Carpe Diem

6,7
6,8
Huib S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Carpe Diem verzorgde een aangeklede borrel, gedurende vier uren, met ruim 70 gasten. Een voortreffelijke bediening onder de bezielende leiding van Karim, zeer goed verzorgde lekkere luxe borrelhapjes en een overheerlijk satébuffet, geheel zoals afgesproken. Onze gasten en wij alleen maar lof! De akoestiek binnen is nogal hard, bij 70 mensen eist verstaanbaar converseren dat je niet te zacht spreekt.
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Afgelopen weekend hier geluncht, eten was qua smaak okay maar de porties mogen wat ons betreft groter. Personeel was vriendelijk maar niet ervaren. Waarschijnlijk zomer kracht. Wij komen nog zeker drug voor een drankje.
Rami12 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Altijd een lekker broodje en lekkere koffie.
Het personeel is erg vriendelijk.
De toiletten zijn verbouwd en erg mooi geworden!
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Afgelopen zondag voor het laatst gegeten bij Carpe Diem, en we hebben een heerlijke salade gegeten. We komen hier vaker en het is altijd goed! Soms mag de bediening iets vlotter maar dit komt dan vooral door de drukte en dan kan ik het vaak wel begrijpen. Echt een aanrader om tussen de boodschappen door even relax te zitten en/of een hapje te eten.
Floor2282 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Zojuist met mijn vrouw gegeten bij Carpe Diem.

Mijn vrouw had een Heerlijke runder bavette en ik had zelf zoals altijd de sparips.
Bediening vlot en erg vriendelijk.
Ook zijn de toiletten verbouwd en zien die er weer schitterend uit.

Kortom voor ons is de prijs kealiteit uitstekend en een aanrader voor iedereen.
Eva A.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Heerlijke kipburger (broodje van de week) gegeten. Het eten is altijd goed en de service vriendelijk, servicegericht en beleefd.
Pattykeus .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Al jaren onze stek. Vooral met mooi weer is het goed toeven op het terras. Goed getapt bier en heerlijke wijnen in goede glazen.
Het eten is goed, veel keus en elke zaterdag een nieuw broodje van de week. De bediening is aardig en houdt alles goed in de gaten.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Afgelopen zondag heb ik de verjaardag van mijn vriendin mee mogen vieren bij Carpe Diem. We hebben daar een heerlijke lunch gehad. Ik kan niets anders zeggen dan complimenten voor zowel het eten als de bediening. Een prima uitleg van de gastvrouw over wat er allemaal geserveerd werd. Heerlijke broodjes met zelfgemaakt eiersalade en carpaccio. Wraps met zalm en een etagère met diverse muffins, zelfgemaakte jam en slagroom. Carpe Diem is een sfeervolle locatie net zoals het terras buiten. Diverse malen hebben mijn man en ik in de zomermaanden hiervan genoten en hopen daar nog vaak te komen.
Patricia G.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Druk, chaos en geen overzicht voor klanten en vooral voor bediening.
Bediening duurt lang, te lang en lege glazen worden niet bijgehouden. Dit helaas meerdere keren meegemaakt. Ook wanneer t rustig was.
Bediening doet zijn best.. Zijn vriendelijk maar mogen meer sturing krijgen.

Eten is matig, helemaal voor de prijs en kwaliteit. Binnen is t benauwend.. Propperig. Buiten is t fijn en relaxt om te zitten. Mensen kijken en meer ruimte.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Wij komen hier regelmatig maar zien te tent met eten achteruit gaan.
Bestelde een zalm met toast als voorgerecht wat voorheen heel goed was maar nu leek het of de zalm waren vergeten . Weinig zalmsnippers met een berg sla. Toast was koud en ou en geen boter. Het hoofdmenu varkenshaas was droog weinig saus en ontzettend heet van de peper. Kortom bagger en schandalig voor 58,-
Mees E.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
in een woord geweldig we werden top ontvangen en bedient ik gun iedereen dit plezier heb er gegeten met mijn vriendin ..
Just-Fan .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Een aantal keer gelunched hier met collega's, maar we zijn er maar mee gestopt.
Hopeloos trage bediening welke echt geen idee hebben wat ze eigenlijk aan het doen zijn, patat wat gewoon bruin, kapot gefrituurd en druipend van het vet op je bord ligt en zonder enige schaamte nog uitgeserveerd wordt ook (denk dat het minimaal vijf keer de frituur heeft gezien, echt schandalig), om nog maar te zwijgen over de prijs die gevraagd wordt voor het eten. Een salade met zalm waar drie plakjes zalm op liggen waar je de sla doorheen kunt zien en daar bijna 12,- voor vragen?
De prijs voor een grote jus d'orange is waanzin, dat betaal ik bij een restaurant in Rotterdam met twee sterren niet eens. Carpe Diem teert op het feit dat het samen met die andere zaak in de passage (vermoedelijk zelfde eigenaren want zelfde menukaart) de enige horeca zaken in de Bogaard zijn. Parodie op een eetcafe dit.
Gregor S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Helaas is carpe diem niet meervest het was zoals vroeger
Na 7 jaar weer langs geweest met vrinden.
De toiletten stonken enorm en er liep te weinig bediening rond voor de zaterdag middag, met als gevolg lang wachten en eten krijgen wat bestemt was voor een andere tafel.

