Casa del Moro

31-A Jansweg 2011 KL Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Casa del Moro

Marokkaanse sferen

Bij Casa del Moro krijg je een warm welkom in Arabische sferen. De veelzijdige Marokkaanse keuken kent een overvloed aan geuren en kleuren. De traditionele tajiine blijft je verrassen, iedere keer opnieuw. Of je nu van vlees-, vis- of groentegerechten houdt, ze zijn alle drie goed vertegenwoordigd op de kaart. De gastvrijheid is van hoog niveau, warm en professioneel. Dit alles voor redelijke prijzen, dus wacht niet langer en kom snel naar Casa del Moro.

Meer informatie over restaurant Casa del Moro

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 14:00 - 0:00

• Mastercard , Visa card
  • Engels gesproken
Els R.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
De eigenaar verontschuldigde zich over het feit, dat alles nogal lang duurde. Hij had nieuw personeel. Deze liepen zonder speciale kleding aan. De eigenaar deed zijn best en het eten was heerlijk.
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hadden heerlijke tajine met zachte en sappige kip, waarbij je kunt kiezen uit brood of couscous. Bij de Kefta heb je keuze uit patat of rijst, de kefta is heerlijk gekruid en luchtig.
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Eenvoudig restaurant. Vriendelijke bediening.
De gerechten worden binnen een acceptabele tijd uitgeleverd.
Mijn vrouw en ik hadden beiden een tajine besteld. Deze deed ons erg denken aan Marokko. Hij was gewoon lekker, geen poespas, eerlijk eten. Mijn tajine met vlees, pruimen en amandelen was goed op smaak, Het lamsvlees was mooi gaar, de pruimen erg smaakvol en het werd gloeiend heet opgediend. De tajine van mijn vrouw met Kefta had een wat overheersende tomatensmaak.
Al met al een prima restaurant.
Ted K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Super lekker gegeten. Lekker simpel ingericht. Zeer vriendelijke bediening. Erg relaxed. Leek net of we terug waren in Marokko.
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Super lekker gegeten, wij komen zeker terug om de rest van de kaart uit te proberen!
Maartje N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Erg Lekker gegeten, goede bediening! Zeker een aanrader.
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Suzanne G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Geweldig eten, vers, heerlijk gekruid en merkbaar met liefde bereid. De bediening en de eigenaar zijn super vriendelijk en gastvrij. We waren de enige in het restaurant, we kregen de volle aandacht maar het is toch gezelliger met meer reuring. Dit restaurant is echt een aanrader! De prijs is ook heel gunstig.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
goed,lekker eten.goed warm geserveerd.
opbouwende kritiek; haal patat van de menu lijst, brood met kruidenboter was goed, maar misschien marokkaans brood daarvoor inplaats met bv houmoes,tapenade of iets typisch marokaans?
marokaanse koekjes waren zo lekker!!
heel bijzonder;de pruimen het ei,vlees en amandelen,top!
Rineke V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
De tajine met kip en amandelen in een saus met pruimen, honing en sesamzaadjes was heerlijk. De bediening zeer vriendelijk. Dit restaurant is echt een aanrader als je houdt van lekker en bijzonder dineren in een rustige omgeving.
Mariënne V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Gezellige, sfeervolle ambiance, met zeer aardige eigenaar! Heerlijk eten!
CindySA .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het eten is meer dan heerlijk en de service is top. Wij zijn zelf arabisch dus eten zelf vaak deze gerechten thuis. De gerecjten van thuis kunnen zelfs niet aan dit eten tippen.

Arabische gastvrijheid die vind je hier zeker terug. Eigenaar en kok, beste gastheer die we ooit hebben gehad. Dan nog niet eens over de prijs gesproken, het is belachelijk laag voor wat je krijgt.

