Carpe Diem

Wilhelminaplein 6 6411 KV Heerlen Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Menu's

All you can eat vr-zo 22.50€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

Dit menu bestaat uit all you can eat en is geldig van vrijdag t/m zondag, exclusief dranken

All you can eat ma-do 19.50€

Dit menu bestaat uit all you can eat en is geldig van maandag t/m donderdag, exclusief dranken

Over het restaurant Carpe Diem

Dol op de Mediterrane sfeer van Spanje en Griekenland? Geen wonder, want het eten wat je in deze landen krijgt is een culinaire droom! En dat is nu precies wat je hier ook mag verwachten: een culinaire beleving van verse gerechten die je deelt met je tafelgenoten. Lekker ongedwongen, veel keuze in meze en tapas en heerlijke wijn. Alsof je even op vakantie bent! All you can eat-concept voor een vast bedrag.

Meer informatie over restaurant Carpe Diem

Maandag gesloten
      Dinsdag t/m donderdag 17.00 - 02.00 uur
      Vrijdag en zaterdag 17.00 - 03.00 uur
      Zondag 17.00 - 02.00 uur

• Bar , Engels gesproken , Wi-Fi
      fons S.
      • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
      Super lekker gegeten en super bediening snel zeer vriendelijk helemaal top kom graag terug
      Maud K.
      • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
      Heerlijk gegeten! Goede en snelle bediening.
      Zeker de moeite waard om terug te gaan
      Miriam W.
      • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
      Lekker gegeten met vriendelijke bediening.
      arnold S.
      • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
      fantastische avond gehad .grote complimenten aan de ontvangst .GEWELDIG
      Ingrid G.
      • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
      Ontvangst zeer vriendelijk, en het personeel had veel aandacht voor ons. Werden nog met drankjes verwend. Eten was prima. Alleen onder het eten mag voor mij wat rustigere muziek opstaan en niet te hard. Na elf uur mag het voor de jeugd zeker harder.Dan gaan wij toch naar huis. Leuke gezellige inrichting. Kort om; prima avond gehad. We komen zeker nog eens terug en zullen reclame voor jullie maken.
      Hartelijke groet
      Pierre en Ingrid Grond en vrienden.
      W S.
      • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
      Tapas en Mezes gerechten. Erg heerlijke en gevarieerd met zowel warme als koude gerechten. Volop vrije keuze en voor iedere tafelgast was er zeker iets aparts naar keuze. Vlotte en zeer vriendelijke bediening die en bezoek hier alleen maar aangenamer maken. Lang wachten komt niet bij Carpe Diem in het woerdenboek voor. Zowel drankjes en gerechten. Niemans hoefde lang te wachten. Echt een aanrader. En de prijskwaliteitverhouding is prima. Ook de sfeer en de inrichting in het restaurant is prettig en bij een mooie zomerse dag, net als afgelopen zondag, is het heerlijk genieten op het terras.
      Richard S.
      • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
      Weer erg lekker gegeten en goede service, erg vriendelijk personeel
      Kristof D.
      • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
      Zeer lekker en zeer vriendelijk personeel
      Rob H.
      • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
      Eindelijk voor de tweede keer bij Carpe Diem geweest. Eerdere pogingen om voor een tweede keer langs te komen waren niet gelukt, omdat alles al bezet was. Nu weer heerlijk genoten van de diversiteit aan gerechten. Wij vinden het aanbod, presentatie en service een origineel concept. En ook nu voor de tweede keer het gevoel gehad dat de klant telt. Onze complimenten.
      Amber B.
      • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
      Heel lekker gegeten en vriendelijke bediening! Helaas hebben we tussen de gerechten door te lang moeten wachten. We hadden om 19u gereserveerd en waren om 11u pas klaar met eten.. Hebben in totaal 4 gangen gehad waarvan de vierde gang het toetje was. Ondanks het lekkere eten weet ik niet of ik er een tweede keer heen zou gaan..
      JHM W.
      • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
      Prettige sfeer, vriendelijk personeel je voelt je erg op je gemak
      Sylvia M.
      • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
      leuk restaurant, met fijn personeel. we hebben heerlijk gegeten ondanks dat t wel wat lang duurde. Achter in de zaak is het erg warm, daar mag wel verkoeling komen ( airco).
      ????????????
      Mandy D.
      • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
      Echt heerlijk gegeten. Super vriendelijk personeel. Goed dat de eigenaar zelf ook mee helpt en gasten ter plekke na vraagt of nog alles naar wens is.
      Alexi93 K.
      • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
      wij hebben afgelopen weekend
      heerlijk gegeten. een gezellige sfeer met vriendelijk en vlot personeel. wij komen zeker terug.
      Lillian P.
      • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
      Vanavond met een groep gaan eten.
      Bediening was super en het eten ook, top service. De zoon van de eigenaar heeft echt z'n best gedaan. Echt een aanrader, wij komen zeker terug.
      Hapie .
      • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
      De meeste recensies gaan of beginnen over het eten. Maar bij dit restaurant wil ik allereerst een compliment geven aan het personeel! Goede en ontspannen ontvangst. Goede begeleiding aan tafel met uitleg over het concept. Maar ook gedurende de avond bleef het personeel glimlachen en spontaan en alert reageren.
      Voor wat betreft het eten, vonden wij het een gemiddelde ervaring. De diverse mezes en tapas hadden twee gezichten. Door het all-you-can-eat concept hebben we veel verschillend dingen geproefd. Sommigen waren goed en smakelijk, anderen wekten de suggestie dat er een blikje was open getrokken. De doorlooptijd van bestellen en uitserveren was goed. Maar je zag dat dit ook kwam omdat sommige gerechten al ver vooraf voorbereid waren. Daardoor waren sommige gerechten te koud (omdat ze denk ik in de koeling heben gestaan) of al slap. Het restaurant heeft een jong en enthousiast team in de zaak en keuken. En volgens mij wel potentie. Maar dan zullen ze op het gebied van de keuken wat stappen moeten maken.
      W S.
      • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
      We besloten op de weg terug vanuit de Ardennen, het weekeinde ter gelegenheid van onze 25jr bruiloft af te sluiten bij Carpe Diem in Heerlen. We hebben geen gebruik gemakt van de formule die het restaurant aanbied. We waren met 7 personen en hebben de eigenaar en zijn kok de vrije hand gegeven om ons te verrassen met diverse gerechten. Een schot in de roos. Eerst een grote variatie van verschillende kleine koude voorgerechtjes. Lekker vers en goed van smaak. Krabsalade, garnalensalade, augerginesalde, zaziki, kaassalade, heerlijke pepertjes en fetta. Voorzien van heerlijk vers stokbrood en warme Grieks pitta brood met kruidenboter. Daarna werden we verrast met een goed gevulde tafel met ook weer kleine hapjes van warme gerechtjes. Fijne variatie van fetta met paprika uit de oven, stifado, visgerechtjes zoals scampies en intvis, heerlijke kip met verse groenten, varkenshaas met champignons en natuurlijk giros. We hebben genoten en de kok eer aangedaan, want niets ging er terug de keuken in. Van deze heerlijke gerechten genoten met een fantastische bijpassende rode en witte zijn.
      De prijs-kwaliteit verhouding is goed. Vriendelijk bediening die zeker niet opdringerig is. Geen lange wachttijden na bestellingen van drankjes. Een mooie afsluiting van het fijne weekeinde.