Caroni

Maandag t/m Zaterdag 11:30 - 23:30
Zondag Gesloten

Lve1992 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Onlangs met een groep gegeten bij Caroni. Het interieur van Caroni is gezellig. We hebben met ons gezelschap achter in het restaurant gezeten, een muur scheidt de tafel met de rest van het restaurant. We kwamen al vroeg dineren en de rest van het restaurant was nog leeg. Dit maakte de afscheiding prettig, het nam het gevoel dat je de enige in het restaurant bent weg. Het eten was geweldig. Ons voorgerecht waren verschillende antipasti om te delen, dit was heerlijk. Als hoofdgerecht had ik misschien wel de lekkerste ravioli die ik ooit in Nederland heb gegeten. En ook van de brownie als dessert heb ik genoten. Kortom een echte aanrader!
Emiel D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Gezellige Italiaan in Buurtschap2005. De bediening is enthousiast, aardig en heeft ook nog humor.
Binnen niet heel bijzonder, maar het pand ademt sfeer. Dus per saldo toch goed.
Wijn goed, eten echt klassiek Italiaans zonder vreemde twist. Sommige gerechten gewoon goed, Ossobuco top. Snel hier weer heen.
Radijsje1 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Héérlijk gegeten bij Caroni! Overheerlijke verse tomatensoep gevolgd door gebakken Taleggio met vijgencompote, een verfijnd truffelomeletje (hulde aan de chef!), Vitello tonnato, koteletjes en een tagliatelle ai fungi porcini. Hier worden we erg vrolijk van, met zorg bereid en geserveerd met overheerlijke wijnen. Een familiebedrijf waar je warm ontvangen wordt, wij kunnen niet anders zeggen dan: écht een aanrader in het Haagse!
NocheV .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Caroni is gelegen in het sfeervolle deel van Den Haag (Hooikade), vlak achter de Denneweg, alwaar je een groot aanbod van kroegen en restaurants hebt. Die sfeer vind je ook in het restaurant zelf terug. Het is wel wat klein allemaal, dus je zit redelijk dicht op elkaar gepakt, maar nog net genoeg afstand om het niet als storend te ervaren. Opvallend detail was dat de onderkant van de tafels met een laagje isolatieschuim zijn bedekt, ik vermoed om voor de langere personen pijnlijke aanrakingen tussen knie en tafel te vermijden.

