Het is een prima restaurant. De moeite waard.
Karel W.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Fantastisch!
Daniël W.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
In de zomer zijn we naar één van onze lievelingslanden geweest (Italië) en dan wordt je kritisch als het gaat om pastagerechten. Na talloze keren langs gereden te hebben, namen we de proef op de som om bij Casa di Georgio Italiaans te eten.
Voor de tweede keer heb ik spijt dat ik niet hetzelfde gerecht had genomen als mijn tafelgenoot, meestal is het andersom. Mijn pasta met tomatensaus en kruiden was zeker lekker, al miste ik wel meer (zichtbare) pancetta, maar mijn vrouw had een voortreffelijke spaghetti met gamba's. Ze zei terecht dat dit het lekkerste pastagerecht was na onze vakantie in Italië.
Het nagerecht (Tiramisu) en cheesecake waren vers en heerlijk ook.
Bediening, locatie, wachttijd, prijsverhouding, muziek (mix tussen Italiaanse muziek en goede covers) - ik kan even geen negatieve dingen benoemen. Fijn voor ons om te weten dat je goede Italiaanse (pasta)gerechten kan eten op een kwartier loopafstand!
Daniël W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Het nagerecht (Tiramisu) en cheesecake waren vers en heerlijk ook.
Boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Op 5 minuten van de A1 ligt dit nieuwe Mediterraanse familierestaurant dat qua stijl en kwaliteit de gevestigde orde in Hilversum naar de kroon steekt. Het is dan ook de kroon op het werk van papa Georgio die in zijn dochter Priscilla de ideale opvolger heeft gevonden die hij het vak met de paplepel heeft ingegoten. De keuken is geweldig, alles is kraakvers en van de hoogste kwaliteit. Wij genoten van wat bruschetta's vooraf gevolgd door een heerlijke verse pasta met roomsaus en een supermals gebakken angus biefstuk met handgemaakte frietjes. Werkelijk voortreffelijk. De inrichting is stijlvol en sfeervol tot en met het sanitair en de kinderopvang beneden waar de kinderen zich kunnen uitleven wanneer hun ouders nog even willen natafelen want je voelt je er al snel thuis.
moniek B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We waren er voor de tweede keer,en weer goed bevallen,alleen het groene licht vinden we minder,ik vind het niet echt sfeervol,maar ja dat is een keus!!!
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Wij hebben weer heerlijk gegeten. Het personeel is altijd zeer vriendelijk. Wij eten wel vaker buiten de deur, maar dit is echt een topper. Dank jullie wel. Wij komen snel weer langs. ????
pieterensimone .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Prima bediening, heerlijk gegeten.
Nu voor de 3e x geweest. Al eerder met 8 personen gedineerd. Iedereen had een ander menu en ze hebben allemaal heerlijk gegeten. Ook vegetarisch kun je hier goed terecht.Ook voor gezinnen met kleine kinderen, er is sinds kort een speelgelegenheid in de kelder van het restaurant.
Zeker een aanrader!
Annet S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Nog nooit eerder zo lekker italiaans gegeten buiten Italië. Mooi gepresenteerd en vriendelijke bediening.
Karel W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Alles was prima, voor herhaling vatbaar!!!
Ibo A.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Afgelopen zaterdag heel hartstikke lekker gegeten met mijn schoonfamilie. Eten kwam allemaal tegelijk op tafel, was warm en de opmaak was erg professioneel en creatief gedaan. Mijn kleine nichtjes konden lekker beneden in de speelkelder spelen, waardoor we wat langer na konden tafelen. Goede wijnen en een gezellige sfeer. Je ziet dat het personeel oprecht iedereen een gezellige avond wil bezorgen. Dit was alweer de tweede keer voor ons, maar wij blijven zeker komen. De prijs kwaliteitsverhouding is zeer goed, al vind ik de prijzen sowieso redelijk aan de lage kant. Dit maakt het extra leuk om zo eens in de twee weken hier gezellig te komen eten. De muziek stond op goed geluid met afwisselende en gezellige nummers.

