Casa di Georgio

Larenseweg 148 1222 HM Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Casa di Georgio

Proef het echte Italië

Bij mooi weer kunt u genieten van ons heerlijke terras. Maar ook binnen is Casa di Georgio erg stijlvol ingericht met een warme en sfeervolle ambiance, waarbij onze gedeeltelijk open keuken een ware sensatie is. Ons team staat klaar om u een onvergetelijke avond te bezorgen, waarbij kennis van wijn/spijs-combinatie's niet te missen zijn! Zin in een goed stuk ossenhaas, een smaakvolle pasta of een lekkere pizza? Dan bent u hier aan het juiste adres! Bij Casa di Georgio is alles mogelijk!

Meer informatie over restaurant Casa di Georgio

Radiohalte
  • : Voor het restaurant en in de omliggende wijken (gratis)

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
Annet S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Nog nooit eerder zo lekker italiaans gegeten buiten Italië. Mooi gepresenteerd en vriendelijke bediening.
Karel W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Alles was prima, voor herhaling vatbaar!!!
Ibo A.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Afgelopen zaterdag heel hartstikke lekker gegeten met mijn schoonfamilie. Eten kwam allemaal tegelijk op tafel, was warm en de opmaak was erg professioneel en creatief gedaan. Mijn kleine nichtjes konden lekker beneden in de speelkelder spelen, waardoor we wat langer na konden tafelen. Goede wijnen en een gezellige sfeer. Je ziet dat het personeel oprecht iedereen een gezellige avond wil bezorgen. Dit was alweer de tweede keer voor ons, maar wij blijven zeker komen. De prijs kwaliteitsverhouding is zeer goed, al vind ik de prijzen sowieso redelijk aan de lage kant. Dit maakt het extra leuk om zo eens in de twee weken hier gezellig te komen eten. De muziek stond op goed geluid met afwisselende en gezellige nummers.

Mijn ossenhaas was perfect medium gebakken. Ook voor de kleintjes is er genoeg op het menu te kiezen. Mijn moeder had een pasta peperoncino wat voor haar iets te pittig was, maar wel op de kaart vermeld stond. Voordat er een tafeltje vrij kwam konden we nog even bij de bar vertoeven met een drankje. We kregen meteen wat kleine volgensmij vers gemaakte broodjes met kruidenboter. Het leuke aan dit restaurant vind ik dat ze proberen erg modern met de tijd mee te gaan qua sfeer, muziek, inrichting, maar ook eten. Wij zijn net 2 maanden geleden verhuisd naar Hilversum en ik weet van dit restaurant dit het er ook nog niet zo erg lang zit. Ik vind ondanks de wat mindere reacties hieronder dat het nog steeds een tent is waar wij naar toe blijven gaan en wat we zullen aanprijzen aan onze familie en vrienden. Het zegt ook wel wat dat ze het zo druk hebben in zo'n korte tijd dat ze bestaan als je het mij vraagt!

Keep ya head u en lekker zo doorgaan casa di georgio!
Ibo A.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017

