Casa del Moro

31-A Jansweg 2011 KL Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Casa del Moro

Marokkaanse sferen

Bij Casa del Moro krijg je een warm welkom in Arabische sferen. De veelzijdige Marokkaanse keuken kent een overvloed aan geuren en kleuren. De traditionele tajiine blijft je verrassen, iedere keer opnieuw. Of je nu van vlees-, vis- of groentegerechten houdt, ze zijn alle drie goed vertegenwoordigd op de kaart. De gastvrijheid is van hoog niveau, warm en professioneel. Dit alles voor redelijke prijzen, dus wacht niet langer en kom snel naar Casa del Moro.

Meer informatie over restaurant Casa del Moro

7,1

Jouw recensie over het restaurant Casa del Moro

Richard V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Het eten is eenvoudig maar lekker en goed verzorgd.
Marion L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Prettige, rustige sfeer, gastvrije eigenaar. Voor de tweede keer in dit restaurant geweest en opnieuw heel erg tevreden.
ronald D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Prima eten, fijne sfeer en aardige eigenaar die graag ervaringen over Marokko wilde delen en erg vriendelijk en gastvrij was.
De tafel van Mo V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Jet eten was heerlijk. Het was het lange wachten (een uur) zeker waard!
Marco D.
Eigenaar is veel in de keuken. Lange bereidingstijd, een uur.
Heerlijk gegeten.
Een koude tocht in de zaak.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk echt Marokkaans! Ik had vissoep en mijn vader een Harira vooraf. De soepen smaakte allebei prima. Heerlijke witte, ietwat kruidige wijn erbij besteld, op aanraden van de eigenaar, welke ons gewaardeerde goedkeuring meekreeg. . Als hoofdgerecht had ik een couscous Royal welke Ok was. Mijn tafelgenoot had een Visbastilla besteld wat een schot in de roos was. Met op de achtergrond zachte Marokkaanse muziek en een zeer vriendelijke bediening was de avond zeer geslaagd en komt op mijn favorieten lijstje!
Ed H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Een aanrader, gastvrij, heerlijke gerechten, bijzonder smaakvol. Je bent even in Marokko. De locatie zit acheraf, dus was het rustig in het restaurant.
Proever500 P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Een zeer vriendelijke ontvangst door de eigenaar in het rustig ingerichte restaurant, waar we op een late zaterdagavond de enige gasten waren. We konden kiezen uit een uitgebreid menu van marokkaanse gerechten, waarvan we een heerlijke, licht pittige, harira als voorgerecht hadden, waarna een Couscous Royal (vlees goed gaar en de groenten met een lekkere beet) en een Tajine kip met pruimen etc. Marokkaanse thee toe. Alles leek met veel zorg bereid en was heerlijk (en lekkerder dan we in veel restaurants in Marokko hadden). Aanrader! Het restaurant valt slecht op in een wat saaie straat, maar een opfrisser van de gevel zou wellicht goed doen. Nu zie niet eens dat het een Marokkaans restaurant is
janine K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten!! Vooraf grote kommen met smakelijke vissoep. Tajine met vlees en pruimen en tajine met kip en groente waren heerlijk. Prachtige schotel met mixed vis smaakte ook uitstekend. Royale porties, zodat we helaas geen dessert meer op konden. Wel heerlijke thee en koffie toe. En wat een geweldige gastheer! We waren hier (te) lang geleden al eens geweest en willen zeker snel nog eens terugkomen.
Marion L.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Hartelijk ontvangen en werkelijk heerlijk gegeten! De prijs kwaliteit/kwaliteit verhouding is uitstekend. Wij komen hier zeker terug.
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Vriendelijke ontvangst en lekker eten voor een heel goeie prijs. Vlak bij het station, dat kan handig zijn, maar het uitzicht op de Jansstraat met betonnen Beineshal is niet bepaald sfeervol. Gewoon naar je bord/tafelgenoot kijken dus, en genieten van het heerlijke eten!
John-Linda K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Onze eerste kennismaking met Casa del Moro is uitstekend bevallen. Heerlijke harira en tajines, vriendelijke gastheer. De inrichting is vrij basic, maar de prijs/kwaliteit verhouding is heel goed, wij komen zeker terug!
Katrijn D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We hebben erg lekker gegeten bij Casa del Moro! De harira, de vegetarische linzensoep en de tajine met kip, pruimen, amandelen en ei zijn aanraders, evenals de Marokkaanse thee & koekjes toe. Heerlijk eten, een mooie zaak en een vriendelijke eigenaar, wij komen graag nog eens terug.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Wij hebben hier waanzinnig lekker gegeten en kregen een uitstekende en zeer vriendelijke service van de eigenaar. Wij gaan hier zeker terugkomen en kunnen iedereen het restaurant aanraden.
Els R.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
De eigenaar verontschuldigde zich over het feit, dat alles nogal lang duurde. Hij had nieuw personeel. Deze liepen zonder speciale kleding aan. De eigenaar deed zijn best en het eten was heerlijk.
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hadden heerlijke tajine met zachte en sappige kip, waarbij je kunt kiezen uit brood of couscous. Bij de Kefta heb je keuze uit patat of rijst, de kefta is heerlijk gekruid en luchtig.
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Eenvoudig restaurant. Vriendelijke bediening.
De gerechten worden binnen een acceptabele tijd uitgeleverd.
Mijn vrouw en ik hadden beiden een tajine besteld. Deze deed ons erg denken aan Marokko. Hij was gewoon lekker, geen poespas, eerlijk eten. Mijn tajine met vlees, pruimen en amandelen was goed op smaak, Het lamsvlees was mooi gaar, de pruimen erg smaakvol en het werd gloeiend heet opgediend. De tajine van mijn vrouw met Kefta had een wat overheersende tomatensmaak.
Al met al een prima restaurant.
Ted K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Super lekker gegeten. Lekker simpel ingericht. Zeer vriendelijke bediening. Erg relaxed. Leek net of we terug waren in Marokko.
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Super lekker gegeten, wij komen zeker terug om de rest van de kaart uit te proberen!
Maartje N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Erg Lekker gegeten, goede bediening! Zeker een aanrader.
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteitverhouding.