Meer informatie over restaurant Carras Bites!

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00
- Diner vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Carras Bites!

Im1981 L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lekker gegeten.
Attente en vlotte bediening.
Bestelde gerechten kwamen iedere ronde tegelijk, zodat iedereen ook tegelijk te eten had.
Audrey M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Echt een heel gezellige avond gehad met allemaal lekkere hapjes. Het niveau van de hapjes is echt veel beter dan je van de gemiddelde all-you-can-eat tapasrestaurants gewend bent. Vooral erg genoten van de dadels met spek en van de tonijn (buitenkantje gegrild). Kom er graag nog eens terug.

Enige puntje van kritiek is de wastafel op het damestoilet.. daar kun je niet je handen wassen zonder de vloer helemaal nat te maken (iets met positie van het wastafeltje ten opzichte van de kraan), maar dat mocht de pret niet drukken.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Lunch bij Carras. Al vaker gedaan maar nog niet eerder een recensie achtergelaten. En dat mag wel! Hier hebben ze een leuk concept. Alle (!) gerechten van de kaart kennen een prijs van Euro 7,50. Wil je een soepje vooraf? Dat kan. De keuze wisselt. Vandaag konden we kiezen uit champignon- of tomatensoep. De kaart heeft ieder wat wils een keus. Vis, vlees, vegetarisch, sandwiches, salades, kou of warm, kies maar. De vandaag gekozen club sandwich vis was lekker! Super vers en vooral ..... veel!! Hier kom ik echt graag en je kunt hier gerust iemand mee naar toe nemen. En niet vergeten: hier word je zeer welkom geheten! Zeer gezellige lunch gehad!
Maike V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Veelal flauwe gerechten, weinig smaak. Vlees was te ver, overal slappe rucola bij, plaatpizza is gewoon een Turkse pizza. Al met al is het restaurant geen aanrader!
Im1981 L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Lekkere gerechtjes. Leuke is dat het onbeperkt is en dat je kan proberen wat je wil. Ik denk dat het normaal is als je van iedere ronde 3 gerechten neemt, dus 3x voor, 3x hoofd en 3x nagerecht. Wij hadden 3x voor, 6x hoofd en 3x nagerecht en zaten na het eten iets te vol.
Attente bediening en goede sfeer.
Seegerss .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Dagje op stap met een klein groepje. Heerlijke lunch gehad, veel keus en het was allemaal lekker, en dat voor 8,50 euro! Zeker aan te raden!
Prima bediening, vriendelijke mensen.
Naomi S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Carras is fantastisch, onze vaste restaurantje! Super klantvriendelijk en heerlijk eten, ook de lunch is een echte aanrader. Bij carras heb je veel keuze qua gerechten. We love it, graag weer tot de volgende keer!
Kristel S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Prettig en gezellig restaurant. Bediening is vlot en aardig. Prijs/kwaliteit is goed, eten komt snel, veel keus, wij betaalden 29,50 euro op een zaterdagavond voor onbeperkt eten, hier zat geen tijd aan verbonden en geen boetes wat je zelden meemaakt bij een all you can eat zaak! Zaak zat vol en ondanks dat verliep alles soepel en hoefden wij niet lang te wachten.
Janneke_S .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Prijs is 29.50 voor tapas als diner inmiddels. Serveersters houden rokend en onderuitgezakt de loungebank bezet buiten. Wilden wel ergens anders gaan zitten, toen wij als groep van 8 vroegen of we wellicht op de grote bank mochten aanschuiven. A la carte kun je niets krijgen. Borrelhapjes alleen. Vet. Trage respons op het willen bestellen van drinken. Stonden te bellen met hun mobiel. Bourgondische, Bossche hartelijkheid was ver te zoeken bij deze drie dames op vrijdagavond.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
In het algemeen heb ik niets met het allyoucaneat-concept. De nadruk ligt dan m.i. al snel op de quantiteit en niet op de kwaliteit. Toevallig en onverwacht belandde ik op een doordeweekse dag in Carras Bites. De zaak zat rond 18.00 uur al bijna vol, dus dat is wel een goed teken. De begroeting was hartelijk. Het concept, een soort driegangen tapasmenu, werd duidelijk uitgelegd. De menukaart liet een keur aan voorgerechtjes, hoofdgerechtjes en deserts zien en deed de benaming wereldkeuken eer aan. Er was keus genoeg voor ieders smaak en stemming. Voor elke gang kon je drie gerechten kiezen. De bediening was vlot en de gerechtjes werden snel geserveerd. De kwaliteit van het eten was gezien het concept en de prijsstelling redelijk. De inrichting van de zaak liet hier en daar wel te wensen over. Ik heb geen onaangename avond gehad, maar ben toch niet om wat het allyoucaneat-concept betreft..
