Casa di Georgio

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Casa di Georgio

Proef het echte Italië

Bij mooi weer kunt u genieten van ons heerlijke terras. Maar ook binnen is Casa di Georgio erg stijlvol ingericht met een warme en sfeervolle ambiance, waarbij onze gedeeltelijk open keuken een ware sensatie is. Ons team staat klaar om u een onvergetelijke avond te bezorgen, waarbij kennis van wijn/spijs-combinatie's niet te missen zijn! Zin in een goed stuk ossenhaas, een smaakvolle pasta of een lekkere pizza? Dan bent u hier aan het juiste adres! Bij Casa di Georgio is alles mogelijk!

Meer informatie over restaurant Casa di Georgio

Radiohalte
  • : Voor het restaurant en in de omliggende wijken (gratis)

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Casa di Georgio

Dennis W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Met een stel vrienden heerlijke gegeten afgelopen zaterdag. Zaak was bommetje vol, maar gelukkig was er net een plekje vrij voor ons binnen en er was ruim genoeg parkeergelegenheid. Personeel was zeer vriendelijk en gezellig. Eten was ook voortreffelijk en optijd. Sfeervolle ambiance, zelfs de chef kok kwam nog even vragen of alles naar wens was. Top avond gehad wij komen zeker
terug! Groetjes dennis! Een tevreden gast!
Fabienne T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Gister weer besteld en heerlijk gegeten. De biefstuk was heerlijk met lekker gegrilde groente. Bestelling werd snel bezorgt en een liever bezorger. Zeker tevreden en voor herhaling vatbaar.
Maureen S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
met n verlengde ah actie gegeten. het 3 gangen menu met beperkte keuze was best lekker. de porties goed. jammer dat de zaak verder leeg was waardoor de bediening wel vlot verliep. zeker geen slecht Italiaans restaurant op de grens van Hilversum en Laren.
Jos F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Telefonisch werd gemeld dat de 50% korting eigenlijk alleen gold voor het zogenaamde Albert Heijn menu en dat dit foutief stond vermeld bij IENS. Op zich correct dat dit werd gemeld, maar evengoed wel jammer. We zijn er toch gaan eten en waren niet enthousiast. Het voorgerecht viel nogal tegen. Het betrof tonijn en inktvis, maar de beide gerechten ontbeerden smaak. Vooral omdat de tonijn uit de diepvries kwam en nog koud was en de inktvisringen hadden ook geen smaak. Mijn advies aan de kok is om gerechten van de kaart te halen die eigenlijk niet goed kunnen worden aangeboden. De belangrijkste reden is de organisatie in de keuken die vooral gericht is op het leveren van het standaard menu en de vele bestellingen die als afhaal worden besteld. Het hoofdgerecht viel mee. De ossenhaas was mals, de saus was goed. De calamares kwamen ook uit de diepvries helaas en de pasta was in orde. Advies aan de eigenaar: beperk de kaart tot wat de keuken goed kan leveren en dat is vooral pizza en pasta en een beperkt aantal gerechten dat daarnaast wellicht nog op de kaart kan blijven.
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Jammer. Er werd 50% korting op de rekening beloofd bij de Iens actie van nu. Helaas: het ging om de "verlengde AH actie". Een driegangenmenu van 32,50 met tomatensoep als voorgerecht, een pizza als hoofdgerecht en thee als toetje is veel te duur. Drankjes vielen buiten de actie. Misleidend dus. Eten smaakte overigens goed. Bediening was zeer matig en nonchalant.
Samantha B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Super lekker gegeten! De pizza was heerlijk. Sfeer erg leuk en de mensen die er werkte erg netjes en gastvrij. Zeker een aanrader
Gerd K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een super net en gezellig restaurant. Geweldige bediening en heerlijk gegeten. Mijn vrouw een pizza calzone en ik een lasagne van de chef. Zeker de moeite waard om langs te gaan, wij komen zeker weer!
Anuska G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Leuke, gezellige en attente bediening. Originele presentatie. Absoluut de moeite waard en zeker voor herhaling vatbaar.
jessica N.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We reden vaak langs maar zijn nu eindelijk naar binnen geweest en gelukkig maar. We hebben een hartstikke gezellige avond gehad met heerlijk eten en echt een goede sfeer voor een goed prijs. De anti pasti mix vooraf is divers en verrassend en ook erg veel. Als hoofd raden wij de pizza carpaccio (speciaal en creatief) aan en de ossenhaas met paddenstoelen-truffelsaus. Nooit eerder zo’n goed stuk vlees hij de Italiaan gegeten. Bediening is oprecht en maakt het je graag naar de zin. Wij komen snel terug!
jayro M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Was weer super. Weer lekker vol, maar gelukkig nog een plek voor ons 6e. Personeel is uiterst vriendelijk en herkende ons nog van voorgaande bezoeken. Goede muziek en een warme en gezellige sfeer. De kinderspeelplaats voor kids beneden is ook uitgebreid met een Wii en ballenbak, waardoor onze jongste en oudste beiden zich kunnen vermaken. Ribeye echt een aanrader, super mals en erg groot van stuk. Ook de groente die daarbij komt en frietjes zijn goed. Mijn vrouw had een pasta met Garnalen en Limoncello en was hier ook helemaal weg van. Je kan wel merken dat dat de specialiteit is van de chef! Personeel is erg alert en vriendelijk! Achter de schermen zagen we ook een aantal bezorg jongens druk in de weer. Hiervoor petje af voor de koks om dit te combineren met zo’n vol restaurant!
Veerle E.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Hallo daar!
Nou ik ga je wat vertellen. Ik heb me hier toch volgevreten. Het was overheerlijk en als ik aan jullie lekkere smeuïge pizza's terug denk, dan loopt het water me al in de mond. Echt een te gekke tent. Gewoon simpelweg THE PLACE 2B. Verder, ja wat kan ik zeggen? Zeker een aanrader als je van dikke vette smeuïge pizza's houdt. Nou de groeten en graag tot de volgende keer. Ik ben van de partij hoor!!
marijke S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Voor het eerst hier gegeten, het eten smaakte goed, goede porties, vriendelijke bediening.
Het AH-menu is wat beperkt, pizza of lasagna is niet echt een creatief gerecht in een Italiaans restaurant, ook het voor-en nagerecht weinig fantasievol, en al met al niet echt voordelig.
bjorn_te_morsche .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Dit is de derde keer dat we er waren en het was weer fantastisch. De keuken is echt top je waant je zo in Italië. Het personeel was ook echt top en heel gezellig lekker open en eerlijk een daar hou ik van. Wij gaan er zeker binnenkort weer heen. Word al bijna onze derde huis eerst Italië en dan Casa di Georgio.
Tanja L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
-/- Vreemde keuze van kleuren. Beetje groen/blauwig licht. Erg onrustig. Muziek ook niet passend voor restaurant en wij zaten onder box dus te hard. Wij dachten dat met AH actie het tweede gerecht gratis was voor drie gangen. Hier hebben ze een drie gangen menu samengesteld waar je 32,50 pp (en dus nu met twee 32,50 totaal voor betaalt). Met een pizza, een carpaccio en een kop thee betaal je dan dus alsnog voor 1,5.

