Casa di Georgio

Larenseweg 148 1222 HM Hilversum Nederland Kaart

Over restaurant Casa di Georgio

Proef het echte Italië

Bij mooi weer kunt u genieten van ons heerlijke terras. Maar ook binnen is Casa di Georgio erg stijlvol ingericht met een warme en sfeervolle ambiance, waarbij onze gedeeltelijk open keuken een ware sensatie is. Ons team staat klaar om u een onvergetelijke avond te bezorgen, waarbij kennis van wijn/spijs-combinatie's niet te missen zijn! Zin in een goed stuk ossenhaas, een smaakvolle pasta of een lekkere pizza? Dan bent u hier aan het juiste adres! Bij Casa di Georgio is alles mogelijk!

Meer informatie over restaurant Casa di Georgio

Radiohalte
  • : Voor het restaurant en in de omliggende wijken (gratis)

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
Herma S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Gerard N.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Silvia D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij hebben een top avond gehad bij Casa di Georgio! We hoorden al veel positieve verhalen over dit Italiaanse restaurant en ze hadden gelijk! Als voorgerecht een heerlijke antipasti en als hoofdgerecht een zelf samengestelde pizza. Als nagerecht heerlijke zelfgemaakte cheesecake. Op de achtergrond een rustig Italiaans muziekje, vriendelijk, hardwerkend en meedenkend personeel, mooi ingericht, uitgebreide menukaart, makkelijk parkeren, kortom echt een aanrader! Wij komen zeker terug!
Saskia J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Ontzettend slecht gegeten hier. We kwamen hier met de AH actie en waren nieuwsgierig door de goede recensies die we hadden gelezen. We zijn zelf gek op Italiaans eten en hadden ons verheugd op een avond lekker eten met een Italiaanse sfeer. Het wordt een Italiaans restaurant genoemd, maar de muziek die werd gedraaid was Spaans, het interieur oogt Grieks Ikea en het keukenpersoneel is van Turkse afkomst.
Het brood vooraf was taai, de voorgerechten eigenlijk ook. Hier kon je niet met een normaal mes doorheen komen. De patat was slap en halfgaar. Ook voor de pizza had je een zaag nodig denk ik.
Toen we wilden afrekenen omdat we voldoende hadden gegeten werd ons medegedeeld dat we persé een nagerecht moesten nemen anders gold de actie niet. Toen we aangaven dat het goed was zo, mochten we de normale prijs afrekenen!
Natuurlijk netjes betaald, maar vond dit niet uitnodigend nog eens te komen. Dit is tenslotte waar de AH actie om draait toch?
Begrijp daarom de enthousiaste recensies hier niet, wat een teleurstelling.
Koenwerner .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Goed gegeten. Was eerste keer dat we hier kwamen, maar het nodigt uit om terug te komen. Bediening is netjes en goed. Het oogt wat donker, maar dat komt door aankleding locatie, maar uiteindelijk kom je voor het eten en dat is goed. Gerechten zijn netjes en zorgvuldig bereidt en opgemaakt.
Veerle E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gister avond wezen eten bij Casa di georgio. Zowel de pizza als het vlees was verrukkelijk!! Vriendelijk personeel die heel erg zijn best doen het je naar je zin te maken, goede porties van het eten, vooral het dessert was verrassend veel en zag er top uit! Aankleding super leul kom zeker nog een keer terug.
Michel G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Het eten was echt verrukkelijk! Heb in lange tijd niet zo lekker gegeten. Vooral die pizza was echt grandioos! We werden daarnaast goed bediend. De aankleding vond ik daarnaast wat minder. Het zag niet gezellig door het blauwe licht en de temperatuur mocht wat mij betreft wat warmer. Voor het eten geef ik jullie een dikke 9 en doe wat aan de aankleding.
Marjolijn V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gister gegeten bij dit leuke kleine restaurantje in hilversum. Bij het zien van de kaart direct enthousiast over de (lekkere) keuzes aan pizza. Meiden van de bediening waren erg vriendelijk en de service was snel. Blijkbaar toch iets te snel want toen onze pizza net was gebracht, was ie al bijna koud. Wij gaven dit aan bij het aardige meisje van de bediening, die dit vervolgens duidelijk communiceerde bij haar leidinggevende en in de keuken. Helaas kregen we 0 respons. Niemand die even naar onze tafel kwam om te informeren of excuseren. Later bij het afrekenen nogmaals aangegeven dat de pizza koud was, de reden volgens de dame achter de bar was dat we de pizza hadden laten snijden, omdat het met de messen bijna niet lukte. Wederom was het snelle service, want de pizza was binnen een minuut terug. Lijkt mij niet dat deze dan al koud is. Domper van de avond dat het afgedaan werd als onze eigen schuld. Een pizza hoort niet met 5 minuten koud te zijn dames!
Femke T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Aardige en correcte bediening, het eten was heerlijk en werd mooi opgediend. Wij hebben een heerlijke avond gehad! N aanrader dus
Dewitmolendijk D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We kwamen met zijn 3en met de ah actie. Je kon alleen 2p gebruik maken, waarvan er een een pizza moest nemen. Ik gebruik dit graag om restaurants te proberen, anders was ik hier nooit gekomen. Het eten was voortreffelijk. Wel aan de prijzige kant en/of beetje karige porties. Het lieve personeel was een beetje gedrild om te verkopen ipv de sfeer en lekkere eten te serveren. Het wachten duurde ook net te lang, zodat je waarschijnlijk nog meer besteld aan drinken etc. Het totale plaatje klopte niet, maar het eten was heerlijk.
Zosame .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
bij binnenkomst was het stil, maar dat veranderde later. Snel geholpen door de bediening, drankjes waren erg lekker en goed te betalen! Keuze was uitgebreid en ruim voldoende. Wij hebben erg lekker gegeten en werden geholpen door aardige mensen. Wij gaan zeker nog een keer terug!
Scheele .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het eten was redelijk maar duur in vergelijking met andere Italiaanse restaurants. De bediening was prettig. De ambiance was wel aardig. De blauwe verlichting vind ik niet prettig.
Ferry C.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Knus restaurant, maar ravioli was niet helemaal gaar en de cheesecake was nog bevroren van binnen. Alleen over het laatste wat gezegd. Daarvoor kregen we een drankje van het huis. Personeel vriendelijk maar soms wat chaotisch.
Valk S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Klein restaurant waardoor het erg persoonlijk en knus aanvoelt. Een constante stroom van heerlijke gerechten, dat was de indruk die achterbleef aan het eind van de avond. We hebben de hele avond gezeten en dat was in de prettige zacht ingerichte ruimte geen straf. Fijne bediening die erg zijn best doet om het je naar de zin te maken. Je merkt dat de eigenaresse erg haar best doet. Ik kom zeker weer!
Jose J.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Op zaterdag 8 oktober hier gegeten. Het eten was zonder meer goed. De bediening vriendelijk maar erg slordig. Een voorgerecht werd vergeten, om bestek moest worden gevraagd. Een gerecht werd aangeboden als rib-eye maar bleek tonijn te zijn. De Italiaanse namen daarvan kende men niet. Het duurde ook lang terwijl er op dat tijdstip nog niet veel gasten waren. Maar afgezien van een dessert om die reden. Bediening lette niet op, het leek wel of iedereen nieuw was.
Al met al jammer.
Sp1 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Op zondag 25 sept. hier gegeten op basis van de AH actie. Wat een teleurstelling. Op de AH IENS site staat STEENOVEN, echter NIET aanwezig. Er staat grot achtige uitstraling met aquarium in de muur, Geen acquarium aanwezig.
Het eten, dan zou dan top moeten zijn. Ook dat viel tegen. De vitello tonato zou van kalfsmuis moeten zijn, dat was echter voorgesneden plakken rundervlees uit de diepvries. De tonijn mayonaise was dermate weinig dat het niet te proeven was. Wel overheersend veel sla.....
Oh ja, mogen we de wijnkaart ? Nee die hebben we niet. We hebben witte en rode wijn..... Kregen wel ook water op tafel.
Daarna het hoofdgerecht, kalfsoester, waren echter kalfslapjes?, volledig droog gebakken.

