Casa Del Toro

Castellumlaan 2 3454 VB Vleuten-De Meern Nederland Kaart

Over restaurant Casa Del Toro

Glorieus gegrild vlees & vis

De grill staat centraal, hier worden de lekkerste vlees- en visgerechten op bereid door de kundige chef. Sappige steaks en perfect gegrilde vis, wat wil je nog meer? Geen poespas, maar gewoon heel erg lekker en goed eten.

Meer informatie over restaurant Casa Del Toro

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

6,5
Fer J.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
we komen er regelmatig en nemen ook vrienden mee - dat zegt genoeg. een aanrader dus voor genieters van soep, vlees en toetjes .
Sandernilsson .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
leuk restaurantje, met AH diner bonnen gegeten, goede keuze uit aparte AH menukaart. het enige wat ik wat minder vond was dat de eigenaar niet vraagt hoe je je ossenhaas/biefstuk gebakken wilt hebben en ik miste de vochtige doekjes of een bakje (citroen)water voor bij de spareribs. verder heerlijk gegeten, eten is van zeer goede kwaliteit en zeker niet weinig.
Olga- .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het eten was heerlijk, goed verzorgd, alles was naar wens!
Het toetje was een echt feestje, evenals het voor- en hoofgerecht.
C. H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vriendelijke bediening. Voorgerecht was ok. Ik had als hoofdgerecht argentijnse steak, er werd niet gevraagd hoe ik hem wilde hebben, hij was aan de zijkanten net te ver doorgebakken en van binnen heel rauw en hij was erg taai, de spare-ribs waren ok. Verder zijn we erg vriendelijk geholpen. Misschien nog een tip om een leeg schaaltje voor de botjes van de spare-ribs op tafel te zetten.
Nelleke B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijke ossenhaas gegeten. Het verrassingstoeltje was echt een verrassing en ontzettend lekker. Vriendelijk en gezellige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Peter Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We hadden om half 8 besproken. We hebben voor-, hoofd en nagerecht genomen met de AH actie. Echter het eten werd ook in een sneltreinvaart opgediend. Na afloop nog even gezeten, maar er werd al langzaam afgesloten. Uiteindelijk om kwart voor 9 vertrokken. Een driegangen menu in 5 kwartier vinden wij te snel. Daarnaast zou het restaurant sfeervoller aangekleed mogen worden en zou er wat aan het aquarium effect naar buiten gedaan kunnen worden.

De kwaliteit van het eten en de vriendelijkheid van de bediening was prima.

Het is geen restaurant zijn, waar we snel weer naartoe zullen gaan.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het eten was heerlijk. Zalm en worstjes vooraf goed. Biefstuk goed gegrild smaak top. Idee om warme saus en warme groenten te serveren bij biefstuk !! Spareribs gaar top van smaak. 3 soorten saus erbij. Friet en rauwkost goed. Nagerecht goed. Ja wij komen hier zeker terug om de Mixgrill te proberen. Ook grote parkeerplaats erbij. Ja heerlijk gegeten.
Iets minder vond ik de inrichting en wat kaal niet veel warmte gezelligheid uitstraling.
Fer J.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Hartelijke ontvangst met prima bediening en ook nog heerlijk gegeten. Dus smaaktnaar meer.
Ook nagerecht de moeite waard inclusief de Aah actie.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Jammer!
We bestelden chorizo en kregen een soort braadworstjes.
De spare ribs waren aangebrand en flauw. Het vlees zelf was mals.
Als toetje de tropische verrassing en soesjes met ijs.
De tropische verrassing had weinig tropisch.
De soesjes waren ontdooid in de magnetron en zover verwarmd dat de slagroom eruit spoot en warm was. Een teleurstellende ervaring.
F.j.stevens .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
lekker gegeten. Vast menu is 21,90. AH menu betaal je per gang en dan kom je een stuk duurder uit, maar met het tweede menu gratis ben je toch voordelig uit.
Mbos_9 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Eten was goed. Bediening matig en als toetje bevroren soesjes. Werden daarna even warm gemaakt in de magnetron.. Gevolg; warme soesjes en snel gesmolten ijs. Niet naar wens dus. Best prijzig voor de kwaliteit die je krijgt.
Kristina T.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Totaal ongezellige tent eten was ok maar niet voor herhaling vatbaar.
Personeel was aardig maar in zo restaurant ga je nog niet voor je verdriet zitten.
Kleinjanleen .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heerlijk voorgerecht met zalm
hoofdgerecht biefstuk van de osshaas, goed bereid, bijgerechten eenvoudig maar wel heel lekker.
nagerecht tropische verrassing ok heel goed
kortom een resteurent om aan te bevelen
Benmisero .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
De kwaliteit van de haasbiefstuk was heel goed. Bediening was attent en hulpvaardig. De ambiance goed voor een relatief klein dorp in de randstad.
Mdessing2 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Eenvoudig interieur. Schoon, vriendelijk en behulpzaam.
AH diner bon gebruikt. Speciale menu lijst voor AH klanten(?) met dure voorgerechten.
Vlees is heerlijk. Spareribs geweldig.
Lekker gegeten voor 45 euro voor 2 pers.
Voorgerecht, spareribs en lekker nagerecht.
met 2 drankjes per persoon. Voor herhaling vatbaar
Hoekstraw .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Jammer dat ook hier een zeer beperkte (AH) keuze werd aangeboden, wij kozen voor de tomatensoep, spare ribs zoet en hot en als toetje de soesjes, tomatensoep en spare ribs waren lekker, het dessert de 4 soesjes met ijs en (nep)slagroom, chocolade, gewoon en niets bijzonders, mi veel te duur voor € 6,50. Al met al voor 29,50, 2e menu 'gratis' zijn wij van mening dat dit TE duur ook kwa entourage.
Artlandnatascha .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij hadden gereserveerd voor 21.15 uur en het restaurant was al leeg. wij kregen het idee dat de familie die het restaurant runnen eigenlijk het liefst wilden gaan sluiten. Ze waren wel heel vriendelijk. Eten was zeer simpel maar het vlees was goed. Ik zal dit restaurant niet aanraden aan mijn vrienden.
Sjouk.ben .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Onproffesioneel personeel. Wisten niet wat Chardonnay was, tafels vies werden met een vieze doek afgenomen. Dessert hadden we alle 4 hetzelfde, maar zat bij iedereen in een andere maat glaasje. Van borrelglaasje tot sapglas. Toilet raampje smerig. Eten was lekker, vooral de spareribs.
Kraan3 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het eten en de bediening is in een woord...geweldig!!! Het decor is niet mijn smaak, maar past wel bij deze setting en de banken zitten heerlijk...dus, wat wil je nog meer! Aanrader!!!
Derekeltjes .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
de spare ribs was wel de favoriet komen we zeker nog een keer eten
ik miste wel groente of salade apart
we gaan zeker nog eens terug om meer te proeven
gr uit montfoort