De bediening is vlot, punctueel en de maaltijden worden snel geserveerd. Mijn menukeuze bestond uit een auberginesoep, stoofpotje en chocoladetaartje. Goed bereid, hoewel het stoofpotje een wat beperkte portie was, daar had van mij wel wat meer groenten bij gekund. De slagroom bij het chocoladetaartje was wat dun en slap. De prijzen zijn aan de stevige kant: met een gezelschap van 4 man waren we rond de 180 euro kwijt.
Marten F.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Gezellig in het centrum Italiaans eten tegen een goede prijs kwaliteit verhouding. Hier komt veel "ons kent ons" om te genieten van de lekkere risotto met paddenstoelen. Wel wat weinig groeten maar zeker de moeite waard.
Dirk-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Chloë, bedankt voor de heerlijke soep en salade die je vanmiddag voor me klaargemaakt hebt! Ambachtelijke kwaliteit. Mag ik het met schilderen vergelijken? De meeste restaurants volgen de methode Ravensberger. Een mechanische invuloefening met vaste ingrediënten. Jij bent meer een Judith Leyster (1609-1660)...
Brutogusto .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Er werd voor ons in de zon een plekje gecreëerd aan de waterkant. Heel gezellig. De vega groenten combi vooraf smaakte goed, maar is wat aan de prijs. De tagliatella met truffelsaus was uitstekend! Zeker samen met de Lagrein. Er zijn maar weinig restaurants die deze wijn op de kaart hebben staan. Deze was jong, van 2014, en smaakte krachtig naar allerlei rood bosfruit. We kregen tot slot een heerlijke limoncello.
Patriciavanwal .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Mijn man en ik hebben hier afgelopen woensdag heerlijk gegeten op het gezellige terrasje van dit lekkere italiaanse retaurant. We werden heel vriendelijk door een jonge dame geholpen. Ze bleek achteraf de eigenaar te zijn. Ook werden wij erg goed geadviseerd over de wijnen die het beste bij onze gerechtjes paste! Wij komen snel weer langs bij jullie!
Sepideh .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Met een vriendin op zoek naar een lange avond italiaans tafelen en wijnen en hier terecht gekomen. Goede keus! Begonnen met antipasto misto, heerlijk! Daarna korte pasta (trofie) met konijn, superlekker! Enig minpuntje dat ik 2 stukjes met bot tegenkwam. Verder was de pasta perfect al dente en goed gevuld met konijn. Vriendin had een enorme ravioli gevuld met eend met rode wijnsaus, ook geproefd heerlijk!
Daarna had ik de ossobucco die zo mals was dat ie van het bot viel en hij was ontzettend smaakvol. Vriendin had scallopini (soort dunne schnitzel) met op verzoek buiten de kaart om truffelsaus. Goddelijk! Goede kwaliteit truffel en perfect van smaak.
We eindigden met tiramisu en een geweldige dessertwijn op aanraden van de eigenaar.
De eigenaar was sowieso een hele leuke en vriendelijke gastheer die ons heel goed heeft geadviseerd bij het kiezen van bijpassende wijnen. Wij mochten alles proeven en hij had er duidelijk kijk op. Hij was enorm flexibel, zo kregen we bijvoorbeeld op verzoek de scallopini met truffelsaus en halve porties van de pasta.
Toen kwam de rekening. En die viel enorm mee: ruim onder de 100 euro met zijn tweeën voor antipasto, primi, secondi, dolce, thee en bijpassende wijnen. Wij komen hier zeker terug!
Avcstar .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
We hebben voordat we naar theater Pepijn gingen, heerlijk gegeten bij Caroni!
Samen een heerlijke antipasto en daarna ik een tarbot met hele lekkere trufflelsaus, mijn man had een ravioli gevuld met eend!
Samen een tiramisu als dessert!
Dan nog een lekkere espresso, het was weer top!!!!!
Maurits W.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Dit familierestaurant zet zowel tijdens de lunch als in de avond overheerlijke Italiaanse gerechten op tafel en de eigenaar en zijn dochters zijn hartelijk en gastvrij: je waant je in Italië. De gastheer neemt de tijd voor mensen en is nooit te beroerd om te helpen met het vinden van de juiste wijn. We komen hier zeker nog vaker terug!
Anne-Bregje W.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Het is oprecht op z'n Italiaans genieten bij Caroni. Het eten is heerlijk, de bediening gastvrij en de sfeer hartelijk&warm! Ik kan dit heerlijke restaurant absoluut aanbevelen voor zowel zakelijk als privé voor lunch en diner.
Ronald_P .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Echt goed Italiaans eten met veel smaak. De bediening viel echter erg tegen. We moesten erg lang wachten voor we geholpen werden, terwijl de latere gasten allemaal bediend werden. Daarnaast werd tot twee keer toe een bestelling vergeten.
Martine M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Heerlijk gelunched bij Caroni op dinsdagmiddag. We zaten op het terras aan het water. Na een frisje begonnen we met een antipasti met gegrilde groente, lekker worstjes en een caprese. Met wat brood en een wijntje een goede combi. We kregen keuze uit twee wijnen van de eigenaresse. Als hoofdgerecht kozen we een overheerlijke melanzane, pasta met knoflook en olie en Scaloppine a la limone! allemaal heerlijke gerechten. Na een uurtje tafelen verzadigd de stad in gelopen. Echt een aanrader!
Barbara H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
Met een groep vriendinnen hier gegeten: voor het eerst en het laats helaas.
De ontvangst was onvriendelijk.
Er was een vaste prijs voor het diner afgesproken. De antipasta was best aardig, maar niet leuk geserveerd en een kleine portie.
Daarna volgde het hoofdgerecht: 3 soorten pasta geserveerd op een metalen schaal. De smaak was best aarid, maar de pasta al bijna koud. Ik miste de salade, parmezaanse kaas en het vlees.
Toen er een nieuwe groep binnenkwam werd ons gevraagd wanneer we zouden vertrekken.
Het nagerecht (wat apart werd berekend) en de koffie en thee werd biet gelijk geserveerd en de bediening liep inmiddels zuchtend langs. De prijs-kwaliteitsverhouding heeft voor ons negatief uitgepakt.
De locatie is leuk en er is echt wel potentie maar deze avond viel echt tegen.
De groep zou om 18.00 uur komen tafelen. 12 i.p.v. 13 dames kwamen een 1/2 uur te laat. Ze hadden al geborreld. Het eten zonder drankjes en of toetjes was van tevoren afgesproken (vaste prijs). De volgende zitting om 20.15 moest 3 kwartier wachten, totdat de dames wilden vertrekken.
Marveer .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2014
Ik heb afgelopen donderdag bij Caroni gegeten en het was echt top! Hele lekkere antipasti vooraf en tagliatelle met tartufo als hoofdgerecht gegeten, echt heeeerlijk! Ik werd bediend door hele lieve spontane meiden en ga zeker nog vaker terug komen!!
Femke P.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2014
Ik vind Caroni absoluut één van de gezelligste plekjes in de stad. Echt een klein stukje Italië in hartje Den-Haag!

