Casa di Angelo

Duinschooten 12 2211 ZC Noordwijkerhout Nederland Kaart

Over restaurant Casa di Angelo

Een Italiaans feestje

Een ontzettend gezellige Italiaan in Noordwijkerhout. Antipasti, pasta, pizza, vlees, vis het staat allemaal op het uitgebreide menu. Sluit af met een heerlijk zoet dessert en het Italiaanse feestje is helemaal compleet!

Meer informatie over restaurant Casa di Angelo

6,4
Ingrid130767 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Wij vonden alles wat we hebben gegeten erg lekker. De ossehaas was perfect! We hadden al onze complimenten aan de kok doorgegeven. De service was ook goed. Het zag er allemaal netjes en verzorgd uit.
Zal jullie zeker aanbevelen bij vrienden.
Groetjes van Ingrid Kortekaas :-)
Piree .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
goed gegeten met vriendelijke bediening. We kenden het ervoor niet, dus
waren verrast door de locatie. Dat maakte het iets minder, maar het eten en
de vriendelijkheid vergoedden dit wel
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Klassieke Italiaanse gerechten gegeten, heerlijk. Bediening is super, heel attent en vriendelijk. En het eten zelf echt heerlijk. Was niet onze eerste keer hier en ook zeker niet de laatste keer...
Amir__t .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Voor en zaterdag avond was het rustig, maar de sfeer en de bediening waren top. Het eten werd goed klaargemaakt en netjes gepresenteerd. Smaakte goed en de porties waren perfect. Kortom alles bij elkaar lekker gegeten en genoten.
Lisadevos .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
We hebben een pizza magarita op en een pizza salami! Het is een Super restaurant lekker gegeten en goede service! Niks aan veranderen!
Gerarda D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Wij, 7 vriendinnen, gingen bij Casa di Angelo eten. Eensgezind gingen we voor de pizza carpaccio. Hij was overheerlijk, en supergroot.
De bediening was vriendelijk en we hoefden niet lang op onze bestelling te wachten.
Cindyprins4 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Bij aankomst zaten bijna alle tafels vol. 2 mensen liepen in de bediening. Ik zag mensen om zich heen kijken en wachten op service. Wij zelf hebben 15 minuten moeten wachten tot dat iemand drinken kwam opnemen en de menukaart geven. Tussen door hebben wij zelf om nog meer drinken moeten vragen. Eten was lekker, zag er verzorgt uit en was voldoende. Uitstraling was sober. Naar ons idee echt een camping restaurant.
JDT .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Voornaamste kritiekpunt: wachttijden voor het eten. Het duurde erg lang allemaal. We hadden om 18.00 uur gereserveerd en liepen om 21.15 het restaurant uit. Het voorgerecht (antipasto) was lekker. De pizza's waren matig. Veel knoflookolie. Een pizza marguerita werd bezorgd met pijnboompitjes. De cassata werd gesmolten gebracht en de tiramisu was met ijs en bevatte ijskristallen. De extra lepeltjes hebben we zelf maar gepakt.
Petraverhoeckx .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Helaas ging er na het overigens lekkere voorgerecht iets mis, toen we na anderhalf uur wachten zelf de aandacht trokken van het personeel, bleek onze bestelling zoek. We zijn toen weggegaan. Een fout kan gebeuren, maar dat de bediening ook niet opmerkt dat het wel erg lang duurt is toch wel gek.
Riet K.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Salade geitenkaas was lekker iets aan de zure kant.
Pizza sicilliana was goed, pizza casa die Angelo viel tegen, de groenten smaakte naar plastic dat was jammer. Er werd wel aandacht aan besteed.
Het was erg druk dus geduldig wachten.
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Ze hadden het druk, maar daar was niet op ingespeeld door iets meer personeel in te zetten.
Na een tafel te hebben vrijgemaakt van jassen konden wij zitten. We bestelden een glas wijn. Na een half uur wachten kregen wij de kaart. Het was nog van de AH actie dus konden wij tussen 2 voor en 2 hoofdgerechten kiezen. We bestelden, om de tijd te doden en de eerste honger te stillen, wat brood. Het was inmiddels 20.15. Na het voorgerecht, carpaccio en gedroogd vlees, op zich niets mis mee werd ons brood weer weggehaald. Met nog 3 broodjes erin. Wij moesten er wel voor betalen!!!!! De stukjes ossenhaas waren op een hele oude vieze bakplaat gebakken en proefden naar levertraan en veel zwarte aanbaksels en daardoor ook bitter. Mijn Penne met frutti di mare was met zure mosselen die taai waren en met droge en taaie garnalen en een paar stukjes tomaat. Heel veel penne, nauwelijks frutti en een pak sugo als saus. Na een hap teruggestuurd. We moesten wel 45 euro betalen!!!!!!! (een persoon zou gratis zijn geweest vw de AH actie.....?
Wilmaspruit .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
We gingen met 6 personen naar dit restaurant op een bungalowpark vanwege de AH-actie en we waren aangenaam verrast door de kwaliteit van het eten. Carpaccio, ossenhaas, zalm: alles was mals en heerlijk van smaak. De salades waren creatief en smakelijk bereid. De Rosé van het huis paste er prima bij. We hadden Dame Blanche en Cassata als verrassend lekker toetje. De bediening was uitstekend: vriendelijk en redelijk vlot. De tafel was smaakvol gedekt en de onderlinge sfeer was erg gezellig omdat iedereen rustig kon genieten van het eten en de gesprekken met elkaar. Wij gingen voldaan naar huis.
SmullenHoofddorp .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Keurige zaak, we kwamen voor de eet-actie van AH. Het was stil, de bediening stelde zich flexibel op. De temperatuur was laag en als de deur open stond werk het koud.
Evdboschdamen .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Het hoge Iensgemiddelde was zeer misleidend. Het was echt niets bijzonders. Het eten was te veel, te vet en te zout. Zeker niet voor herhaling vatbaar. Niet beter dan een voetbalkantine.
Fecopress .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
het eten was prima, de bediening erg vriendelijk.
min punt was de wachttijd.
We waren om 18.20 binnen.
Het voorgerecht werd 30 minuten later geserveerd.
Het hoofdgerecht 1.45 minuten later.
Het was niet druk ( 4 tafels incl.onze ) maar er kwamen ook mensen binnen om iets mee te nemen.
De kok(vriendelijke eigenaar) werkt alleen.
Ben benieuwd hoe lang het duurt als de zaak wat voller is?
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Wij hebben hier gegeten met de AH actie maar waren wel een klein beetje verdrietig van het hele gebeuren. Er was blijkbaar een catering gaande wat duidelijk voorrang kreeg op de gasten in het restaurant. Lege borden die rustig een half uur / 3 kwartier bleven staan, ontzettend lang wachten tussen de gerechten in etc. Het grootste gedeelte van de tijd liepen er 2 fotografen rond die overal tussendoor liepen om foto's te maken. Het kwam op ons over als een chaos. Nu kan het zijn dat we hier net ''pech''mee hadden natuurlijk, maargoed.

