Casa del Moro

Jansweg 31 A 2011 KL Haarlem Nederland Kaart

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Casa del Moro

Marokkaanse sferen

Bij Casa del Moro krijg je een warm welkom in Arabische sferen. De veelzijdige Marokkaanse keuken kent een overvloed aan geuren en kleuren. De traditionele tajiine blijft je verrassen, iedere keer opnieuw. Of je nu van vlees-, vis- of groentegerechten houdt, ze zijn alle drie goed vertegenwoordigd op de kaart. De gastvrijheid is van hoog niveau, warm en professioneel. Dit alles voor redelijke prijzen, dus wacht niet langer en kom snel naar Casa del Moro.

Halve fles mineraalwater

• Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Casa del Moro

Jasmijn M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Leuke verrassing dit restaurant! Heerlijk gegeten, vriendelijk ontvangst. Ongedwongen en gastvrij. Je kunt goed bijpraten omdat er geen overheersende muziek of andere herrie is. Er zijn ook kindergerechten (ook leuk dat het niet meteen patat en kipnuggets zijn) dus ook geschikt voor kinderen.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Het eten was redelijk verzorgd. Het geleverde was niet altijd in overeenstemming met het bestelde, maar dat werd wel weer hersteld. Soms lang wachten op de bediening
Hijme S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Wat een heerlijke couscous royale gegeten vol van smaak en geuren. Super prijs kwaliteit verhouding. Dank
Eva N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
We hadden geen voorgerecht besteld, dus duurde het wat lang voordat er eten op tafel stond. Maar alle gerechten waren erg lekker.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Heerlijk eten met heldere smaken. Wij hebben echt genoten van het eten. Alles leek heel vers te zijn. De eigenaar adviseerde goed bij het maken van een keuze en vertelde hoe gerechten gemaakt werden. Er is slechts 1 soort rode wijn, dus dat is jammer. De smaak van het eten was wat ons betreft echter zo goed dat dat het volledig compenseerde. De inrichting is niet heel gezellig en toen wij er waren was het erg rustig, ondanks dat gaan wij zeker nog een keer terug!
A. V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Casa del moro vinden we een gezellig uitziende zaak met Marokkaanse sfeer. De soepen vonden wij echt niet lekker, maar dat kan onze smaak niet zijn. Beide hoofdgerechten waren erg goed en de koffie was prima. Het prijsniveau klopt. De Marrokaanse muziek was niet storend, tot het geluidsniveau omhoog ging. Daarna werkte het wat op de zenuwen. De eigenaar was vriendelijk en prettig in de omgang.
MeijnVos M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heerlijk gegeten, allemaal vers bereide gerechten en een zeer vriendelijke bediening. Een echte aanrader.
Het restaurant zit niet echt in buurt waar je makkelijk langsloopt, ca. 5 minuten lopen vanaf de binnenstad. Wij zijn hier door Iens terecht gekomen en hebben zeker geen spijt gehad. Een geslaagde avond! We komen zeker terug.
Yvette W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk eten, lieve enthousiaste bediening, die alle tijd voor je nemen. De inrichting is niet heel mooi of sfeervol, maar het lekkere eten maakt een hoop goed!
John W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Vriendelijke bediening en lekker eten tegen fatsoenlijke prijs
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Lekker authentiek Marokkaans gegeten in een gemoedelijke sfeer met originele Marokkaanse achtergrond muziek.
Soep en hoofdgerecht vulden ons dusdanig dat een nagerecht er niet meer inzat, dus koffie toe. De rode Marokkaanse wijn paste uitstekend bij de gerechten. Kortom genieten!
Simone W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Een verrassend goed Marokkaans restaurant op een onverwachte locatie. De vissoep, linzensoep en couscous Royal zijn heerlijk. Alles is met zorg bereid en dat komt de smaak zeker ten goede. De eigenaar is vriendelijk en geeft een goede over de verschillende gerechten. Het eten is niet duur. Eventueel is er ook een mogelijkheid om het eten af te halen om thuis op te eten. Een aanrader!
Reinaert W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Eerlijk restaurant met goed eten.
D. V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Uitstekend klein Marokkaans restaurant, met heerlijke gerechten tegen betaalbare prijzen. Erg vriendelijke bediening. Oogt van buiten wat minder gezellig als het binnen is, en ligt wat ‘uit de wandelroute’, maar wel vlakbij het NS-station. Verrassend en dus aanrader!
Indra K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Een verrassend ruim restaurant met een gezellige sfeer. De gastheer is oprecht aardig en heeft ons voorzien van smaakvol eten. Zachte rode wijn en heerlijke marokkaanse thee maakten de avond af.
Sandy D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Harira pittig en heet (warm), daar word je warm van!
Tajine met kip, pruim en amandel : een aanrader! Beter dan in Marokko!
Toetje konden we niet meer op: je krijgt hier ruime porties en waar voor je geld.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
We waren de enige in de zaak, helaas. Vriendelijke bediening met uitleg van de gerechten die authentiek Marokkaans leken te zijn. Er worden duidelijk verse ingrediënten gebruikt. Eten is duidelijk anders van smaak. Goede porties. Kortom goed gegeten voor schappelijke prijs.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Zowel de soep (Harira) als het hoofdgerecht (Tajine met onder meer vlees en pruimen) waren weer heerlijk. En flinke porties. We moeten hier echt vaker naartoe
Marielle M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk eten waarbij gastvrijheid voorop staat. Echt een aanrader als je lekker de Marokkaanse keuken wilt proberen. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
karin R.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Zeer vriendelijke gastheer en voortreffelijke gerechten/
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heel smaakvol eten, niet duur en een erg aardige bediening. Een aanrader!