Casa Argentina

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Geert A.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Geboekt via vakantieveilingen. Driegangenmenu. Mijn vriendin en ik kozen beiden voor het Argentijnse stoofpotje. Het stoofpotje bestond uit een homp doorgekookte groente die smaakte alsof het uit de diepvries kwam met daardoor heen een potje bouillon met maar liefst drie stukjes rundvlees. Na de eerste hap hoefden we niet meer. Het smaakte naar zout en bouillon. De bediening er op aangesproken, welke het met ons eens was dat er bijna geen vlees in het stoofpotje zat. Er werd echter niet een oplossing aangedragen. Hierop hebben wij onze jassen aangedaan en hebben de rekening gevraagd. Er werd ons medegedeeld dat het hun speet terwijl ik vier huiswijn afrekende. Ik zei dat het hem niet speet omdat hij niet met een oplossing kwam en ons bovendien de wijn in rekening bracht. Als het hem had gespeten dan had hij op zijn minst de wijn van het huis voor hun rekening kunnen doen. Ik deelde het personeel mede dat ik een fijne recensie op Iens zou zetten. Hier leken ze niet van onder de indruk. Bij vertrek heb ik de gasten die aanwezig waren sterkte gewenst. Voor ons nooit meer Casa Argentina. Ik zou me kapot schamen als ik eigenaar van deze tent zou zijn.
Fijn dat u een geweldige recensie hebt achter gelaten daar onze dank voor !
Binnen kort krijgt een verrassing toe gestuurd .

Met vriendelijk groet

Reactie van proever:

