Casa di Georgio

Larenseweg 148 1222 HM Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Casa di Georgio

Proef het echte Italië

Bij mooi weer kunt u genieten van ons heerlijke terras. Maar ook binnen is Casa di Georgio erg stijlvol ingericht met een warme en sfeervolle ambiance, waarbij onze gedeeltelijk open keuken een ware sensatie is. Ons team staat klaar om u een onvergetelijke avond te bezorgen, waarbij kennis van wijn/spijs-combinatie's niet te missen zijn! Zin in een goed stuk ossenhaas, een smaakvolle pasta of een lekkere pizza? Dan bent u hier aan het juiste adres! Bij Casa di Georgio is alles mogelijk!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Casa di Georgio

Radiohalte
  • : Voor het restaurant en in de omliggende wijken (gratis)

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Gratis parkeren , Huisdieren welkom , Open op zondag , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant Casa di Georgio

Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Leuke ervaring gehad afgelopen donderdag. Met 6 personen komen eten en alles stond netjes klaar inclusief kinderstoel. Leuke gerechten voor de kinderen en als klap op de vuurpijl hebben ze ook een kinder speelplaats beneden het restaurant. Hierdoor hebben we langer kunnen dineren dan gewoon. Erg fijn. De ossenhaas en aperol spritz zijn zeker een aanrader.
gino V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Super gegeten. Weinig woorden voor nodig. Leuk om dit ontdekt te hebben. Alles was tip top in orde. Speciale desserts en leuke cocktails wat mij betreft. Wat ons betreft niet meer nodig dan dit. Leuke avond gehad.
khalid B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Leuke avond gehad. Leuke mensen die er werken die het graag naar je zin maken. Absolute aanrader is de scropino. Echt nemen. Verder is het eten echt van kwaliteit en de prijs zeer laag voor wat je krijgt.
veerle P.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Goede sfeer, leuk personeel, aardige koks die graag een praatje maken. Zeer hoge kwaliteit eten voor weinig. Ik sta versteld van de prijzen die ze hanteren want voor wat je krijgt mag dat zeker omhoog. Bedankt en tot snel
gonnie K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Meer dan heerlijk gegeten!! Biefstuk nog niet eerder zo goed gegeten, zelfs Loetje overtreft de malse ossenhaas met gorgonzola saus van restaurant Casa di Georgio niet.
bastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Na het eten even naar de keuken gelopen om mijn persoonlijke complimenten aan de kok te geven. Een en al leuk personeel wat er rond loopt in de zaak, dat is toch eigenlijk al genoeg.
levies D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heerlijk. Goed op smaak, aparte en inspirerende gerechten. Tevens zijn de cocktails goed op smaak en goed gecombineerd. Bediening doet uitstekend haar werk. Erg enthousiast en tevreden gasten zijn wij.
mark L.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heerlijke Moederdag gehad. Restaurant zat bomvol maar de sfeer was super. We hebben op een lekker tempo gegeten en gedronken en tussendoor genoten van een huisgemaakte scropino om daarna nog eens af te sluiten met een huis gebrouwen limoncello wat wil je nog meer. De coquilles zijn zo zacht als boter, maar vooral het antipasti plankje om te delen is een genot maar ook een groot plezier voor het oog. Daarna een super malse biefstuk perfect gebakken met truffelsaus. Bedankt voor deze gezellige avond.
ouassima M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Veel over dit redelijk nieuwe (2jaar) restaurant gehoord en de verwachtingen kwamen uit. We hebben heerlijk romantisch gedineerd met zn tweetjes terwijl onze kinderen beneden aan het spelen waren in de speelkelder. Als voorgerecht een leuke plank voor 2 met gemixte hapjes, absoluut een aanrader. Speciale soorten pizza’s maar ook genoeg vlees en vis keuze. Kindermenu’s waren ook verrassend.
