Casa di David

Singel 426 1017 AV Amsterdam Nederland Kaart
31-206245093

Over het restaurant Casa di David

Een rondreis door het heerlijke Italië

Al meer dan 35 jaar een culinaire verrijking aan de Amsterdamse grachten. Op je bord liggen de lekkerste specialiteiten uit diverse regio's, die je meenemen op een rondreis door Italië. De wijnen sluiten naadloos aan op al dat moois en complementeren je gerecht op prachtige wijze.

Meer informatie over restaurant Casa di David

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Casa di David

Ciska L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Weinig aandacht van de bediening, eten goed... maar iets te rumoerig naar oms zin
A B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijke puur Italiaanse gerechten
Donny M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk italiaans gegeten met m'n vriendin, niks op aan te merken! Goed eten voor een goede prijs, komen zeker eens terug als we weer in 020 zijn!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Was er lang niet geweest, mijn gasten waren enthousiast en zelf ben ik ook als van ouds tevreden.
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We hadden een reservering waar nooit naar werd gevraagd. We hadden een voorkeur voor een plaats in de reservering uitgesproken, die - zonder commentaar - niet mogelijk bleek ofschoon op de voorkeursplek wel een tafeltje vrij was. We werden nu op een ongezellige, tochtige plek in-de-loop gepoot en verder - op het uitleveren van het bestelde na - aan ons lot overgelaten. Kraanwater bleek niet mogelijk.
Allemaal onaangenaamheden erom heen, maar het belangrijkste was toch dat de bestelde pizza brèmzout was, waardoor slechts een klein deel werd opgegeten. We hadden verbetering al opgegeven toen bij het afruimen eindelijk werd gevraagd of de maaltijd naar genoegen was geweest. Maar op ons antwoord dat het NIET goed was, verwijzend naar de halve pizza, werd totaal niet gereageerd. Wel werd bij het PIN-afrekenen tot twee maal toe geïnformeerd welk bedrag moest worden ingevuld op het mobiele apparaat, blijkbaar in de veronderstelling dat een fooi op z'n plaats was. Wij hadden daar héél andere ideeën over ....
Nathalie P.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Op een drukke zaterdagavond was het ontvangst niet goed. We konden kiezen tussen twee tafels van twee: bij het sanitair of achter in een hoek. In het hoekje had ik enkel zicht op de muur, en we werden ook vergeten bij de bediening. Het eten was wel lekker, maar we hadden deze tafel niet hoeven te aanvaarden. Voor een gezellige beleving waren we beter ergens anders gaan eten. Dus, als koppel van twee bevestig je ook beter een zitplaats!
Marie-Anne V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Ben als buurtbewoonster vaak weggestuurd op een zeer onvriendelijke manier.... arrogant zou ik zeggen! Jammer, want het is soms heerlijk daar te eten en vlak om de hoek... Veel toeristen met guides in de hand gaan voor!!!!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Top eten in het centrum van Amsterdam. Een restaurant waar we steeds weer naar terug gaan.
Kostas P.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Real italian food
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heel gezellige Italiaan, lekker eten en fijn wit tafel linnen, zoals dat hoort!!
Jeremy V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
het eten was goed, ze hebben lekkere pastas en pizza's. De sfeer is goed, je zit er lekker knus en gezellig.
Maar 8 jaar geleden waren ze aanzienlijk beter.
Edson P.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Comida divina, com muita qualidade, e ótimo sabor.
Ambiente e serviço excelentes.
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Had als hoofdgerecht zalmsteak met quinoa salade. Zalm was op zich prima, wel graat erin. Quinoa was enorm flauw. Vriendin had pasta met zeevruchten. Smaakte alsof er zand of stukken schelp in zaten. Met onze klacht werd niet echt iets gedaan. Dit was 1 x maar nooit weer.
M S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Alles goed behalve het eten.........................................................................................................
Joost B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
De dag voor Oud en Nieuw hier 's-avonds weer gegeten, tafel voor twee. Hele restaurant zat vol, duurde dit keer (voor het eerst) erg lang voordat het hoofdgerecht kwam. Keurig te woord gestaan door bediening. Helaas was mijn hoofdgerecht warm, maar niet heet. Verder weer voortreffelijk smaak, en goede wijnen. Blijf hier komen.
juliensaarloos .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Een tent waar ik al sinds ik klein ben kom. Laatst weer genoten van de lekkere traditionele Italiaanse gerechten. Heerlijke Risotto met truffel, zeker een aanrader.
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Fantastische bediening, echt op z'n Italiaans. Zeer leuk. Daarbij echte Italiaanse maaltijden, ook de pizza mogen proeven, heerlijk. Mijn complimenten naar Cristiano!!
Anniek T.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijk eten! Het eten smelt op je tong. Beste italiaanse restaurant van Amsterdam. Bediening is super alert en hele vriendelijke bediening.
peter N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Vaak veel goeds gehoord over casa di David ,en eigenlijk bij toeval terecht gekomen.
het restaurant wat we in ons hoofd hadden was dicht (Revan)
En casa di David was toen niet zo ver weg, dus dan eindelijk maar een keer proberen.
Bij binnenkomst was het erg druk.en kregen we een tafel(tje) boven .
We zatten heel krap tegen de mensen zowel voor ,achter,als naast ons. mijn inziens was een paar tafeltjes minder beter voor de sfeer geweest. ook niet prettig was dat ons niet gevraagd werd of we vast wat wilden drinken (voor ons gevoel door de drukte over het hoofd gezien )
En moesten daar uit eindelijk zelf de ober voor roepen.
we kregen daarna ook een erg grote menu kaart(een soort perkament rol) die erg onhandig was ,en eigenlijk zelfs te groot om helemaal uit te rollen over het niet zo grote tafeltje.
De menu kaart was erg uitgebreid en meer als genoeg keuze van verschillende soorten gerechten.
Ik had een "Spinazie flan op een fondue van parmezaanse kaas en truffel" als voorgerechten en mijn compagnon een "bruschetta" beide waren voldoende.
Als hoofdgerecht had ik de "Tagliolini met burrata, zwarte truffel en wilde spinazie"
En mijn compagnon de "Ravioli gevuld met ricotta in carbonara saus en wilde asperges"
Mijn pasta was wel ok ,maar niet meer dan dat en het eten van mijn compagnon was zelfs onvoldoende.de smaak was wel ok,echter de carbonara saus was helemaal hard geworden, zoals een saus hard word als je hem lang laat staan.
We hebben geen toetje genomen alleen een espresso die trouwens wel erg lekker was .
Over het algemeen was ik erg teleurgesteld, en begrijp uit mijn ervaring niet waarom dit restaurant zo hoog staat aangeschreven .
Op deze avond leek het er echter ook vooral op, dat ze de drukte niet aankunnen,en dat dat duidelijk ten Kosten gaat van de kwaliteit.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Echt Italiaans eten in een gezellige sfeer met een vriendelijke, hartelijke bediening, een topavond! Vooral de verse pasta's zijn een aanrader, ook de scalopino was heerlijk. Je waant je een avond in Italië zelf!