En u ziet, ze lezen de recensies niet eens! Waardeloos!!!
Lexie63 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Gereserveerd via vakantieveilingen. We werden pas halverwege het restaurant opgevangen, maar mochten wel zelf een tafel uitzoeken. Het was niet druk, dus qua tafels keuze genoeg. Voor de gasten van vakantieveilingen was een speciaal kaartje opgesteld. Weinig spectaculaire gerechtjes en weinig diversiteit. En bovendien waren twee gerechtjes niet op voorraad werd ons medegedeeld. Dat had ik eerder gelezen. Voor mij staat als een paal boven water dat hier de klassieke ondernemersfout is gemaakt; "we bieden een goedkope actie, dus zetten we ook goedkoop ingekochte gerechten voor". De doelstelling zou moeten zijn dat de ondernemer flink uitpakt, omdat hij zijn gasten ook na de actie nog eens terug wil zien in zijn restaurant. Blijkbaar heeft deze ondernemer andere inzichten. De gerechtjes waren redelijk op smaak, maar heel gewoontjes, niets speciaals. Zalm (leek goedkope diepvrieskwaliteit) en een vleesspies kun je overal krijgen. En Argentijnse passie heb ik er niet in herkend. Al met al een kleine tegenvaller, al had ik dat van tevoren wel ingeschat na het lezen van veel gelijkluidende recensies. Leest de ondernemer ze ook? Ons zien ze bij Casa Argentina niet terug helaas.
Daphnepatrick .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Het was vreselijk. We waren te vroeg en er werd onvriendelijk medegedeeld om later terug te komen. Het was gastvrijer om buiten op het terras een drankje te laten nemen. Het was tropisch heet die dag. We kwamen van ver. Via vakantieveilingen geboekt. Beperkte keuze. Waarvan we een gerecht niet konden nemen i.v.m problemen visleverancier. En de kipvleugels konden ook niet omdat ze nog in de oven stonden ???? de sla sloeg nergens op. Bediening was vreselijk. Gehaast. Alsof hij er totaal geen zin in had. Later kwam een jongen de tafel afruimen die rook vreselijk naar zweet. Alleen de frietjes waren lekker maar die hadden we ook in een snackbar kunnen halen. Bovendien stonk het er naar gas van de bbq en de tafels plakte. Het was die dag ruim 30 graden en er werd niet gevraagd of we nog iets wilde drinken. Dus een drankje. Hier moeten ze het toch van hebben met vakantieveilingen. Eens maar nooooooit weer.
Marissa K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
Ook wij hebben daar gegeten via vakantieveilingen. Bij het bestellen van het hoofdgerecht werd aangegeven dat het runderstoofpotje op was. Als de tafel opgeruimd werd en de glazen leeg waren, werd er niet gevraagd of wij nog iets wilde drinken.
De grote van de porties valt tegen en je kunt merken dat ze zo goedkoop mogelijk hebben ingekocht om de kosten er uit te halen. Hetgeen wat ik gegeten heb kan ik thuis ook makkelijk klaar maken met meer smaak.
Zout was op en peper ontbrak op de tafel .
Tda .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Na voorgaande recensies gelezen te hebben, hadden wij ernstige bedenkingen voor onze reservering van 2 mei. Ook wij hadden via vakantieveiling een tapas menu 'gewonnen' . Onze waardebon was geldig tot 28 april, maar na telefonisch overleg was het geen enkel probleem om op 2 mei de bon te verzilveren. Bij binnenkomst werden wij door degene die ons later bediende direct geholpen en mochten we zelf een tafeltje uitzoeken.
De tapas smaakte prima, op de tafel stonden peper,zout en twee soorten olie om je gerechtjes eventueel pittiger van smaak te maken. Regelmatig werd er gevraagd of we nog iets wilden drinken. Na afloop wilden wij de drankjes afrekenen. Twee witte wijn en drie biertjes. De ober had een rekening voor twee wijn en twee bier. Mijn man attendeerde de ober erop dat hij drie biertjes had gedronken, waarop de ober antwoordde:" Dan krijgt u dat ene biertje van mij."
Wij hebben een prima avond gehad, een echte aanrader!
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Gereserveerd via vakantieveilingen, de ontvangst was hartelijk waar bij onze tafel werd gewezen, het duurde erg lang voor dat we geholpen werden, omdat er maar 1 man rond liep die alle tafels moest bedienen, het eten was best lekker maar niet speciaal. wel een plus puntje er gingen 2 vrienden met ons mee die gewoon konden aanschuiven. De aankleding was behoorlijk saai. De volgende keer toch maar een ander restaurantje pikken.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Ook wij moesten zelf de bediening opzoeken, werden naar een tafel gebracht en deze was alles behalve schoon. Wij hadden het via vakantieveilingen geboekt met als keuze vier voor en vier nagerechten en vier hoofgerechten, dat dachten wij, want er werd ons gelijk medegedeeld dat de zalm inmiddels op was. Even later wilde mijn zoon nog een desperado, sorry, maar daar zijn we doorheen. Het vlees was flauw en de hoeveelheid viel tegen. Als je het woord vlees uitsprak was het weg. Ook de bijgerechten, een schaal aardappelen zonder opscheplepel en een kant en klaar smakende salade. Voor ons NOOIT weer!
Edward M.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2014
We hadden onze verwachtingen stevig aangepast aan deze aanbieding op Vakantieveilingen, en een half-gegeven paard moet je niet in de bek (excuus, paardenvrienden!) kijken, maar Casa Argentina stelde ons behoorlijk teleur. De ontvangst in dit ietwat rommelige etablissement bestond -zonder begroeting- uit het aanwijzen van de tafel en de aankondiging van brood wat vervolgens niet kwam. Zonder verder overleg, behalve over het drinken, werden na ruim een half uur stilte de eerste serie tapas op tafel gezet. Tsja, over smaak valt niet te twisten maar hier ontbrak doorgaans elke smaak. Zo ook bij de tweede serie, met als dieptepunten een slijmerige spinazie-roerbakschotel met rozijnen en een schaaltje met champignons die zonder verdere bewerking (behalve opwarming) uit blik leken te zijn gehaald. Enige compensatie was er in de vorm van redelijk smakende spareribs en frites. Het antwoord op de vraag 'is het lekker?' werd niet afgewacht, en we hadden ook geen enkele behoefte om met de eigenaar(?) in dialoog te gaan - hij had immers ook eerder geen teken van enige belangstelling getoond. Toen we zonder verder omhaal vertrokken waren de twee volbeladen tafels bij binnenkomst nog steeds niet afgehaald.
Wat hier wordt gemist is de Argentijnse passie voor warme gastvrijheid en vurig culinair genot - nou vooruit, die passie was er enigszins in de vorm van passende muziek.
Nadieh S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Geboekt via vakantieveilingen.nl Leuke menukaart voor deze actie met keuze uit 4 voorgerechten, 4 hoofdgerechten en 4 nagerechten. Gerechten waren met zorg bereid en goed van smaak. Het vlees wordt op houtskool gebakken wat een lekkere smaak geeft. Er heerst een gezellige sfeer met prettige muziek op de achtergrond. De bediening was vriendelijk en attent. Misschien wat minder ervaren maar dat maakte het ook wel weer leuk. Als de gelegenheid zich voordoet zullen wij Casa Argentina opnieuw bezoeken.
Lvon .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
De bediening was vriendelijk, echter niet volgens de richtlijnen/etiquette. We werden niet naar de tafel begeleid, we moesten lang wachten voordat er iemand bij de tafel kwam, ondanks dat er maar een andere tafel bezet was, glazen en flesjes werden niet weggehaald ook al werden er nieuwe neergezet, de dames werd niet eerst naar bestelling gevraagd/ uitgeserveerd. Het eten was niet wat we verwacht hadden, erg veel kant en klaar naar ons idee, daarnaast zat er op veel gerechten erg veel saus overheen.
Gina89 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2014
Leuk restaurant met gezellige sfeer. Het restaurant is recent overgenomen door een nieuwe eigenaar. Het eten was heerlijk. Je kon merken dat de kok passie heeft voor eten. Vooral de spareribs zijn een echte aanrader. De bediening was goed en spontaan.