Carpe Diem Ristorante

s-Gravendijkwal 105D 3021 EH Rotterdam Nederland Kaart
31-102035722

Over het restaurant Carpe Diem Ristorante

Ristorante Carpe Diem in Rotterdam serveert heerlijke Italiaanse keuken. Geniet van het moment en laat je meevoeren door kundig bereide gerechten gemaakt met verse ingrediënten.

Meer informatie over restaurant Carpe Diem Ristorante

9,1

Jouw recensie over het restaurant Carpe Diem Ristorante

Koos B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Mooi en gezellig restaurant.
Vriendelijk personeel.
Heerlijk eten.
Evelyn L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Leuke bediening. Goede wijn gedronken en prima gegeten. Maar het licht mag wel wat intiemer zaten redelijk in een verblindend spotje.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten: als amuse een soepje van groene asperges en daarna het viergangenmenu van allemaal lekkere gerechten: zeevruchtenschotel, zwarte tagliatelle met o.a. cherrytomaatjes, zeebaars en gegrilde runderreepjes. Allemaal geserveerd met goede tussenpozen en op prachtig opgemaakte borden. De bediening was vriendelijk en zeker niet opdringerig. De prijs/kwaliteit-verhouding is zeer gunstig. Kortom, een aanrader en wij komen zeker terug.
Jean-Phillippe W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Ristorante Carpe Diem is een aanrader! De romantische, sfeervolle ambiance, de heerlijke gerechten uit de authentieke Italiaanse keuken en uitmuntende kwaliteit van de service waren een waar genot!
Adriana M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk fantastisch gegeten en gedronken met fijne vriendelijke bediening. Fijne achtergrondmuziek en goed tempo en opvolging van de verschillende gangen. Het geld meer dan waard. Net nieuw resraurant; hoop dat ze nog lang blijven!
Luc D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Wat gemengde gevoelens bij dit restaurant. Bij binnenkomst kregen wij het gevoel dat je door rap -met sterk aangezet Italiaans accent- pratende obers een dure avond tegemoet gingen.De menukaart is zo opgezet dat je eigenlijk niet anders kunt dan het menu kiezen (5 gangen). De afzonderlijke gerichten zijn zo duur dat je geen keuze hebt. Het eten was wel van prima kwaliteit, dus aan de kok ligt het niet. Geen grote wijnkaart maar er staan welke een paar mooie wijnen op als je tenminste genoeg geld meebrengt. Al met al ben je dan voor aperitief, 2 menu, flesje wijn, flesje water, koffie en likeur € 165 verder.
Kortom: lekker maar duur.
Marije L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Voorgerecht van zwaardvis carpaccio was nog gedeeltelijk bevroren en daardoor smaakloos. Het tussengerecht tortellini met kaas, was gedeeletelijk undercooked. Een kaasplank kon niet geserveerd worden. Al met al zeer teleurstellend. Voor 100 euro per couvert.
fred V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Zeer gastvrij, ruime plaatsen en heerlijke gerechten. Dineren in een ongedwongen sfeer en personeel dat persoonlijke aandacht geeft en inspeelt op individuele wensen. Kortom; een echte aanrader voor een heerlijk avondje uit. Wij zaten er om 19.00 en verlieten 00.30 het restaurant na een laatste Limoncello.
Haifa L.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Geweldig eten alles was vers ! De nieuwe eigenaar is en was weg vriendelijk we gaan zeker nog vaker eten ????????????
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Prima 5 gangen gerecht. Uitstekende wijnen
Lizka N.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Op aanraden van een kennis ben ik bij Carpe Diem terecht gekomen. En ik ben niet teleurgesteld, maar blij verrast. De inrichting en sfeer klopt, alsook de ontvangst. Er is echte aandacht voor de klant en een beetje afwijken van het menu is geen probleem. De kwaliteit van het eten is top. En ze hebben hele goede wijnen. Ik was er op een dinsdag en het was niet al te druk. We hebben niet lang op de gerechten hoeven wachten.
Kortom ...een knus restaurant, goede bediening en lekker eten. Prijs/ kwaliteitsverhouding is prima.
Reint G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuk echtpaar wat de zaak runt; krijgt daardoor een familiair karakter. Gunfactor wordt daar ook wat hoger door. Eten was lekker en met zorg bereid, evenals alle vorige keren dat we er gegeten hebben.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Vriendelijke attente bediening. Gerechten goed op smaak. De antipasti met verschillende vleeswaren en kaas was lekker maar erg minimaal voor de prijs van 16.50. Verder geen klagen.
Hilde J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We hebben zalig gegeten in restaurant Carpediem. Er hangt een heel aangename sfeer en de bediening is top!????????????
Remi V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Top inzake kwaliteit en versheid van de aangeboden producten, het dresseren van de gerechten en de service aan tafel. De prijs is correct voor hetgeen er tegenover staat. Ik mistte evenwel de Siciliaanse toets die ik verwacht had. Las ik niet op de site dat de chef Siciliaanse roots heeft ? Een suggestie : cannoli bij de dolci. En een Marsala aperitiefwijn kan het wijnassortiment ondersteunen. Maar afgezien daarvan "picco bello".
De tafel van Niek W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De ontvangst was erg hartelijk. Onze ober voerde zijn enthousiasme wel erg ver door, en soms kreeg je daardoor wel een beetje aansmeer-gevoel. De gerechten waren uitstekend, maar de porties wel erg klein. Ook daarom toch wat weining waar voor je geld. Jammer.
Herman S.
lekker eten & drinken maar prijzen vergeleken met hoeveelheden eten nogal fors. Eten is geen merchandising.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten, kleine maar fijne porties !
M. S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het restaurant ligt een beetje achteraf. De ontvangst was heel hartelijk. Verlichting boven onze tafel was wat fel, dus konden we aan andere tafel plaatsnemen. Julio, de ober, was de hele avond heel oplettend en attent. Het eten was heerlijk, de wijn was heerlijk, dus een mooie avond met onze dochter!
Idith L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Er veel licht en wat kaal, maar het eten was meer dan top!!
Jasper E.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Absoluut voor herhaling vatbaar!