+/+ Eten is goed en ingrediënten op pizza smaken vers. Carpaccio is zelfs heerlijk. Bediening is vriendelijk. Er is beneden speelruimte voor kids. Op toilet lekkere rituals zeepjes en kleine opgerolde handdoekjes. Bij vertrek een pepermuntje en dat blijft toch altijd fijn :-).
jochem V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Eerste keer hier door goede verhalen. Erg lekker gegeten, gezellige sfeer en lekker druk! De bediening is super vriendelijk en vindt het duidelijk leuk om te werken en het ons naar de zin te maken. Niks is moeilijk en alles kan. Het eten is voortreffelijk vooral de super malse ossenhaas heb ik in geen tijden zo heerlijk gegeten. Ook de pasta met garnalen is erg speciaal en goed klaar gemaakt. Leuke hippe muziek, wij zullen zeker goede reclame achterlaten en vaker komen naar dit leuke redelijk nieuwe restaurant!
jayro M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Gezellige tent, eten op niveau, mooie stijlvolle inrichting en getraind personeel. Derde keer dat we hier vertoeft hebben en nemen steeds nieuwe mensen voor ze mee, zodat ze ook kunnen genieten zoals wij dat daar doen. Wij rijden er graag voor weg uit Laren om hier een gezellige avond te hebben.
antonvdhulle .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Prijs-kwaliteitsverhouding: slecht. Je betaalt eigenlijk de gewone prijs en dan krijg je kwalitatief gezien slecht eten. Er was 1 voorgerecht goed. Hoofdgerecht slecht en het nagerecht was ronduit slecht. Dit was absoluut geen AH actie.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Keurige zaak. Goed en verzorgde bediening en authentieke Italiaanse keuken. Wachttijd door ziekte wat aan de lange kant, was voor ons geen bezwaar en er werden geen smoesjes verkocht. Voornamelijk door de online bestellingen is het voor een ongeoefend oog niet zichtbaar waarom het druk is in de keuken, en kan er kritiek ontstaan bij de restaurantgasten
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Het voor en nagerecht is simpel niet vies maar ook niet geweldig.
De pizza's (en volgens een vriendin de salades) daarentegen zijn GEWELDIG!! Ik ga vaker met vriendinnen een pizza eten, ik ben een echte italie fan (het is niet zoals in italie maar te vergelijken) In nederland zijn de pizza's altijd te vet te nat te kleverig. Bij casa di giorgio word duidelijk met vers deeg en ingredienten gewerkt!!

Wat ook erg leuk is, is de speelkelder voor de kinderen (staat nergens op jullie website vermeld) dus ook de kinderen kunnen gerust mee en vermaken zich prima (en er is keuze op de menukaart)!!
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Goede keus uit traditionele en bijzondere pizza's. Bediening is vriendelijk en snel. Veel zitplaatsen zijn hoge (maar comfortabele) barstoelen.