Ik begrijp niet hoe de goede recensies hier tot stand zijn gekomen.

Wat ook opvalt is dat we deze kritische noot hebben laten horen in het restaurant, en prompt konden we via AH geen recensie meer plaatsen.

Dus nu maar rechtsteek via IENS.
June N.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Ik was gisteravond bij Casa di Georgio. Ik was jarig geweest dus naar aanleiding hiervan ben ik met wat collega's hierheen gegaan. We hebben een drankje gedaan en daarna met een paar nog een pizza gegeten. Ik dronk eerst een roze, deze was al heerlijk. Later had ik een helft pizza met ham en een helft pizza met parmaham. Wauw wat was dat lekker. Echt in lange tijd niet zo'n lekkere pizza gegeten. Daarnaast was de ambiance ook erg leuk en was er vriendelijk personeel. Zeker weten dat ik hier vaker terug kom!!
Amber72 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Onwijs leuke avond gehad en onwijs lekker eten. De goede service zorgde ervoor dat we snel konden eten en de sfeer werd er goed ingehouden door het personeel. Een echte aanrader!
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Heerlijk gegeten in dit leuke Italiaanse restaurant. Zeer vriendelijke ontvangst en een prettige bediening. Prima 3-gangen menu (vrije keuze (waarbij de goedkoopste gerechten komen te vervallen)) met de AH-actie. Lekkere Italiaanse gerechten vergezeld van heerlijke Italiaanse wijn. Voor herhaling vatbaar.
Willemkooij .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het eten is zeer lekker en mooi verzorgt.
De bediening is ook zeer goed oplettend.
Voor en hoofd en nagerecht is allemaal top.
Het enigste nadeel vond ik dat je met de AH bon geen vis of vlees gerecht mocht nemen.
Maar dat staat wel op de bon met kleine letters ik had dat niet gezien.
Wel jammer wand dit kosten mijn wel 92 euro zonder bon jammer.