Keep ya head u en lekker zo doorgaan casa di georgio!
S. J.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gister hier voor de 2e keer gegeten.
En wat was het weer fijn, gezellig sfeer en eten van uitstekende kwaliteit.
Een van de weinige restaurants in hilversum waar ik graag wat vaker kom.
Want voor deze prijs is dit prima vertoeven.
miranda V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Het verbaast mij dat dit restaurant beroerd beoordeeld wordt door een positieve recensie 10/10 meteen na als men echt een serieuze negatieve recensie plaatste. Men schrijft inhoudloze recensies: lekker gegeten, was heel gezellig, kom zeker weer terug, 't was weer top, top personeel, top dit dat … bla, bla, bla….... Daar heeft niemand dus wat aan. Serieuze schrijvers gaan in op de gerechten, beschrijven en beoordelen deze met verstand van zaken, gedetailleerd kijken naar de bediening, de prijs-kwaliteitverhouding, sfeer, dat ga ik hier proberen uitlegen hoe ik samen met mijn tafelgenoten mee gemaakt hebben in dit restaurant afgelopen zaterdag. Zelf wonen we jaren aan de overkant van ’t restaurant, dus locatie is niet onbekende voor ons, voorheen hier gevestigd meerdere restaurant’s namen o.a.: El Rancho, España, Granada, ‘t kruispunt, Melograno, Loredana, en nu Casa di ???, nogmaals afgelopen zaterdag hier gegeten, wij dachten lekker Italiaans gaan eten dichterbij ’t huis. Daar aangekomen ontvangen door een jong dame, tafel aangewezen daarna duurde lang dat iemand bij tafel kwam met menukaart, iets vragen of wij wilden wat drinken, na ongeveer kwartier kregen we onze bestelde drankjes, meteen bestelden we onze eten om te voorkomen dat erg lang gaan duren, terwijl was absoluut niet druk, toch heeft erg lang geduurd, Wij kregen niet het eten dat we besteld hadden. Het eten is van dramatische kwaliteit, pasta Carbonara erg droog smaakt naar nergens: doorgekookt pasta met stukjes blokjes ham dit noemt men hier pasta Carbonara, parmezaanse kaas ontbreekt, dhr. Lorenzo onze Italiaans tafelgenoot merkte meteen na zijn eerste hapje dat dit geen echt italiaanse gerecht, vermeld mij serveerster maar die weet ook niet meer dan borden van uit de keuken naar tafels brengen, wat betreft sfeer is echt misbaar, muziek niet italiaanse wel heerlijk zuid Amerikaanse, zelf vonden we niet erg, personeel onervaren, interieur design past niet bij Italiaans stijl, als je hier binnen komt denk je meteen aan een grieks/Turks afhaalruimte. Geen italiaanse warm sfeer. prijs kwaliteitverhouding ver te zien: slecht product/erg duur. Al bij al zeer matig restaurant. Voor onze is finito. Fam. v/d Kamp.
94sas94 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met de AH-actie hier gegeten, als je het volle pond zou betalen, zijn de prijzen echt aan de hoge kant. Toen ik de menukaart zag, verwachtte ik erg veel van het eten, er is heel veel keuze en alles klinkt heel goed. De meeste gerechten van mijn tafelgenoten waren volgens mij prima, echter, mijn pasta carbonara was erg flauw. Ik denk dat er ingrediënten misten... Ik heb voor de eerste keer in mijn leven zelf nog zout op een bord eten in een restaurant gestrooid. Bij een pasta carbonara vind ik dat vreemd, aangezien je zou verwachten dat echte pancetta en parmezaanse kaas dit gerecht al zout zat zouden maken.

Het restaurant was overvol (zaterdagavond en laatste dagen van AH-actie), maar de bediening bleef erg vriendelijk en rustig. Ze waren alleen met te weinig om mensen enigszins op tijd te kunnen bedienen. Zo duurde het al ~45 min. voordat iemand kwam vragen wat we wilden drinken. En per gang duurde het ook nog ongeveer zo lang. Op zich vind ik het heel leuk om lekker lang te tafelen, maar er mag dan wel even iets van een broodje vooraf en een flesje water o.i.d. neergezet worden, i.p.v. dat er lange tijd helemaal niks gebeurt.

