Casa Del Toro

Castellumlaan 2 3454 VB Vleuten-De Meern Nederland Kaart

Over het restaurant Casa Del Toro

Glorieus gegrild vlees & vis

De grill staat centraal, hier worden de lekkerste vlees- en visgerechten op bereid door de kundige chef. Sappige steaks en perfect gegrilde vis, wat wil je nog meer? Geen poespas, maar gewoon heel erg lekker en goed eten.

Meer informatie over restaurant Casa Del Toro

• Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
lekker gegeten,was erg gezellig
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, er was volgende keus aan gerechten, de bediening is vriendelijk en gastvrij, de gerechten zijn ook goed geprijsd, kort om een aanrader, R v Os
Jerry P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
De bediening was hartelijk.
Tomatensoep lekker.
Zalm was droog en zeer klein van stuk en de 22,50 euro niet waard.
Spareribs waren ook droog. Ik had gevraagd om Hot. Dit was echter verre van dat.
Kortom, het is spijtig om te zeggen dat de prijs/kwaliteitverhouding zeer matig was.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Voorgerecht chorizo op zijn Argentijns was een aanfluiting. Twee worstjes ter grootte van de wijsvinger. Vlees was teveel doorgebakken. Minder goede ervaring waardoor ik niet meer terugkom.
tbrocantesfeertje .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
toen wij aan kwamen lopen vanaf de parkeerplaats wilden we eigenlijk al omkeren.Tegen de muur van t ''restaurant'' stond allemaal vuilnis opgestapeld dat ons al tegemoet stonk.Dit was geen vuil van 1 week erg vies de vliegen konden allemaal lekker eten daar gelukkig was t weer slecht met zon was t echt niet te doen geweest. Serveerster liep met n erg vieze pleister op haar handen. maar ach ja toilet is niet echt afgesloten en personeel wast ook de handen niet als ze er vanaf komen.
Cola light was alleen zonder prik te verkrijgen maar werd na wat uitleg 1 serveerster sprak bijna geen NL omgeruild.Het eten viel mee. Koffie was meer thee en bij de rekening kregen we bij wijze van snoepje n anti-flue???? In ieder geval niet voor herhaling vatbaar en zeker geen aanrader.....
Rob E.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Onbeperkt spare ribs is moeizaam
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Zijn hier al vaker geweest, altijd goed gegeten. Jammer van het stukje plastic wat dit keer in mijn uiensoep zat.... En dit keer stond er een saaie cd op repeat, dat zou wat ons betreft wel beter kunnen.
R V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Zijn vandaag uit eten geweest bij dit restaurant en hebben de visschotel genomen. Ronduit slecht de vis was koud niet gaar en droog en dat voor een bedrag van € 24'50 schandalig!!!.
De salade was niet fris en de gamba,s smaken naar houtskool.
Verder krijg je weinig eten en staat niet in verhouding tot de prijs.
Wij kregen nog wel ter compensatie een glas wijn gratis maar onze avond was al verpest.
Dit resataurant is beslist geen aanrader.
Rene N.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Albert Heijnmenu, Chorizoworstjes waren braadworstjes, soep was lekker, salade was niet fris en weinig, friet prima, spareribs, lekker gaar maar niet pittig zoals besteld. Toetje was teleurstellend. De AH menuprijzen waren enkele euro's hoger dan elders op de kaart voor hetzelfde gerecht.
Marcel. V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Geen aanrader, volgens hun alleen het hoofd gerecht "de 2e gratis" . de kwaliteit / prijs verhouding klopt ook niet voor de driegangen menu, krijg je te weinig. de ossehaas (mindere kwaliteit). we hebben nog extra groente besteld omdat het zo weinig was. daarnaast waren ze mijn aardappelen nog vergeten. dus de anderen klaar met eten krijg ik eindelijk de aardappelen waar ook nog stukjes patat tussen zat. Ik vond de bediening niet zo gemotiveerd, ze vroegen ook nog of het gebruikte bestek mocht blijven liggen, dat scheelde hun in de afwas. bij het afrekenen schok ik van de rekening daar kwam nog bij een glas bier teveel gerekend en het 2e menu niet gratis.. ik was zo ontdaan. hij deed niets om de rekening te herstellen. Dus voor mij nooit meer
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gastvrije service, goede houtskoolgrill. Restaurant verdient op alle terreinen een flinke opfrisbeurt, ook qua creativiteit in de gerechten. Ossehaas net te ver doorgebakken, tonijnfilet ook.
ferdinand jan J.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wederom uitstekend gegeten. Terwijl alle tafeltjes bezet waren was ook de bediening naar behoren. Het blijft voor ons een aanrader.
Myranda A.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het eten was goed, de serveersters erg onervaren (alle 3) en de wachttijd was heel erg lang.
Prima eten, maar ik zou niet gauw nog een keer gaan.
Brigitte F.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij kregen bij binnenkomst een warme welkom van de eigenaar en mochten uit 2 tafels kiezen.
