Casa del Moro

31-A Jansweg 2011 KL Haarlem Nederland Kaart

Over restaurant Casa del Moro

Marokkaanse sferen

Bij Casa del Moro krijg je een warm welkom in Arabische sferen. De veelzijdige Marokkaanse keuken kent een overvloed aan geuren en kleuren. De traditionele tajiine blijft je verrassen, iedere keer opnieuw. Of je nu van vlees-, vis- of groentegerechten houdt, ze zijn alle drie goed vertegenwoordigd op de kaart. De gastvrijheid is van hoog niveau, warm en professioneel. Dit alles voor redelijke prijzen, dus wacht niet langer en kom snel naar Casa del Moro.

Meer informatie over restaurant Casa del Moro

Erg voordelig
Erg kort
Maartje N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Erg Lekker gegeten, goede bediening! Zeker een aanrader.
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Suzanne G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Geweldig eten, vers, heerlijk gekruid en merkbaar met liefde bereid. De bediening en de eigenaar zijn super vriendelijk en gastvrij. We waren de enige in het restaurant, we kregen de volle aandacht maar het is toch gezelliger met meer reuring. Dit restaurant is echt een aanrader! De prijs is ook heel gunstig.
Jan & Margriet K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
goed,lekker eten.goed warm geserveerd.
opbouwende kritiek; haal patat van de menu lijst, brood met kruidenboter was goed, maar misschien marokkaans brood daarvoor inplaats met bv houmoes,tapenade of iets typisch marokaans?
marokaanse koekjes waren zo lekker!!
heel bijzonder;de pruimen het ei,vlees en amandelen,top!
Rineke V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
De tajine met kip en amandelen in een saus met pruimen, honing en sesamzaadjes was heerlijk. De bediening zeer vriendelijk. Dit restaurant is echt een aanrader als je houdt van lekker en bijzonder dineren in een rustige omgeving.
Mariënne V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Gezellige, sfeervolle ambiance, met zeer aardige eigenaar! Heerlijk eten!
CindySA .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het eten is meer dan heerlijk en de service is top. Wij zijn zelf arabisch dus eten zelf vaak deze gerechten thuis. De gerecjten van thuis kunnen zelfs niet aan dit eten tippen.

Arabische gastvrijheid die vind je hier zeker terug. Eigenaar en kok, beste gastheer die we ooit hebben gehad. Dan nog niet eens over de prijs gesproken, het is belachelijk laag voor wat je krijgt.

Alles is hier super!!
Ossy81 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Heerlijk restaurant. Super lekker gegeten en super service. We raden deze plek zeker aan! Kan zijn dat het niet druk is, maar Who cares als je super kan eten voor een prikje ;)

Kom zeker nog terug hier en raad andere zeker aan om het een kans te geven.
Sophie1970 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Het was erg stil in het restaurant toen we daar op zaterdag avond aankwamen. We hadden een vis-en een linzensoep en de tajine met kip, pruimen en amandelen. Het was lekker. Toch bleef de sfeer wat achter, vonden wij. Met vrijwel geen anderen mensen en een wat sober interieur was het echt stil. Voor het dessert zijn we uiteindelijk naar een andere plek gegaan.
AndreHaarlem .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Zeer gastvrij ontvangen in dit schone restaurant vlak bij het station van Haarlem. We waren met een wat groter gezelschap, maar het was geen probleem dat we niet gereserveerd hadden. Goede voorgerechten (hadden o.a. harira, salade en vegetarische linzensoep). De vis was overduidelijk vers en precies goed gekruid. Het vlees (tajine met ui en rozijnen) en de couscous met kip waren beiden een aanrader. Alle nagerechten geproefd, maar de fruitsalade met echte Marokkaanse honing was top! Gezellige avond gehad, waarbij de rekening ook nog eens meeviel. Zeker een aanrader.
Tineke R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Een hartelijke eigenaar die ook nog eens heel lekker kan koken! De vissoep die ik als voorgerecht had smaakte heel lekker. Daarna de tajine met kip en pruimen genomen. Lekker gekruide kip die heerlijk smaakte met het zoetje van de pruimen als goede smaakversterker. Schaaltje couscous erbij die voor mij best ietsjes meer smaak zou mogen hebben. De service is uitstekend! De inrichting is goed. Vooral de lampjes aan de muur vind ik leuk. Een rustig muziekje op de achtergrond was niet storend. Wij waren met een gezelschap en wat ik zo om mij heen hoorde was iedereen dik tevreden. Kortom een aanrader dit Marokkaanse restaurant Casa del Moro!
Omar D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Vanavond heerlijk gegeten bij Casa del Moro! Op het menu stond een heerlijk gericht bestaande uit malse lamskoteletjes..goed gekruid en met de nodige gegrilde groenten op mijn bord! Hafid (kok en restauranthouder) heeft zich zoals altijd volledig laten gaan in de keuken en voor een heerlijke mediterraanse verrassing gezorgd!

