Carvery Wereldrestaurant

Kalverdijkje 76A 8924 JJ Leeuwarden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Carvery Wereldrestaurant

Betty D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gezellige sfeer,lekkere gerechten,geen bakken-en bakken vol met eten waarvan de helft aan het eind van de avond geheid weggegooid wordt en toch volop keuze.
Vriendelijk en meedenkend personeel wat ook onderling plezierig met elkaar om lijkt te gaan.
Zijn er dan helemaal geen minpunten?
'n Kleintje; op de sushi moet nog even geoefend worden want die was smakeloos en er zat weinig tot geen vis o.i.d in.
Andries H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Ruime keuze aan salades, snacks en barbequen cq grill. Helaas is t wokken niet aan te raden. Vlees mn. de kip is nog rood van binnen.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
ruime keuze
goed bereid op een echte houtskoolgrill (vlees)
bakplaat voor de vis
uitgebreide keuze
vriendelijke bediening
leuk voor een keer maar culinair hoogstaander geniet toch onze voorkeur

toiletten waren vies. met name de dames wc. men raadde elkaar al af om naar de wc te gaan. mijn vrouw is dus maar niet geweest.
Srrs .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Bij binnenkomst leuk ontvangen door de gastheer en kregen keurig uitleg hoe alles werkte. Tussendoor werd er gevraagd of alles naar wens was, top!
Het eten hadden we wel iets meer van verwacht, het warme buffet was veel eten lauw, vooral de aardappelgerechten. En bij de wok moest je lang wachten terwijl er maar 1persoon voor ons stond. Het was erg rustig, er was in de zaak ook een personeelstafel die vol zat met personeel, en allemaal vonden ze het bere intressant wat hun gasten allemaal gingen eten..ze zaten nog net niet allemaal omgekeerd op de stoel..Komt wat onprofessioneel over.. Stuur dan wat meer personeel naar huis. Of creër ergens anders je personeelsruimte..
De bediening was erg vriendelijk, en de aankleding van de zaak is erg mooi!