Carte Blanche 99

Bornsedijk 100 7576 PG Oldenzaal Nederland Kaart

Over het restaurant Carte Blanche 99

Altijd al eens willen dineren op een prachtige locatie? Bij het trendy Carte Blanche 99 kun je komen loungen, lunchen, borrelen of dineren. ’s Zomers kan dit op de serre aan het water. Het terras van het pand is pas onlangs opgebouwd, inmiddels voorzien van palmbomen, loungebanken en vuurkorven. Wanneer je hier zit, heb je uitzicht op de vijver, omgeven door de prachtige natuur. Wanneer het weer minder goed is, kun je altijd terecht bij het restaurant en de serre met open haard. Je kunt dan ook volledig tot rust komen bij een bezoekje aan Carte Blanche 99 in Oldenzaal. Het interieur van het restaurant is zowel landelijk als modern en dit kenmerkt het restaurant dan ook goed. Dagelijks worden allerlei verse, gevarieerde gerechten bereid. Nieuw op de uitgebreide menukaart zijn de tapasgerechten. Kom zelf ook eens genieten van de prachtige omgeving en gezellige sfeer van Carte Blanche 99!

Meer informatie over restaurant Carte Blanche 99

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:30 - 22:00
- Ontbijt 11:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Carte Blanche 99

Rob O.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Na een onze geweldige ervaring in januari nogmaals aangeschoven bij Carte Blanche 99 in Oldenzaal.
Het diner kwam qua opmaak en smaak niet in de buurt van het geboden diner in januari.
Erg jammer in mijn ogen een grote gemiste kans,het was door het mooie weer erg druk maar dat mag geen excuus zijn.
Ondanks dat is het nog steeds een mooi restaurant met vriendelijke bediening,lekkere wijnen en is de volgende keer,die er zeker komt,het eten ook weer op het oude niveau.
Tonnie M.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Wat een niveau verschil.
Eerste keer op 19 december 2015 kwamen wij hier om te eten. Onze ervaring was: wat een leuke restaurant, vriendelijk bediening, perfect eten. Leuke kok die ons kwamen vragen hoe het gesmaakt had. Werkelijk op alle fronten perfect.
Maar..... helaas kunnen ze dit niveau vast houden.
Gisteren zijn wij voor de tweede keer met vrienden wezen eten. Het eten was opzicht lekker, maar lang niet in die stijl opgediend als vorige keer, porties waren veel kleiner, patat en sla zonder opschep lepels neergezet en porties veel te weinig voor 4 personen (het was patat en sla voor 1 personen!!).
Jammer hoor! Het is zo'n leuke tent.
miepvan .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
met een groupon wezen eten. Hier werd ons beloofd dat wij een 3 gangen creativiteit keuze menu zouden krijgen. Maar als je een bakje sla (wat je zo ook bij Lidl kan kopen) met falafel een echt creatie noemt ????? ok daarna onze visvangst van de dag voor mijn man en ja hoor weer met ons bakje sla...................met een kabeljauw die vol zat met graat. Niets is zo erg als vis met graat. Kregen i.p.v. de kabeljauw de zalm, de rest van het eten hadden we toen al op. Geen sorry, niets, alleen de stomme opmerking heeft het gesmaakt. Neen duidelijk geen aanrader !!!