Carpe Diem Ristorante

s-Gravendijkwal 105D 3021 EH Rotterdam Nederland Kaart
31-102035722

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Carpe Diem Ristorante

Ristorante Carpe Diem in Rotterdam serveert heerlijke Italiaanse keuken. Geniet van het moment en laat je meevoeren door kundig bereide gerechten gemaakt met verse ingrediënten.

Meer informatie over restaurant Carpe Diem Ristorante

9,1

Jouw recensie over het restaurant Carpe Diem Ristorante

jordy K.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Super leuk, open keuken leuke chef. Goede bediening! Eten zeer goed. Komen zeker terug .
Dinesh P.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Heerlijk eten en goede service
josé B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Gisteravond hebben wij heerlijk gegeten bij Carpe Diem! Ga dat beleven! Vanaf de start van de avond werden wij in de watten gelegd met fantastische Italiaanse gerechten, zalige bijpassende wijnen en een vriendelijke gastvrouw Maria die ervoor zorgde dat het ons aan niets ontbrak. We hebben een topavond gehad!
Sonja D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
We gingen voor het 4-gangen menu en de aanbevolen verse oesters. Die hadden geen geen vlees. Het waren velletjes in de schelp. Hier een opmerking over gemaakt waar niet op werd gereageerd. Het vier gangen menu zag er goed uit en de smaak en verzorging waren goed. De bediening kregen we de kriebels van. Overdreven Italiaans accent en tot 4 x toe werd mijn glas door meneer verplaatst omdat hij het rechts van mijn bord wilde hebben. Ik ben links dus ook mijn glas links. Als dessert het (a la carte) kaasplankje. Een zelfgemaakt kaasje sprong eruit zo smerig was het. Textuur als een potloodgum! Dus opmerking richting eigenaar. Wilt u dit aub proeven? Dat weigerde hij?! Dan toch maar het chocolade dessert (wat in de prijs was begrepen). Die stond later extra op de rekening (ook het kaasplankje). Vervolgens vragen of hij wisselgeld terug moest komen brengen? Duhuh, er lag 40 euro te veel op! Dit nooit meer! Ik mis de vorige eigenaar! Ronduit slechte bediening.
Thao Q.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Dit is mijn derde keer. Het eten is echt heel goed! We hebben echt van elk gang genoten! We komen hier weer terug! Ga zo door wat je doet!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten bij Carpe Diem. Culinair top niveau. Uitstekende service. Uitgekiende menu’s . Behoort bij de top in Nederland .
Jos A.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Uitstekend restaurant, prima bediening en nog belangrijker perfect eten. Verdient een pluim! Staat goed in Rotterdam.
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk, gezellige avond gehad. 4 gangen menu was Top!
Karim T.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Tres joli restaurant italien. A recommander
Ingrid Z.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Sfeervol restaurant, gekozen voor het vier gangen menu, alles even lekker en vers op mooi opgemaakte borden.
Gaan er zeker nog een keer naar terug.
Zakia S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Wij hebben hier voot het eerst gegeten en wij zijn gelijk verliefd geworden!!! Romantische setting en uitstekende service en eten! Bij elk gerecht een mooie uitleg met een italiaans accent. Contine de fles wijn netjes bijgehouden met het inschenken! BRAVO! Uitmuntend gegeten waarin je de liefde terug proeft in het eten.... Uitmuntend! Dit word tot nu toe, ons favoriet plekje!
Koos B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Mooi en gezellig restaurant.
Vriendelijk personeel.
Heerlijk eten.
Evelyn L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Leuke bediening. Goede wijn gedronken en prima gegeten. Maar het licht mag wel wat intiemer zaten redelijk in een verblindend spotje.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten: als amuse een soepje van groene asperges en daarna het viergangenmenu van allemaal lekkere gerechten: zeevruchtenschotel, zwarte tagliatelle met o.a. cherrytomaatjes, zeebaars en gegrilde runderreepjes. Allemaal geserveerd met goede tussenpozen en op prachtig opgemaakte borden. De bediening was vriendelijk en zeker niet opdringerig. De prijs/kwaliteit-verhouding is zeer gunstig. Kortom, een aanrader en wij komen zeker terug.
Jean-Phillippe W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Ristorante Carpe Diem is een aanrader! De romantische, sfeervolle ambiance, de heerlijke gerechten uit de authentieke Italiaanse keuken en uitmuntende kwaliteit van de service waren een waar genot!
Adriana M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk fantastisch gegeten en gedronken met fijne vriendelijke bediening. Fijne achtergrondmuziek en goed tempo en opvolging van de verschillende gangen. Het geld meer dan waard. Net nieuw resraurant; hoop dat ze nog lang blijven!
Luc D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Wat gemengde gevoelens bij dit restaurant. Bij binnenkomst kregen wij het gevoel dat je door rap -met sterk aangezet Italiaans accent- pratende obers een dure avond tegemoet gingen.De menukaart is zo opgezet dat je eigenlijk niet anders kunt dan het menu kiezen (5 gangen). De afzonderlijke gerichten zijn zo duur dat je geen keuze hebt. Het eten was wel van prima kwaliteit, dus aan de kok ligt het niet. Geen grote wijnkaart maar er staan welke een paar mooie wijnen op als je tenminste genoeg geld meebrengt. Al met al ben je dan voor aperitief, 2 menu, flesje wijn, flesje water, koffie en likeur € 165 verder.
Kortom: lekker maar duur.
Marije L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Voorgerecht van zwaardvis carpaccio was nog gedeeltelijk bevroren en daardoor smaakloos. Het tussengerecht tortellini met kaas, was gedeeletelijk undercooked. Een kaasplank kon niet geserveerd worden. Al met al zeer teleurstellend. Voor 100 euro per couvert.
fred V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Zeer gastvrij, ruime plaatsen en heerlijke gerechten. Dineren in een ongedwongen sfeer en personeel dat persoonlijke aandacht geeft en inspeelt op individuele wensen. Kortom; een echte aanrader voor een heerlijk avondje uit. Wij zaten er om 19.00 en verlieten 00.30 het restaurant na een laatste Limoncello.
Haifa L.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Geweldig eten alles was vers ! De nieuwe eigenaar is en was weg vriendelijk we gaan zeker nog vaker eten ????????????