Carpe Diem Ristorante

s-Gravendijkwal 105D 3021 EH Rotterdam Nederland Kaart
31-102035722

Over het restaurant Carpe Diem Ristorante

Ristorante Carpe Diem in Rotterdam serveert heerlijke Italiaanse keuken. Geniet van het moment en laat je meevoeren door kundig bereide gerechten gemaakt met verse ingrediënten.

Meer informatie over restaurant Carpe Diem Ristorante

• Af te huren , Bar , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Carpe Diem Ristorante

• Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het was voor echtgenoot en mij de eerste kennismaking met Carpe Diem. En die is heel goed bevallen! Heerlijk eten, zalige wijnen, fijne sfeer en goede zorgen van Giulio en zijn vrouwelijke collega. Een aanrader!
Carlien H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Dit restaurant verdient een top plek in de restaurant wereld van Rotterdam en is een absolute aanrader
Bo V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Wij hadden met zijn tweeën het verassings 4-gangen menu via dining city! Erg genoten van de lekkere gerechtjes. Er is een open keuken waarin alles met passie werd bereid! De service was goed. Lekkere wijnen gedronken bij de verschillende gerechten!
ellymarien .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Prima gegeten, wel veel gerechten volgens ons met dezelfde tomatensaus (ik vond dat niet erg mijn vrouw vond dat minder)
Prijs/kwaliteit met de bon in orde, voor het volle pond weet ik het echter niet. de wijntjes daarentegen waren erg lekker.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Prima Italiaans restaurant, keurig gedekte tafels, alleen jammer dat het die avond qua bezetting erg rustig was en dat één van de gewenste vleesgerechten niet leverbaar was, wel prima alternatief geboden. Wijnen en wijnarrangement heel goed.
Stefan P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Chef sebastiano en zijn team presenteren een mooie Italiaanse Keuken. Het kan soms zijn dat je tijdens top drukte wat langer moet wachten op je gerechten maar met de goeie ambiance en mooie wijn is dit geen probleem.
Steffart B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
In juni 2017 hier gegeten op een zaterdagavond, met vier personen. We hadden verschillende gerechten en ze waren werkelijk allemaal van topkwaliteit. We hebben in de afgelopen jaren alle goede italiaanse restaurants in Rotterdam wel gehad, maar dit is de absolute top. Bediening - restaurant wordt gerund door Siciliaanse mensen - is zeer vriendelijk. Attent en actief zaken onder de aandacht brengen. Goede wijnen. Echt een topper! Enige puntje is de prijs. Het zijn geen Italiaanse prijzen, maar je krijgt er ook een superavondje uit.
J D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Vanavond met zn 4-en gegeten. Service was heel erg slecht. Ober had totaal geen aandacht voor onze
tafel. Hij vergat veel dingen. Wijn van arrangement kwam steevast te laat. Lege glazen. Ontbreken
van bestek etc. Heb bij eerder bezoek een top avond gehad. Destijds werden wij geholpen door
Sebastiano (eigenaar zag ik op de site) vanavond stond hij in de keuken. Het eten is heerlijk, maar
dit geeft de avond toch een nare nasmaak. Jammer.
Petehaag .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het dagmenu begon met een heerlijke amuse van tomaat. Voorgerecht van mosselen en vongole al even lekker en ook de zwarte pasta met tonijn was superieur. Heerlijke uitgesproken smaken! De zeebaars als hoofdgerecht was - hoewel perfect bereid - niet meer zo uitgesproken qua smaaksensatie. Maar ik kan dit restaurant zeker aanbevelen!
M H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
De ontdekking van 2017 !! Beste Italiaanse restaurant waar wij in tijden gegeten hebben en kan de concurrentie
wat het eten betreft aan met alle restaurant in Rotterdam en met daarbij als extra de heerlijke Italiaanse sfeer en gastvrijheid met het gevoel dat wij weer even op vakantie waren in Italië !
Alexander D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Prima eten. Niet goedkoop, maar als je dat zoekt ga je maar naar de Burgerking.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk gegeten, prima wijnen. Attente bediening. Supper avond geweest.
Joop L.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Ine en woord fantastisch. Geweldig mooi en heerlijk eten en zeer attente bediening in heel mooie ambiance. Wist niet dat we dit in Rotterdam hadden. Zeker een heel grote aanrader. Bellissimo
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Teleurstellend
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Met acht personen zakelijk gegeten. Aan een mooie ronde tafel. De wijn komt in een karaf die met liefde en passie wordt geschonken. De bediening is vriendelijk en blij dat je er bent. Iedereen is even hartelijk. Het eten is goed. Voorgerechten antipasta vis en vlees delen we met elkaar en wordt op een mooie manier opgediend. Het tussengerecht (pasta) is prima. Het hoofdgerecht geweldig.
a.g. S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Vriendelijk personeel. Gerechten tamelijk koud opgediend. De wijn was goed. Geen 20% korting op de menus.
Arl H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Echt lekker ITALAANSE ETEN .......wijn goed Chardonnay, sfeer goed..VRIENDELIJKE BEDIENING Sicilaanse keuken wijnkaart prima!..fraaie opgemaakte bordjes
HJOF .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Echt lekker Italiaans eten bij Carpe Diem. Inmiddels een aantal keer gegeten en van verse vis, pasta, risotto, kazen en worst tot aan de desserts; alles smaakt naar meer. De bediening, met sterk Italiaans accent, en de inrichting geven je even het gevoel weer in Italië te zijn :)
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Een jong bedrijf dat in een half jaar tijd een erg goed concept in
de markt heeft weten te zetten met een goed team is bewonderingswaardig te noemen. Eerlijke verse producten aangevuld met mooie wijnen voor een scherpe prijs. Geen poespas of duurdoenerij je proeft de mediterrané. Wat wil je nog meer. Een echte aanrader.
Karel B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Goede en leuke bediening luisteren goed naar de wensen van de mensen en een prima diner incl. de wijnen.