Carne Argentina

Denneweg 41A 2514 CD Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Carne Argentina

Authentiek Argentijns steakrestaurant met een moderne en stijlvolle inrichting. Al het vlees komt hier van de grill waardoor het vlees zo’n heerlijk zomers, barbecuesmaak krijgt. Tel daar de frisse salades bij op en je bent meteen in een vakantiestemming! Vegetariër in de familie? Geen probleem! Door een speciale luchtbehandelings-installatie worden alle grillgeuren geëlimineerd; kun je ongestoord genieten van je vegetarische gerecht!

LET OP: De korting is niet geldig in combinatie met andere acties of cadeaukaarten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Carne Argentina

Dagelijks 15.00 - 23.00 uur

6,9

Jouw recensie over het restaurant Carne Argentina

hadien H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
heel mooi restaurant en heel lekker gegeten,erg goed. ales was so goed en perfect..
heel famili van carne was erg goed en perfect...
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
AH restaurantzegels gebruikt. Op die basis was het een goede prijs-kwaliteit verhouding. Spijtig dat er drie zeer luidruchtige gezelschappen in het restaurant aanwezig waren. Gelukkig vertrokken die mensen zo ongeveer na ons voorgerecht, en toen was het heerlijk rustig in het restaurant. A la carte gerechten zien er ook goed uit! En je kan hier nog vrij laat op de avond terecht, wat ook interessant kan zijn. Inrichting kon sfeervoller, bediening is uitstekend en super vriendelijk.
Marie Louise D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was flinke tegenvaller jammer, kwaliteit slecht. Voor gerecht koud balletjes door de helft gesneden echt waardeloos ossehaas niet te eten. tournedous ging rumpsteak ging echt jammer.
MarjaQ .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Een goede en vriendelijke bediening. Leuk menu met genoeg keuze. Het eten was goed en ruim voldoende.
De ambiance had nog iets sfeervoller gekund.
eraphael .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Leuke restaurant op de Denneweg waar concurrentie groot is. Eten was redelijk tot goed. De steak was prima maar de zalm was te droog en daardoor niet goed los van zijn 'vel'. Goeie ambiance. Jammer dat rond 21:00 de radio in de keuken aanging omdat de keukenploeg aan het opruimen was. Of ik nog een keer langs kom...?
Daphne S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wat een fluttent! Dit kun je geen restaurant noemen. Thuis eet ik 10x beter....
Er zat meer marinade onder mijn bord dan op het vlees zelf en dan nog de "ober" die naar me knikt of ik even mijn bord kan geven nadat hij de gehele maaltijd elke hap gevolgd heeft. Zo ongepast!
Zeg lens... plaatsen jullie deze recensie nou ook echt.... want die, van mijn tafelgenoot, staat er nog steeds niet op. Toch beetje raar hoor!
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Echt een prettig Argentijns restaurant. Goede service en uitstekend vlees! Heel aardige mensen. Jammer dat de wijnkeuze per glas beperkt is; bijvoorbeeld geen Malbec per glas, wat toch wel jammer is in een steak-restaurant.
Arie T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Ontvangst was goed vriendelijk personeel, De gerechten waren perfect, lekker met een rode wijn erbij. Zeker de moeite waard.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Leuke locatie, lekker gegeten en attente bediening kortom topavond gehad met groep.
Komen zeker snel weer terug bij dit restaurant
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Prima gegeten. Wij zijn al vaker bij Carne Argentiina geweest. Heel aardig personeel. Wij gaan daar binnenkort weer een keer eten.
1677 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker gegeten. gezellig met de hele familie op mijn verjaardag.
alle gerecten goed klaar gemaakt.
Best STEAK in town.
we komen zeker nog meerder keren langs.
Tiffany J.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Personeel sprak geen Nederlands en slecht engels. Er werden meer drankjes berekend en meerdere keren fouten gemakt met de bestelling.
nzim .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Gegeten met de AH-actie. Prima gerechten, met name de tomatensoep. Vlees en vis waren uitstekend bereid. Voor herhaling vatbaar.
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Rauw vlees 2x, lauwe patat, Wanneer je nachos besteld krijg je wel geteld 4 chipjes (nee geen grap) rn de rest sla (niet juisy afgespoeld...zand aanwezig) Ossehaas heeft rare bijsmaak...borden worden niet weggehaaald, wanneer je glas leeg is, is er na 30 minuten nog niemand aan je tafel om te vragen of je iets nieuws wil...kortom een etentje om nooit te vergeten (oh ja en één om nooit meer naartoe te gaan)...
H S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk eten en vriendelijke bediening in een restaurant dat er proper uitzag. Bij goed weer heb je ook de mogelijkheid om op het terras te zitten.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Prima eten en vriendelijk personeel. We hebben gegeten met de AH kortingsactie, en er was daarbij nog genoeg keuze op het menu (6 hoofdgerechten).
Rein V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Bij binnenkomst werden we vrij ongeinteresseerd begroet, maar dat kan met de taalbarriere te maken hebben gehad. Er werd slecht nederlands gesproken.
Het voorgerecht bestond uit kruidige gehaktballen en tortillachips met guacomole. Gehaktballen lagen in een rode saus, het smaakte naar ballen uit een voorverpakte tomatensoep. De guacomole zou uit een potje afkomstig kunnen zijn.
Het hoofdgerecht was goed, kleine portie gegrilde zalm en entrecote, geen zelfgemaakte sausjes.
Nagerecht was goed.
Alles was heel eenvoudig en alle porties, behalve het nagerecht klein.
Kleine porties maakte ons niet zoveel uit, maar door dat het allemaal vrij eenvoudig eten was en er buiten op een bord een soortgelijk 3-gangen menu was beschreven voor €19,95 vonden wij de €33 die wij moesten betalen veel te veel!
Belinda B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
De ossenhaas was perfect gegrild! Vriendelijk personeel en heel lekker gegeten. Ik kom zeker een keertje terug!
A E.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Naar aanleding van de AH actie waren we het eerst waren we bij Carne Argentina en dat is zeker niet tegen gevallen. Gezellig restaurant, leuke bediening en heerlijk eten. Zowel vis als vlees op het menu.
We komen zeker nog een keer terug.
karel M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
goed vlees goed op smaak inrichting is niet mij smaak voor de rest goed bevallen heerlijke steak ik kom weer terug aanrader