Carne Argentina

Denneweg 41A 2514 CD Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 38€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Gazpacho (Koude spaanse soep)
      Calamares (Gefrituurde Inktvis met knoflook saus)
      Albondigas (gekruide gehaktbaLletjes in saus)
      Costillas Barbacoa (Sparerib met Barbecue saus)
  • Hoofdgerecht :Alle Hoofdgerechten worden geserveerd met frisse salade, friet, mayonaise, en een saus naar keuze :Bbq, Knoflook, pepper,champignon,chimichurri,of pikante saus.
    • ARG.CUADRIL ( RUMP STEAK ) : 300 GR.
      ARG.ENTRECOTE ( SIRLOIN STEAK ) :225GR.
      PINCHO ( RUNDVLEES BROCHETTE MET UIEN EN PAPRIKA )
      COSTILLAS ( SPARE RIB ) :700 GR.
      POLLO ASADO ( GEGRILDE KIP FILET )
      RODAJA DE SALMON ( GEGRILDE ZALM )
      ATUN A LA PARRILLA ( GEGRILDE TONIJN FILET )
  • Nagerecht
    • DAME BLANCHE
      TARTA DE MANZANA ( WARM APPEL GEBAK MET SLAGROOM )
      KOFFIE/THEE
      IRISH KOFFIE

Speciale deals

20% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Carne Argentina

Authentiek Argentijns steakrestaurant met een moderne en stijlvolle inrichting. Al het vlees komt hier van de grill waardoor het vlees zo’n heerlijk zomers, barbecuesmaak krijgt. Tel daar de frisse salades bij op en je bent meteen in een vakantiestemming! Vegetariër in de familie? Geen probleem! Door een speciale luchtbehandelings-installatie worden alle grillgeuren geëlimineerd; kun je ongestoord genieten van je vegetarische gerecht!

LET OP: De korting is niet geldig in combinatie met andere acties of cadeaukaarten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Carne Argentina

Dagelijks 15.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Carne Argentina

Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
leuke locatie, inrichting minder leuk, personeel aardig. gerechten kunnen mooier geserveerd worden op verwarmde borden en frietjes warm. Prijs was prima icm actie AH.
A.nniek H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
super vriendelijk personeel + voldoende tijd tussen de verschillende gerechten (geen gehaast of opdringerig)
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Bediening beetje knullig, veel fouten. Was een nieuw iemand, maar erg dommig. Eten was wel lekker, maar als je het volle pond zou moeten betalen is t echt veel te duur. Andere bedienden waren wel aardig, maar vroegen of we zelf even de rekening nakeken, want wisten niet of t klopte.
De entourage was echt ongezellig. Wat paarse verf op de muren geknald en that's it.
Elsbeth D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Heel lekker en vers eten, mooie porties vlees en vis.
sfeer was er eigenlijk niet, met rozepaarse wanden die slecht geschilderd waren. Oude bekraste zwarte plastic tafels. verlichting kan beter.

met wat inspanningen kan het een gezelliger restaurant worden- en het eten zelf is al gewoon goed!
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Het eten was zeer lekker. De service was echt goed. De rode huiswijn was ook erg goed!
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijke vleesgerechten! De een wil medium, de ander well done en zo krijg je het ook. Alles ziet er verzorgd uit. Echt een aanrader!
Maribel V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Het eten niets op aan te merken! Maar we werden raar ontvangen, niet eens goed ontvangen we stonden te wachten tot hij naar ons toe kwam maar wij kwamen ....tijdens het bedienen en merkte dat de ober druk had en hij liep naar de bar met een hand gebaar naar ons toe dus dachten wij hem te moeten volgen en bij de bar werden we met een vinger aangewezen waar we konden zitten! Men vroeg niet eens of wij hadden gereserveerd?! Het duurde even voor een ander naar ons kwam...de 2de ober was wel vriendelijker. Verder verliep het Ok .maar een 2de keer hoeft het voor mij niet daar te gaan eten op die manier. Jammer!
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Ze doen hun best, maar kwaliteit is ver te zoeken. Ik ga liever voor iets duurden maar lekker dan goedkoop en zeer matig. Hier moet veel gebeuren om het een aantrekkelijk restaurant te maken. Een voorbeeld; melige diepvries calamaris: een saladebak uit de jaren 80 en het hoofdgerecht teleurstellend. Wel vriendelijke bediening; zij kunnen er ook niets aan doen als de kok niet zo best is.
A M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
De bediening is uiterst vriendelijk. De kwaliteit van het vlees is erg goed maar het eten in totaal is niet bijzonder. Het was er erg koud door tekort aan verwarming.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Ondanks de grote drukte kregen we goede bediening . Er werd ons qua drinken niet opdringerig aangeboden
Radha S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
We hebben heel lekker gegeten . Bediening was goed . Personeel heel erg aardig . Top !
S D.
Geen aanrader
Jeannette W.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Prettige bediening.
Cc J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Het voorgerecht, carpaccio was niet bijzonder. Weinig smaak. Het hoofdgerecht, ossenhaas was super. Het toetje, dame blanche, kon beter, wel erg weinig chocoladesaus. De bediening deed erg zijn best, ondanks dat ze niet goed nederlands praten. De inrichting schoot een beetje te kort, had wel wat gezelliger ingericht kunnen worden
Tineke N.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Met ah bon gegeten jammer dat het niet klopt dat de 2de gratis is. Prijs staat al vast. Je bent iets duurder uit dan de vermelde prijzen, al staan de prijzen niet op de kaart maar als je op internet kijkt zie je ze wel.
Maruschka S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Lekker gegeten , vriendelijk personeel
Bob T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Heerlijk eten en een zeer enthousiaste bediening. Absolute aanrader!
Elena L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Uitstekend voorbereid vleesgerechten. Wij hadden spareribs en rumsteak. Zeker de moeite waard om terug te keren. Ik heb echter voor de gegrilde tonijn gekozen en die was aan de droge kant, helaas niet rosé zoals tonijn hoort te zijn maar helemaal doorgebakken. In Argentinië hoor je vlees te eten!!
Merijn D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Voor- en hoofdgerecht echt top! Voor goed vlees moet je echt hier zijn. Dessert kaart is niet zo bijzonder dus gewoon overslaan. Wijn ook was ook goed. Inrichting is niet top en een beetje ouderwets maar laat je daar niet door weerhouden.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten vanavond. De bediening was heel goed en vriendelijke. We komen zeker terug. Goed restaurant.