Carne Argentina

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Carne Argentina

Authentiek Argentijns steakrestaurant met een moderne en stijlvolle inrichting. Al het vlees komt hier van de grill waardoor het vlees zo’n heerlijk zomers, barbecuesmaak krijgt. Tel daar de frisse salades bij op en je bent meteen in een vakantiestemming! Vegetariër in de familie? Geen probleem! Door een speciale luchtbehandelings-installatie worden alle grillgeuren geëlimineerd; kun je ongestoord genieten van je vegetarische gerecht!

LET OP: De korting is niet geldig in combinatie met andere acties of cadeaukaarten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Carne Argentina

Dagelijks 15.00 - 23.00 uur

6,8

Jouw recensie over het restaurant Carne Argentina

Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Net met 2 personen gegeten. Super lekkere steak en uiterst vriendelijke bediening. Ga zeker terug. Inrichting wat minder passend bij een argentijns steakhouse maar netje en schoon. Echt wel een aanrader voor een goed stuk argentijnse steak en zeker niet duur
Bert U.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Tafel stond volgens afspraak klaar. Uitstekend gegeten met vrienden. Voorgerecht inktvisringen waren super mals. Ongelooflijk mooi stuk vlees (ossenhaas). We hebben er een uitstekend Malbec bij gedronken dat prima paste bij het vlees. En toetje (ijs) en koffie en een likeur na. Alle andere gasten waren idem zeer te vrede. prijs/kwaliteit goed. We moesten afrekenen iets minder dan € 50,- per persoon. Een aanrader, we komen terug.
JJ H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Je zal het in de eerste niet verwachten, maar heerlijke grote stukken biefstuk, goede kwaliteit perfect gebakken!!
Verse Salades, friet in schoon frituurvet gebakken!! Met liefde bereid & niets is teveel gevraagd!! Ps de spareribs heerlijk vlees valt van het bot

Top zaak!!
piet P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
vlees was prima maar wat je erbij kreeg was minimaal voor deze prijs
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Wij waren er op een rustige avond en alles verliep vlekkeloos. Veel commentaar elders op de iens website begrepen wij niet. Wij kwamen om lekkere biefstuk te eten, dat is gelukt!
Alex G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We hadden een reservering om 22:00 en het restaurant was leeg.
De ober was uiterst vriendelijk.
De rekening was maar 40 euro inclusief 20% korting en fooi.
We hadden niet tegen de ober moeten zeggen dat de geretourneerde volle borden niet aan het eten lag maar ik kon het niet opbrengen om na een echtelijke ruzie ook nog met de ober in diskussie te gaan.
Het is moeilijk om de juiste woorden te vinden maar de kwaliteit van het eten was teleurstellend.
De carpachio was niet vers gesneden, gegrilde kipfilet was niet lekker, de empanada was niet vers, en de inktvisringen leken niet voor het eerst gefrituurd. De saladebakjes die we erbij kregen waren wel vers opgemaakt maar waren niet uitnodigend.
Dit restaurant kan zich het best opgeven voor het programma van Gordon Ramsay.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
AH restaurantzegels gebruikt. Op die basis was het een goede prijs-kwaliteit verhouding. Spijtig dat er drie zeer luidruchtige gezelschappen in het restaurant aanwezig waren. Gelukkig vertrokken die mensen zo ongeveer na ons voorgerecht, en toen was het heerlijk rustig in het restaurant. A la carte gerechten zien er ook goed uit! En je kan hier nog vrij laat op de avond terecht, wat ook interessant kan zijn. Inrichting kon sfeervoller, bediening is uitstekend en super vriendelijk.
Marie Louise D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was flinke tegenvaller jammer, kwaliteit slecht. Voor gerecht koud balletjes door de helft gesneden echt waardeloos ossehaas niet te eten. tournedous ging rumpsteak ging echt jammer.
MarjaQ .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Een goede en vriendelijke bediening. Leuk menu met genoeg keuze. Het eten was goed en ruim voldoende.
De ambiance had nog iets sfeervoller gekund.
eraphael .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Leuke restaurant op de Denneweg waar concurrentie groot is. Eten was redelijk tot goed. De steak was prima maar de zalm was te droog en daardoor niet goed los van zijn 'vel'. Goeie ambiance. Jammer dat rond 21:00 de radio in de keuken aanging omdat de keukenploeg aan het opruimen was. Of ik nog een keer langs kom...?
Daphne S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wat een fluttent! Dit kun je geen restaurant noemen. Thuis eet ik 10x beter....
Er zat meer marinade onder mijn bord dan op het vlees zelf en dan nog de "ober" die naar me knikt of ik even mijn bord kan geven nadat hij de gehele maaltijd elke hap gevolgd heeft. Zo ongepast!
Zeg lens... plaatsen jullie deze recensie nou ook echt.... want die, van mijn tafelgenoot, staat er nog steeds niet op. Toch beetje raar hoor!
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Echt een prettig Argentijns restaurant. Goede service en uitstekend vlees! Heel aardige mensen. Jammer dat de wijnkeuze per glas beperkt is; bijvoorbeeld geen Malbec per glas, wat toch wel jammer is in een steak-restaurant.
Arie T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Ontvangst was goed vriendelijk personeel, De gerechten waren perfect, lekker met een rode wijn erbij. Zeker de moeite waard.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Leuke locatie, lekker gegeten en attente bediening kortom topavond gehad met groep.
Komen zeker snel weer terug bij dit restaurant
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Prima gegeten. Wij zijn al vaker bij Carne Argentiina geweest. Heel aardig personeel. Wij gaan daar binnenkort weer een keer eten.
1677 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker gegeten. gezellig met de hele familie op mijn verjaardag.
alle gerecten goed klaar gemaakt.
Best STEAK in town.
we komen zeker nog meerder keren langs.
Tiffany J.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Personeel sprak geen Nederlands en slecht engels. Er werden meer drankjes berekend en meerdere keren fouten gemakt met de bestelling.
nzim .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Gegeten met de AH-actie. Prima gerechten, met name de tomatensoep. Vlees en vis waren uitstekend bereid. Voor herhaling vatbaar.
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Rauw vlees 2x, lauwe patat, Wanneer je nachos besteld krijg je wel geteld 4 chipjes (nee geen grap) rn de rest sla (niet juisy afgespoeld...zand aanwezig) Ossehaas heeft rare bijsmaak...borden worden niet weggehaaald, wanneer je glas leeg is, is er na 30 minuten nog niemand aan je tafel om te vragen of je iets nieuws wil...kortom een etentje om nooit te vergeten (oh ja en één om nooit meer naartoe te gaan)...
H S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk eten en vriendelijke bediening in een restaurant dat er proper uitzag. Bij goed weer heb je ook de mogelijkheid om op het terras te zitten.