Casa del Moro

31-A Jansweg 2011 KL Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Casa del Moro

Marokkaanse sferen

Bij Casa del Moro krijg je een warm welkom in Arabische sferen. De veelzijdige Marokkaanse keuken kent een overvloed aan geuren en kleuren. De traditionele tajiine blijft je verrassen, iedere keer opnieuw. Of je nu van vlees-, vis- of groentegerechten houdt, ze zijn alle drie goed vertegenwoordigd op de kaart. De gastvrijheid is van hoog niveau, warm en professioneel. Dit alles voor redelijke prijzen, dus wacht niet langer en kom snel naar Casa del Moro.

Meer informatie over restaurant Casa del Moro

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 14:00 - 0:00

• MasterCard , Visa card
  • Engels gesproken
Proever500 P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Een zeer vriendelijke ontvangst door de eigenaar in het rustig ingerichte restaurant, waar we op een late zaterdagavond de enige gasten waren. We konden kiezen uit een uitgebreid menu van marokkaanse gerechten, waarvan we een heerlijke, licht pittige, harira als voorgerecht hadden, waarna een Couscous Royal (vlees goed gaar en de groenten met een lekkere beet) en een Tajine kip met pruimen etc. Marokkaanse thee toe. Alles leek met veel zorg bereid en was heerlijk (en lekkerder dan we in veel restaurants in Marokko hadden). Aanrader! Het restaurant valt slecht op in een wat saaie straat, maar een opfrisser van de gevel zou wellicht goed doen. Nu zie niet eens dat het een Marokkaans restaurant is
janine K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten!! Vooraf grote kommen met smakelijke vissoep. Tajine met vlees en pruimen en tajine met kip en groente waren heerlijk. Prachtige schotel met mixed vis smaakte ook uitstekend. Royale porties, zodat we helaas geen dessert meer op konden. Wel heerlijke thee en koffie toe. En wat een geweldige gastheer! We waren hier (te) lang geleden al eens geweest en willen zeker snel nog eens terugkomen.
Marion L.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Hartelijk ontvangen en werkelijk heerlijk gegeten! De prijs kwaliteit/kwaliteit verhouding is uitstekend. Wij komen hier zeker terug.
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Vriendelijke ontvangst en lekker eten voor een heel goeie prijs. Vlak bij het station, dat kan handig zijn, maar het uitzicht op de Jansstraat met betonnen Beineshal is niet bepaald sfeervol. Gewoon naar je bord/tafelgenoot kijken dus, en genieten van het heerlijke eten!
John-Linda K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Onze eerste kennismaking met Casa del Moro is uitstekend bevallen. Heerlijke harira en tajines, vriendelijke gastheer. De inrichting is vrij basic, maar de prijs/kwaliteit verhouding is heel goed, wij komen zeker terug!
Katrijn D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We hebben erg lekker gegeten bij Casa del Moro! De harira, de vegetarische linzensoep en de tajine met kip, pruimen, amandelen en ei zijn aanraders, evenals de Marokkaanse thee & koekjes toe. Heerlijk eten, een mooie zaak en een vriendelijke eigenaar, wij komen graag nog eens terug.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Wij hebben hier waanzinnig lekker gegeten en kregen een uitstekende en zeer vriendelijke service van de eigenaar. Wij gaan hier zeker terugkomen en kunnen iedereen het restaurant aanraden.
Els R.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
De eigenaar verontschuldigde zich over het feit, dat alles nogal lang duurde. Hij had nieuw personeel. Deze liepen zonder speciale kleding aan. De eigenaar deed zijn best en het eten was heerlijk.
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hadden heerlijke tajine met zachte en sappige kip, waarbij je kunt kiezen uit brood of couscous. Bij de Kefta heb je keuze uit patat of rijst, de kefta is heerlijk gekruid en luchtig.
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Eenvoudig restaurant. Vriendelijke bediening.
De gerechten worden binnen een acceptabele tijd uitgeleverd.
Mijn vrouw en ik hadden beiden een tajine besteld. Deze deed ons erg denken aan Marokko. Hij was gewoon lekker, geen poespas, eerlijk eten. Mijn tajine met vlees, pruimen en amandelen was goed op smaak, Het lamsvlees was mooi gaar, de pruimen erg smaakvol en het werd gloeiend heet opgediend. De tajine van mijn vrouw met Kefta had een wat overheersende tomatensmaak.
Al met al een prima restaurant.
Ted K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Super lekker gegeten. Lekker simpel ingericht. Zeer vriendelijke bediening. Erg relaxed. Leek net of we terug waren in Marokko.
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Super lekker gegeten, wij komen zeker terug om de rest van de kaart uit te proberen!
Maartje N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Erg Lekker gegeten, goede bediening! Zeker een aanrader.
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Suzanne G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Geweldig eten, vers, heerlijk gekruid en merkbaar met liefde bereid. De bediening en de eigenaar zijn super vriendelijk en gastvrij. We waren de enige in het restaurant, we kregen de volle aandacht maar het is toch gezelliger met meer reuring. Dit restaurant is echt een aanrader! De prijs is ook heel gunstig.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
goed,lekker eten.goed warm geserveerd.
opbouwende kritiek; haal patat van de menu lijst, brood met kruidenboter was goed, maar misschien marokkaans brood daarvoor inplaats met bv houmoes,tapenade of iets typisch marokaans?
marokaanse koekjes waren zo lekker!!
heel bijzonder;de pruimen het ei,vlees en amandelen,top!
Rineke V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
De tajine met kip en amandelen in een saus met pruimen, honing en sesamzaadjes was heerlijk. De bediening zeer vriendelijk. Dit restaurant is echt een aanrader als je houdt van lekker en bijzonder dineren in een rustige omgeving.
Mariënne V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Gezellige, sfeervolle ambiance, met zeer aardige eigenaar! Heerlijk eten!
CindySA .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het eten is meer dan heerlijk en de service is top. Wij zijn zelf arabisch dus eten zelf vaak deze gerechten thuis. De gerecjten van thuis kunnen zelfs niet aan dit eten tippen.

Arabische gastvrijheid die vind je hier zeker terug. Eigenaar en kok, beste gastheer die we ooit hebben gehad. Dan nog niet eens over de prijs gesproken, het is belachelijk laag voor wat je krijgt.

Alles is hier super!!
ossy81 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Heerlijk restaurant. Super lekker gegeten en super service. We raden deze plek zeker aan! Kan zijn dat het niet druk is, maar Who cares als je super kan eten voor een prikje ;)

Kom zeker nog terug hier en raad andere zeker aan om het een kans te geven.