Mijn ossenhaas was perfect medium gebakken. Ook voor de kleintjes is er genoeg op het menu te kiezen. Mijn moeder had een pasta peperoncino wat voor haar iets te pittig was, maar wel op de kaart vermeld stond. Voordat er een tafeltje vrij kwam konden we nog even bij de bar vertoeven met een drankje. We kregen meteen wat kleine volgensmij vers gemaakte broodjes met kruidenboter. Het leuke aan dit restaurant vind ik dat ze proberen erg modern met de tijd mee te gaan qua sfeer, muziek, inrichting, maar ook eten. Wij zijn net 2 maanden geleden verhuisd naar Hilversum en ik weet van dit restaurant dit het er ook nog niet zo erg lang zit. Ik vind ondanks de wat mindere reacties hieronder dat het nog steeds een tent is waar wij naar toe blijven gaan en wat we zullen aanprijzen aan onze familie en vrienden. Het zegt ook wel wat dat ze het zo druk hebben in zo'n korte tijd dat ze bestaan als je het mij vraagt!

Keep ya head u en lekker zo doorgaan casa di georgio!
S. J.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gister hier voor de 2e keer gegeten.
En wat was het weer fijn, gezellig sfeer en eten van uitstekende kwaliteit.
Een van de weinige restaurants in hilversum waar ik graag wat vaker kom.
Want voor deze prijs is dit prima vertoeven.
miranda V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Het verbaast mij dat dit restaurant beroerd beoordeeld wordt door een positieve recensie 10/10 meteen na als men echt een serieuze negatieve recensie plaatste. Men schrijft inhoudloze recensies: lekker gegeten, was heel gezellig, kom zeker weer terug, 't was weer top, top personeel, top dit dat … bla, bla, bla….... Daar heeft niemand dus wat aan. Serieuze schrijvers gaan in op de gerechten, beschrijven en beoordelen deze met verstand van zaken, gedetailleerd kijken naar de bediening, de prijs-kwaliteitverhouding, sfeer, dat ga ik hier proberen uitlegen hoe ik samen met mijn tafelgenoten mee gemaakt hebben in dit restaurant afgelopen zaterdag. Zelf wonen we jaren aan de overkant van ’t restaurant, dus locatie is niet onbekende voor ons, voorheen hier gevestigd meerdere restaurant’s namen o.a.: El Rancho, España, Granada, ‘t kruispunt, Melograno, Loredana, en nu Casa di ???, nogmaals afgelopen zaterdag hier gegeten, wij dachten lekker Italiaans gaan eten dichterbij ’t huis. Daar aangekomen ontvangen door een jong dame, tafel aangewezen daarna duurde lang dat iemand bij tafel kwam met menukaart, iets vragen of wij wilden wat drinken, na ongeveer kwartier kregen we onze bestelde drankjes, meteen bestelden we onze eten om te voorkomen dat erg lang gaan duren, terwijl was absoluut niet druk, toch heeft erg lang geduurd, Wij kregen niet het eten dat we besteld hadden. Het eten is van dramatische kwaliteit, pasta Carbonara erg droog smaakt naar nergens: doorgekookt pasta met stukjes blokjes ham dit noemt men hier pasta Carbonara, parmezaanse kaas ontbreekt, dhr. Lorenzo onze Italiaans tafelgenoot merkte meteen na zijn eerste hapje dat dit geen echt italiaanse gerecht, vermeld mij serveerster maar die weet ook niet meer dan borden van uit de keuken naar tafels brengen, wat betreft sfeer is echt misbaar, muziek niet italiaanse wel heerlijk zuid Amerikaanse, zelf vonden we niet erg, personeel onervaren, interieur design past niet bij Italiaans stijl, als je hier binnen komt denk je meteen aan een grieks/Turks afhaalruimte. Geen italiaanse warm sfeer. prijs kwaliteitverhouding ver te zien: slecht product/erg duur. Al bij al zeer matig restaurant. Voor onze is finito. Fam. v/d Kamp.