Een relaxte en gemoedelijke sfeer, altijd hartelijke bediening en niet te vergeten het (h)eerlijke eten maken dat mijn kantoorgenoten en ik hier maar al te graag komen voor de lunch.

Bij Caroni verstaan ze de - Italiaanse- kunst om met een paar goede ingrediënten een heerlijk gerecht op tafel te zetten. De pure, échte tomatensoep waar je de zon in proeft, de papardelle brasato di Manzo en het broodje Adriano met buffelmozzarella (vernoemd naar de eigenaar) zijn onze topfavorieten.

Na een lunch bij Caroni, stap ik altijd met een glimlach weer naar buiten!

Yann P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2014
Dit was tot recent een van onze favoriete italiaanse restaurant, met vriendelijke bediening, goed simpel eten.
Maar wij zijn waarschijnlijk een keer te veel gekomen. De eigenaar en zijn famile waren er niet dat avond, en het kan misschien wat dingen verklaren. Maar als er geen goed team overblijft is het beter dat avond niet te openen.
Starters: er was net zo veel paddestoelen als knoflook. Wij houden heel veel van knoflook maar dat was gewoon veel te vell.
Main: wij hadden allemaal pasta, en zelfs al dente vraagt toch wel een beetje tijd. Omdat zij dit avond erg traag waren dachten zijn snel te kunnen koken, maar dit was nog niet eens al dente. En de saus was gewoon simpele tomate saus zonder enige smaak.
Dessert: wij wouden gewoon betalen maar kregen een chocolate taart cadeau. Deze was ook niet goed dus niet gegeten.

Ik moet wel zeggen dat ik dit zonde vind en ik hoop voor deze restaurant dat dit een eenmalige geval was omdat wij daarvoor altijd een goed ervaring hadden.
Ernst G.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Nu voor de derde keer geweest. En ik vrees voor de laatste keer. De Italiaanse keuken staat bekend vanwege haar eenvoudige doch voortreffelijke gerechten. Caroni serveert deze gerechten ook, maar het zijn redelijk armzalige porties tegen een veels te hoge prijs. De ambiance is ongedwongen en Italiaanse hectisch. De eigenaar presteert het echter om tot drie keer toe onze tot ziens groet te negeren. Terwijl hij notabene bij de deur zit. Erg ongastvrij en erg on-Italiaans.
Tess P.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Bellissimo!

Sfeer:
Het lijkt wel of je in de huiskamer van de familie binnenstapt en er genoeg eten is voor iedereen die langskomt. Het restaurant zit al helemaal vol en we kunnen lekker even rondkijken vanaf onze barkruk. Er zijn van die mooie ouderwetse plafondlijsten en er hangt zo’n heerlijk authentieke kroonluchter in het midden van de zaak. Leuk detail: als lambrisering zijn er bovenkanten van Italiaanse wijnkistjes bevestigd, de liefde voor het land straalt er vanaf hier.

Service:
Geen sjieke toestanden maar een vrij en welkom gevoel krijgen we hier. We mogen aan het minibarretje een prosecco drinken tot onze tafel vrij is. De eigenaar komt aan het einde van de avond nog even een bord pasta en een glas wijn drinken aan tafel en vertelt super enthousiast over het restaurant.

Menu:
De antipasta is goddelijk! Vooral de venkelworst vind ik bijzonder, maar er zitten ook kleine quiches bij met spinazie en courgette die ik als hoofdgerecht ook wel zou lusten. Het zelfgebakken, warme, krokante brood wat we erbij krijgen is echt een traktatie, zelfs droog is het onwijs lekker. Als hoofdgerecht kiezen we risotto en die is, zoals beloofd, puur en smakelijk met verse paddenstoelen en een zachte, troostende roomsaus. We delen een tiramisu na, die heerlijk zoet en luchtig is. Oeh en vergeet niet de limoncello te bestellen.

Speciaal:
Wat vooral heel speciaal is dat een familie met een Franse naam (Caron) met liefde voor Italië, de echte Italiaanse sfeer en smaak zo goed tot zijn recht laat komen. Je zou haast denken dat je even in Italië bent, maar wel lekker je eigen taal kunt spreken. Vader Adriaan en dochter Chloe zijn trots op hun familierestaurant. Iedereen van de familie heeft wel een taak in de zaak van koken tot bedienen. Kortom: Familie Caron(i) heeft de smaak te pakken.

Arrivederci!