Carne Argentina

Denneweg 41A 2514 CD Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 38€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Gazpacho (Koude spaanse soep)
      Calamares (Gefrituurde Inktvis met knoflook saus)
      Albondigas (gekruide gehaktbaLletjes in saus)
      Costillas Barbacoa (Sparerib met Barbecue saus)
  • Hoofdgerecht :Alle Hoofdgerechten worden geserveerd met frisse salade, friet, mayonaise, en een saus naar keuze :Bbq, Knoflook, pepper,champignon,chimichurri,of pikante saus.
    • ARG.CUADRIL ( RUMP STEAK ) : 300 GR.
      ARG.ENTRECOTE ( SIRLOIN STEAK ) :225GR.
      PINCHO ( RUNDVLEES BROCHETTE MET UIEN EN PAPRIKA )
      COSTILLAS ( SPARE RIB ) :700 GR.
      POLLO ASADO ( GEGRILDE KIP FILET )
      RODAJA DE SALMON ( GEGRILDE ZALM )
      ATUN A LA PARRILLA ( GEGRILDE TONIJN FILET )
  • Nagerecht
    • DAME BLANCHE
      TARTA DE MANZANA ( WARM APPEL GEBAK MET SLAGROOM )
      KOFFIE/THEE
      IRISH KOFFIE

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Carne Argentina

Authentiek Argentijns steakrestaurant met een moderne en stijlvolle inrichting. Al het vlees komt hier van de grill waardoor het vlees zo’n heerlijk zomers, barbecuesmaak krijgt. Tel daar de frisse salades bij op en je bent meteen in een vakantiestemming! Vegetariër in de familie? Geen probleem! Door een speciale luchtbehandelings-installatie worden alle grillgeuren geëlimineerd; kun je ongestoord genieten van je vegetarische gerecht!

LET OP: De korting is niet geldig in combinatie met andere acties of cadeaukaarten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Carne Argentina

Dagelijks 15.00 - 23.00 uur

7,2

Jouw recensie over het restaurant Carne Argentina

De tafel van Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Vriendelijke bediening. Heerlijk eten. Komen zeker terug.
Hetty V.
HEERLIJK GEGETEN. PRETTIGE SFEER.
mmvdelst .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Biefstuk is van uitstekende kwaliteit en ook de zalm was heerlijk. Het personeel is erg vriendelijk. We gaan zeker nog een keer terug.
Herman G.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Uitstekend eten en zeer vriendelijke bediening . Prijs kwaliteit verhouding is goed. Restaurant is absoluut een aanrader.
Emon K.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Ik en mijn vrienden giestren avond leker gegeten bij Carne Argentina . Met vriendelijk en gezelijk bediening en heerlijke steak gegeten.
Angie H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
super lekker voor herhaling vatbaar eten erg vriendelijk personeel al met al heb er super van genoten een volgend bezoek is zeker van toepassing
josim M.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Best steak ,prima restaurant ,mooi locatie, vriendelijk bediening en super service.Heerlijk rode wijn. We komen snel terug.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
"'BEST STEAK EVER!!"' Ik heb met mijn zon bij dit restaurant gegeten. Ik heb lende biefstuk en mijn zon ossenhaas besteld. Beide steak waren super mals en precies bereid. Prima restaurant,mooi locatie en super bidiening.Wij zulen snel terug naar deze restaurant.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
'VERRASSEND'"
We bestelde ossenhaas en rib-eye.Beide op verzoek rare.Precies als het verzoek aangeleverd op een warm bord.TOP!Fantastisch goed stuk vlees.Zeer mals,bij gerecht salade en patat waren prima.Sfeer goed,lekker eten vriendelijk bediening en super service.Wat wil je nog? Wij komen zeker snel terug.
Andre W.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
niet echt vriendelijk
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
'VERRASSEND'"
Merle V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Hele prettig bediening en lekker gegeten.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Met mijn vrouw en zoon hier voor het eerst gegeten. Het was op deze zaterdag rond 18.00 uur erg rustig toen wij binnenkwamen. Later werd het gelukkig iets drukker en dat kwam de sfeer ten goede.

We hebben gebruikt gemaakt van een 3-gangen menu van een "social deal" aanbieding.
Het eten is culinair niet erg bijzonder, recht-toe recht-aan, niveau eetcafe.

De vleesgerechten zijn prima, met de volgende opmerkingen:
- het voorgerecht albondigas (gehaktballetjes in saus, volgens de kaart) bleek een (1) "fabrieksgehaktbal" te zijn die in stukjes was gesneden. Smaakte zoals het eruit zag, niet verrassend maar erg gewoon;
- de portie spareribs als hoofdgerecht was ruim voldoende. Maar was kennelijk opgewarmd en helaas aan de droge kant; Smaakte daardoor wat minder.

Vriendelijk personeel, alleen spreekt nog niet iedereen voldoende de Nederlandse (horeca) taal. Kan beter.
Korte wachttijden.

De mooie glazen witte- en rode wijn pasten goed bij de gerechten. Glazen kraanwater waren geen probleem, prima !
miraj H.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Zij zegen ''BEST STEAK IN TOWN.'' En ik zeg ''BEST STEAK OOIT.'' Mooi Restaurant,prima locatie,vriendelijk bediening en super service. Wij zullen zeker snel terug.
Romano R.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Heerlijk gegeten , alles was vers .met een groepje vriemden gegeten SUPER sevice favoriet is de steak . Komen zeker weer zo gauw mogelijk terug
Mia J.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
We hadden hier afgelopen zaterdag avond gegeten. Onze gerechten waren met perfectie voorbereid. We hadden een uitstekend wijn suggestie. Daarbij was de service 11 uit 10 met ten allertijden een glimlach. Wij zullen zeker terug keren!!!!
Adnan H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Was er heen met een date en had een verassend leuke avond! Het eten was heerlijk, betaalbaar en tijdig geserveerd. Daarnaast was de sfeer van het restaurant heel leuk en de service was goed. Zeker een aanrader voor stelletjes.
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Net met 2 personen gegeten. Super lekkere steak en uiterst vriendelijke bediening. Ga zeker terug. Inrichting wat minder passend bij een argentijns steakhouse maar netje en schoon. Echt wel een aanrader voor een goed stuk argentijnse steak en zeker niet duur
G.F.M. U.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Tafel stond volgens afspraak klaar. Uitstekend gegeten met vrienden. Voorgerecht inktvisringen waren super mals. Ongelooflijk mooi stuk vlees (ossenhaas). We hebben er een uitstekend Malbec bij gedronken dat prima paste bij het vlees. En toetje (ijs) en koffie en een likeur na. Alle andere gasten waren idem zeer te vrede. prijs/kwaliteit goed. We moesten afrekenen iets minder dan € 50,- per persoon. Een aanrader, we komen terug.
JJ H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Je zal het in de eerste niet verwachten, maar heerlijke grote stukken biefstuk, goede kwaliteit perfect gebakken!!
Verse Salades, friet in schoon frituurvet gebakken!! Met liefde bereid & niets is teveel gevraagd!! Ps de spareribs heerlijk vlees valt van het bot

Top zaak!!
piet P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
vlees was prima maar wat je erbij kreeg was minimaal voor deze prijs