Casa Del Toro

Castellumlaan 2 3454 VB Vleuten-De Meern Nederland Kaart

Over het restaurant Casa Del Toro

Glorieus gegrild vlees & vis

De grill staat centraal, hier worden de lekkerste vlees- en visgerechten op bereid door de kundige chef. Sappige steaks en perfect gegrilde vis, wat wil je nog meer? Geen poespas, maar gewoon heel erg lekker en goed eten.

Meer informatie over restaurant Casa Del Toro

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

7,2
6,4
Brigitte F.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij kregen bij binnenkomst een warme welkom van de eigenaar en mochten uit 2 tafels kiezen.
Eenmaal aan tafel duurde het even voordat wij een drankje konden bestellen, de eigenaar kwam en gaf ons eerst de menukaart en wij kregen te horen dat wij van het A.H menu mochten kiezen 3 keuzes allebei wat wij niet echt lekker vonden erg jammer. . En de prijs verhouding was ook echt absurd.
Goed wij hadden een drankje besteld voor ons 3tjes en 2x het ah menu en 1x los van de kaart. Voorgerecht was van het ah menu wel oke... maar! Voor de prijs is het geen goede verhouding en ook cua presentatie van het gerecht moeten ze zich schamen, het gerecht gekozen van het a'la carte menu viel wel zwaar tegen dit zou echt niet mogen en ook cua prijs verhouding erg triest dit werd ook niet geheel opgegeten. Voor het hoofdgerecht kregen mijn zoon en mijn partner hun correcte gerecht alleen ik kreeg iets geheel anders! De eigenaar zij maar dit is wat u had besteld... hij had zelf onze bestelling opgenomen en ging zijn briefje erbij halen, ik had mijn gezin verteld om maar alvast te beginnen en zou toch erg zijn dat hun moesten wachten en dat hun eten koud zou worden. De eigenaar nam mijn bord weer mee en na enige zins de bestelling weer door te hebben genomen ging hij mijn gerecht door geven. Mijn gerecht kwam net op het punt dat mijn partner zijn laatste hap had genomen en mijn zoon mij had gevraagd of hij in de tussentijd even op zijn telefoon mocht kijken want ja mama ging nu pas beginnen met eten.. . Pfff ja niet leuk, ik vond dit echt heel vervelend om niet samen te hebben kunnen eten met mijn gezin. Het eten viel echt tegen geen smaak, wat ook echt het top punt was is dat wij patat/ aardappel partjes kregen dat al eerder was gebakken en daarna wellicht koud werd en snel even in de frituur was gegooid dit was echt verschrikkelijk er werd geen groente of sla erbij geserveerd dat was het. Het nagerecht kregen wij in een diep bord geserveerd mijn zoon vroeg mij ook waarom wij het anders kregen als dat de andere mensen in het restaurant, dit had kunnen liggen omdat wij het ah menu hadden geen idee. De stoelen waar wij op hadden gezeten hebben echt hun tijd gehad en moeten zsm worden weggehaald, deze kunnen elk moment kapot vallen wat wij allen ook storend vonden is dat er veel lange spinnen/stof raggen/ aan de verlichting naar beneden bengelde. Algemeen is het een kleine restaurant met een oubollig interieur wat bijna kapot valt. Er word geen goede indruk gegeven op de website zoals foto's heel jammer wij hadden het gevoel dat wij zijn opgelicht maar dat is onze emotie. De eigenaar zelf is echt aardig , maar zijn eten is gewoon van slechte kwaliteit als de opmaak anders zou zijn komt het ook anders over, en cua prijsverhouding is het echt om te huilen. Voor zijn gastvrijheid krijgt hij nog een 4 van ons anders hadden wij een 1 geven. Dit was een wijze les voor ons, nooit meer naar een A.H restaurant deal
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Bij binnenkomst word er door het personeel totaal niet gereageerd, moet zelf maar kijken waar je gaat zitten. Rommelige bediening kan vele malen beter.
John H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Bediening en gastvrijheid is heel prettig. Ambiance was beneden peil.
Rita O.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
We hebben hier met 7 personen gegeten met de AH actie en zijn helaas niet tevreden. De tomatensoep was veel te pittig, men was waarschijnlijk uitgeschoten met de sambal, stokbrood smaakte naar houtskool. Hoofdgerecht en toetje was niets op aan te merken. Thuisgekomen zat ik de bon nog eens te bekijken en zag toen dat men € 5.00 gerekend heeft voor 1 liter water, vind dat echt schandalig, als men zo de kosten moet compenseren van de AH actie kan men beter niet meedoen. Heel jammer zo'n kater.
Cynt P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Met de familie perfecte 1e kerstdag gehad bij Casa Del Toro met de ah restaurantactie..... Het voorgerecht chorizo worstje van de grill... klinkt simpel..maar was echt lekker.. De ossenhaas van de grill die volgde... was ook een van de betere die ik in restaurants gereserveerd heb gekregen..... daarna was er nog keuze uit meerdere desserts... Was voor ons de eerste keer hier.... maar voor de bediening en het eten hier komen we zeker terug
Pipeloitje .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Zeer slecht restaurant. Bediening is slecht totaal geen feeling met de horeca. De ossenhaas zat vol zeen. Nadat we het gemeld hebben werd er niets mee gedaan. Aan de serveerster gevraagd wat de kok er van zei gaf ze aan dat hij niets zei. Echt heel slecht. Je betaald €24,50 voor een ossenhaas van 220 gr met wat frietjes. Kwaliteit prijs verhouding veel te hoog. Daarbij is het er koud en niet sfeervol harde muziek.op verzoek van een ander stel werd het maar uit gezet. Echt te triest voor woorden.
henkvanzelst .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
we zijn hier met vrienden wezen eten. De entree is wat kaal en koud. Kom je in het restaurant dan ben je dat direct vergeten. Vriendelijke bediening en gezellig gezeten met een rustig achtergrond muziekje. Het eten was heerlijk en voldoende. We gaan zeker nog eens terug.
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prima eten, sfeer in het restaurant kan beter, voor het raam zit je in de etalage ene rode muur (met witte stukken gerepareerd) en niet afgeschilderd. Ingang kan ook iets beter worden aangegeven.
Shayna P.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
De zalm als voorgerecht en de ossenhaas als hoofdgerecht was heel erg lekker. Als nagerecht het verassingsmenu gekozen. Genoten. De inrichting van het restaurant is erg leuk, echt Argentijns. Service is helaas niet erg goed. Wij hadden iemand bij ons met een lactoseallergie en we wilden dus graag weten of er zuivelproducten in o.a. de sauzen en het nagerecht zaten. Dit dus gevraagd, maar vervolgens was de serveerster het weer vergeten..
bets53 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Lekker gegeten, vriendelijke bediening,en geen lange wachttijden.

