Carvery Wereldrestaurant

6,8

Jouw recensie over het restaurant Carvery Wereldrestaurant

Renee D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Mooi restaurant! Vriendelijke bediening, duidelijke uitleg gehad aan tafel. De sushi waar op Facebook goed mee gepromoot word voel alles tegen. Sushi was klein. Niet vers, smakeloos, niet mooi, erg jammer. Stukje zalm gehad, deze was zuur. Verder was het vlees prima. Vooral de kip was erg lekker. De voorgerechten waren (op de waterige soep na) steeds op. (pasta) Salades en carpaccio. Erg leuk voor kinderen dat wel.
Irene M.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Viel al met al een beetje tegen. Toen we aankwamen moesten we onderaan de trap wachten tot een medewerker ons kwam halen. Persoonlijk vind ik dit niet een erg goed systeem, het is gewoon niet gastvriendelijk en voor gezinnen met kinderen niet fijn.
Het restaurant zelf ziet er best leuk uit! Het is creatief ingericht en het heeft wel een fijn sfeertje.
Kwa eten verschilt het heel erg, de soepen zijn vrij smaakloos dit geld ook voor de wok en de grill. De Sushi was wel erg lekker, maar ze hadden de meest basic sushi niet, terwijl ik die juist lekker vind. Het dessert was wel prima.
Het personeel is opzich vriendelijk maar niet erg professioneel.
Misschien kom ik over een jaar nog f oke, maar ik ga zelf liever voor wat meer kwaliteit.
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gezellige sfeer,lekkere gerechten,geen bakken-en bakken vol met eten waarvan de helft aan het eind van de avond geheid weggegooid wordt en toch volop keuze.
Vriendelijk en meedenkend personeel wat ook onderling plezierig met elkaar om lijkt te gaan.
Zijn er dan helemaal geen minpunten?
'n Kleintje; op de sushi moet nog even geoefend worden want die was smakeloos en er zat weinig tot geen vis o.i.d in.
Andries H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Ruime keuze aan salades, snacks en barbequen cq grill. Helaas is t wokken niet aan te raden. Vlees mn. de kip is nog rood van binnen.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
ruime keuze
goed bereid op een echte houtskoolgrill (vlees)
bakplaat voor de vis
uitgebreide keuze
vriendelijke bediening
leuk voor een keer maar culinair hoogstaander geniet toch onze voorkeur

toiletten waren vies. met name de dames wc. men raadde elkaar al af om naar de wc te gaan. mijn vrouw is dus maar niet geweest.
Srrs .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Bij binnenkomst leuk ontvangen door de gastheer en kregen keurig uitleg hoe alles werkte. Tussendoor werd er gevraagd of alles naar wens was, top!
Het eten hadden we wel iets meer van verwacht, het warme buffet was veel eten lauw, vooral de aardappelgerechten. En bij de wok moest je lang wachten terwijl er maar 1persoon voor ons stond. Het was erg rustig, er was in de zaak ook een personeelstafel die vol zat met personeel, en allemaal vonden ze het bere intressant wat hun gasten allemaal gingen eten..ze zaten nog net niet allemaal omgekeerd op de stoel..Komt wat onprofessioneel over.. Stuur dan wat meer personeel naar huis. Of creër ergens anders je personeelsruimte..
De bediening was erg vriendelijk, en de aankleding van de zaak is erg mooi!