Carrousel

Markt 35 5611 EC Eindhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Carrousel

Peterger .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
genoten van een heerlijke kop erwten soep met brood en spek / tomaten soep met brood en een goed glas wijn, en vriendelijke bediennig, even lekker op het verwarmde terras uitgerust en weer verder met winkelen
NLeter .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Uitstekende bediening en service. Tijdens maaltijd werd nog geinformeerd of alles naar wens was en konden extra friet worden bijbesteld. Na ieder gerecht werd gevraagd of het volgende gerecht kon worden geserveerd of dat we nog even wilde wachten

Voorgerecht Boerensalade; verse champignons, uien, sla met spek en ham; recht toe recht aan maar heerlijk van smaak en flinke portie
Kon bijna als hoofdgerecht worden genomen

Hoofdgerecht saté van kip; wederom geserveerd met ruime portie salade.
Kortom voor een prima maaltijd voor een uitstekende prijs met vlotte en vriendelijke bediening is Carrousel een aanrader.
Kom zeker terug!
Thastealth .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Het eten bij de Carrousel in Eindhoven is goed, en grote porties. De biefstuk was perfect gebakken en had een goede smaak. Het personeel was ook erg vriendelijk en stond open voor suggesties. Ook werd een aantal malen gevraagd of alles naar wens was, en of de portie wel groot genoeg was (!).

Het decor is ook mooi/modern. Echter de sigarettenautomaat in de hoek en de wc's doen hier een beetje afbreuk aan waardoor het net een goedkoop café lijkt. Ook de verwarming mag best een graadje hoger in de herfst/winter maanden.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Na jaren klant te zijn vond ik het tijd voor een recensie.
Ik ben zeer te spreken over de bediening en de eigenaar, ze zijn vriendelijk en naar mijn mening snel met eten brengen. Je voelt je niet aangekeken als je even zit met een pauze tussen eten of drinken.

Helaas is mijn favoriete avond gerecht uit het menu gehaald (ongeveer een half jaar geleden) sindsdien kom ik alleen nog maar om te drinken en sporadisch een uitsmijter te eten. Om te gaan avond eten ga ik daarom altijd weg om ergens anders te eten. Erg jammer!
Helaas severen ze ook geen tosties, dat vind ik tevens een min punt.

Maar verder een prima zaak waar ik terug blijf komen.
Kiroo .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Wij hebben hier prima gegeten voordat we naar het concert van Guus Meeuwis gingen! Het was erg druk maar werden toch nog heel erg snel bediend! Het eten zag er goed uit en was zeer smaakvol!
Wat betreft het betalen voor het gebruik van de toiletten tijdens evenementen hadden wij geen probleem als dan de toiletten schoon zijn! Bovendien waren de dames bij de toiletten ook heel gezellig!
Gaan hier zeker terug!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Restaurant gezellig gelegen aan de markt in Eindhoven. groot terras, maar ondanks het mooie weer aten we binnen. in combinatie met een bioscoopbezoek is er een arrangement waarbij je uit drie (beperkte) gangen kunt kiezen.Ondanks de lage prijs hiervoor, was het eten top. We hadden een prima carpaccio, met een klein beetje teveel sla en als hoofdgerecht een beenham / biefstuk. Prima klaargemaakt en ruim voldoende. prima prijs/kwaliteit verhouding.
Corry T.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Locatie midden in het centrum is perfect na n dagje shoppen of uiteraard als tussen stop. Super gezellig terras en vriendelijke bediening. Eten&drinken is perfect en div prijzen voor elke portemonnee!
Lekker_Ehv .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Eten en de bediening waren prima, zeker voor de carnavalsdrukte. Eenvoudige kaart met lekkere gerechten, geen haute cuisine. Vriendelijke bediening. Helaas geef ik service toch een 1, omdat we, ondanks dat we geruime tijd in het restaurant zijn geweest en verschillende gangen en drankjes gebruikte, iedere keer € 0,50 voor het toilet moesten betalen. Op zich nog geen ramp, maar toen we bij de tweede toiletgang voorzichtig informeerde of we opnieuw moesten betalen en door de toiletjuffrouw op zeer gastonvriendelijke en vooral luide wijze het beleid uitgelegd kregen, hebben we zo snel mogelijk de rekening gevraagd. Ook hebben we besloten niet meer terug te gaan, aangezien carnaval geen reden kan zijn om gasten op hun nummer te zetten.
Sander C.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2015
Prima restaurant. Voldoet aan hetgeen je verwacht. Geen hoogstandjes qua eten, maar eten dat geserveerd wordt is goed. Bediening is ook in orde, niets extra's, gewoon passend bij type restaurant. Inrichting is functioneel.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015

“Bioscoop menu bij de carrousel in samenwerking met nieuwe JT Bioscoop”

Wat een verassing. Bij binnenkomst hartelijk ontvangen. Er kwam meteen een ober voor een drankje die ons tevens attendeerde op het bioscoopmenu. Leuk idee wat goed paste bij ons weekendje. We mochten kiezen uit 5 voorgerechten, 4 hoofdgerechten en 3 nagerechten.
We namen allebei Carpaccio vooraf en als hoofdgerecht mijn vriendin gebakken scholletjes en ik biefstuk met rode portsaus. We kregen er frietjes, gebakken aardappeltjes en salade bij. Als dessert nam ik appelstruddel met vanille saus en slagroom en mijn vriendin dame blanche.
Kosten menu inclusief bioscoopkaartje € 24,50 p.p. Echt geweldig en heerlijk gegeten.
De totale rekening was 72,40 voor twee personen inclusief aperitief, ieder 2 wijn en koffie. TOP
YouveGotServed .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2014
de Carrousel heeft een nieuwe kaart geintroduceerd en daar ben ik erg over te spreken. Er zijn meerdere vega opties en naast Soep van de Chef is er nu ook een Pasta van de Dag en een verassings dessert.
Rechts onder op het menu staan meerdere >500 kcal gerechten. Dit is echt een aanvulling, de gerechten zijn namelijk heerlijk en alles is dagvers.
De bediening is goed georganiseerd en vriendelijk. Het werkt gemoedelijk samen en speelt op elkaar in. je hoeft nooit lang ergens op te wachten.
De zaak is zeer ruim en je kunt er op een rustige dag gemakkelijk
een tafeltje vinden met voldoende privacy.
Ook grote groepen kunnen er comfortabel plaats nemen.
Het terras aan de markt van Eindhoven in lekker verwarmd en de perfecte
plek voor een borrel of speciaal La Trappe biertje. De perfecte plek om de avondval te vieren.

Ik kom er sporadisch eens binnen en ik blijf altijd langer dan verwacht. als is het om de krant te lezen of aan de praat te raken met het personeel. de Carrousel is echt een heerlijk stads cafe.
Bianca E.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Je kunt hier wel aardig eten, het is niet erg bijzonder maar smaakt wel. De kaart is niet speciaal en de ambiance ook niet. Personeel is vriendelijk maar was ook met een vrijwel leeg terras een beetje overvraagd op zaterdagavond. Ik zou het niet afraden, maar er zijn leukere en lekkerdere plekken in Eindhoven, igg met een betere prijs/kwaliteitverhouding.