Casa di David

Singel 426 1017 AV Amsterdam Nederland Kaart
31-206245093

Over het restaurant Casa di David

Een rondreis door het heerlijke Italië

Al meer dan 35 jaar een culinaire verrijking aan de Amsterdamse grachten. Op je bord liggen de lekkerste specialiteiten uit diverse regio's, die je meenemen op een rondreis door Italië. De wijnen sluiten naadloos aan op al dat moois en complementeren je gerecht op prachtige wijze.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Casa di David

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Casa di David

Shuki M.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
מסעדה איטלקית מצויינת, ממוקמת על גדת תעלת סינגל, אווירה מצויינת, תפריט מגוון. מומלץ למי שמגיעה להעביר ערב רגוע באווירה נינוחה,
צוות מלצרים מצויין.
מחיר המנות סביר אך לא זול.
Merel B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Hier met een groep van 4 vriendinnen gegeten. Wij zaten beneden, een sfeervol restaurant met zicht op de Singel. Het eten was heerlijk en de service was vriendelijk. Wel af en toe zelf even de bediening moeten 'roepen'.
Lourdes R.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Es un fantastico restaurante con una pasta exquisita...el trato y ambiente de 10...repetire seguro
Omar K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Het was een gezellige avond en het eten was héérlijk.
Antonino P.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Ottima cucina e personale gentile
Kitty R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Heerlijk gegeten alweer en heel gezellig. Wij komen zeker weer terug
Charelle D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Het eten was erg lekker, wij komen hier best regelmatig. Helaas was de bediening niet zo alert dit keer, we zaten minimaal 30 minuten aan tafel zonder dat ze even langskwamen om drankjes op te nemen oid. (Na drie keer zwaaien wel) Toen we wilde afrekenen duurde het ook nog zeker 20 min voordat ze met het pin apparaat kwamen. Het was niet heel druk (op een woensdag avond). Ze waren erg vriendelijk maar keken gewoon echt niet goed om zich heen. Moesten steeds roepen, zwaaien voor aandacht. Volgende keer beter!
Jennifer A.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Heerlijk, authentiek Italiaans eten. Goede service. Prachtige locatie. Zeker voor herhaling vatbaar
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Die anti pasti voor twee is lekker.

Pizza was simpel en lekker zoals het hoort.

Italiaanse bier erbij is leuk
monique V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
met 4 personen gegeten, het was niet zo druk, wel erg gezellig, een gemoedelijke sfeer, de kelners hadden goed overzicht, maakten af en toe een grapje en werkten hard, het eten was echt erg goed, kortom een aanrader!
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Oudbollig, saai, en geen goed eten.
Mike M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Erg lekker , lang wachten voor pizza gratis bier als compensatie
Charelle D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Heerlijk gegeten, wij zijn hier al meerdere malen wezen eten. De truffelpizza en pasta mag je me voor wakker maken. Bediening is over het algemeen vriendelijk!
Dafna R.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Eten was goed, service was zeer aangenaam
Bruce H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Leuke sfeer, lekker eten en goede bediening, aanrader!!
Lieke S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Lekker gegeten. We hadden een bijzonder vrolijke en gezellige ober. We komen zeker nog eens terug!
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Echt Italiaans
Herman55 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Hier gegeten op 22 januari 2018. Als voorgerecht hadden we o.a. de antipastissimo alla David, een doorsnee van wat er onder het kopje Antipasti op de kaart stond. Het gerecht bevatte echter vooral de goedkopere antipasti van de kaart, plus enkele, ook goedkopere, bruschette die onder een ander kopje op de kaart stonden. Naast de antipastissimo hadden we als voorgerecht nl. ook twee soorten bruschette besteld. Het smaakte goed, maar we hadden iets anders verwacht. En belangrijk, het werd op tijd geserveerd. Daarna duurde het nl. heel lang voor we het hoofdgerecht kregen. Onze glazen waren inmiddels leeg, zelfs het water en brood waren op, maar de bediening slaagde erin het niet te zien. De vraag 'wilt u misschien nog wat drinken' is ook niet gesteld. Op een gegeven moment, bijna 1 3/4 uur na onze entree, konden wij de aandacht van de bediening trekken om te vragen of er misschien een probleem was met ons hoofdgerecht. Na informeren in de keuken kwam de reactie, '5 minutes'. Na ruim 10 minuten kwamen onze hoofdgerechten. Of we nog wat wilden drinken, kwam niet bij de bediening op, hadden we ook geen behoefte meer aan. De hoofdgerechten zelf konden de avond ook niet meer redden. Geen reden om hier nog een keer terug te keren.
Joss P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Zo'n echt authentiek Italiaans restaurant die je in Italië zelf overal vindt met aardige en behulpzame echte Italianen in de bediening. Maar je merkt ook dat hier het massa toerisme sterk aanwezig is. Te snel, te gehaast, te veel lawaai en te kleine porties en tot op de draad versleten linnen op tafel (en niet alleen bij ons) Hier moet je wel een voorgerecht nemen want met alleen het hoofdgerecht en het onvermijdelijke broodmandje, met uitstekend brood erin trouwens, is de maaltijd te karig. De smaak en bereiding zijn prima in orde. Hoewel er bij gelijke gerechten wel verschillen zijn in hoeveelheid, De warme chocoladetaart met ijs wel erg klein is en het ijs niet van het beste kwaliteit is. Ook de panna cotta verschilde onderling erg van maat en was ook niet heel veel. De koffie was erg goed maar dat kan ook bijna niet anders want het is van Nespresso....Kortom lekker eten maar je merkt dat er te gemakkelijk geld wordt verdiend waardoor het geheel iets te soepel en te sleets is geworden.
Ciska L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Weinig aandacht van de bediening, eten goed... maar iets te rumoerig naar oms zin