Carte Blanche 99

6,9
6,9
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Na een onze geweldige ervaring in januari nogmaals aangeschoven bij Carte Blanche 99 in Oldenzaal.
Het diner kwam qua opmaak en smaak niet in de buurt van het geboden diner in januari.
Erg jammer in mijn ogen een grote gemiste kans,het was door het mooie weer erg druk maar dat mag geen excuus zijn.
Ondanks dat is het nog steeds een mooi restaurant met vriendelijke bediening,lekkere wijnen en is de volgende keer,die er zeker komt,het eten ook weer op het oude niveau.
Arton053 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Wat een niveau verschil.
Eerste keer op 19 december 2015 kwamen wij hier om te eten. Onze ervaring was: wat een leuke restaurant, vriendelijk bediening, perfect eten. Leuke kok die ons kwamen vragen hoe het gesmaakt had. Werkelijk op alle fronten perfect.
Maar..... helaas kunnen ze dit niveau vast houden.
Gisteren zijn wij voor de tweede keer met vrienden wezen eten. Het eten was opzicht lekker, maar lang niet in die stijl opgediend als vorige keer, porties waren veel kleiner, patat en sla zonder opschep lepels neergezet en porties veel te weinig voor 4 personen (het was patat en sla voor 1 personen!!).
Jammer hoor! Het is zo'n leuke tent.
Miepvan .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
met een groupon wezen eten. Hier werd ons beloofd dat wij een 3 gangen creativiteit keuze menu zouden krijgen. Maar als je een bakje sla (wat je zo ook bij Lidl kan kopen) met falafel een echt creatie noemt ????? ok daarna onze visvangst van de dag voor mijn man en ja hoor weer met ons bakje sla...................met een kabeljauw die vol zat met graat. Niets is zo erg als vis met graat. Kregen i.p.v. de kabeljauw de zalm, de rest van het eten hadden we toen al op. Geen sorry, niets, alleen de stomme opmerking heeft het gesmaakt. Neen duidelijk geen aanrader !!!