Carras Bites!

Karrenstraat 28 5211 EH Den Bosch Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Carras Bites!

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00
- Diner vanaf 16:00

Seegerss .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Dagje op stap met een klein groepje. Heerlijke lunch gehad, veel keus en het was allemaal lekker, en dat voor 8,50 euro! Zeker aan te raden!
Prima bediening, vriendelijke mensen.
Naomi S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Carras is fantastisch, onze vaste restaurantje! Super klantvriendelijk en heerlijk eten, ook de lunch is een echte aanrader. Bij carras heb je veel keuze qua gerechten. We love it, graag weer tot de volgende keer!
Kristel S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Prettig en gezellig restaurant. Bediening is vlot en aardig. Prijs/kwaliteit is goed, eten komt snel, veel keus, wij betaalden 29,50 euro op een zaterdagavond voor onbeperkt eten, hier zat geen tijd aan verbonden en geen boetes wat je zelden meemaakt bij een all you can eat zaak! Zaak zat vol en ondanks dat verliep alles soepel en hoefden wij niet lang te wachten.
Janneke_S .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Prijs is 29.50 voor tapas als diner inmiddels. Serveersters houden rokend en onderuitgezakt de loungebank bezet buiten. Wilden wel ergens anders gaan zitten, toen wij als groep van 8 vroegen of we wellicht op de grote bank mochten aanschuiven. A la carte kun je niets krijgen. Borrelhapjes alleen. Vet. Trage respons op het willen bestellen van drinken. Stonden te bellen met hun mobiel. Bourgondische, Bossche hartelijkheid was ver te zoeken bij deze drie dames op vrijdagavond.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
In het algemeen heb ik niets met het allyoucaneat-concept. De nadruk ligt dan m.i. al snel op de quantiteit en niet op de kwaliteit. Toevallig en onverwacht belandde ik op een doordeweekse dag in Carras Bites. De zaak zat rond 18.00 uur al bijna vol, dus dat is wel een goed teken. De begroeting was hartelijk. Het concept, een soort driegangen tapasmenu, werd duidelijk uitgelegd. De menukaart liet een keur aan voorgerechtjes, hoofdgerechtjes en deserts zien en deed de benaming wereldkeuken eer aan. Er was keus genoeg voor ieders smaak en stemming. Voor elke gang kon je drie gerechten kiezen. De bediening was vlot en de gerechtjes werden snel geserveerd. De kwaliteit van het eten was gezien het concept en de prijsstelling redelijk. De inrichting van de zaak liet hier en daar wel te wensen over. Ik heb geen onaangename avond gehad, maar ben toch niet om wat het allyoucaneat-concept betreft..
Schelte V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Hier de lunch genuttigd. Voor een vast bedrag van e 8,50 kun je kiezen uit een soepje vooraf, in ons geval rijst,- of tomatensoep, en uit een heeeeele grote kaart met lunchgerechten. Die lunchgerechten variëren van broodjes tot salades. Ik koos voor tomatensoep vooraf. Geen soep vooraf kan ook; dan betaal je e 7,50, dus een eurootje minder. De soep was een mix van klassieke en Chinese tomatensoep. Op zich wel bijzonder, maar helaas veel te zout. De bediening was erg charmant. Kon ondanks dat niks met onze bemerking dat de soep te zout was. Maar het zij haar vergeven, het is uiteindelijk ook geen sterrenrestaurant. Daarna was het tijd voor een 'Spaanse' hamburger. Deze huisgemaakte hamburger, die op een mooie Italiaanse bol met een mandje frites werd geserveerd, is als Spaans betiteld omdat er o.a. chorizo en Spaanse pepers als garnering worden gebruikt. Ik moet zeggen dat ik de Spaanse pepers niet ben tegengekomen maar al met al een heerlijke en ontzettend grote hamburger. Mijn tafelgenoot kwam maar tot de helft. Jammer van de als garnering geserveerde kerriesalade, die op zich goed van smaak was, maar geheel niet bij het gerecht paste. Dus die hebben we maar laten staan. Volgende keer voor ons geen soep vooraf, maar we komen hier zeker nog een keer terug.
Marloez .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Heerlijk gegeten. Erg goede service, enthousiaste obers en serveersters. Complimenten voor de kok, aanrader vonden wij de loempia met pekingeend, de coquille, hazenpeper, sashimi en de witte chocolademousse.
Anouklp .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
"We doen alles Zelf in de magnetron en daar zijn we trots op!
Dit zogenaamde restaurant is een lachertje. Het eten is ZWAAR onder de maat en voor 26.50 schrik je je een ongeluk! De producten smaakten als kant-en-klaar, het eten leek opgewarmd in de magnetron en daarnaast vonden wij de producten er niet helemaal vers uitzien. Bijna alle gerechten worden geserveerd met een en dezelfde witte remouladesaus, naar ons gevoel om de ware smaken van de gerechten te masqueren. Wij vinden het Ongelofelijk dat dit gereserveerd wordt! Laat je niet misleiden door de recensies die aangeven dat het eten hier prima is want dan kom je naar onze mening van de koude kermis thuis. Hier gaan wij NOOIT meer heen!
Anouk-Louise en Jeremy
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Zijn met een groep van 15 personen wezen eten. Heerlijk gegeten en we mochten gewoon vrij kiezen van de hele kaart dus dat was fijn. Duurde ook niet lang dus dat is ook een pluspunt. Paar favorieten gerechtjes: tonijn sashimi, gambas en champignons met saus! Heerlijk!
Sunny456 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Lekker geluncht voor een goede prijs. Tomaten- en pompoensoep waren heerlijk. Broodjestoren met gevarieerd beleg. Een feestlunch!
Leuk restaurant met vriendelijke bediening. Alleen jammer dat er niet uitgelegd werd welk beleg er op de broodjes zat.
Jessy61 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Na al n keer heerlijk geluncht te hebben bij Carras hebben wij daar gisteren genoten van de voortreffelijke wereldgerechtjes. Zoveel keus dat we zeker nog n keer terugkomen om alles uit te proberen.
Leuke zaak met zeer vriendelijke bediening en n goede prijs/ kwaliteitverhouding.
Debbieq .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
bij binnenkomst word je gelijk enthousiast begroet, we kregen van het huis een heerlijk broodje met tapenades dus dat begon al heerlijk. fijne sfeer hangt er. We wisten niet hoe het werkt met tapas en dat werd super goed en vriendelijk uitgelegd! het eten was echt overheerlijk en zeker voor herhaling vatbaar het is ook een fijn idee dat je de keuken in kan kijken zo zie je ook wat en hoe het bereid word. verder is het voor zowel jong en oud gewoon duidelijk en toegankelijk de kinderen kregen een kleurboek zodat ze ook tussen de gerechten door bezig waren dat gaf ons wat meer tijd om rustig te eten. kortom echt een aanrader wij komen zeker nog een keer terug
Laurens U.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
De aankleding is prima, de service behoorlijk al zou het wat sneller kunnen soms.
Het eten is lala. Sommige gerechtjes goed, andere matig. De sauzen bij het vlees zijn erg machtig helaas. Toetjes waren dan weer wel heel goed.
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Helaas een mindere ervaring bij dit restaurant afgelopen weekend. Met zijn vijven hier voor het eerst geluncht en eigen allemaal niet erg enthousiast. club sandwich met wel hele grove stukken kip, luxe proeverij zonder echte luxe en kwaliteit producten matig en het broodje carras erg flauwe chiliroomsaus. Bediening was prima, dus hopelijk een volgende keer beter, want iedereen verdient een tweede kans!
Elsje R.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
vanavond 1 mei 2015 een geweldige avond gehad bij jullie, wat een (h)eerlijke gerechte en een gezellige vlotte bediening..........jullie hebben een eettent van goud.als er een nominatie zou zijn van de bronze zilver gouden vork verdienen jullie een gouden VORK.Bedankt namens de tafel van 8........
Ossehaaspuntjes en Witlof met kaas Mmmmm erg lekker.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Wat is dit toch een geweldig restaurant. De bediening is er top! De gerechtjes zijn heerlijk en de keuze is zeer uitgebreid. Voor elk wat wils. Zeker voor herhaling vatbaar!
Marcel En Natascha S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Erg lekker en vooral gezellig gegeten.
De tapas waren stuk voor stuk goed van smaak.
Personeel was vriendelijk.