Ik weet niet of ik terug zou komen, omdat ik de prijs/kwaliteit niet helemaal in orde vind. De prijzen die je op dit moment op deze website kan zien, zijn inmiddels hoger in het restaurant zelf (vb. zuppa di zucchine 5,75 euro, is op dit moment tegen de 8 euro). Het was wel erg gezellig, daarom zou ik als ik nog een keer kom op een (rustigere) doordeweekse dag gaan.
JessicaS .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hadden voor 19 uur gereserveerd. Bij aankomst waren er 2 tafels bezet, waarvan 1 gezelschap zat te eten. Echter binnen 10 min. zat de hele tent vol. Leek me geen handige planning en dat bleek ook zo. Drie mensen in de bediening die niet ieder een eigen eiland hadden, maar alles door elkaar deden. Op alle gerechten zeker een uur moeten wachten, zelfs een half uur op de drankjes. Lege glazen en flesjes werden niet afgeruimd, zodat na het dessert de hele tafel vol stond met glaswerk en lege flesjes. Na iedere gang haalde men 2 lege borden op, maar de andere 2 bleven weer een half uur staan. Zelfs met de rekening ging het verkeerd. Die is eerst langs 2 andere tafels gegaan alvorens bij ons te belanden.
Erg jammer, want als we dan uiteindelijk ons eten hadden, smaakte het heerlijk.
Maxime R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We kwamen om 19u binnen, om 20.15 kregen we ons voorgerecht en om 21,45 ons hoofdgerecht..... bediending maakten geen oogcontact, ruimde de tafel niet af en kwam ons niet tegemoet toen we een opmerking maakte over het lange wachten en de prijs kwaliteit van het eten. Hoofdgerecht wat een bord pasta met wel geteld 3 garanalen zondere enige vorm van opmaak. Voor 15 euro vind ik dat zelfs met de restaurant actie niet acceptabel. Uiteindelijk is de manager ons tegemoet gekomen, maar dit was echt uitermate teleurstellend...
Yvette S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten met AH bon. Met twee personen drie gangen voor een kleine vijftig Euro. Twee leuke, vlotte meiden in de bediening. Kwaliteit van het eten was prima, erg smakelijk en mooi opgemaakt. We moesten wel redelijk lang wachten op t eten, maar niet zo lang dat het heel vervelend werd. We gaan zeker een keer terug.
jane V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Top gegeten!! Super avond gehad top personeel en heerlijk eten! gezellig aangekleed, kort om top avond! zeker voor herhaling vatbaar.
jane V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Hele gezellige avond gehad bij Casa di Georgio, lekker eten vriendelijk personeel, aan het eind nog een heerlijk glaasje Limoncello gekregen van het huis, super avond.
Veerle E.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Na aanleiding van goede recenties gaan eten bij Casa di Georgio. Top avond gehad zeer vriendelijke bediening en heerlijk gegeten! \eker voor herhaling vatbaar.
Genieterd Y.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Op de eerste plaats de naam van dit restaurant. GEorgio met een E
échte Italianen schrijven dit altijd met een I: Giorgio ! Wat ik dus al vermoedde was waar: hier staan geen echte Italianen in...... Nu hoeft dit nog niets te betekenen over de kwaliteit van het eten,want ook een niet-Italiaan zou goed Italiaans kunnen koken, maar dat geldt helaas niet voor deze eigenaren. De ruimte is aan de kleine kant, de overwegende verlichtingskleur is niet goed: ijzig blauw, ongezellig en dát terwijl het LED-licht is, wat gemakkelijk van kleur veranderd zou kunnen worden. De bediening is goed, alhoewel soms wat onhandig ( bestek laten vallen of geen juist bestek aanwezig )
en nét iets te vaak vragen: "Smaakt het ?". Geenwijnkaart aanwezig, er is slechts rode- en witte huiswijn. De kwaliteit van het eten zelf vonden wij érg matig, zeker gezien de prijs, die niet echt laag is.De gegrillde tonijn was gortdroog, hetgeen ons deed vermoeden dat hij uit de diepvries kwam en dus niet vers was. Zalm zou niet leverbaar zijn":".... omdat men niet de kwaliteit geleverd had gekregen die men gewend was......" Beetje vreemde opmerking, vind ik..... Kalfslapjes waren gesneden en het leek wel gekookt of zo, maar zeker niet gebakken. Smakeloos. De frieten waren gortdroog en niet gaar van binnen en er zat een vreemd niet passend kruidenmengsel overheen gestrooid. De pesto kwam overduidelijk uit een potje met een kunstmatige
smaak. De slagroom bij het ijs was geen slagroom en kwam duidelijk uit een spuitbus. Kortom: het eten viel ons zwaar tegen en was naar verhouding veel te duur: ons ziet men hier niet terug. Italiaansrestaurant dat geen Italiaans restaurant is.......
Cnos .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We hebben casa di georgio bezocht nav de positieve recensies. Helaas konden wij de kwaliteit niet terugvinden. Pizza smakeloos en voorgerecht waterig van smaak. Wachttijd tussen voor en hoofdgerecht ca 60 minuten. Omdat we op tijd moesten vertrekken konden we geen gebruik maken vh dessert. Ons werd gemeld dat we dan maar hadden moeten aangeven bij de reservering dat we maar ca 2 uurtjes hadden. Na onderhandelen "mochten we de Ah actie gebruiken" en werden we de deur gewezen.
Zelden zoiets meegemaakt....en dus nooit weer
johan K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Met 4 personen geweest. Na een uur kwam het voorgerecht was prima daarna 1 uur later na aandringen hoofdgerecht was bij 3 personen koud en taai en een pasta kraak noch smaak teruggestuurd, bij het weghalen kwam glas rode wijn over jas geen sorry niets moesten ook nog vragen om nieuw glas, om tijd te winnen zouden er broodjes gebracht worden moeten nog komen. half uur later nieuw gekregen was ook niet geweldig ons humeur was beneden het vriespunt en bediening probeerden het nog verder naar beneden te halen. Heb nog nooit zoiets meegemaakt
Isabel V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vriendelijk en geduldig personeel, goed eten! Veelzijdige kaart met veel lekkere gerechten. Daarbij ook goede en redelijke prijzen
AnnemiekeHW .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Aardige bediening en leuke sfeer. Wel vind ik het wat jammer als je broodjes besteld dat je 3 mini broodjes krijgt terwijl je met z'n tweeën zit. Sorbetijs met verf fruit waren 3 bollen ijs met geplette diepvries aardbeien. Toen we vroegen waar het verse fruit was, werd aangegeven dat de aardbeien in de koelkast hadden gestaan.
ggvdh .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Zeer vriendelijke bediening en lekker gegeten. Jammer dat de 2e maaltijd een pizza of pasta moet zijn.
Verder niets dan lof.
Leontien B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Best smakelijk, maar veel te veel peper in de tomatensoep en zoete pasta met garnalen waren wat twijfelachtig. Redelijk aan de prijs.