Kommetje water met citroen op tafel voor de spareribs.
Fer J.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
we komen er regelmatig en nemen ook vrienden mee - dat zegt genoeg. een aanrader dus voor genieters van soep, vlees en toetjes .
sandernilsson .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
leuk restaurantje, met AH diner bonnen gegeten, goede keuze uit aparte AH menukaart. het enige wat ik wat minder vond was dat de eigenaar niet vraagt hoe je je ossenhaas/biefstuk gebakken wilt hebben en ik miste de vochtige doekjes of een bakje (citroen)water voor bij de spareribs. verder heerlijk gegeten, eten is van zeer goede kwaliteit en zeker niet weinig.
Olga- .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het eten was heerlijk, goed verzorgd, alles was naar wens!
Het toetje was een echt feestje, evenals het voor- en hoofgerecht.
C. H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vriendelijke bediening. Voorgerecht was ok. Ik had als hoofdgerecht argentijnse steak, er werd niet gevraagd hoe ik hem wilde hebben, hij was aan de zijkanten net te ver doorgebakken en van binnen heel rauw en hij was erg taai, de spare-ribs waren ok. Verder zijn we erg vriendelijk geholpen. Misschien nog een tip om een leeg schaaltje voor de botjes van de spare-ribs op tafel te zetten.
Nelleke B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijke ossenhaas gegeten. Het verrassingstoeltje was echt een verrassing en ontzettend lekker. Vriendelijk en gezellige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Peter Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We hadden om half 8 besproken. We hebben voor-, hoofd en nagerecht genomen met de AH actie. Echter het eten werd ook in een sneltreinvaart opgediend. Na afloop nog even gezeten, maar er werd al langzaam afgesloten. Uiteindelijk om kwart voor 9 vertrokken. Een driegangen menu in 5 kwartier vinden wij te snel. Daarnaast zou het restaurant sfeervoller aangekleed mogen worden en zou er wat aan het aquarium effect naar buiten gedaan kunnen worden.

De kwaliteit van het eten en de vriendelijkheid van de bediening was prima.

Het is geen restaurant zijn, waar we snel weer naartoe zullen gaan.
Fer J.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Hartelijke ontvangst met prima bediening en ook nog heerlijk gegeten. Dus smaaktnaar meer.
Ook nagerecht de moeite waard inclusief de Aah actie.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het eten was heerlijk. Zalm en worstjes vooraf goed. Biefstuk goed gegrild smaak top. Idee om warme saus en warme groenten te serveren bij biefstuk !! Spareribs gaar top van smaak. 3 soorten saus erbij. Friet en rauwkost goed. Nagerecht goed. Ja wij komen hier zeker terug om de Mixgrill te proberen. Ook grote parkeerplaats erbij. Ja heerlijk gegeten.
Iets minder vond ik de inrichting en wat kaal niet veel warmte gezelligheid uitstraling.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Jammer!
We bestelden chorizo en kregen een soort braadworstjes.
De spare ribs waren aangebrand en flauw. Het vlees zelf was mals.
Als toetje de tropische verrassing en soesjes met ijs.
De tropische verrassing had weinig tropisch.
De soesjes waren ontdooid in de magnetron en zover verwarmd dat de slagroom eruit spoot en warm was. Een teleurstellende ervaring.
f.j.stevens .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
lekker gegeten. Vast menu is 21,90. AH menu betaal je per gang en dan kom je een stuk duurder uit, maar met het tweede menu gratis ben je toch voordelig uit.