Aanrader, ik ga nog eens terug.
Phillysia V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Eerste keer Carras bites geweest gisteren, Mijn vriend was er al lof over en ik moet zeggen ik heb heerlijk gegeten.
Menu is ruim genoeg voor ieder wat wils, voorgerecht heerlijke carpaccio de lekkerste die ik tot nu toe op heb.
Hoofdgerecht is het biefstukje met pepersaus aan te raden heerlijk mals of de lekkere mosselen niet te vergeten. Ik heb bijna alles gegeten van het dessert haha maar dat scheelt dat mag ook onbeperkt.

Sfeer is heel gezellig je kunt lekker eten en ze zijn ook heel snel met het maken van de gerechten. Super vriendelijk personeel.

Als het aan mijn ligt kom ik hier minimaal 1x per maand terug zo heb ik er van genoten.
Eline-93 B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Wederom heerlijk gegeten bij Carras bites. Het principe is erg goed, met een ruime en wisselende kaart waardoor er elke keer weer voor iemand wat wils is. Het personeel is vriendelijk en de service is goed, de briefjes met bestelling worden snel opgehaald en de wachttijd hoeft zeker niet korter te zijn! Ieder besteld waar die zin in heeft en de gerechtjes zijn stuk voor stuk van goede kwaliteit. Ook de sfeer van het restaurant is goed en de prijs-kwaliteitverhouding prima!
Natvk .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Gisteren erg lekkeren vooral gezellig gegeten. De tappas waren stuk voor stuk goed van smaak. Personeel was vriendelijk.

Aanrader, ik ga nog eens terug.