Casa del Moro

Jansweg 31 A 2011 KL Haarlem Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Casa del Moro

Marokkaanse sferen

Bij Casa del Moro krijg je een warm welkom in Arabische sferen. De veelzijdige Marokkaanse keuken kent een overvloed aan geuren en kleuren. De traditionele tajiine blijft je verrassen, iedere keer opnieuw. Of je nu van vlees-, vis- of groentegerechten houdt, ze zijn alle drie goed vertegenwoordigd op de kaart. De gastvrijheid is van hoog niveau, warm en professioneel. Dit alles voor redelijke prijzen, dus wacht niet langer en kom snel naar Casa del Moro.

Halve fles mineraalwater

9,3

Jouw recensie over het restaurant Casa del Moro

D. V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Uitstekend klein Marokkaans restaurant, met heerlijke gerechten tegen betaalbare prijzen. Erg vriendelijke bediening. Oogt van buiten wat minder gezellig als het binnen is, en ligt wat ‘uit de wandelroute’, maar wel vlakbij het NS-station. Verrassend en dus aanrader!
Indra K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Een verrassend ruim restaurant met een gezellige sfeer. De gastheer is oprecht aardig en heeft ons voorzien van smaakvol eten. Zachte rode wijn en heerlijke marokkaanse thee maakten de avond af.
Sandy D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Harira pittig en heet (warm), daar word je warm van!
Tajine met kip, pruim en amandel : een aanrader! Beter dan in Marokko!
Toetje konden we niet meer op: je krijgt hier ruime porties en waar voor je geld.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
We waren de enige in de zaak, helaas. Vriendelijke bediening met uitleg van de gerechten die authentiek Marokkaans leken te zijn. Er worden duidelijk verse ingrediënten gebruikt. Eten is duidelijk anders van smaak. Goede porties. Kortom goed gegeten voor schappelijke prijs.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Zowel de soep (Harira) als het hoofdgerecht (Tajine met onder meer vlees en pruimen) waren weer heerlijk. En flinke porties. We moeten hier echt vaker naartoe
Marielle M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk eten waarbij gastvrijheid voorop staat. Echt een aanrader als je lekker de Marokkaanse keuken wilt proberen. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
karin R.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Zeer vriendelijke gastheer en voortreffelijke gerechten/
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heel smaakvol eten, niet duur en een erg aardige bediening. Een aanrader!
john S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Lekker gegeten. Vooral de koekjes. Vriendelijke en correcte bediening.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Prima Marokkaans restaurant. Slechts 2 minuten lopen vanaf station Haarlem. Wordt te weinig ontdekt omdat men meestal via de Kruisweg en niet via de Jansstraat naar het centrum/station loopt. Aanrader.
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heel vriendelijk en heel gezellig!
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Het eten is eenvoudig maar lekker en goed verzorgd.
Marion L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Prettige, rustige sfeer, gastvrije eigenaar. Voor de tweede keer in dit restaurant geweest en opnieuw heel erg tevreden.
ronald D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Prima eten, fijne sfeer en aardige eigenaar die graag ervaringen over Marokko wilde delen en erg vriendelijk en gastvrij was.
De tafel van Mo V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Jet eten was heerlijk. Het was het lange wachten (een uur) zeker waard!
Marco D.
Eigenaar is veel in de keuken. Lange bereidingstijd, een uur.
Heerlijk gegeten.
Een koude tocht in de zaak.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk echt Marokkaans! Ik had vissoep en mijn vader een Harira vooraf. De soepen smaakte allebei prima. Heerlijke witte, ietwat kruidige wijn erbij besteld, op aanraden van de eigenaar, welke ons gewaardeerde goedkeuring meekreeg. . Als hoofdgerecht had ik een couscous Royal welke Ok was. Mijn tafelgenoot had een Visbastilla besteld wat een schot in de roos was. Met op de achtergrond zachte Marokkaanse muziek en een zeer vriendelijke bediening was de avond zeer geslaagd en komt op mijn favorieten lijstje!
Ed H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Een aanrader, gastvrij, heerlijke gerechten, bijzonder smaakvol. Je bent even in Marokko. De locatie zit acheraf, dus was het rustig in het restaurant.
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Een zeer vriendelijke ontvangst door de eigenaar in het rustig ingerichte restaurant, waar we op een late zaterdagavond de enige gasten waren. We konden kiezen uit een uitgebreid menu van marokkaanse gerechten, waarvan we een heerlijke, licht pittige, harira als voorgerecht hadden, waarna een Couscous Royal (vlees goed gaar en de groenten met een lekkere beet) en een Tajine kip met pruimen etc. Marokkaanse thee toe. Alles leek met veel zorg bereid en was heerlijk (en lekkerder dan we in veel restaurants in Marokko hadden). Aanrader! Het restaurant valt slecht op in een wat saaie straat, maar een opfrisser van de gevel zou wellicht goed doen. Nu zie niet eens dat het een Marokkaans restaurant is
janine K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten!! Vooraf grote kommen met smakelijke vissoep. Tajine met vlees en pruimen en tajine met kip en groente waren heerlijk. Prachtige schotel met mixed vis smaakte ook uitstekend. Royale porties, zodat we helaas geen dessert meer op konden. Wel heerlijke thee en koffie toe. En wat een geweldige gastheer! We waren hier (te) lang geleden al eens geweest en willen zeker snel nog eens terugkomen.
Marion L.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Hartelijk ontvangen en werkelijk heerlijk gegeten! De prijs kwaliteit/kwaliteit verhouding is uitstekend. Wij komen hier zeker terug.