Zelf ben ik van Marokkaanse komaf en eet ik vaker bij casa del moro. De Marokkaanse keuken is mij niet onbekend en ik kan met recht stellen dat casa del moro als geen ander de Marokkaanse keuken op de kaart weet te zetten. In vergelijking met andere Marokkaanse eetgelegenheden steekt casa del moro er met kop en schouders boven uit!!

Jongens..keep up The good work en tot de volgende keer ..ik kan niet wachten ;) !!

Karim
MarijkedK .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Wat een heerlijk avondje uit!
We werden warm welkom geheten en de gehele avond op onze wenken bediend met groot enthousiasme.
Het eten was prima, de tajines divers van smaak ,de tajine gehakt pittig gekruid en de kip met pruimen goed gegaard.
Kortom, een restaurant waar wij terug gaan komen.
Goed eten en een prima prijs, kwaliteit verhouding!
ProeverNas ..
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2015
Zaterdag hier weer heerlijk gegeten: couscous met veel verse groenten en mals vlees in de tajine met pruimen, amandelen en ei. We begrepen van de eigenaar dat het restaurant tot 18 mei gesloten is i.v.m. vakantie, maar daarna komen we zeker weer snel langs.
Dwazedolly .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Bij toeval hier terecht gekomen op de terugweg naar huis. Dit restaurant ligt vlakbij het station en wat een geluk voor ons. Heerlijke tajine met kip en citroen gekozen en toe aan verrukkelijke fruitsalade met honing. Was niet zo druk, waardoor we volop de aandacht kregen van de eigenaar. Komen vast nog wel eens terug!
Mijke2012 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Casa del moro: Uniek in Haarlem, een Marokkaans restaurant. Al een paar keer geweest en tot mijn verbazing is het er nooit echt druk terwijl het eten absoluut geweldig is! Ligt misschien een beetje uit de route? Toch echt aanbevolen om hier eens te gaan eten als je van de Marokkaanse traditionele keuken houdt.

Adamsky .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Wij hebben gisteren met z'n vijven heerljk gegeten bij casa del moro. Toen wij binnen kwamen werd ons gelijk een plaatsje aangewezen en plek gemaakt. Toen we zaten kregen wij gelijk wat te drinken en kort daarna hebben wij eten bestelt. We hoefden niet lang te wachten en het eten was fantastisch. De porties waren zeker niet klein en echt om je vinger bij af te likken. De bediening was geweldig aardig en vriendelijk en gaf antwoord op al onze vragen. Raar voor zo'n geweldig restaurant dat we de enige waren. Kortom: een restaurant om terug voor te komen.
Agnes T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2015
heerlijke smaakvolle tajines gegeten met een goed glas Marrokaanse rode wijn. De ene tajine met kip, pruimen, noten en ei met een volle saus , de andere gekruid pittig gehakt met olijven. Persoonlijke en zeer aardige bediening . Inrichting gezellig met volop kaarsen en Marrokaanse wandlampen.
Moopie .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
We zaten hier met een groep van 5 op een vrijdagavond.
Tot onze verbazing waren wij de enige tafel die bezet was.
Er liep af en toe wel een klant binnen om af te halen maar voor de rest een rustige avond.
De ontvangst was hartelijk, kregen meteen wat te drinken.
Het eten is in 1 woord geweldig. Zo smakelijk en alles vers, dat proef je meteen.
We hadden een mix van tajines gehakt, tajine vlees, kip en koteletten.
Brood werd vers voor ons afgebakken en de porties waren ruim voldoende.
We hebben 103 euro betaald voor 5 personen, dat was een grote verassing voor ons.

Wij begrijpen niet waarom een restaurant met zulk lekker eten en vriendelijke bediening niet stampvol zit op de vrijdagavond!!

Misschien omdat het iets uit de restaurant route ligt, maar iedereen zou dit restaurant eens moeten proberen.

Wij gaan in ieder geval snel terug :)
MargreethVIP .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Vorige week vrijdag hebben wij heerlijk gegeten in Casa del Moro. We waren onverwachts een dagje in Haarlem en kozen dit restaurant. De lamsvlees en gehakt Tajines waar we voor kozen waren heerlijk gekruid en vol vlees. Het eten werd heet opgediend. Een lekkere salade maakte onze maaltijd compleet. We dronken meerdere glazen muntthee en ook die was erg lekker. Als we dichter bij Haarlem zouden wonen (we wonen in Apeldoorn) zouden we hier zeker vaker eten.