Casa del sol

Dasstraat 34 2623 CC Delft Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Casa del sol

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
9,1
9,1
Rijntje1987 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
geweldig!!! wijn perfect, pata negra heerlijk en coquilles met safraansaus, slakken, mosselen, kaasplank, gamba's echt top!!!!! geweldige avond met 2 hele lieve mensen die dit vak met volle passie uitvoeren. kok kwam ook steeds vragen of alles naar wens was, ik kom hier snel terug!!!!
Mandy D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Lekkerste tapas restaurant in omgeving. Niet te vergelijken met andere tapas restaurants. Elk tapa gerecht is stuk voor stuk heerlijk. Erg gezellig en goede service.
Viva B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Hebben goed gegeten, de prijs kwaliteit verhouding is echt niet goed, oftewel: te duur!
Wel prachtige gesteven servetten, correcte bediening.
Eten is oke. Maar €32,50 voor een tong pfffff ( vis buiten de kaart) ???
Is Beyond !!
Een glas wijn voor €4,50!! van die kwaliteit kan echt niet!

Kortom, leuk buurtrestaurant maar echt veel te duur. Voor die prijs zijn we beter gewend ( als voorbeeld: onze Referentie : van der Dussen( Begijnhof Delft) : 3 gangenmenu voor €39,- / 4 gangen €46 - Is écht van een andere , lees betere kwaliteit !)

Het is zo leuk om in je eigen buurtje, om de hoek, wat te kunnen eten, gevoel van de grote stad : maar hier komen we niet meer terug....
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Met 5 personen op dinsdag 28 juni heerlijk gegeten. Er staat zoveel lekkers op de kaart en wij konden geen keus maken. De keus werd gemaakt door de bediening. Zij stelde voor om 2 gangen tapas te nemen en daarna heerlijke paella. Wat fijn dat het personeel zo met je meedenkt. En wat hebben we kunnen smullen van alles. Dit restaurant is echt een aanrader. Wat er over was mochten we meenemen. En hoe lekker het ook was, er was over. Leuk dat de kok op het einde van de avond een praatje komt maken. Kortom alles klopt hier, gezellig, gastvrij en heerlijk eten. Wij komen snel weer terug.
Hgv .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Samen met al onze gasten hebben wij, in een besloten intieme sfeer, genoten van al het heerlijke eten (tapas, vis en vlees) en een geweldige avond gehad.
Anja en Walter complimenten aan het hele team: Het was top.
Wij verheugen ons al op ons volgende bezoek. Groetjes Hans en Gemma
Stephanie1980 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Relaxt tentje, tussen de woonhuizen en een supermarkt. Kwaliteit van het eten was goed. We hebben veel tapas geprobeerd en wat ons betreft waren de toppers de tonijn en de varkenshaas. Wij komen hier zeker nog eens terug wanneer we in de buurt zijn.
Andremali .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Nadat ik gisteren met de chef een heerlijk menu heb samengesteld ben ik vanavond voor de verjaardag van m'n vriend bij casa del sol gaan eten. Het menu was exact zo gemaakt als dat ik het vooraf had besproken. Top kwaliteit, heerlijk bereid, perfecte service (inclusief versierde stoel) . We hebben niet alleen heerlijk gegeten, maar voelde ons ronduit verwent! Perfecte locatie voor een romantische of speciale gelegenheid. zelfs de chef kwam nog even aan tafel om te kijken of alles naar wens was! Wij komen zeker terug! Succes en ga zo door! Sol & Andre
Wal-ter .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Een geweldig restaurantje midden in het Tanthof, je waant je echt op vakantie.
De sfeer is geweldig, heel ontspannende sfeer.
Wij hadden de paella Valencia, als voor gerecht de garnalen in ajolie olie. Heerlijk gegeten.
een pure aanrader...
Draakje1990 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Verstopt in Delft maar zeker de moeite waard om te genieten van de heerlijke tapa's die je even doen wanen alsof je echt in Spanje bent. Wat een genot! De blijheid straalt van de gasten en het personeel af, het is hier voor iedereen genieten. Complimenten!
Wischmann .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Geweldig tentje. In the middle of nowhere (Tanthof), tegenover een supermarkt en naast een snackbar.
Hier verwacht je geen restaurant en al helemaal niet een verborgen pareltje als dit. Met recht een verborgen parel te noemen. De 7 voor decor is dan ook een combinatie van binnen en buiten. Binnen ziet het er namelijk gewoon prima en sfeervol uit. Maar als je voor de deur staat vraag je je af waar je nu weer verzeild geraakt bent.

Bediening is uiterst vriendelijk en correct. Eventuele wensen kun je prima kenbaar maken en daar wordt dan ook gewoon rekening mee gehouden... Maar daarvoor kom je hier niet.
Je komt hier voor het eten. En dat is echt uitstekend. Er wordt hier nog gewoon met liefde, passie en aandacht gekookt. Wellicht het voordeel van een kleine zaak met maar 1 zitting? De kok handelt het prima. Let wel; wil je jezelf een teleurstelling voorkomen, vergeet dan niet te reserveren.

