Casa di Georgio

Larenseweg 148 1222 HM Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Casa di Georgio

Proef het echte Italië

Bij mooi weer kunt u genieten van ons heerlijke terras. Maar ook binnen is Casa di Georgio erg stijlvol ingericht met een warme en sfeervolle ambiance, waarbij onze gedeeltelijk open keuken een ware sensatie is. Ons team staat klaar om u een onvergetelijke avond te bezorgen, waarbij kennis van wijn/spijs-combinatie's niet te missen zijn! Zin in een goed stuk ossenhaas, een smaakvolle pasta of een lekkere pizza? Dan bent u hier aan het juiste adres! Bij Casa di Georgio is alles mogelijk!

Meer informatie over restaurant Casa di Georgio

Radiohalte
  • : Voor het restaurant en in de omliggende wijken (gratis)

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
Isabel V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vriendelijk en geduldig personeel, goed eten! Veelzijdige kaart met veel lekkere gerechten. Daarbij ook goede en redelijke prijzen
AnnemiekeHW .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Aardige bediening en leuke sfeer. Wel vind ik het wat jammer als je broodjes besteld dat je 3 mini broodjes krijgt terwijl je met z'n tweeën zit. Sorbetijs met verf fruit waren 3 bollen ijs met geplette diepvries aardbeien. Toen we vroegen waar het verse fruit was, werd aangegeven dat de aardbeien in de koelkast hadden gestaan.
ggvdh .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Zeer vriendelijke bediening en lekker gegeten. Jammer dat de 2e maaltijd een pizza of pasta moet zijn.
Verder niets dan lof.
Leontien B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Best smakelijk, maar veel te veel peper in de tomatensoep en zoete pasta met garnalen waren wat twijfelachtig. Redelijk aan de prijs.
Ron N.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Prima gerechten, goed overzichtelijke menukaart met voldoende keus. Ook is er een kinderkaart aanwezig.
Mariëlla K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten met AH actie. Gecombineerd met bezoek museum beeld en geluid. Ligt dicht bij elkaar. Eten was van zeer goed niveau. Mooie gerechten met goede producten. Erg verzorgd en een fijn bediening. Een aanrader voor iedereen! Leuke ambiance met Italiaanse muziek. Niet storend
Boudewijn W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Nu voor de 2e keer heerlijk gegeten hier met vrienden! Voorgerechten komen op tijd aan en de drankjes worden regelmatig vervangen. Sfeer is heerlijk ontspannen en het personeel is oprecht en gezellig. De omgeving is lekker modern, daar houdt ik wel van. Italiaans eten in een moderne omgeving met gemixte muziek, niet alleen dat oude Italiaanse opera. Verder heerlijk malse ossenhaas, daar komen we alleen al voor terug (vooral met een flesje Chianti). Dessert cheesecake is wat ons betreft ook echt een aanrader. Onze volgende reservering staat al genoteerd! Aanrader dus.

