Casa di Georgio

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Casa di Georgio

Proef het echte Italië

Bij mooi weer kunt u genieten van ons heerlijke terras. Maar ook binnen is Casa di Georgio erg stijlvol ingericht met een warme en sfeervolle ambiance, waarbij onze gedeeltelijk open keuken een ware sensatie is. Ons team staat klaar om u een onvergetelijke avond te bezorgen, waarbij kennis van wijn/spijs-combinatie's niet te missen zijn! Zin in een goed stuk ossenhaas, een smaakvolle pasta of een lekkere pizza? Dan bent u hier aan het juiste adres! Bij Casa di Georgio is alles mogelijk!

Meer informatie over restaurant Casa di Georgio

Radiohalte
  • : Voor het restaurant en in de omliggende wijken (gratis)

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Casa di Georgio

bjorn_te_morsche .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Dit is de derde keer dat we er waren en het was weer fantastisch. De keuken is echt top je waant je zo in Italië. Het personeel was ook echt top en heel gezellig lekker open en eerlijk een daar hou ik van. Wij gaan er zeker binnenkort weer heen. Word al bijna onze derde huis eerst Italië en dan Casa di Georgio.
Tanja L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
-/- Vreemde keuze van kleuren. Beetje groen/blauwig licht. Erg onrustig. Muziek ook niet passend voor restaurant en wij zaten onder box dus te hard. Wij dachten dat met AH actie het tweede gerecht gratis was voor drie gangen. Hier hebben ze een drie gangen menu samengesteld waar je 32,50 pp (en dus nu met twee 32,50 totaal voor betaalt). Met een pizza, een carpaccio en een kop thee betaal je dan dus alsnog voor 1,5.

+/+ Eten is goed en ingrediënten op pizza smaken vers. Carpaccio is zelfs heerlijk. Bediening is vriendelijk. Er is beneden speelruimte voor kids. Op toilet lekkere rituals zeepjes en kleine opgerolde handdoekjes. Bij vertrek een pepermuntje en dat blijft toch altijd fijn :-).
jochem V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Eerste keer hier door goede verhalen. Erg lekker gegeten, gezellige sfeer en lekker druk! De bediening is super vriendelijk en vindt het duidelijk leuk om te werken en het ons naar de zin te maken. Niks is moeilijk en alles kan. Het eten is voortreffelijk vooral de super malse ossenhaas heb ik in geen tijden zo heerlijk gegeten. Ook de pasta met garnalen is erg speciaal en goed klaar gemaakt. Leuke hippe muziek, wij zullen zeker goede reclame achterlaten en vaker komen naar dit leuke redelijk nieuwe restaurant!
jayro M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Gezellige tent, eten op niveau, mooie stijlvolle inrichting en getraind personeel. Derde keer dat we hier vertoeft hebben en nemen steeds nieuwe mensen voor ze mee, zodat ze ook kunnen genieten zoals wij dat daar doen. Wij rijden er graag voor weg uit Laren om hier een gezellige avond te hebben.
antonvdhulle .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Prijs-kwaliteitsverhouding: slecht. Je betaalt eigenlijk de gewone prijs en dan krijg je kwalitatief gezien slecht eten. Er was 1 voorgerecht goed. Hoofdgerecht slecht en het nagerecht was ronduit slecht. Dit was absoluut geen AH actie.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Keurige zaak. Goed en verzorgde bediening en authentieke Italiaanse keuken. Wachttijd door ziekte wat aan de lange kant, was voor ons geen bezwaar en er werden geen smoesjes verkocht. Voornamelijk door de online bestellingen is het voor een ongeoefend oog niet zichtbaar waarom het druk is in de keuken, en kan er kritiek ontstaan bij de restaurantgasten
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Het voor en nagerecht is simpel niet vies maar ook niet geweldig.
De pizza's (en volgens een vriendin de salades) daarentegen zijn GEWELDIG!! Ik ga vaker met vriendinnen een pizza eten, ik ben een echte italie fan (het is niet zoals in italie maar te vergelijken) In nederland zijn de pizza's altijd te vet te nat te kleverig. Bij casa di giorgio word duidelijk met vers deeg en ingredienten gewerkt!!