Ook culinair gezien heeft deze zaak na 7 jaar kwalitatief veel ingeleverd helaas
Natasjaleffers .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Dit weekend hebben we met het gezin bij Carpe Diem gegeten. We werden leuk ontvangen en een plaatsje toegewezen. We hebben niet lang hoeven wachten totdat de drankjes opgenomen en gebracht werden. Allemaal hadden we iets anders te eten besteld. Stuk voor stuk was het eten allemaal erg goed en betaalbaar De spare Ribs zijn echt een aanrader en de saté schotel is ook erg lekker. De sfeer is gezellig en het personeel is erg vriendelijk. We komen hier zeker terug.
JesseG .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Vandaag heerlijk gegeten op het terras bij Carpe Diem. Ik had een carpe burger besteld en mijn vriendin het broodje van de week. Dit smaakte allebij heerlijk. Ook hadden wij te horen gekregen van dan super vriendelijke en behulpzame werknemers dat Carpe Diem nu ook cocktails maakt. Mijn vriendin nam een rode sangria en ik een mojito. Dit was echt super lekker en het zag er fantastish uit in die leuke glazen. De beleving was dus top, en wij komen terug om de rest van de cocktails te proeven!!
Pattykeus .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Komen bijna elke zaterdag met onze hond als terras open is. Altijd wordt gevraagd of de hond water en koekjes wil. Voor ons al een groot pluspunt.
De gerechten op de lunch kaart zijn gewoon goed....ik kan altijd moeilijk kiezen, maar brie fantasie is mijn favoriet...
Bediening is attent en allemaal even vriendelijk. Kortom...goede zaak!
Jessy1985 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Het duurde 30 min voordat iemand een bestelling kwam opnemen, terwijl ze ons wel zagen plaatsnemen en vervolgens met z'n alle gezellig bleven kletsen. Vervolgens hebben we 45 min op een carpaccio moeten wachten en toen uiteindelijk het hoofdgerecht voorgeschoteld kregen na 1,3 uur was dat een grote teleurstelling!! De zalm had geen smaak en was rauw van binnen, er zat daar niet eens zout op. Mijn vriend kreeg spare ribs die smerig smaakten!! We hebben alles laten staan, omdat het echt niet te eten was! Heel jammer allemaal, we komen zeker niet terug en ik zal het ook niemand aanraden om daar te gaan eten bah!!
Onno Q.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Voor een kop koffie of lunch, een redelijke plek. Niet te veel verwachten, maar gezien de prijsstelling kun je hier prima eten. Services laat soms wat te wensen over, vanwege het hangen/overleggen van personeel achter bar.
Kim E.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Van de week bij Carpe Diem wezen eten. Netjes ontvangen, er werd ons een leuke ronde tafel aangewezen. Het was erg druk. Ons werd de huisgemaakte burger aangeraden. Dat was zeker een goede aanrader van de bediening! Een heerlijk broodje, lekker vers en huisgemaakt! Vriendelijke bediening en drankjes werden goed opgemerkt. Ons zie je zeker terug want jullie hebben ons nieuwsgierig gemaakt naar de rest van de kaart.
Veronique V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Komen vaker bij Carpe Diem. Zowel voor ontbijt lunch als diner. Een aanrader zijn de spareribs! Je zuigt t vlees zo van t bot. Worden altijd netjes geholpen. Ga zo door!