simon S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Wederom voor de 2e keer hier gegeten en verassend waren de gerechten buiten de kaart. De opmaak van de gerechten zijn buitengewoon ook het tempo van de bediening is op zn plek. We blijven erg tevreden en hebben deze keer voor een speciale Casa cocktail gekozen. Deze viel erg in de smaak. Leuk om te zien dat men vandaag de dag nog aan vernieuwing doet ipv alleen maar denken aan de omzet
lianne Z.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Tijdens onze verhuizing zijn we eenmaal hier laat op de avond binnen komen lopen. Dit was een warm ontvangst. Nu eenmaal een maand gesetteld in ons nieuwe huis om de hoek nogmaals hier komen eten afgelopen zaterdag. De zaak zat bom vol en wat zijn wij blij met deze aanwinst in onze buurt. Voor ons zal dit een herhaaldelijk uitje worden als we gaan dineren.
david M.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Het eten was best ok, maar er zat weinig smaak aan de gerechten. De pizza’s hadden de bodem die de meeste zaken ook hebben. De inrichting vond ik verschrikkelijk. Het terras was wel netjes.
esmee H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Ik kan niet anders zeggen dan dat we echt lekker hebben gegeten, goed bediend zijn en alles soepeltjes verliep. Het was wel druk maar daar hebben we geen hinder aan ondervonden. Zowel binnen als het terras zat vol en achter de schermen zagen we de jongen op de scooter ook nog eten gaan bezorgen. Petje af hoe jullie dit regelen. De meiden in de bediening zijn super vriendelijk en nemen uitgebreid de tijd voor iedere tafel.
johannes T.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Afgelopen donderdag heerlijk met een groep van 12 hier gegeten. We doen dit eens in de zoveel tijd met vrienden en vrijwel nooit hebben we al het eten tegelijk op tafel. Dit hadden we dan ook niet verwacht van dit restaurant, maar het is ze zeker wel gelukt. We hebben met ze alle tegelijk ons eten gekregen en waren ook allemaal voorzien van een lekkere affligem. Heerlijk dessert en goede koffie’s. Absoluut voor herhaling vatbaar. Ps. Leuke muzieklijst!
Jantine D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Voor de tweede keer weer bij restaurant Casa di Georgio gegeten en het was weer groots. Als voorgerecht een super malse carpaccio en een boterzachte tonijn tartare. 2 leden van het gezelschap kozen voor een pizza, natuurlijk niks mis mee maar de hoofdprijs had ik met een buitengewoon heerlijke filetto met gorgonzola saus.
dirk V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Vriendelijk en attent personeel. Afwijkingen van het regulieren worden zonder problemen geaccepteerd. Niks is te moeilijk en alles is mogelijk hier. De Irish cofee is echt verrukkelijk. Mensen je bent gek als je naar een ander Italiaans restaurant zou gaan gewoon restaurant Casa di Georgio, hoge kwaliteit voor een mooie prijs.
Fam C.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Het eten was oke maar we moesten erg lang wachten, ik denk wel 45 minuten op een gewone pizza. De keuken was vooral druk met bestellingen die bezorgd moesten worden, logisch want daar kun je punten mee scoren. Maar wel vervelend als je in het restaurant zit. Ik zou niet zo gauw teruggaan.
kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Verjaardag van mijn man gevierd. Na een heerlijk uitgebreid diner onder het genot van een sfeergevende playlist als afsluiter een klein ijsje met een vuurfontein gekregen omdat iemand van het personeel had opgevangen dat er een jarige was. Kortom heerlijke avond gehad.
joost V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Super leuke en gezellige sfeer tijdens koningsdag. Werd leuk versierd en alle aandacht voor de gasten in het restaurant. Super leuke cocktail van de dag een heerlijke aperol spritz.
jasmin C.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Paar keer wezen eten, blijft echt een top tent. Goed eten, goed personeel en een mooie intichting, wat wil je nog meer! Als aflsluiter nog een heerlijke huisgemaakte limoncello.