Cartouche

Stationsstraat 22 1211 EN Hilversum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Cartouche

Victor ?.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Ik kom hier al heel lang regelmatig, het eten blijft altijd zeer goed met veel variatie en voor een nette prijs. Echt een bruin eetcafe waar je goed en gezellig kan zitten. Bediening is altijd enthousiast en goed. Parkeren lukt mij altijd wel zonder problemen. Ga hier zeker weer terug komen.
Lekker makkelijk voor ongedwongen goed en gezellig eten.
Johan L.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
gezellige sfeer en goed eten voor lage prijs met wisselende dagmenu's en heerlijke salades
uitstekende vriendelijke bediening
goed bereikbaar nabij het station
Luz W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2013
Heel leuk tentje met een hele warme en vriendelijke bediening. Het eten was niet erg bijzonder, we aten de vegetarische lasagne en de kipsate, maar ik heb ook geen hele hoge verwachtingen bij een eetcafe. Misschien was een koks specialiteit ook een betere keuze geweest. De huiswijn was wel bijzonder lekker en het cafe heeft een heerlijke ruime rookruimte. De sfeer was goed, de prijs was laag. Ik kom heel graag nog eens wat eten.
Rodne T.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Leuk eetcafe met vrolijke sfeer en aangename bediening. De spareribs worden alom geprezen en ik vond ze ook lekker, zij het dat ik best nog wat te kauwen wil hebben in plaats van ribbetjes te krijgen die mijn opa ook zonder zijn kunstgebit naar binnen kan zuigen. En de biefstuk was aan de taaie kant, maar gegeven de overige commentaren kan het natuurlijk zo zijn dat we het matig hebben getroffen. Al met al wel een erg prettige tent.
Spareribje .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2012
Heerlijk gegeten, spareribs zijn inderdaad superlekker, maar dat was de ossehaas, de sausjes en de salade ook. Zeer vriendelijk en gezellig personeel. Zeker een aanrader! Je kunt er ook nog zo lekker blijven hangen en wordt niet weg gekeken om 23.00 uur, omdat het ook gewoon een café is.