Bij het voorgerecht kunnen we het niet laten om er een extra schaaltje patta negra bij te laten ztten. Heerlijk. En als hoofdgerecht? De Espetada. Heerlijk malse spies die in een metalen stelling hangt. Met een heerlijke (blauwader?)kaas saus erbij. Ja, heus. Die knoflooksaus ken je inmiddels wel...
Topper in Delft.
Henkie9 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2014
Gisteravond weer eens bij Casa del Sol gegeten en het was weer heerlijk. We waren met een gemeleerd gezelschap, niet iedereen was weg van vis, ook zij kwamen met lekkere vlleesgercehten aan hun trekken. Vooraf kreeg ik gamba's in hete knoflooksaus. Heet in dubbele zin van het woord: pittig en net uit de oven. Hoofdgerecht Paella Alicantina (met vis) lekker smeuig en goed gevuld. Ik heb de maaltijd afgesloten met koffie met een glaasje Calisay, een spaanse likeur die niet op de kaart maar wel op de bar stond.
Ik heb een tien gegeven voor het decor, omdat we buiten konden eten (het was erg warm en zonnig) dus wat dat betreft waanden we ons ook in Mediterrane sferen.
De service van Anja, Walter en Linda was heel persoonlijk: tijd voor een praatje en aandacht voor de gasten.
Casa del Sol nog steeds een aanrader!
Action3 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2014
met een maat zijn we toevallig hier terecht gekomen. Het was SUPER!
Heerlijke tappas gegeten. De bediening is attent, zelfs de chef kwam even kijken.
Vooral de knoflook garnalen mmmmmm

voor herhaling vatbaar. Echter het is een kleine zaak, reserveren gewenst.
Westvleteren .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Midden in een woonwijk aan de rand van delft gelegen dit Spaans mediteraans restaurant.
Vriendelijk ontvangst door de gemotiveerde bediening leuk ingericht restaurant en de muziek staat zeker niet te luid. Vooraf de atum fresco goed gemarineerde tonijn en ook de hoeveelheid is prima. De vissoep viel iets minder in de smaak, ik vond hem iets te zout.
Daarna de espatada een spies met pittig gekruide biefstuk, inderdaad pittig gekruid maar wel lekker. De espresso mag van mij iets sterker en warmer maar over het algemeen een plezant adres.
Niels D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Wat een ontdekking! Heerlijk gegeten in dit kleine restaurant. Na een zeer vriendelijke ontvangst, vooraf wat heerlijke tapas gegeten. Daarna een overheerlijke Bacalhau à Gomes de Sá. Wat een verrassing was dat. Ik had niet verwacht dit ooit zo lekker te eten in Nederland. Volgens mijn tafelgenoten waren ook de desserts niet te versmaden. Kortom, een heerlijk avondje mediterraans genieten in Delft.
Nedron .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2013
Voor de 3e keer hier gegeten, weer een ander menu genomen en ook deze keer wederom erg goed. Coquilles, kalfsribeye en creme catalana. Iedereen is heel aardig, kan af en toe iets professioneler, maar voor mij niet zwaarwegend. Prima sfeer met huiskamergevoel.
Aad R.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Absoluut beste Spaanse restaurant in de regio. Verfijnde gerechten waarover is nagedacht. Altijd vol maar nu we spontaan wilden eten bij Casa werd geregeld dat we op terras voor restaurant konden eten. Goed alternatief; aan het decor (jaren 80-winkelcentrum) kan niet worden gesleuteld, maar dat is gezien kwaliteit van het geleverde geen probleem.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2013
Heerlijke Spaanse tappa's van chefkok/eigenaar Walter.
Klein restaurant met heerlijke gerechten en alles vers. mijn favoriete
gerechten zin: Gerookte rib eye met balsámico, Champignons in sherrysaus, Geroosterde sardientjes, Pata Negra Iberico en Filete de Buey. De service is prima en allemaal heel persoonlijk. Ik kom daar regelmatig terug als het niet vol zit. Reserveren is wel gewenst.
Wiltine S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Het voorgerecht was fantastich ,hoofdgerecht was slecht waren hier voor de tweede keer eerste keer eind november toen was het eten echt goed wij in februarie weer graag er naar toe,eten van mijn vrouw was goed ik weer een kalfsribeye besteld het ding viel van elende uit elkaar je kon het geen vlees meer noemen,nou weet ik wel dat je weer moet zeggen.maar begrijp niet dat een goede kok niet ziet dat dit niet kan als je je klanten serieus neemt wordt een beetje moe dat je steeds moet denken hoop dat het weer goed gaat,heb zelf ook een zaak als ik niet tevreden ben over het produkt gaat het niet door jammer weer een teleur stelling wat een leuke avond kon zijn.
Ruud_Schiedam .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
Een vreemde plaats voor een spaans / portugees restaurant. Ga hier niet naartoe voor de omgeving maar voor het bijzondere goede eten. Mijn partner had de Madrileense stoofpot, zelf had ik een bijzonder goede paëlla. De voormalige kok van Don Comer laat zich van zijn beste kant zien. Wel één kanttekening: voor een buurtrestaurantje zijn de prijzen wat aan de hoge kant.
Steefie .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Heerlijk eten !! vooral de garnalen en het iberisch varken!!
De sangria is ook een aanrader!
Het personeel is vriendelijk en kan je ook iets vertellen over het eten, en na het eten komt de kok ook nog even aan tafel vragen of alles naar wens is geweest !! Dit restaurant is kortom een Topper !!