Carrousel

• : Valet parking

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Valet parking
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
wat een verrassing. ik zocht een eetgelegenheid dicht bij het station en kwam hier terecht. geen moment spijt van gehad. kleine zaak waar met liefde gekookt wordt. alleen hoofd en nagerecht genomen. mijn biefstuk was precies zoals ik hem besteld had en was goed warm en heerlijk mals. ook het lamsvlees van mijn tafelgenoot was botermals en heerlijk. uitgebreid garnituur erbij. (groenten op bord en friet en sla). dessert was ook prima. niet op de kaart? geen probleem. de dame banche voor mijn tafelgenoot werd gewoon geserveerd en voor een redelijke prijs. een aanrader voor eten zonder poespas. gewoon eerlijke kost met liefde bereid.
Westvleteren .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
een oude bruine kroeg waar de tijd lijkt te hebben stil gestaan.
om een praatje is de barman nooit te beroerd.
regelmatig karaoke avonden en dagelijks een daghap voor €7,50.
verwacht geen culinaire hoogstandjes maar wel gezelligheid.
Dolf N.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Gewoon goed en "eerlijk" eten voor een zeer betaalbare prijs. Zoals gewend in buitenland prima eten in een zeer gezellig café met vriendelijke bediening zonder kapsones . Een aanrader voor de snelle eter die wel van gezelligheid houd.