Over het restaurant Carras Bites!

In het centrum van Den Bosch biedt Carras een uniek concept aan! Zowel voor Lunch als Diner 7 dagen in de week geopend. Beide met een uniek concept. Kijk op de website www.carras.nl voor de menukaart en de uitleg van het concept!

Tijdens het diner kunt u de hele avond lekker tafelen met verschillende kleine gerechtjes uitgeserveerd in rondes. Maandag t/m donderdag kunt u onbeperkt gerechtjes bestellen van de kaart voor €26,50 en vrijdag t/m zondag voor €29,50. Er staan wel meer dan 50 gerechtjes op de kaart!

LET OP! Op vrijdag en zaterdag avond bouwen wij ons restaurant om naar een feestcafe! Dit houdt in dat alle tafels en stoelen dan worden weggehaald. Dit gebeurd tussen 22.30 en 23.00 uur. De keuken is deze dagen geopend tot 22.00 uur (desserts kunnen eventueel wel nog later besteld worden)

Meer informatie over restaurant Carras Bites!

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00
- Diner vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Carras Bites!

H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Wij, de gehele familie hebben het als heel fijn en lekker ervaren . Hadden gedacht a la carte te kunnen eten.
Maar het heeft ons geen van allen gehinderd. De sfeer was rustig en heel vrolijk.
De bediening was goed, bij elk gerecht werd er verteld wat het was.
Stephanie H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Wij hebben lekker gegeten, de bediening was goed en vlot. Wij zijn bij meerdere tapas restaurants geweest, dan vinden wij de tapasjes bij de Carras aan de grotere kant. Ondanks dat er geen tijd aan gebonden zit, stonden wij voor ons doen snel buiten (2 uur binnen geweest) de "etalages" zagen er gezellig uit, maar wat ons betreft kan er wel wat aan de sfeer binnen worden gedaan.
Adje S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wij hebben voor het 2e jaar op rij ontzettend lekker gegeten en lekker lang en gezellig getafeld
Ik zou zeggen 3 keer is scheepsrecht
Kristel S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk gegeten, onbeperkt en van top kwaliteit. Niet standaard uit blik of magnetron, maar met liefde bereid. Fijne sfeer en vriendelijke bediening.
Léjan .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Met een grote groep collega's uit eten geweest. We hebben op de 1e verdieping een eigen ruimte toegewezen gekregen. Het was zeer gezellig en het eten heeft prima gesmaakt.
Maurice K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Gezellig restaurant in kerstsfeer. Wij hadden voor lunch de Club Sandwich en de Toast Kanibaal. Vooral de hoeveelheid van de Club Sandwich was enorm, hoe is het mogelijk voor €7,50? De gehele bediening was heel aardig en spontaan, inclusief de kok. Zeker aan te bevelen!
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Met een groep van 30 personen heel lekker gegeten. De kaart is uitgebreid en voor ieder wat wils. De bediening was vlot en behulpzaam.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Het eten was niet zo bijzonder. Biefstuk pepersaus veel te peperig..beter om de saus apart te serveren. Zelfs het personeel waarschuwde dat de pepersaus nogal peperig was. Nachos waren veel te zout. Gehaktballen waren niet zo lekker. Voor ons in ieder geval niet voor herhaling vatbaar.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Zoals altijd erg lekker gegeten. Op het menu staan meer dan voldoende keuzemogelijkheden, dus het is en blijft lastig om te kiezen.
Ook uitstekende witte huiswijn gedronken.
Mario G.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Waar voor je geld, vriendelijk jong en enthousiast personeel. Moet je echt een keer zijn geweest (resulteerde bij ons uiteindelijk in 3x in een maand)
O.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
fijne avond, lekker eten, vriendelijke bediening!
Voldoende tijd tussen de nieuwe gerechten.
Prijs-kwaliteit verhouding is prima
Pelle B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Precies zoals wij gewend zijn van een lunch bij Carras. Goed!
Lekker eten, vlotte bediening en een gezellige sfeer. Ga zo door.
Monica B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Super lekker eten en heel vriendelijk personeel! Aanrader voor iedereen die houdt van goed eten en betaalbaar. Knusse inrichting!
Im1981 L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lekker gegeten.
Attente en vlotte bediening.
Bestelde gerechten kwamen iedere ronde tegelijk, zodat iedereen ook tegelijk te eten had.
Audrey M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Echt een heel gezellige avond gehad met allemaal lekkere hapjes. Het niveau van de hapjes is echt veel beter dan je van de gemiddelde all-you-can-eat tapasrestaurants gewend bent. Vooral erg genoten van de dadels met spek en van de tonijn (buitenkantje gegrild). Kom er graag nog eens terug.

Enige puntje van kritiek is de wastafel op het damestoilet.. daar kun je niet je handen wassen zonder de vloer helemaal nat te maken (iets met positie van het wastafeltje ten opzichte van de kraan), maar dat mocht de pret niet drukken.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Lunch bij Carras. Al vaker gedaan maar nog niet eerder een recensie achtergelaten. En dat mag wel! Hier hebben ze een leuk concept. Alle (!) gerechten van de kaart kennen een prijs van Euro 7,50. Wil je een soepje vooraf? Dat kan. De keuze wisselt. Vandaag konden we kiezen uit champignon- of tomatensoep. De kaart heeft ieder wat wils een keus. Vis, vlees, vegetarisch, sandwiches, salades, kou of warm, kies maar. De vandaag gekozen club sandwich vis was lekker! Super vers en vooral ..... veel!! Hier kom ik echt graag en je kunt hier gerust iemand mee naar toe nemen. En niet vergeten: hier word je zeer welkom geheten! Zeer gezellige lunch gehad!
Maike V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Veelal flauwe gerechten, weinig smaak. Vlees was te ver, overal slappe rucola bij, plaatpizza is gewoon een Turkse pizza. Al met al is het restaurant geen aanrader!
Im1981 L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Lekkere gerechtjes. Leuke is dat het onbeperkt is en dat je kan proberen wat je wil. Ik denk dat het normaal is als je van iedere ronde 3 gerechten neemt, dus 3x voor, 3x hoofd en 3x nagerecht. Wij hadden 3x voor, 6x hoofd en 3x nagerecht en zaten na het eten iets te vol.
Attente bediening en goede sfeer.
Seegerss .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Dagje op stap met een klein groepje. Heerlijke lunch gehad, veel keus en het was allemaal lekker, en dat voor 8,50 euro! Zeker aan te raden!
Prima bediening, vriendelijke mensen.
Naomi S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Carras is fantastisch, onze vaste restaurantje! Super klantvriendelijk en heerlijk eten, ook de lunch is een echte aanrader. Bij carras heb je veel keuze qua gerechten. We love it, graag weer tot de volgende keer!