Carte Blanche 99

Bornsedijk 100 7576 PG Oldenzaal Nederland Kaart

Over het restaurant Carte Blanche 99

Altijd al eens willen dineren op een prachtige locatie? Bij het trendy Carte Blanche 99 kun je komen loungen, lunchen, borrelen of dineren. ’s Zomers kan dit op de serre aan het water. Het terras van het pand is pas onlangs opgebouwd, inmiddels voorzien van palmbomen, loungebanken en vuurkorven. Wanneer je hier zit, heb je uitzicht op de vijver, omgeven door de prachtige natuur. Wanneer het weer minder goed is, kun je altijd terecht bij het restaurant en de serre met open haard. Je kunt dan ook volledig tot rust komen bij een bezoekje aan Carte Blanche 99 in Oldenzaal. Het interieur van het restaurant is zowel landelijk als modern en dit kenmerkt het restaurant dan ook goed. Dagelijks worden allerlei verse, gevarieerde gerechten bereid. Nieuw op de uitgebreide menukaart zijn de tapasgerechten. Kom zelf ook eens genieten van de prachtige omgeving en gezellige sfeer van Carte Blanche 99!

Meer informatie over restaurant Carte Blanche 99

Maandag en Dinsdag Gesloten