Carpe Diem Ristorante

s-Gravendijkwal 105D 3021 EH Rotterdam Nederland Kaart
31-102035722

Over het restaurant Carpe Diem Ristorante

Ristorante Carpe Diem in Rotterdam serveert heerlijke Italiaanse keuken. Geniet van het moment en laat je meevoeren door kundig bereide gerechten gemaakt met verse ingrediënten.

Meer informatie over restaurant Carpe Diem Ristorante

9,1

Jouw recensie over het restaurant Carpe Diem Ristorante

Lizka N.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Op aanraden van een kennis ben ik bij Carpe Diem terecht gekomen. En ik ben niet teleurgesteld, maar blij verrast. De inrichting en sfeer klopt, alsook de ontvangst. Er is echte aandacht voor de klant en een beetje afwijken van het menu is geen probleem. De kwaliteit van het eten is top. En ze hebben hele goede wijnen. Ik was er op een dinsdag en het was niet al te druk. We hebben niet lang op de gerechten hoeven wachten.
Kortom ...een knus restaurant, goede bediening en lekker eten. Prijs/ kwaliteitsverhouding is prima.
Reint G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuk echtpaar wat de zaak runt; krijgt daardoor een familiair karakter. Gunfactor wordt daar ook wat hoger door. Eten was lekker en met zorg bereid, evenals alle vorige keren dat we er gegeten hebben.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Vriendelijke attente bediening. Gerechten goed op smaak. De antipasti met verschillende vleeswaren en kaas was lekker maar erg minimaal voor de prijs van 16.50. Verder geen klagen.
Hilde J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We hebben zalig gegeten in restaurant Carpediem. Er hangt een heel aangename sfeer en de bediening is top!????????????
Remi V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Top inzake kwaliteit en versheid van de aangeboden producten, het dresseren van de gerechten en de service aan tafel. De prijs is correct voor hetgeen er tegenover staat. Ik mistte evenwel de Siciliaanse toets die ik verwacht had. Las ik niet op de site dat de chef Siciliaanse roots heeft ? Een suggestie : cannoli bij de dolci. En een Marsala aperitiefwijn kan het wijnassortiment ondersteunen. Maar afgezien daarvan "picco bello".
De tafel van Niek W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De ontvangst was erg hartelijk. Onze ober voerde zijn enthousiasme wel erg ver door, en soms kreeg je daardoor wel een beetje aansmeer-gevoel. De gerechten waren uitstekend, maar de porties wel erg klein. Ook daarom toch wat weining waar voor je geld. Jammer.
Herman S.
lekker eten & drinken maar prijzen vergeleken met hoeveelheden eten nogal fors. Eten is geen merchandising.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten, kleine maar fijne porties !
M.N. S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het restaurant ligt een beetje achteraf. De ontvangst was heel hartelijk. Verlichting boven onze tafel was wat fel, dus konden we aan andere tafel plaatsnemen. Julio, de ober, was de hele avond heel oplettend en attent. Het eten was heerlijk, de wijn was heerlijk, dus een mooie avond met onze dochter!
Idith L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Er veel licht en wat kaal, maar het eten was meer dan top!!
Jasper E.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Absoluut voor herhaling vatbaar!
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Wat een geweldig leuke zaak. Er wordt top gekookt. Mooie gerechten zoals coquilles en zeebaars. En wat een gastvrijheid. Aanrader.
Yana S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijk gegeten, Verrassende smaken. Is zeker herhaling waard. Personeel was ook zeer vriendelijk. Wij komen hier nog zeker terug!
Chris M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hadden het 4 gangen verassingsmenu voor twee. Een heerlijk geheel uit de italiaanse keuken. Vis werd afgewisseld met pasta en de smaken waren voortreffelijk. Leuke italiaanse jongen die de italiaanse sfeer vergrootte
Mischa V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zalig gegeten bij Carpe Diem. Heerlijke verse italiaanse ingredienten worden met zorg bereid en geserveerd. De open keuken is zeer goed zichtbaar vanuit het restaurant, waardoor je de zorgvulige bereiding zeer goed kan volgen. De bediening is zeer correct,en bovenal persoonlijk. Dit is zeker een aanrader en een omweg waard. Maak snel een reservering, je zult er geen spijt van krijgen! Overigens het 4 gangen menu is zeer gunstig geprijsd €45 voor 4-gangen.
Emily V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
De verwachtingen waren vrij hoog vanwege de goede reviews op internet, maar ze hebben evengoed alle verwachtingen overtroffen. De inrichting is precies goed, gezellig en niet te rommelig. De porties waren ruim voldoende, het eten was werkelijk heerlijk. De bediening had verstand van zaken, waren vriendelijk zonder slijmerig over te komen en behulpzaam zonder je steeds op het bord te kijken. Helaas woon ik niet in de buurt, anders ging ik er zeker heel vaak eten!
johanna D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Voortreffelijk eten en een hele fijne sfeer!! De wijn was top bij het eten uitgekozen door de ober. Het eten was van top kwaliteit en de bediening vlot en erg vriendelijk! Ga zeker nog eens terug!
Julia M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heel lekker gegeten voor een goede prijs. De bediening was goed en super vriendelijk. Heb zeker genoten van mijn heerlijke avondje daar!!
Eveline B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Met zn vieren bezochten wij dit restaurant voor het 3-gangen verrassingsmenu. Helaas bestaat het verrassingsmenu aldaar uit 2 voorgerechten en een hoofdgerecht. Een nagerecht hoode hier kennelijk niet bij. Deze samenstelling was voor ons een grote verrassing en dat is jammer omdat wij anders voor een normaal menu hadden gekozen. De ober kwam aan onze tafel vragen of wij de Zeeuwse oesters wilden, waarbij niet werd vermeld dat deze niet bij het menu hoorden en welke apart in rekening werden gebracht. Achteraf betekent dit dus totaal 3 voorgerechten. De porties waren niet groot maar wel smaakvol. Een broodmandje kwam niet op tafel, daar moesten wij om vragen. Het nagerecht zat niet bij dit menu dus somde de ober aan tafel op wat wij als nagerecht konden kiezen, een prijs werd daarbij niet genoemd en een menukaart werd ook niet gepresenteerd. Sterker nog, om de wijnkaart hebben wij aan het begin ook moeten vragen. Veel animo was er overigens niet voor dit restaurant, er waren slechts 4 tafels bezet. Wij hebben het gelaten bij een espresso en hebben om de (gepeperde) rekening gevraagd. Ons zien ze hier niet meer terug.
Giselle U.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het was voor echtgenoot en mij de eerste kennismaking met Carpe Diem. En die is heel goed bevallen! Heerlijk eten, zalige wijnen, fijne sfeer en goede zorgen van Giulio en zijn vrouwelijke collega. Een aanrader!
Carlien H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Dit restaurant verdient een top plek in de restaurant wereld van Rotterdam en is een absolute aanrader