Casa da Giovanni

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Nicolle L.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Prima eten. Wij komen hier voor het derde jaar omdat we Leeuwarden even met de boot aandoen. Dit keer pizza en als altijd geweldig lekker! Snap niets van die negatieve recensies.
Mensen hier eten is gewoon aan te raden! En dat zeggen 2 kritische
Bourgondiërs, die vaak uiteten gaan en weten wat kwaliteit is!
Marcelk1964 .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Zochten een leuk Italiaans restaurant in Leeuwarden. We zijn daar niet heel erg bekend. De sfeer van het restaurant trok ons naar binnen. Het zat redelijk vol. We werden niet heel erg snel geholpen - de twee dames in de bediening konden het nauwelijks aan. We werden echter zeer vriendelijke en behulpzaam te woord gestaan. We hebben twee pizza's carpaccio een Saltimbocca en een pizza salami besteld. We bestelden een Salvalai, Bardolino D.O.C. 2005 per glas. De wijn was wat koud. De pizza's hadden een forse boden, waren redelijk goed gebakken, maar smaakten redelijk. Op de pizza's carpaccio zat een flinke puk rucola echter geen basilicum. De kwaliteit van het eten viel ons tegen. Ook al is de prijs zeer redelijk. We zullen dit restaurant voortaan mijden.
Oss05 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Voor de tweede keer gegeten bij Casa da Giovanni en het was opnieuw super.
Ze hebben sinds januari een vernieuwd menu. Helaas zonder de ossobuco die we vorige keer hadden, maar de deze keer bestelde Tagliatelle con filleto e tartufo was minstens net zo heerlijk. Ook de Tagliatelle al Mediterraneo was zalig.
De bediening is goed, ze zijn op elkaar ingespeeld en dat is vooral ook te merken door de rust in de (deels open) keuken.
Als we weer in Leeuwarden zijn komen we zeker weer!
Milan M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Heel vriendelijke bediening:ontvangst was gastvrij, service was goed top! Restaurant was gezellig ingerichte. Heerlijk vlees en de pasta was precies zoals dat hoort. ook een lekker salade erbij. Wij komen terug.
Dikidik .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Met z'n 4-tjes hier gegeten. De pizza's waren absoluut niet warm. Gevraagd deze alsnog warm op te dienen. Bord was vervolgens opgewarmd maar de pizza's bleven lauw. Toen maar lasagne besteld, was zeer matig van kwaliteit. Fles wijn was van matigde kwaliteit, echter de prijs die men hiervoor vroegen was veel te hoog. Vervolgens een glas wijn besteld, hier durft men € 4.25 per glas voor te vragen. Notabene werd een karaf water in rekening gebracht. Des al niet te min, hier komen wij NOOIT meer. Vermoeden is dan ook dat dit geen echte Italiaan is. Super slecht!!
Romano B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
In de gezelligste winkelstraat van Leeuwarden 2013? zit deze Italiaanse restaurant.
Toch vond ik het niet spannend.
De bediening was onlangs dat het vrij rustig was niet attent. Het leek erop alsof de bediening er geen zin in had.
Tijdens het wachten op het eten, werd naar een leeg wijnglas gekeken, en er werd niet gevraagd of wij zin in een glas wijn hadden.

Jammer onlangs de positieve verhalen over dit bedrijf.