Carpe Diem

Wilhelminaplein 6 6411 KV Heerlen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Carpe Diem

Lillian P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Vanavond met een groep gaan eten.
Bediening was super en het eten ook, top service. De zoon van de eigenaar heeft echt z'n best gedaan. Echt een aanrader, wij komen zeker terug.
Hapie .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
De meeste recensies gaan of beginnen over het eten. Maar bij dit restaurant wil ik allereerst een compliment geven aan het personeel! Goede en ontspannen ontvangst. Goede begeleiding aan tafel met uitleg over het concept. Maar ook gedurende de avond bleef het personeel glimlachen en spontaan en alert reageren.
Voor wat betreft het eten, vonden wij het een gemiddelde ervaring. De diverse mezes en tapas hadden twee gezichten. Door het all-you-can-eat concept hebben we veel verschillend dingen geproefd. Sommigen waren goed en smakelijk, anderen wekten de suggestie dat er een blikje was open getrokken. De doorlooptijd van bestellen en uitserveren was goed. Maar je zag dat dit ook kwam omdat sommige gerechten al ver vooraf voorbereid waren. Daardoor waren sommige gerechten te koud (omdat ze denk ik in de koeling heben gestaan) of al slap. Het restaurant heeft een jong en enthousiast team in de zaak en keuken. En volgens mij wel potentie. Maar dan zullen ze op het gebied van de keuken wat stappen moeten maken.
W S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
We besloten op de weg terug vanuit de Ardennen, het weekeinde ter gelegenheid van onze 25jr bruiloft af te sluiten bij Carpe Diem in Heerlen. We hebben geen gebruik gemakt van de formule die het restaurant aanbied. We waren met 7 personen en hebben de eigenaar en zijn kok de vrije hand gegeven om ons te verrassen met diverse gerechten. Een schot in de roos. Eerst een grote variatie van verschillende kleine koude voorgerechtjes. Lekker vers en goed van smaak. Krabsalade, garnalensalade, augerginesalde, zaziki, kaassalade, heerlijke pepertjes en fetta. Voorzien van heerlijk vers stokbrood en warme Grieks pitta brood met kruidenboter. Daarna werden we verrast met een goed gevulde tafel met ook weer kleine hapjes van warme gerechtjes. Fijne variatie van fetta met paprika uit de oven, stifado, visgerechtjes zoals scampies en intvis, heerlijke kip met verse groenten, varkenshaas met champignons en natuurlijk giros. We hebben genoten en de kok eer aangedaan, want niets ging er terug de keuken in. Van deze heerlijke gerechten genoten met een fantastische bijpassende rode en witte zijn.
De prijs-kwaliteit verhouding is goed. Vriendelijk bediening die zeker niet opdringerig is. Geen lange wachttijden na bestellingen van drankjes. Een mooie afsluiting van het fijne weekeinde.