Alles is hier super!!
ossy81 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Heerlijk restaurant. Super lekker gegeten en super service. We raden deze plek zeker aan! Kan zijn dat het niet druk is, maar Who cares als je super kan eten voor een prikje ;)

Kom zeker nog terug hier en raad andere zeker aan om het een kans te geven.
Sophie1970 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Het was erg stil in het restaurant toen we daar op zaterdag avond aankwamen. We hadden een vis-en een linzensoep en de tajine met kip, pruimen en amandelen. Het was lekker. Toch bleef de sfeer wat achter, vonden wij. Met vrijwel geen anderen mensen en een wat sober interieur was het echt stil. Voor het dessert zijn we uiteindelijk naar een andere plek gegaan.
AndreHaarlem .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Zeer gastvrij ontvangen in dit schone restaurant vlak bij het station van Haarlem. We waren met een wat groter gezelschap, maar het was geen probleem dat we niet gereserveerd hadden. Goede voorgerechten (hadden o.a. harira, salade en vegetarische linzensoep). De vis was overduidelijk vers en precies goed gekruid. Het vlees (tajine met ui en rozijnen) en de couscous met kip waren beiden een aanrader. Alle nagerechten geproefd, maar de fruitsalade met echte Marokkaanse honing was top! Gezellige avond gehad, waarbij de rekening ook nog eens meeviel. Zeker een aanrader.
Tineke R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Een hartelijke eigenaar die ook nog eens heel lekker kan koken! De vissoep die ik als voorgerecht had smaakte heel lekker. Daarna de tajine met kip en pruimen genomen. Lekker gekruide kip die heerlijk smaakte met het zoetje van de pruimen als goede smaakversterker. Schaaltje couscous erbij die voor mij best ietsjes meer smaak zou mogen hebben. De service is uitstekend! De inrichting is goed. Vooral de lampjes aan de muur vind ik leuk. Een rustig muziekje op de achtergrond was niet storend. Wij waren met een gezelschap en wat ik zo om mij heen hoorde was iedereen dik tevreden. Kortom een aanrader dit Marokkaanse restaurant Casa del Moro!
Omar D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Vanavond heerlijk gegeten bij Casa del Moro! Op het menu stond een heerlijk gericht bestaande uit malse lamskoteletjes..goed gekruid en met de nodige gegrilde groenten op mijn bord! Hafid (kok en restauranthouder) heeft zich zoals altijd volledig laten gaan in de keuken en voor een heerlijke mediterraanse verrassing gezorgd!

Zelf ben ik van Marokkaanse komaf en eet ik vaker bij casa del moro. De Marokkaanse keuken is mij niet onbekend en ik kan met recht stellen dat casa del moro als geen ander de Marokkaanse keuken op de kaart weet te zetten. In vergelijking met andere Marokkaanse eetgelegenheden steekt casa del moro er met kop en schouders boven uit!!

Jongens..keep up The good work en tot de volgende keer ..ik kan niet wachten ;) !!

Karim
marijkedK .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Wat een heerlijk avondje uit!
We werden warm welkom geheten en de gehele avond op onze wenken bediend met groot enthousiasme.
Het eten was prima, de tajines divers van smaak ,de tajine gehakt pittig gekruid en de kip met pruimen goed gegaard.
Kortom, een restaurant waar wij terug gaan komen.
Goed eten en een prima prijs, kwaliteit verhouding!
ProeverNas ..
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2015
Zaterdag hier weer heerlijk gegeten: couscous met veel verse groenten en mals vlees in de tajine met pruimen, amandelen en ei. We begrepen van de eigenaar dat het restaurant tot 18 mei gesloten is i.v.m. vakantie, maar daarna komen we zeker weer snel langs.
dwazedolly .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Bij toeval hier terecht gekomen op de terugweg naar huis. Dit restaurant ligt vlakbij het station en wat een geluk voor ons. Heerlijke tajine met kip en citroen gekozen en toe aan verrukkelijke fruitsalade met honing. Was niet zo druk, waardoor we volop de aandacht kregen van de eigenaar. Komen vast nog wel eens terug!