Eenmaal aan tafel duurde het even voordat wij een drankje konden bestellen, de eigenaar kwam en gaf ons eerst de menukaart en wij kregen te horen dat wij van het A.H menu mochten kiezen 3 keuzes allebei wat wij niet echt lekker vonden erg jammer. . En de prijs verhouding was ook echt absurd.
Goed wij hadden een drankje besteld voor ons 3tjes en 2x het ah menu en 1x los van de kaart. Voorgerecht was van het ah menu wel oke... maar! Voor de prijs is het geen goede verhouding en ook cua presentatie van het gerecht moeten ze zich schamen, het gerecht gekozen van het a'la carte menu viel wel zwaar tegen dit zou echt niet mogen en ook cua prijs verhouding erg triest dit werd ook niet geheel opgegeten. Voor het hoofdgerecht kregen mijn zoon en mijn partner hun correcte gerecht alleen ik kreeg iets geheel anders! De eigenaar zij maar dit is wat u had besteld... hij had zelf onze bestelling opgenomen en ging zijn briefje erbij halen, ik had mijn gezin verteld om maar alvast te beginnen en zou toch erg zijn dat hun moesten wachten en dat hun eten koud zou worden. De eigenaar nam mijn bord weer mee en na enige zins de bestelling weer door te hebben genomen ging hij mijn gerecht door geven. Mijn gerecht kwam net op het punt dat mijn partner zijn laatste hap had genomen en mijn zoon mij had gevraagd of hij in de tussentijd even op zijn telefoon mocht kijken want ja mama ging nu pas beginnen met eten.. . Pfff ja niet leuk, ik vond dit echt heel vervelend om niet samen te hebben kunnen eten met mijn gezin. Het eten viel echt tegen geen smaak, wat ook echt het top punt was is dat wij patat/ aardappel partjes kregen dat al eerder was gebakken en daarna wellicht koud werd en snel even in de frituur was gegooid dit was echt verschrikkelijk er werd geen groente of sla erbij geserveerd dat was het. Het nagerecht kregen wij in een diep bord geserveerd mijn zoon vroeg mij ook waarom wij het anders kregen als dat de andere mensen in het restaurant, dit had kunnen liggen omdat wij het ah menu hadden geen idee. De stoelen waar wij op hadden gezeten hebben echt hun tijd gehad en moeten zsm worden weggehaald, deze kunnen elk moment kapot vallen wat wij allen ook storend vonden is dat er veel lange spinnen/stof raggen/ aan de verlichting naar beneden bengelde. Algemeen is het een kleine restaurant met een oubollig interieur wat bijna kapot valt. Er word geen goede indruk gegeven op de website zoals foto's heel jammer wij hadden het gevoel dat wij zijn opgelicht maar dat is onze emotie. De eigenaar zelf is echt aardig , maar zijn eten is gewoon van slechte kwaliteit als de opmaak anders zou zijn komt het ook anders over, en cua prijsverhouding is het echt om te huilen. Voor zijn gastvrijheid krijgt hij nog een 4 van ons anders hadden wij een 1 geven. Dit was een wijze les voor ons, nooit meer naar een A.H restaurant deal
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Bij binnenkomst word er door het personeel totaal niet gereageerd, moet zelf maar kijken waar je gaat zitten. Rommelige bediening kan vele malen beter.
John H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Bediening en gastvrijheid is heel prettig. Ambiance was beneden peil.
Rita O.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
We hebben hier met 7 personen gegeten met de AH actie en zijn helaas niet tevreden. De tomatensoep was veel te pittig, men was waarschijnlijk uitgeschoten met de sambal, stokbrood smaakte naar houtskool. Hoofdgerecht en toetje was niets op aan te merken. Thuisgekomen zat ik de bon nog eens te bekijken en zag toen dat men € 5.00 gerekend heeft voor 1 liter water, vind dat echt schandalig, als men zo de kosten moet compenseren van de AH actie kan men beter niet meedoen. Heel jammer zo'n kater.
Cynt P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Met de familie perfecte 1e kerstdag gehad bij Casa Del Toro met de ah restaurantactie..... Het voorgerecht chorizo worstje van de grill... klinkt simpel..maar was echt lekker.. De ossenhaas van de grill die volgde... was ook een van de betere die ik in restaurants gereserveerd heb gekregen..... daarna was er nog keuze uit meerdere desserts... Was voor ons de eerste keer hier.... maar voor de bediening en het eten hier komen we zeker terug
Nasima H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Romantisch voor de kerst dineren. Voor mij was het een goede rustige restaurant. De aankleding van de restaurant is wat gedateerd en maar mijn ossenhaas was precies naar wens gebakken, well done.
Pipeloitje .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Zeer slecht restaurant. Bediening is slecht totaal geen feeling met de horeca. De ossenhaas zat vol zeen. Nadat we het gemeld hebben werd er niets mee gedaan. Aan de serveerster gevraagd wat de kok er van zei gaf ze aan dat hij niets zei. Echt heel slecht. Je betaald €24,50 voor een ossenhaas van 220 gr met wat frietjes. Kwaliteit prijs verhouding veel te hoog. Daarbij is het er koud en niet sfeervol harde muziek.op verzoek van een ander stel werd het maar uit gezet. Echt te triest voor woorden.