Wat ook erg leuk is, is de speelkelder voor de kinderen (staat nergens op jullie website vermeld) dus ook de kinderen kunnen gerust mee en vermaken zich prima (en er is keuze op de menukaart)!!
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Goede keus uit traditionele en bijzondere pizza's. Bediening is vriendelijk en snel. Veel zitplaatsen zijn hoge (maar comfortabele) barstoelen.
Alielle V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Nieuwe terras mooie uitstraling prima prijs/kwaliteit verhouding.
Bediening zeer vriendelijk en altijd even tijd voor een praatje.
Martina-w .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Er was duidelijk teveel personeel voor het aantal gasten op het terras. alle vier hebben ze ons gevraagd of het eten smaakt. een groot plus is het grote terras wat dit restaurant heeft, en door de bomen en de parrasols zit je niet pal in de zon.
Lisa N.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
We werden vriendelijk ontvangen. Voorgerecht was heerlijk, plakjes ossehaas met dressing. Hoofdgerecht uit het AH menu, div soorten vis, zwom in de olie maar smaakte wel goed maar bijgerechten kwamen beetje laat. Dessert, tiramisu, weer erg lekker.
Terry D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Gastvrij restaurant, heerlijk gegeten. Met speelruimte voor de kinderen
Lianne S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerlijk gegeten!! We hadden gekozen voor de ossenhaas en ribeye. Deze waren beide super mals!!
De toetjes waren ook heerlijk!
Het personeel was erg vriendelijk en gastvrij. Het was jammer dat het ging regenen want we zaten lekker buiten op het nieuwe lounge terras.
De inrichting is hip en modern met warme kleuren. Leuk nieuw restaurant! Echt een aanrader en komen zeker nog een keer terug!!!
Jordy I.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Ik heb op een donderdagavond na mijn werk, samen met mijn vriendin, gedineerd bij Casa di Georgio. Ik heb echt genoten van de intieme sfeer, de fijne service en onze heerlijke pasta en tiramisu. Daarna hebben we nog even een drankje gedaan, maar bleven langer dan dat de bedoeling was. Het was namelijk erg gezellig, waardoor de tijd vloog. Ik heb besloten vaker een hapje te doen hier!
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs!! Zeker een aanrader! We gaan hier ons feest vieren 16 september!! Wij komen hier zeker heel vaak nog terug!!
Marcolina P.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Wederom weer heerlijk gegeten een goede bediening gezellige sfeer.
Een super leuk lounge terras kijk al uit naar de zomer .
jochem V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Super!!! Wij komen hier geregeld met vrienden, familie, kennissen en buren, maar altijd top! Warme sfeer, mooie gerechten en gezellige enthousiaste bediening. Dat zie je niet veel meer tegenwoordig! Leuke plek en de aankleding is ook heel goed gedaan. Kortom wat mij betreft een compleet plaatje en een aanwinst voor de buurt. Ze maken het je graag naar de zin en hebben genoeg kennis over hun eigen producten. Voor de Coffee Crème Brulee en de ossenhaas zijn uitschieters.
Helen P.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Kwaliteit en prijsverhouding is prima. Alles is vers en goed bereid. Wat opvalt is dat het allemaal niet zo zout is. Bediening is prima maar ja wij waren de enige gasten. Jammer want dit verdiend dit restaurant niet. Het is een prima restaurant. De moeite waard.
Karel W.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Fantastisch!
Daniël W.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
In de zomer zijn we naar één van onze lievelingslanden geweest (Italië) en dan wordt je kritisch als het gaat om pastagerechten. Na talloze keren langs gereden te hebben, namen we de proef op de som om bij Casa di Georgio Italiaans te eten.
Voor de tweede keer heb ik spijt dat ik niet hetzelfde gerecht had genomen als mijn tafelgenoot, meestal is het andersom. Mijn pasta met tomatensaus en kruiden was zeker lekker, al miste ik wel meer (zichtbare) pancetta, maar mijn vrouw had een voortreffelijke spaghetti met gamba's. Ze zei terecht dat dit het lekkerste pastagerecht was na onze vakantie in Italië.
Het nagerecht (Tiramisu) en cheesecake waren vers en heerlijk ook.
Bediening, locatie, wachttijd, prijsverhouding, muziek (mix tussen Italiaanse muziek en goede covers) - ik kan even geen negatieve dingen benoemen. Fijn voor ons om te weten dat je goede Italiaanse (pasta)gerechten kan eten op een kwartier loopafstand!