We waren met zijn vieren en gelukkig hadden we 2 volle AH spaarkaarten mee. Als ik hier 140 euro moest afrekenen dan was dat eigenlijk 100 euro teveel geweest.

We hadden overigens allemaal een Carpacchio vooraf welke erg lekker was. De pizza's waren prima te doen maar zeker niet bijzonder.

Tip voor het restaurant: Er werd constant excuses gemaakt voor de lange wachttijden en dat er last minute veel reserveringen bij waren gekomen terwijl er een catering was. Als jullie van tevoren weten dat jullie dit niet aan kunnen zeg dan liever dat het is volgeboekt zodat alle aandacht kan naar de mensen die er zitten. We hoorden namelijk meer mensen klagen om ons heen.
Bertine V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Super lekker gegeten. Gezellige maar eenvoudige inrichting! Echt een aanrader! De pizza's zijn helemaal top, maar ook de pasta is erg goed!
Theaenderest .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Eten was prima en goed geserveerd. De entourage was minder erg kitserig ingericht.
Jammer denk dat ze daarom niet druk hebben.
Louisarood .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
We hebben de verjaardag van onze dochter gevierd in dit restaurant. Het was van de eigenaar heel attent dat hij gedacht had aan een verjaardagsslinger. Ze kreeg een feestelijk ijsje cadeau, dat werd omkleed met verjaardagsmuziek. De zalmmoot en de bijbehorende salade was prachtig gedecoreerd opgediend. Het ossenhaas gerecht was heerlijk bereid. De hoeveelheid eten was ruimschoots voldoende. Een jong meisje deed de bediening en wist op gepaste wijze ons als gasten goed te bedienen. Door de nieuwe indeling is het restaurant ruimer geworden van opzet en is het er goed tafelen.
Tonhanv.d.berg .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Eigenaar/kok = hartelijke en vriendelijke man, adviseerde menu en maakte n praatje.
Voorgerecht prima: keuze uit 3, Hoofdgerecht keuze 1 uit vis en 2 uit vlees, was ruim voldoende en erg lekker, na was enkel koffie of thee.
Locatie was ons bekend, is duidelijk aan het oppimpen van het interieur.