Carne Argentina

31-204220116

Meer informatie over restaurant Carne Argentina

6,5
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
We hebben gekozen voor de mixgrill bestaande uit kip, Argentijnse steak en Rib eye voor slechts 15 € p.p beetje rauwkost en frietjes. Het vlees prima gegrild en de steak precies zoals besteld. Voor de bijbehorende saus moesten we 2€ pp bij betalen. Huiswijn per glas is prijzig, 4,5 €
De bediening is rommelig en het betalen duurde lang, nieuwe kassa?
Waarom dat er voetbal te zien is op tv in een restaurant ontgaat mij, zelfs als voetballiefhebber, volledig.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
redelijk goed eten , vlees was ietsjes van medium af , wel gevraagd . gamba's waren goed . het is een kleine zaak dus je zit wel tegen elkaar aan al met al redelijk goed gegeten personeel was vriendelijk en hield de tafel goed in de gaten
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Het eten was goed en het personeel vriendelijk. Het (toen aanwezige) personeel spreekt geen Nederlands, maar dat was voor ons niet zo'n probleem.

Een echt Argentijnse sfeer was hier helaas niet te vinden. Op televisie was rally te zien en voor de muziek werden de normale populaire radionummers afgespeeld. Toch wel jammer...