Boudewijn. W
Marije B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gevonden dankzij de ah-actie. Heerlijk gegeten, top service, en zeer gastvrij! Ik kom zeker terug, als ik weer eens in de buurt ben!!
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Naar aanleiding van het goede cijfer zijn we hier gaan eten. Het voorgerecht was lekker. Een goede buffelmozzarrella en een lekker antipasta plankje. Helaas viel het hoofdgerecht erg tegen. De pasta pesto was zonder pesto en de kip was erg droog. De pesto op de pizza was daarentegen uit een potje. Zout en smakeloos. Verder was het trio van pasta ook zonder veel smaak waar ook een pakje aan te pas was gekomen. Verder was de bediening ook niet zoals je verwacht bij restaurant met zulke prijzen. Vork werd meegenomen maar kreeg er geen terug. Biertje vergeten. De jassen werden aangenomen maar het einde moesten we deze zelf beneden gaan halen.Al met al vind ik de prijs absoluut niet overeen stemmen met de kwaliteit van het eten en service.
Lianne S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijk gegeten met m'n man! Bediening was super vriendelijk.
We komen zeker een keer terug!!
Echt een aanrader als je lekker uit eten wilt!
Groetjes Lianne en Jerry
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Super leuke avond gehad! Gezellig en lekker gegeten met de hele familie. Heel erg sfeervol en de bediening is erg aardig en spontaan. De sfeer is ontspannen. Dit was voor ons de eerste keer maar na deze ervaring zullen wij nog vele malen terug komen. De zaak zat vol en de bediening en keuken konden het allemaal goed aan. Wij zijn super tevreden!
Jerry R.
vanavond lekker gegeten!
zowel voor hoofd als nagerecht waren heerlijk! Het is een gezellig sfeervol restaurant.
Bediening was erg vriendelijk!
we komen zeker nog een keer terug Jerry en Annie
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
De intensie is er wel om het goed te doen, maar het lukte totaal niet. Er waren 2 serveersters en 1 rende haar benen uit haar lijf maar vergat alles. We hadden nog wijn bij het eten besteld maar na 3x vragen niet gekregen (stond wel op de rekening) zo ook met de friet, hebben we niet gekregen. We vroegen of we ons voorgerecht gelijk met de gerechten van de kinderen konden krijgen maar dat lukte niet. Vervolgens zaten wij heel lang op ons hoofdgerecht te wachten. De gegrilde tonijn was gortdroog! Wij denken dat het restaurant organisatorisch niet goed in elkaar zit. De keuken niet en de bediening niet. Op zo'n drukke avond was er echt te weinig bediening waardoor te weinig aandacht voor de klanten. Veel lege glazen op tafel. De serveerster die veel in de keuken was (leek wel bedrijfsleider) bood ons wel gratis koffie aan met een likeurtje omdat er zoveel was misgegaan. Dat maakte het wel goed. Maar toch jammer van zo'n leuk restaurant.
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Was erg gezellie en druk. Goede ontvangst en zeer spontaan. Komen regelmatig ff vragen of alles naar wens is en maken een gezellig praatje met je. Zeker een aanrader hoor. We gaan zeker terug
Waltraud B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wij hebben hier gistgeren met de AH-actie gegeten. We zijn vriendelijk ontvangen en kregen een mooie tafel aan het raam. Wij waren verrast over het mooie interieur. Het eten was eveneens prima. Het goedkoopste menu met als hoofdgerecht pizza werd met de AH-actie van de rekening afgetrokken en het duurste met als hoofdgerecht een prima tournedos moest betaald worden. Alle gerechten waren echt heel smakelijk. Wij komen zeker terug.
Herma S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Alleen al voor de bediening kom ik hier terug. En het eten was heel erg lekker, ze weten van een 'gewone pizza' iets te maken wat je nog weken lang blijft onthouden, heerlijk, vers, krokant, niet druipend in het vet, of te zout. We hebben er voor het eerst gegeten maar weten zeker dat we hier vaker gaan komen. De bediening is niet door 16 jarige tieners, maar volwassen mensen die met een glimlach op hun gezicht hun werk doen. Daar word je zelf ook vrolijk van. Heel attent, zijn nog blij met een compliment. Ik kan het je echt aanraden om hier te gaan eten, een verrassende Italiaan!
Gerard N.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Bediening en eten was perfect, de prijs van de wijn was aan de dure kant.
Komen een praatje maken aan de tafel of alles naar wens is.

Komen zeker nog een keer terug.
Silvia D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij hebben een top avond gehad bij Casa di Georgio! We hoorden al veel positieve verhalen over dit Italiaanse restaurant en ze hadden gelijk! Als voorgerecht een heerlijke antipasti en als hoofdgerecht een zelf samengestelde pizza. Als nagerecht heerlijke zelfgemaakte cheesecake. Op de achtergrond een rustig Italiaans muziekje, vriendelijk, hardwerkend en meedenkend personeel, mooi ingericht, uitgebreide menukaart, makkelijk parkeren, kortom echt een aanrader! Wij komen zeker terug!
koenwerner .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Goed gegeten. Was eerste keer dat we hier kwamen, maar het nodigt uit om terug te komen. Bediening is netjes en goed. Het oogt wat donker, maar dat komt door aankleding locatie, maar uiteindelijk kom je voor het eten en dat is goed. Gerechten zijn netjes en zorgvuldig bereidt en opgemaakt.
Veerle E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gister avond wezen eten bij Casa di georgio. Zowel de pizza als het vlees was verrukkelijk!! Vriendelijk personeel die heel erg zijn best doen het je naar je zin te maken, goede porties van het eten, vooral het dessert was verrassend veel en zag er top uit! Aankleding super leul kom zeker nog een keer terug.