Casa di David

Singel 426 1017 AV Amsterdam Nederland Kaart
31-206245093

Over het restaurant Casa di David

Een rondreis door het heerlijke Italië

Al meer dan 35 jaar een culinaire verrijking aan de Amsterdamse grachten. Op je bord liggen de lekkerste specialiteiten uit diverse regio's, die je meenemen op een rondreis door Italië. De wijnen sluiten naadloos aan op al dat moois en complementeren je gerecht op prachtige wijze.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Casa di David

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Casa di David

monique V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
met 4 personen gegeten, het was niet zo druk, wel erg gezellig, een gemoedelijke sfeer, de kelners hadden goed overzicht, maakten af en toe een grapje en werkten hard, het eten was echt erg goed, kortom een aanrader!
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Oudbollig, saai, en geen goed eten.
Mike M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Erg lekker , lang wachten voor pizza gratis bier als compensatie
Charelle D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Heerlijk gegeten, wij zijn hier al meerdere malen wezen eten. De truffelpizza en pasta mag je me voor wakker maken. Bediening is over het algemeen vriendelijk!
Dafna R.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Eten was goed, service was zeer aangenaam
Bruce H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Leuke sfeer, lekker eten en goede bediening, aanrader!!
Lieke S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Lekker gegeten. We hadden een bijzonder vrolijke en gezellige ober. We komen zeker nog eens terug!
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Echt Italiaans
Herman55 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Hier gegeten op 22 januari 2018. Als voorgerecht hadden we o.a. de antipastissimo alla David, een doorsnee van wat er onder het kopje Antipasti op de kaart stond. Het gerecht bevatte echter vooral de goedkopere antipasti van de kaart, plus enkele, ook goedkopere, bruschette die onder een ander kopje op de kaart stonden. Naast de antipastissimo hadden we als voorgerecht nl. ook twee soorten bruschette besteld. Het smaakte goed, maar we hadden iets anders verwacht. En belangrijk, het werd op tijd geserveerd. Daarna duurde het nl. heel lang voor we het hoofdgerecht kregen. Onze glazen waren inmiddels leeg, zelfs het water en brood waren op, maar de bediening slaagde erin het niet te zien. De vraag 'wilt u misschien nog wat drinken' is ook niet gesteld. Op een gegeven moment, bijna 1 3/4 uur na onze entree, konden wij de aandacht van de bediening trekken om te vragen of er misschien een probleem was met ons hoofdgerecht. Na informeren in de keuken kwam de reactie, '5 minutes'. Na ruim 10 minuten kwamen onze hoofdgerechten. Of we nog wat wilden drinken, kwam niet bij de bediening op, hadden we ook geen behoefte meer aan. De hoofdgerechten zelf konden de avond ook niet meer redden. Geen reden om hier nog een keer terug te keren.
Joss P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Zo'n echt authentiek Italiaans restaurant die je in Italië zelf overal vindt met aardige en behulpzame echte Italianen in de bediening. Maar je merkt ook dat hier het massa toerisme sterk aanwezig is. Te snel, te gehaast, te veel lawaai en te kleine porties en tot op de draad versleten linnen op tafel (en niet alleen bij ons) Hier moet je wel een voorgerecht nemen want met alleen het hoofdgerecht en het onvermijdelijke broodmandje, met uitstekend brood erin trouwens, is de maaltijd te karig. De smaak en bereiding zijn prima in orde. Hoewel er bij gelijke gerechten wel verschillen zijn in hoeveelheid, De warme chocoladetaart met ijs wel erg klein is en het ijs niet van het beste kwaliteit is. Ook de panna cotta verschilde onderling erg van maat en was ook niet heel veel. De koffie was erg goed maar dat kan ook bijna niet anders want het is van Nespresso....Kortom lekker eten maar je merkt dat er te gemakkelijk geld wordt verdiend waardoor het geheel iets te soepel en te sleets is geworden.
Ciska L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Weinig aandacht van de bediening, eten goed... maar iets te rumoerig naar oms zin
A B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijke puur Italiaanse gerechten
Donny J.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk italiaans gegeten met m'n vriendin, niks op aan te merken! Goed eten voor een goede prijs, komen zeker eens terug als we weer in 020 zijn!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Was er lang niet geweest, mijn gasten waren enthousiast en zelf ben ik ook als van ouds tevreden.
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We hadden een reservering waar nooit naar werd gevraagd. We hadden een voorkeur voor een plaats in de reservering uitgesproken, die - zonder commentaar - niet mogelijk bleek ofschoon op de voorkeursplek wel een tafeltje vrij was. We werden nu op een ongezellige, tochtige plek in-de-loop gepoot en verder - op het uitleveren van het bestelde na - aan ons lot overgelaten. Kraanwater bleek niet mogelijk.
Allemaal onaangenaamheden erom heen, maar het belangrijkste was toch dat de bestelde pizza brèmzout was, waardoor slechts een klein deel werd opgegeten. We hadden verbetering al opgegeven toen bij het afruimen eindelijk werd gevraagd of de maaltijd naar genoegen was geweest. Maar op ons antwoord dat het NIET goed was, verwijzend naar de halve pizza, werd totaal niet gereageerd. Wel werd bij het PIN-afrekenen tot twee maal toe geïnformeerd welk bedrag moest worden ingevuld op het mobiele apparaat, blijkbaar in de veronderstelling dat een fooi op z'n plaats was. Wij hadden daar héél andere ideeën over ....
Nathalie P.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Op een drukke zaterdagavond was het ontvangst niet goed. We konden kiezen tussen twee tafels van twee: bij het sanitair of achter in een hoek. In het hoekje had ik enkel zicht op de muur, en we werden ook vergeten bij de bediening. Het eten was wel lekker, maar we hadden deze tafel niet hoeven te aanvaarden. Voor een gezellige beleving waren we beter ergens anders gaan eten. Dus, als koppel van twee bevestig je ook beter een zitplaats!
Marie-Anne V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Ben als buurtbewoonster vaak weggestuurd op een zeer onvriendelijke manier.... arrogant zou ik zeggen! Jammer, want het is soms heerlijk daar te eten en vlak om de hoek... Veel toeristen met guides in de hand gaan voor!!!!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Top eten in het centrum van Amsterdam. Een restaurant waar we steeds weer naar terug gaan.
Konstantinos P.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Real italian food
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heel gezellige Italiaan, lekker eten en fijn wit tafel linnen, zoals dat hoort!!