Carrousel

Markt 35 5611 EC Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Carrousel

Heerlijk, uitgebreid tafelen in het hartje van Eindhoven bij restaurant De Carrousel! De Carroussel is al jaren een begrip in Eindhoven. Het gezellige restaurant is gevestigd in het bruisende centrum, tegenover het marktplein. Ideaal voor een gezellige lunch tijdens een dagje shoppen!

Een snel ontbijt, afhaal-panini, businesslunch, bijeenkomst van de netwerkclub, feest of een gezellig (zaken)diner? bij Restaurant de Carrousel kan het allemaal, op ieder moment van de dag! Eigentijds eten in een warme, inspirerende sfeer: een bijzondere combinatie van het zakelijke met het gezellige, stadse centrum.

De gevarieerde menukaart stelt je niet teleur. Tijdens de lunch kun je gebruik maken van de uitgebreide lunchkaart, bestaande uit: warme hapjes, soepen, salades en rijkelijk belegde broodjes. Tijdens een smaakvol diner voor twee biedt De Carrousel je verschillende specialiteiten waaronder: gepocheerde zalm, varkenshaas en andere authentiek Hollandse gerechten. Maak je etentje compleet met een heerlijk glas wijn van de gevarieerde wijnkaart!

Het eigentijdse en gezellige restaurant beschikt over een enorm terras waar je in de avond uitgebreid kunt tafelen en in de zomermaanden heerlijk kunt relaxen.

Reserveer en geniet van culinaire gerechten bij restaurant De Carrousel in het bruisende centrum van Eindhoven!

Meer informatie over restaurant Carrousel

Erg gunstig
Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Carrousel

Jan J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
jammer dat er gisteren en vandaag toch gerechten niet voorhanden waren.
Mandy M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Prima eten, vriendelijke bediening!
Bart E.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Eten was goed.
Echt wel wat aan te merken op de bediening. De jongeman die ons bediende kan wel een lesje persoonlijke hygiëne gebruiken. Het was best rustig in het restaurant, maar dat was aan de service niet te merken, helaas.
We hebben het wel gezellig gehad.
peterger .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
genoten van een heerlijke kop erwten soep met brood en spek / tomaten soep met brood en een goed glas wijn, en vriendelijke bediennig, even lekker op het verwarmde terras uitgerust en weer verder met winkelen
NLeter .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Uitstekende bediening en service. Tijdens maaltijd werd nog geinformeerd of alles naar wens was en konden extra friet worden bijbesteld. Na ieder gerecht werd gevraagd of het volgende gerecht kon worden geserveerd of dat we nog even wilde wachten

Voorgerecht Boerensalade; verse champignons, uien, sla met spek en ham; recht toe recht aan maar heerlijk van smaak en flinke portie
Kon bijna als hoofdgerecht worden genomen

Hoofdgerecht saté van kip; wederom geserveerd met ruime portie salade.
Kortom voor een prima maaltijd voor een uitstekende prijs met vlotte en vriendelijke bediening is Carrousel een aanrader.
Kom zeker terug!
thastealth .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Het eten bij de Carrousel in Eindhoven is goed, en grote porties. De biefstuk was perfect gebakken en had een goede smaak. Het personeel was ook erg vriendelijk en stond open voor suggesties. Ook werd een aantal malen gevraagd of alles naar wens was, en of de portie wel groot genoeg was (!).

Het decor is ook mooi/modern. Echter de sigarettenautomaat in de hoek en de wc's doen hier een beetje afbreuk aan waardoor het net een goedkoop café lijkt. Ook de verwarming mag best een graadje hoger in de herfst/winter maanden.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Na jaren klant te zijn vond ik het tijd voor een recensie.
Ik ben zeer te spreken over de bediening en de eigenaar, ze zijn vriendelijk en naar mijn mening snel met eten brengen. Je voelt je niet aangekeken als je even zit met een pauze tussen eten of drinken.

Helaas is mijn favoriete avond gerecht uit het menu gehaald (ongeveer een half jaar geleden) sindsdien kom ik alleen nog maar om te drinken en sporadisch een uitsmijter te eten. Om te gaan avond eten ga ik daarom altijd weg om ergens anders te eten. Erg jammer!
Helaas severen ze ook geen tosties, dat vind ik tevens een min punt.

Maar verder een prima zaak waar ik terug blijf komen.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Restaurant gezellig gelegen aan de markt in Eindhoven. groot terras, maar ondanks het mooie weer aten we binnen. in combinatie met een bioscoopbezoek is er een arrangement waarbij je uit drie (beperkte) gangen kunt kiezen.Ondanks de lage prijs hiervoor, was het eten top. We hadden een prima carpaccio, met een klein beetje teveel sla en als hoofdgerecht een beenham / biefstuk. Prima klaargemaakt en ruim voldoende. prima prijs/kwaliteit verhouding.
Sander C.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2015
Prima restaurant. Voldoet aan hetgeen je verwacht. Geen hoogstandjes qua eten, maar eten dat geserveerd wordt is goed. Bediening is ook in orde, niets extra's, gewoon passend bij type restaurant. Inrichting is functioneel.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015

“Bioscoop menu bij de carrousel in samenwerking met nieuwe JT Bioscoop”

Wat een verassing. Bij binnenkomst hartelijk ontvangen. Er kwam meteen een ober voor een drankje die ons tevens attendeerde op het bioscoopmenu. Leuk idee wat goed paste bij ons weekendje. We mochten kiezen uit 5 voorgerechten, 4 hoofdgerechten en 3 nagerechten.
We namen allebei Carpaccio vooraf en als hoofdgerecht mijn vriendin gebakken scholletjes en ik biefstuk met rode portsaus. We kregen er frietjes, gebakken aardappeltjes en salade bij. Als dessert nam ik appelstruddel met vanille saus en slagroom en mijn vriendin dame blanche.
Kosten menu inclusief bioscoopkaartje € 24,50 p.p. Echt geweldig en heerlijk gegeten.
De totale rekening was 72,40 voor twee personen inclusief aperitief, ieder 2 wijn en koffie. TOP
Bianca E.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Je kunt hier wel aardig eten, het is niet erg bijzonder maar smaakt wel. De kaart is niet speciaal en de ambiance ook niet. Personeel is vriendelijk maar was ook met een vrijwel leeg terras een beetje overvraagd op zaterdagavond. Ik zou het niet afraden, maar er zijn leukere en lekkerdere plekken in Eindhoven, igg met een betere prijs/kwaliteitverhouding.