Schelte V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Hier de lunch genuttigd. Voor een vast bedrag van e 8,50 kun je kiezen uit een soepje vooraf, in ons geval rijst,- of tomatensoep, en uit een heeeeele grote kaart met lunchgerechten. Die lunchgerechten variëren van broodjes tot salades. Ik koos voor tomatensoep vooraf. Geen soep vooraf kan ook; dan betaal je e 7,50, dus een eurootje minder. De soep was een mix van klassieke en Chinese tomatensoep. Op zich wel bijzonder, maar helaas veel te zout. De bediening was erg charmant. Kon ondanks dat niks met onze bemerking dat de soep te zout was. Maar het zij haar vergeven, het is uiteindelijk ook geen sterrenrestaurant. Daarna was het tijd voor een 'Spaanse' hamburger. Deze huisgemaakte hamburger, die op een mooie Italiaanse bol met een mandje frites werd geserveerd, is als Spaans betiteld omdat er o.a. chorizo en Spaanse pepers als garnering worden gebruikt. Ik moet zeggen dat ik de Spaanse pepers niet ben tegengekomen maar al met al een heerlijke en ontzettend grote hamburger. Mijn tafelgenoot kwam maar tot de helft. Jammer van de als garnering geserveerde kerriesalade, die op zich goed van smaak was, maar geheel niet bij het gerecht paste. Dus die hebben we maar laten staan. Volgende keer voor ons geen soep vooraf, maar we komen hier zeker nog een keer terug.
Marloez .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Heerlijk gegeten. Erg goede service, enthousiaste obers en serveersters. Complimenten voor de kok, aanrader vonden wij de loempia met pekingeend, de coquille, hazenpeper, sashimi en de witte chocolademousse.
Anouklp .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
"We doen alles Zelf in de magnetron en daar zijn we trots op!
Dit zogenaamde restaurant is een lachertje. Het eten is ZWAAR onder de maat en voor 26.50 schrik je je een ongeluk! De producten smaakten als kant-en-klaar, het eten leek opgewarmd in de magnetron en daarnaast vonden wij de producten er niet helemaal vers uitzien. Bijna alle gerechten worden geserveerd met een en dezelfde witte remouladesaus, naar ons gevoel om de ware smaken van de gerechten te masqueren. Wij vinden het Ongelofelijk dat dit gereserveerd wordt! Laat je niet misleiden door de recensies die aangeven dat het eten hier prima is want dan kom je naar onze mening van de koude kermis thuis. Hier gaan wij NOOIT meer heen!
Anouk-Louise en Jeremy
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Zijn met een groep van 15 personen wezen eten. Heerlijk gegeten en we mochten gewoon vrij kiezen van de hele kaart dus dat was fijn. Duurde ook niet lang dus dat is ook een pluspunt. Paar favorieten gerechtjes: tonijn sashimi, gambas en champignons met saus! Heerlijk!
Sunny456 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Lekker geluncht voor een goede prijs. Tomaten- en pompoensoep waren heerlijk. Broodjestoren met gevarieerd beleg. Een feestlunch!
Leuk restaurant met vriendelijke bediening. Alleen jammer dat er niet uitgelegd werd welk beleg er op de broodjes zat.
Jessy61 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Na al n keer heerlijk geluncht te hebben bij Carras hebben wij daar gisteren genoten van de voortreffelijke wereldgerechtjes. Zoveel keus dat we zeker nog n keer terugkomen om alles uit te proberen.
Leuke zaak met zeer vriendelijke bediening en n goede prijs/ kwaliteitverhouding.
debbieq .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
bij binnenkomst word je gelijk enthousiast begroet, we kregen van het huis een heerlijk broodje met tapenades dus dat begon al heerlijk. fijne sfeer hangt er. We wisten niet hoe het werkt met tapas en dat werd super goed en vriendelijk uitgelegd! het eten was echt overheerlijk en zeker voor herhaling vatbaar het is ook een fijn idee dat je de keuken in kan kijken zo zie je ook wat en hoe het bereid word. verder is het voor zowel jong en oud gewoon duidelijk en toegankelijk de kinderen kregen een kleurboek zodat ze ook tussen de gerechten door bezig waren dat gaf ons wat meer tijd om rustig te eten. kortom echt een aanrader wij komen zeker nog een keer terug
Laurens U.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
De aankleding is prima, de service behoorlijk al zou het wat sneller kunnen soms.
Het eten is lala. Sommige gerechtjes goed, andere matig. De sauzen bij het vlees zijn erg machtig helaas. Toetjes waren dan weer wel heel goed.
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Helaas een mindere ervaring bij dit restaurant afgelopen weekend. Met zijn vijven hier voor het eerst geluncht en eigen allemaal niet erg enthousiast. club sandwich met wel hele grove stukken kip, luxe proeverij zonder echte luxe en kwaliteit producten matig en het broodje carras erg flauwe chiliroomsaus. Bediening was prima, dus hopelijk een volgende keer beter, want iedereen verdient een tweede kans!
Elsje R.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
vanavond 1 mei 2015 een geweldige avond gehad bij jullie, wat een (h)eerlijke gerechte en een gezellige vlotte bediening..........jullie hebben een eettent van goud.als er een nominatie zou zijn van de bronze zilver gouden vork verdienen jullie een gouden VORK.Bedankt namens de tafel van 8........
Ossehaaspuntjes en Witlof met kaas Mmmmm erg lekker.